Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Komisk!

Jeg var i byen i går, ikke så ofte i sentrum her lengre, men hehe, jeg var i den butikken,og den bilbanen er så fiiiiiiiin, og bilpute, så på det jeg også!!

Mye lekkert!!

Jeg tenker at kjøkken på være genialt, men tenker og, hvilken hensikt har du med lekene?

Føler at f.eks bilbane, biler, osv er mye mer selvstendig lek.

Sykkel osv kan han jo egentlig kun bruke ute, eh vi har 3-hjuls sykkel inne da,..kremt..

Men ser du poenget?

Sikkert bare jeg så tenker sånn siden mini kommer snart :)

Synd dere ikke har badekar, det er ganske stas da, men mye mye kjekke leker.

Har du vurdert togbane til Bolla? Mamma og pappa har det hjemme hos seg, og det er så stas!

Så flink han er å synge da! T Gauler om dagen, MAMMA, PAPPA , sier at vi må ha litt innestemme...yeah right!

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luremegpå;

jeg ser poengene dine! :jepp: Jeg tenker at sykkel er litt feil årstid egentlig. Men samtidig er det ikke alltid det er snø på gangveien her heller så så fremt han ikke har alt for mye klær på kan det funke. Inne er også en option :ler: Kjøkkenet var en tanke om at han skulle bli interessert i mat siden han kan være litt kresen.. Men jeg er usikker på om det i det hele tatt vil bli brukt.. De har jo kjøkken i bhg så jeg kan jo spørre om han liker det. Bilbanen er nok den han mest umiddelbart vil like, men jeg tenker jo at han EGENTLIG er litt for hekta på biler..? :sjenert:

Eller, hvis jeg skal tenke på hva HAN ønsker seg (og det er jo egentlig det jeg burde!) så må jeg finne Lynet-effekter. Pysj og sengesett f eks! Kan være smart i forhold til legging og ;) Men han har jo x antall lynetbiler så jeg vet ikke helt hva mer det skulle være... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da setter jeg i gang med å lage en liten Fantorang til deg i morgen :jepp: Er hjemme etter kl 15.30 på torsdag og fredag, hvis det passer å hente den en av de dagene.

Vi har et plastkjøkken fra OBH, og det er hvertfall noe dritt! Detter sammen bare man ser litt hardt på det. Godt det ble kjøpt på loppis for 50 kr ;) Men Goffel elsker det da! Han er veldig glad i lekemat, kopper og kar. For ikke å snakke om tekanna si :daane:

Gavetips: http://www.choppi.no/kidkraft-everyday-heroes-redningssentral

Vi har kjøpt den i julegave til Goffel. Den er utrolig fin og stødig. Har lekt med jenteversjonen i en bursdag. Det er mye fint på Choppi.no :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig snilt av deg Pupsilure! :klem::sjenert: Du får si fra om du trenger et hus eller noe en dag :fnise: Egentlig håper jeg å få til i morra, for da er kjære hjemme og jeg tenkte trene til ca 19. Kanskje jeg kan komme bort da..? :) Så henter jeg det spiselige bildet også om det passer sånn. Kan prøve å plukke det opp frøst så du får sett på kvaliteten?

Hm.. jeg har litt lyst å kjøpe kjøkken altså! :jepp: Men tenker det blir Brio sitt røde da.

Ellers er balansesykkelen virkelig på topp to!! Jeg tror jeg skal stikke innom Sprell i morra og se om de har den.. :hoppe:

Til jul er brannstasjonen en kjempefin gave! Da kan jeg nesten bestille den hjem til mine foreldre :lur: Tror vi må chartre et eget fly til jul jeg :daane: Eller en hel vogn på toget! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til å ikke fokuserer på prøving denne mnd gjør jeg det foreløpig ganske dårlig! :roll: I natt hadde jeg 3(!!) mareritt, stikking i eggstokken og var varm (det er jo da jeg får mareritt.. alltid! :roll: ). Så da tenkte jeg naturlig nok at jeg hadde festesmerter :lol:

Til helga regner jeg med å få virkelige "festesmerter", for da skal jeg på fest igjen :lol: Det er festlige tider på på senhøsten/tidlig vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer fint i morgen i 20 tiden, eller når det blir :) Vil gjerne se bildet ja, hvis det går :jepp: Sier fra til deg den dagen jeg trenger å få tegnet et hus ja :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantorangen har spist litt mye kake, og ser litt sånn glad-tjukk ut... Ups ;) Men ble ikke så verst sånn ellers :ler: Egentlig har jeg lyst til å sitte å pirke litt til, men må på jobb snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Siebaeo legger ut bilde av det ferdige resultatet, ellers kan jeg poste et bilde. Fannora :fnise: Her heter han "Datidati" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhh! Gleder meg til å se glad-tjukke Fantorangen!! :ler::strix: Passer til bursdagsbarnet.. :fnise:

Jeg skal så klart legge ut bilde! :jepp:

På fredag skal jeg ha med havremuffins i barnehagen tenkte jeg.. Med philadelphiatopping. Og egentlig skulle jeg laget noe morsomt der, men det tror jeg ikke jeg rekker.. Hvis jeg får til å stikke innom kakesjappa i morra skal jeg se om jeg finner noe gøy! :) De uglemuffinsene Pupsilure lagde var jo bare utrolig kule, og jeg hadde ambisjoner der og :roll: Men det får bli det året jeg ikke er alene hjemme hele uke i forveien! :jepp:

Apropos glad-tjukk.. I går veide jeg Bolla og av en eller annen grunn så jeg 2 kg feil! Og trodde han var helt superbolle!! :daane: Jeg rakk faktisk google overvekt og barn og finne vekstkurver og det hele! Målte høyden og han er ca 85 (kanskje litt under). Og jeg trodde altså da at han var.... 15,3 kg!! :daane: Dvs WAY of kurven for hans alder!! Og spes høyden som er litt under snittet.. Glad-tjukk-Bolla! Men så veide jeg igjen og da så jeg at det stod jo 13,3... :plystre: Dvs omtrent middels vekt, under middels høyde, akkurat som han har vært hele veien :fnise: Stakar.. han var SÅ nær en liten diett der!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupsilure, håper du er forberedt på et rødlilla bustetroll.. jeg håper å få til trening før jeg kommer! :trene: Og jeg har avtalt å hente bildet før jeg kommer til deg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Balansesykkel var bursdagsgaven her, og den er en skikkelig suksess! Hun bruker den inne da, super trening for henne før våren kommer.

Her heter Fantorangen "rangen" :) vil se bilde av kaka når den er ferdig, ja :jepp:

Hm, Tulla er ikke på noen måte på diett, men hun veier nok over femten kg nå. Men så var hun kraftig som baby da og det tar litt tid å vokse seg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 15 kg er jo ikke unomalt når barna er over 2 år! Og jeg skulle jo ikke sette han på diett.. Det var bare tull :fnise: Men jeg måtte tenke igjennom hva det var han spiste og om vi overdrev på noen måte der og da :roll: For han hadde tilsynelatende gjort et kjempehopp på vektkurven sin (og ikke høyde). :fnise: Jeg så på tallene, ikke på gutten.. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra hurra!

Gratulerer med 2-äring i hus:)

Kose dere med kake og kalas :)

Hvike gaver endte du på?

Bursdagsklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...