siebaeo Skrevet 5. november 2012 Forfatter #3061 Del Skrevet 5. november 2012 Oi, så mye gøy det var der da Huset til badekaret..? Vi har ikke badekar Og jeg vet jammen ikke hva han skal få.. Har vurdert kjøkken fra IKEA Men det han aller helst vil ha er sikkert "Lynemekiin"effekter.. Jeg bestiller bare spiselig bilde fra en dame her i byen. Du finner sikkert noen som gjør det der du bor også! Superenkelt! Lage kake og klistre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. november 2012 Forfatter #3062 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg har laget en Fantorangenpdf foreløpig som jeg skal få trykket. Ellers blir det lynet.. Usikker altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 5. november 2012 #3063 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg har laget en Fantorangenpdf foreløpig som jeg skal få trykket. Ellers blir det lynet.. Usikker altså! Vel..du får spørre han Skal ikke undervurdere de små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. november 2012 #3064 Del Skrevet 5. november 2012 Får du bildet på så kort varsel? Hvor bestiller du? Jeg har aldri bestilt før, men greit å vite at det funker Skal lage en diger Minnie Mus kake snart. Tenker 2-3 etasjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. november 2012 Forfatter #3065 Del Skrevet 5. november 2012 Her har jeg bestilt bilder og fått dem dagen etterpå faktisk. Men det er jo ikke sikkert hun kan alltid, så jeg må bare håpe at det går denne gangen og.. Da henter jeg hos henne. Og det er i ditt nabolag egentlig! Wow.. 3 etasjer?? Få seee!! Ikke topsey turvey vel..? Mine kaker blir bare enklere og enkere.. Men den siste sjokoladekaka ble så utrolig god! Mørk og saftig med chili og kajenne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. november 2012 #3066 Del Skrevet 5. november 2012 Kult, da skal jeg nok bestille fra henne en gang! Har kjøpt på eBay en gang, og det var helt umulig å feste til kaken! Blir ingen topsy turvey nei Akkurat det gidder jeg ikke prøve på en gang, ser ALTFOR vanskelig ut Ser for meg kanskje noe sånt: http://www.google.no/imgres?start=112&um=1&hl=no&client=opera&sa=N&rls=nb&channel=suggest&tbm=isch&tbnid=F9riUYgHIrxeMM:&imgrefurl=http://www.flickriver.com/photos/45637397%40N03/5539375041/&docid=or2Of0PPj0rhRM&imgurl=http://farm6.static.flickr.com/5171/5539375041_af9b6fc402.jpg&w=424&h=500&ei=vCqYUJmJMIrN4QSsnoHwBA&zoom=1&iact=hc&vpx=310&vpy=118&dur=4962&hovh=244&hovw=207&tx=124&ty=133&sig=112177296987099494620&page=5&tbnh=145&tbnw=132&ndsp=28&ved=1t:429,r:13,s:100,i:43&biw=1362&bih=641 En søt og stilren kake. Ikke for mye stæsj. Er til en 1 årsdag. Men bør være ganske stor, for det kommer mange gjester. Skulle ønske jeg klarte å variere og finne nye spennende oppskrifter, men hos meg går det i kakemixer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. november 2012 Forfatter #3067 Del Skrevet 5. november 2012 Så søt! Da skriver du på russisk og da eller?? HVIS jeg får tid, stikker jeg innom kakesjappa og ser om de har noe søtt stasj å ha på Fantorangen- (eller Lynet) kaka. Ellers tror jeg at jeg klinker til med røde roser rundt bildet på samme måte som den Bjørn Eidsvågkaka ( ) jeg lagde. Eller kanskje bare kuler, eller noen enklere kremfigurer. Fhiladelphiakremen er kjempegod til sjokoladekake. Skal du ha bløtkake eller sjokoladekake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. november 2012 Forfatter #3068 Del Skrevet 5. november 2012 Fantorangen er jo forresten ikke noe vanskelig å lage i mmf eller sukkerpasta vil jeg påstå.. Hadde jeg bare hatt tid! **** Googlet litt og leste at Gro Nylander sier at man har størst sjans om man har samleie 2 dager før el.. Hvis jeg har det i dag (som det kjennes veldig ut som) KAN vi jo ha vært heldig med det lille vi klarte denne gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. november 2012 #3069 Del Skrevet 5. november 2012 Kan du legge ut bilde av Bjørn Eidsvågkaka på fb eller? Ble den godt mottatt? Jeg tror jeg lager et lag av sjokoladekake og et av bløtkake Sjokoladekake underst, for den er tyngst. Kan lage en Fantorang til deg, hvis du vil. Og hvis du får tid til å komme å hente den. Bare å si fra, jeg har kveldsvakter to dager nå, og masse tid til å pusle med sånt på formiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. november 2012 Forfatter #3070 Del Skrevet 5. november 2012 Åh.. det er jo utrolig snilt av deg å tilby! Kanskje det hadde vært noe... Jeg får garantert ikke tid til det.. Det er ikke mye arbeid for deg da?? Jeg tenkte forøvrig en figur litt mindre eller samme str som pingu var. Jeg skal legge ut Bjørn! Det ble en braksuksess!! Jentene holdt på å le seg ihjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. november 2012 Forfatter #3071 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Her er sjokoladekaka jeg lagde (jeg halvverte denne som også kan gjøres som skuffkake): 400 g smør, 4,5 dl vann og 8 ss kakao varmes i kaserolle og avkjøles helt 9 dl mel, 9 dl sukker, 1 ts salt og 2 ts natron blandes inn alt røres godt sammen. 4 egg og en boks lettrømme blandes sammen og helles i røra. 2 tskjeer knust chili (obs, her må man prøve seg fram) Jeg brukte en rund form 23 cm i diameter for halvvert oppskrift. Stekes på 180 grader i 35 minutter. (+++…) Glasur av ca 200 g smør, 1 dl vann, 2ss kakao, mørk sjokolade, 2 ts vaniljesukker og melis til det blir tykt nok. Smelt smør og vann og bland inn kakao. Avkjøl noe før du har i resten litt etter litt. Rør inn en halv tskje kajennepepper! Endret 5. november 2012 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. november 2012 #3072 Del Skrevet 5. november 2012 Hva er skuffkake? Langpanne??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. november 2012 Forfatter #3073 Del Skrevet 5. november 2012 Kanskje det er feil..? Det er det jeg har kalt det i all tid i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. november 2012 #3074 Del Skrevet 6. november 2012 Sikkert ikke feil, men ikke noe jeg har i min dialekt i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. november 2012 Forfatter #3075 Del Skrevet 6. november 2012 Lurer på om det er en liten gutt som skal slutte å sove på dagtid jeg... Nå synger han "Mikkel jev, sjev et bjev! Afjika, afjikaa!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. november 2012 Forfatter #3076 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Og i dag så prompa han i badebaljen og ble sååå fornøyd! "Jeg pjompa i badekare!" Med helt feil trykk på "badekaret". Ingen tvil om at det er en liten gutt jeg har.. Elsker biler så det blir kommentert både her og der.. Men yndlingsfargen er fortsatt josa "lilla!" Endret 6. november 2012 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. november 2012 Forfatter #3077 Del Skrevet 6. november 2012 Ahh... slettet bursdagsgaveidelista mi.. Begynner på nytt: Lurer på kjøkken, dette, dette eller helst dette. Med disse og disse til. Og kanskje han vil invitere på kaffe Verktøybenken var jo kjempefin, men sikkert litt bråkete Garasjen er jo supersøt Denne løpesykkelen er en sterk kandidat.. (evt denne) men det fornuftige er sikkert denne. Må selvfølgelig få denne hjelmen da!! Sittesekk har vi også lurt på. Denne lampen er bare sååå fin! Men den er vel i så fall mest til mor.. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_wink.gif' alt=';)'> Denne også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. november 2012 Forfatter #3078 Del Skrevet 6. november 2012 Og her kommer skolista mi Trenger et par ok sko som er gode å gå på. Har lave støvletter med hæl så dette skal være komfyskoen. Og har ikke lyst på stivt tett skinn.. Og jeg synes kilehæl er så deilig å gå på. Napajiri Camper Lesson (litt kjip..?) Lacoste (heller litt til denne tror jeg..) Denne er også fin Bim Shoe. Og litt billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. november 2012 #3079 Del Skrevet 6. november 2012 Tips: gryter og kjeler til barn fås mye billigere på claes ohlsson! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. november 2012 #3080 Del Skrevet 6. november 2012 Forresten, ikke SÅÅ mye billigere da.. Måtte google, 99kr koster det. http://www.clasohlson.com/no/view/content/search?N=0&Ntk=All&Ntt=Barn&Nty=1&D=Barn&Ntx=mode+matchpartial&Dx=mode+matchpartial&showTabs=true Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå