siebaeo Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #2901 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hehe, jeg så den og tenkte på deg Lure! Deilig helg med maaasse mat , nydelig vær og TO sovemorgener!! Jeg er klar for alt.. neste helg skal jeg forhåpentligvis ha el, så nå er det bare å begynne å varme opp! Så stille på kg i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 7. oktober 2012 #2902 Del Skrevet 7. oktober 2012 Er her jeg! Hørtes magisk ut!! Tenkte jeg skulle se episoder av midwifes uk jeg. Liker du slike programmer? Måtte laste ned da..hehe,kremt.. Hvordan går det med Bolla? Søvn er kilden til godt liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #2903 Del Skrevet 7. oktober 2012 Midwives har jeg ikke hørt om.. Eller, det er vel den fødselsserien det? Jeg så bare bittelitt sist. Blir så rørt.. Jeg har stadig planer om å se div serier men vi glemmer det alltid.. Bolla har vært i sitt ess i helga! Storkost seg med fettere og snakket masse. Begynner å bli skikkelig flink! "kom her og leke" sa han i dag. Og hermer alt vi sier. Shower noe veldig når han har publikum Kul kis altså! Har T det bra? Er han frisk nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. oktober 2012 #2904 Del Skrevet 7. oktober 2012 Innom og leser.....så flink Bolla er blitt da! Er så deilig når man får sove lenge, det gjør noe for humøret altså......ikke at jeg har mange sånne dager fremover nå som jeg er alene med snuppa i 6 uker fremover vel.... Happy humping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #2905 Del Skrevet 8. oktober 2012 Neytiri! Føler med deg som må være så lenge alene.. Må være tøft! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 8. oktober 2012 #2906 Del Skrevet 8. oktober 2012 Midwives har jeg ikke hørt om.. Eller, det er vel den fødselsserien det? Jeg så bare bittelitt sist. Blir så rørt.. Jeg har stadig planer om å se div serier men vi glemmer det alltid.. Bolla har vært i sitt ess i helga! Storkost seg med fettere og snakket masse. Begynner å bli skikkelig flink! "kom her og leke" sa han i dag. Og hermer alt vi sier. Shower noe veldig når han har publikum Kul kis altså! Har T det bra? Er han frisk nå? Han har komt seg betraktelig, men de sier han kan få tilbakefall når han slutter, på antibiotika..er 5/6uker nå men satser på at dette skal gå bra! Sover fremdeles ikke rundt på nettene, og må ha mme og sover i vår seng ca halve natten, men er en makk av en guttebass, og det er jeg litt lei av,men babysteps er det vi kan bidra med, så satser vi på at vi klarer prosjekt sove egen seng hele natten før baby kommer Har du troen på neste PP da? Selvom jeg klager og syter, så tenkte ikke jeg på det når jeg var blitt gravid. Heldigvis er alle svangerskap ulike :) Midwifes er fødeprogram , eller ja folk som kommer til sykehuset og skal føde, enten for tidlig, med plager osv, jeg synes det er vintig å se slike dokumentarer for å forberede meg litt. Når kommer du til byen og sier hei da ?? Ha en super dag på jobb ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. oktober 2012 #2907 Del Skrevet 8. oktober 2012 Neytiri! Føler med deg som må være så lenge alene.. Må være tøft! Takk! Takk, jo det er tøft, men noen perioder er vanskeligere en andre......denne gangen går ikke ting bra i familien på begge sider og da føler jeg meg utrolig alene når han drar.......men det ordner seg, jeg graver meg mye på jobb og nå skal jeg ta litt skole så det skal gå bra! Håper du forsøker å nyte litt prøvinga også, jeg har tro på at den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. oktober 2012 #2908 Del Skrevet 8. oktober 2012 http://www.klikk.no/...ticle792582.ece Denne leste jeg også.. Har så lyst på parkas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #2909 Del Skrevet 9. oktober 2012 Han har komt seg betraktelig, men de sier han kan få tilbakefall når han slutter, på antibiotika..er 5/6uker nå men satser på at dette skal gå bra! Sover fremdeles ikke rundt på nettene, og må ha mme og sover i vår seng ca halve natten, men er en makk av en guttebass, og det er jeg litt lei av,men babysteps er det vi kan bidra med, så satser vi på at vi klarer prosjekt sove egen seng hele natten før baby kommer Har du troen på neste PP da? Selvom jeg klager og syter, så tenkte ikke jeg på det når jeg var blitt gravid. Heldigvis er alle svangerskap ulike :) Midwifes er fødeprogram , eller ja folk som kommer til sykehuset og skal føde, enten for tidlig, med plager osv, jeg synes det er vintig å se slike dokumentarer for å forberede meg litt. Når kommer du til byen og sier hei da ?? Ha en super dag på jobb ! hei hei Huff, stakars liten. Håper han slipper tilbakefall! Godt dere endelig har fått hjelp i alle fall. Nattesøvnen er jo stadig i forandring synes jeg. Her er det stort sett aldri noe alternativ å ha han i senga med oss. Da sover vi dårlig alle mann.. Bare hvis han er febersyk eller noe. Jeg vet ikke om jeg har troa jeg.. Jeg kommer sikkert til å ha x antall symptomer denne gangen og, og tro at jeg er det. men tja.. alle gode ting er kanskje 3..? Vi får bare se. Jeg begynner eltesting i kveld og vi tjuvstartet produksjonen i går Jeg skulle gjerne vært i byen din og sett en gang! Skal si fra om muligheten byr seg Takk, jo det er tøft, men noen perioder er vanskeligere en andre......denne gangen går ikke ting bra i familien på begge sider og da føler jeg meg utrolig alene når han drar.......men det ordner seg, jeg graver meg mye på jobb og nå skal jeg ta litt skole så det skal gå bra! Håper du forsøker å nyte litt prøvinga også, jeg har tro på at den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Du får velte ut all din frustrasjon på oss!! Synes du er kjempetøff jeg.. Håper tiden går veldig fort og at du IKKE JOBBER DEG I SENK! Vi nøt i går i alle fall! Og det er vel aaalt for tidlig å bli utålmodig Denne leste jeg også.. Har så lyst på parkas! Jeg og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #2910 Del Skrevet 10. oktober 2012 Bolla er ikke i form i dag En venninne av meg hentet han tidlig i bhg for å kose seg sammen og de har vært i parken og alt virket ok. Men like før jeg kom virket han litt utilpass sa hun, og så sovnet han på sofaen. Var helt rød i kinna og superslapp når vi vekte han (måtte dra). Så vi dro innom apoteket for å få noe avførende. han er nemlig velidg treg i magen også og det har gått oss litt hus forbo fordi bhg, vi og svigermor har vekslet mellom å ha han På apoteket målte de 38 grader og vi fikk Microlaks. Jeg ga det men det har ikke kommet noe! Annet enn at han kastet opp.. Så sovnet han i fanget mitt etterhvert og nå sover han i senga si.. Blir bekymret over at det ikke har kommet noe... Han fikk ut litt hardt i får i bhg. Men i helga tror jeg ikke han var på do! Jeg ga nesten en hel flaske med sviskejuice i går uten at det har skjedd noe.. Nå er jeg usikker på om han rett og slett har spist lite eller om det sitter helt fast I morra går jeg til legen om det ikke har kommet noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #2911 Del Skrevet 10. oktober 2012 Han er så skjelden syk at jeg friker litt fort tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 10. oktober 2012 #2912 Del Skrevet 10. oktober 2012 Gå på apoteket igjen (send mannen på vaktapotek nå i kveld om dere har), kjøp lactulose og engangssprøyter og gi ham 5 ml 3 ganger daglig. Om dere får det i ham, kan det blandes ut i saft eller juice, de fleste barn liker det i begynnelsen siden det smaker så søtt. Drikker han ikke frivillig må dere bruke sprøyta. Når Microlax ikke virker, sitter forstoppelsen høyt oppe og da må dere gi lactulose. Det er helt ufarlig og det er dette legen kommer til å råde dere til også. Han kan nok få feber og bli slapp om han har hatt forstoppelse en stund. Husker Murmel virket syk i evigheter pga. forstoppelsen hans, og vi skjønte ikke hva det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #2913 Del Skrevet 10. oktober 2012 Åhh.. det skal vi gjøre! Takk for tipset! Stakars Bolla, han har det sikkert veldig ubehagelig Kjære er på et fly nå på vei hjem, men jeg må prøve å få han til å stikke innom et nattåpent apotek. evt får vi stikke ned i morgen tidlig å gjøre det. Irriterer meg litt at de ikke foreslo det da jeg var der siden jeg sa at vi hadde gikk sviskesaft i mengder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #2914 Del Skrevet 10. oktober 2012 Han drikker forøvrig ganske ok tror jeg. Men mye melk om dagen.. kanskje det er det som gjør det..? Før har han drukket nesten bare vann hjemme. Og melk i bhg. Og juice når han er hos bestemor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 10. oktober 2012 #2915 Del Skrevet 10. oktober 2012 Ja, det er dumt at apoteket ikke foreslo det. Jeg ga aldri Microlax da Murmel var forstoppet, fordi forstoppelse hos så små som regel sitter lenger oppe, og da blir det bare unødvendig ubehag. Melk kan jo være hardt for magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #2916 Del Skrevet 10. oktober 2012 Ah, så dumt at jeg ikke spurte etter det.. det var grunnen til at jeg dro dit. Men damen ga meg det. Mulig jeg ikke gjorde meg så godt forstått.. Uansett. Planen er nå: kjøre mikrolaks som du foreslår, i tillegg bytte ut melka hjemme med vann. Evt gi havremelk i barnehagen en periode ogse hvordan det utvikler seg. etter at vi har fått opp forstoppelsen altså! Jeg hadde tenkt å ha masse malt i grøten i kveld, men han sovnet uten grøten så det fikk jeg ikke gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 10. oktober 2012 #2917 Del Skrevet 10. oktober 2012 Ah, så dumt at jeg ikke spurte etter det.. det var grunnen til at jeg dro dit. Men damen ga meg det. Mulig jeg ikke gjorde meg så godt forstått.. Uansett. Planen er nå: kjøre mikrolaks som du foreslår, i tillegg bytte ut melka hjemme med vann. Evt gi havremelk i barnehagen en periode ogse hvordan det utvikler seg. etter at vi har fått opp forstoppelsen altså! Jeg hadde tenkt å ha masse malt i grøten i kveld, men han sovnet uten grøten så det fikk jeg ikke gjort.. Offda, stakars Bolla !! Pære er vel litt lakserende og? God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #2918 Del Skrevet 10. oktober 2012 Murmel; gikk det over etterhvert, eller hva gjør dere i hverdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #2919 Del Skrevet 10. oktober 2012 Offda, stakars Bolla !! Pære er vel litt lakserende og? God bedring! Det er mulig..? Jeg vet ikke helt. Dette er første gangen jeg har vist at vi har dette problemet Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #2920 Del Skrevet 10. oktober 2012 Må spørre dere om enda et råd her.. Jeg er litt i villrede! Jeg skal i følge min app ha el på lørdag, eller søndag om jeg manipulerer litt.. Den beregner sykluslengde etter de forrige syklusene. Men nå var siste syklus et par dager lengre og jeg tenkte derfor at det kanskje var mer sansynlig at el er på søndag. Men se på denne el-testen. Er ikke den ganske nærme å være positiv..?? Man kan kanskje ha forhøyet LH i flere dagen..? Siste runde (og første gang jeg prøvde eltester) hadde jeg bare en dag med positiv test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå