Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi synes dette er spennende vi, i medgang og motgang er vi her :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hoi! Her er det action! :skya:

Jeg brukte el-tester litt ut i graviditeten (uke 6-10 ca), da snakker vi positiv el-test da! :hakeslepp: Så det er da litt rart at den er såpass sterk like før mensen... :glare:

Men uansett utfall, så virker det som det går greit å vente en mnd til også. Da blir det party! :skaal:

:ler:

Skrevet

Spennende, spennende!!!! Håper du tester med graviditetstest snart for dette her er skikkelig spennende!!

Har du prøvd å teste med noe annet enn EL test i det hele tatt nå?

Skrevet

Spatula: takk! :hug:

Gourmis: ja nå blir det fest for alle penga!! :danse: Så får jeg satse på at det blir siste på en stund.. ;)

Dine: siste test var en gt. ;) Negativ.. Og trolig tante på døra. Litt snurt over at jeg må ha menssmerter over så lang tid da.. :kjefte:

Prøver å henge på deg så vi får permet litt sammen! :klem:

Skrevet

Costume på nett har artikkel om kåper nå, hvis du fortsatt trenger inspirasjon om det!

Skrevet

Takk Cypress! Mange kule kåper der! Tror faktisk jeg må ta meg en tur på mango! :jepp:

Skrevet

Syns også det var mange fine der. Noen litt vel dyre da, og hva er greia med den uten ermer?!? Merkelig..

Skrevet

Haha, det lurte jeg og på! Jeg foretrekker ermer på vinterkåpene mine... Brrr.. :ler:

Utfordringen er ofte å finne noe fint jeg ikke fryser i hjel i synes jeg. Svaret er egentlig to kåper :roll: En i dun og en lekker frysejakke ;)

Skrevet

Den var fin Luremegpå! Kunne tenkt meg å prøve den i den dieselblå fargen. :jepp:

Skrevet

Jeg og,men den er utsolgt overalt,men ja,det var fin pris,og varm ved baken.hehe..

Blir det party pä deg i helgen tror du?

Bolla er så fantastisk herlig!!

Skrevet

Jaa! Bolla er supercharmis!! :rodmer: Er det FB-bildene du sikter til? Jeg vurderer å legge ut en film av Bolla og pappan som rapper "vaske henda, vask, vaske henda!" Og vår versjon: "pusse tenna, puss, pusse tenna!" Han er så søøøøt når han gjør den. :lol: Gynger og svinger med seriøøøs knekk i knea, vi snakker nesten spagat :ler: Og prøver å synge med så godt han kan.

Det blir party, men om det blir alkohol er ikke helt avgjort enda.. Jeg har ikke testet i dag, orket ikke. Men jeg har fortsatt ikke mens. SÅ nå venter jeg til lørdag og tester igjen da om jeg ikke har fått blødning enda. Ble lei av testomanien.. :fnise:

Skrevet

Ja,legg testingen på hyllen,testing er mentalt slitsomt!

ja,legg ud video,det var bildene jeg refererte til :)

Musikk er poppis her og,herlig tid!

Skrevet

Skal legge ut filem , i det minste til dere :fnise:

En kollega av meg var på UL på sykehuset nå og oppdaget at babyen var død.. :grine: hun var akkurat 12-13 uker tror jeg. :(

Skrevet

Huff, det er nok skrekken for mange :(

Håper det går bra med henne, tiltross for de triste omstendighetene.

:klemmer:

Skrevet

Ja, hun er den andre jeg kjenner på kort tid som mister. :( Blir litt redd av det.. Men nå må jeg nå først bli gravid før jeg begynner med det.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...