Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hoi! Her er det action! :skya:

Jeg brukte el-tester litt ut i graviditeten (uke 6-10 ca), da snakker vi positiv el-test da! :hakeslepp: Så det er da litt rart at den er såpass sterk like før mensen... :glare:

Men uansett utfall, så virker det som det går greit å vente en mnd til også. Da blir det party! :skaal:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, spennende!!!! Håper du tester med graviditetstest snart for dette her er skikkelig spennende!!

Har du prøvd å teste med noe annet enn EL test i det hele tatt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spatula: takk! :hug:

Gourmis: ja nå blir det fest for alle penga!! :danse: Så får jeg satse på at det blir siste på en stund.. ;)

Dine: siste test var en gt. ;) Negativ.. Og trolig tante på døra. Litt snurt over at jeg må ha menssmerter over så lang tid da.. :kjefte:

Prøver å henge på deg så vi får permet litt sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det lurte jeg og på! Jeg foretrekker ermer på vinterkåpene mine... Brrr.. :ler:

Utfordringen er ofte å finne noe fint jeg ikke fryser i hjel i synes jeg. Svaret er egentlig to kåper :roll: En i dun og en lekker frysejakke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og,men den er utsolgt overalt,men ja,det var fin pris,og varm ved baken.hehe..

Blir det party pä deg i helgen tror du?

Bolla er så fantastisk herlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa! Bolla er supercharmis!! :rodmer: Er det FB-bildene du sikter til? Jeg vurderer å legge ut en film av Bolla og pappan som rapper "vaske henda, vask, vaske henda!" Og vår versjon: "pusse tenna, puss, pusse tenna!" Han er så søøøøt når han gjør den. :lol: Gynger og svinger med seriøøøs knekk i knea, vi snakker nesten spagat :ler: Og prøver å synge med så godt han kan.

Det blir party, men om det blir alkohol er ikke helt avgjort enda.. Jeg har ikke testet i dag, orket ikke. Men jeg har fortsatt ikke mens. SÅ nå venter jeg til lørdag og tester igjen da om jeg ikke har fått blødning enda. Ble lei av testomanien.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,legg testingen på hyllen,testing er mentalt slitsomt!

ja,legg ud video,det var bildene jeg refererte til :)

Musikk er poppis her og,herlig tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal legge ut filem , i det minste til dere :fnise:

En kollega av meg var på UL på sykehuset nå og oppdaget at babyen var død.. :grine: hun var akkurat 12-13 uker tror jeg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er den andre jeg kjenner på kort tid som mister. :( Blir litt redd av det.. Men nå må jeg nå først bli gravid før jeg begynner med det.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...