Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Åræit.. her er den :fnise: Jeg vet, det betyr sannsyligvis INGENTING! Men det er lov til å la seg underholde litt eller.. ?? ;)

post-7292-0-43890800-1348514196_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nei nei, Luremegpå! Det er en billig el-test! Ikke en graviditetstest ;) Jeg bare testet på en eltest formorro skyld.. fordi man kan få utslag på den når man er gravid. Men også når man IKKE er gravid. Så den er pr def ikke til å stole på.. :) Kan være gravid, kan også ikke være gravid.

Eller missforstod jeg deg nå.. Jeg har ikke cb eller noe hjemme! :daane: Bare disse hersens eltestene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, får jo hjerteinfarkt her!! Leste det etterpå, men oki, så nå må vi liksom vente til i morgen?? Kom deg på apoteket!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Vi må nok alle vente til i morgen og kanskje helt til onsdag.. :daane: Hvis jeg skal teste på morgenurin..

Blir det negativ test (Fest skrev jeg først!! :lol: ) blir det i det minste fest på lørdag og jeg har laget leven for ingenting... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har billig-graviditetstest her, bare å komme og hente!! ;)

:fnise: Takk for det. Men jeg skal prøve å "ikke bli veldig stressa av dette nå" som min kjære sa da jeg prøvde å forklare hele opplegget med eltest og det der. Men så rettet han til: "... jeg mener vel egentlig at JEG ikke skal bli stressa" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No news.. :fnise: Jeg tok faktisk en ny eltest i dag morrest. Den viste omtrent det samme. Ikke sterkere i alle fall.. Men det er jo bare tull å drive å teste med el-tester :roll:

Kjøper test etter jobb og tester i morra tidlig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke teste i kveld? Jeg fikk sterkere strek på ettermiddagen enn morgenen, så jeg tror morgenurin er oppskrytt. Tror det var Jesse som erfarte det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testet! Og den var negativ.. :sjenert: Og så syntes jeg at jeg så et snev av rosa når jeg var på do. Så trolig kommer tanta nå.. Jeg får vurdere om jeg tester i morra om det ikke tar seg opp. Ellers er det bare å forberede seg på fest :)

Jeg testet veldig svakt på IKM sist, så det kan jo være håp fortsatt. Men vi forbereder oss foreløpig på ny prøving om et par uker.. ;)

Beklager oppstyret her.. :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...