Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Hei dere! :vinke: Long time!! Jeg er innom og kikker men får bare ikke tid til å skrive så mye lenger.. MYYYYE å gjøre på jobb for tiden!

Vil egentlig bare innom og gi en :klem: til dere søte som er innom og ser etter meg :sjenert:

og si at i morra går spiralen!! :daane: Håper det ikke blir veldig vondt.. :haar: Og så er vi i gang :fnise: Bestevenninnen min har hatt sin første prøveperiode nå så det er kjempespennende!

Back to work.. Skal prøve å komme innom litt mer nå :fnise: Ha en fin dag damer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hipp hurra!! Dette blir superspennende!

Jeg har tanta på besøk og så fort hun er borte så setter vi i gang med PP1 også :nigo:

Ikke sikkert vi får med oss EL denne PP'en fordi jeg er bortreist, men spennende å være i gang hvertfall.

Håper du holder oss oppdaterte!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morro at dere er igang igjen nå snart! Håper det klaffer kjapt for dere

Ja, jeg både håper og ikke håper :fnise: Men innen første IKM er jeg vel helklar tenker jeg!

Jippi!! En prøvekompis til!!!

:nigo: Klar-ferdig-gå! Krysser fingrene for oss begge! ;) Håper det ikke blir langdrygt..

Spennende med prøving

Jaa! Kjempespennende! :hoppe:

Hipp hurra!! Dette blir superspennende!

Jeg har tanta på besøk og så fort hun er borte så setter vi i gang med PP1 også

Ikke sikkert vi får med oss EL denne PP'en fordi jeg er bortreist, men spennende å være i gang hvertfall.

Håper du holder oss oppdaterte!!!

Så kult!! Gøy med en prøvergjeng! Jeg fikk ikke prøvd sist gang egentlig så dette blir voldsomt spennende.. Jeg venter tantebesøk i helga omtrent. Så da er det rett på PP1 etter det :daane: Vet ikke hvor alvorlig vi skal ta det i starten, men kommer til å peile etter riktig tidspunt, helt klart! :fnise:

Kommer nok til å melde fra ganske kjapt når det skjer noe! :jepp:

Så spennende

Så spennende

Lykke til!

:klem: til dere alle og takk Spatula! :klem:

Nå er den altså ute da.. det var ikke vondt! Bare litt ubehagelig, og så var jge ganske anspent. Men legen min som jeg har vært litt usikker på var kjempehyggelig så nå beholder jeg henne en stund til ;) "Da sees vi om ikke så lenge da" sa hun :fnise: Ja, vi får se da... Huff, nå ble jeg litt redd det skal bli vanskelig.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Yes, hello :) Inne en gang i uka nå! Framgang :fnise:

Ikke så mye nytt å melde egentlig. Har gjennomført første tantebesøk uten spirrevipp, og har kjøpt meg el-tester for første gang :fnise: Nå skal jeg liksom gjøre alle prøvertingene.. :roll: Jeg som ikke var så veldig klar.. Jeg fikk liksom ikke gjort det sist gang. :ler: Men nå ble jeg nesten litt stressa over at jeg hadde kjøpt testene... :sjenert: Litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det men vurderer å begynne testinga i dag eller i morra..I følge appen jeg har skal jeg ha eggløsning til helga men jeg synes jeg har murringer hele tiden jeg :klo: Og i dag var det litt, hva skal jeg si.. sticky. Og det er jo litt el-aktig.. Hm.. dette er grunnen til at jeg blir stressa over å ha kjøpt testene. Hva om jeg finner ut noe jeg ikke vil vite. Som at noe er muffens.. Og så har det slått meg hvor lenge det er mellom hver PP! :daane: Skjønner godt at folk bli smågale av å prøve mnd etter mnd! Og vi har ikke startet enda! :lol: Dette lover jo ikke bra... Kjære er bombesikker på at det blir jo full klaff med en gang. Så klart.. Han skyter vel ikke blankt :roll:

Ja ja, hatt en fin dag. Vi er hjemme alene siden kjære er borte en ukes til på jobb. I dag inviterte vi en kollega og en tidligere kollega med barn. Kollegaen min fortalte at hun var gravid, dvs gårt det som vi håper blir det to preggerser samtidig på jobb.. hm.. det er jo ikke så bra økonomisk. Men sånt kan jeg forsåvidt ikke bry meg om.

Vi serverte hjemmelagde fiskepinner. Måtte ty til steinbit siden torsk ikke var å oppdrive, og testet en ny krunsj med cornflakes! Det var kjempegodt! Det er faktisk snadder for både voksne og barn. :sikle: Den ene lille gutten som er veldig kresen hadde aldri spist så mye til middag før :fnise: Det tar jeg som et kompliment ;)

Bolla er en fin fyr! Midt i "min" perioden. "kan mamma få smake?" "Nei, d m min! IKKE. din" :ler: Det høres omtrent sånn ut. Og så synger han Bæ bæ, lille lam så vakkert om dagen. Hele sangen! Det er nok bare fordi jeg kjenner teksten at jeg skjønner, men han prøver i alle fall! Og så er han veldig opptatt av at det er MANGE biler eller lych (lys). Mange, mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg gammel og sliten og støgg om dagen! :kjefte: Trøtt, utrent og dårlig hud.. Why?? Lyst til å gå på ppiller igjen så huden blir helt fin.. Eller gå til hudpleie kanskje ;) Trenger ny garderobe så jeg kan føle meg litt fresh! Og ny hud, nye muskler, nytt hår osv osv Blæ!

I dag hadde jeg så veldig mange ambisjoner om hva jeg skulle gjøre. Er alene hjemme med Bolla og har liksom ikke noe annet valg enn å være hjemme. Men så langt har jeg bare vasket en maskin med klær :roll: Og nå bør jeg legge meg snart. Så jeg ikke blir enda gamlere, trøttere og kjipere.. ;)

Bolla tripper rundt på tå om dagen. Kjempesøt :rodmer: Lurer på om han etterligner meg på mine høye hæler.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten har jeg tatt eltester to ganger nå. De vite begge en svak strek ved siden av teststreken. Så det betyr jo negativt. I følge appen min har jeg eggløsning på lørdag. Men vi får se da.. Føler liksom på meg at det ikke blir noe av det denne mnd :klo: Skal teste nå før jeg legger meg igjen. Kjære kommer hjem sent fredag kveld som passer bra. Men så har vi besøk!! :kjefte: Ja ja,, vi får bare se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser jeg også :)

Spennende med EL testing og prøvetid.. Og man kan jo bli sprø av mindre...!

Lilletassen er også veldig inne i min-perioden og synger sanger (ofte bæ bæ lille lam han også). Synes vi har all grunn til å være stolte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg gammel og sliten og støgg om dagen! :kjefte: Trøtt, utrent og dårlig hud.. Why?? Lyst til å gå på ppiller igjen så huden blir helt fin.. Eller gå til hudpleie kanskje ;) Trenger ny garderobe så jeg kan føle meg litt fresh! Og ny hud, nye muskler, nytt hår osv osv Blæ!

Åhh, kjenner meg igjen!!!! Jeg merker kjempeforskjell på huden med og uten p-piller. 1000 ganger bedre med!!!! Men da blir det jo ingen bebiss... Og det vil vi jo ha.. :) Nå som brunfargen fra sommeren er i ferd med å bli helt borte og jeg ikke har vært hos frisøren på månedsvis, føler jeg meg heller ikke spesielt fresh. (Til gjengjeld har jeg svidd av noen kroner på klær i det siste da, men det var leeenge siden sist!! :jepp: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cypress! :klem:

Baaah... lurer på om jeg hadde hatt sånn hud som det her hele tiden om jeg aldri hadde gått på p-piller. Men jeg tror jeg har en krem jeg ikke tåler så godt også.. det hjelper jo ikke akkurat"

Men en hårklipp og litt shopping tror jeg hjelper litt! Og sol.. håper å få til trening og sol i morra formiddag! Det er liksom lørdagskosen min :nigo:

Jaiks! Jeg fikk to RØDE streker på EL.testen i dag!! Sterkere enn den der teststreken faktisk så da slippe jeg å lure! Da skal jeg vel i teorien ha eggløsning innen 24 eller 48 timer.. Om jeg ikke har misforstått. Så nå må vi bare hive oss rundt her i kveld og i morra og kanskje søndag! :daane::fnise: Kjære kommer jo til å bli henrykt :fnise: Men så fikk jeg så lyst til å delta på bursdagsfesten til en venninne i månedsskiftet.. :roll: Det kommer aldri til å passe, så det er jo bare å prøve. Det går jo sikkert ikke på første forsøk.. Eller.. hjelp.. Nå kommer kjære hjem fra en ukes tur straks. Så jeg får vel gjøre meg klar.

Åeehhh... dette ble litt plutselig kjenner jeg :daane:

Må drikke vin i kveld!! :ler:

God fredag til aaaalle som er innom :ler:

:sol:

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Kjekt og lese her inne :)

Spennende at dere er prøvere igjen da! Høres litt nervepirrende ut og teste for EL,men stas at du fikk 2streker!! Weee!

Tenk at du heller kan drikke alkohol og feste andre deler i livet,for det passer jo aldri gitt,men kjekt når du blir gravid igjen :)

Hørtes deilig ut å ta sol,de gjør mye med selvfølelsen!!

Ha en fin kveld,og kos deg me guttene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser :vinke:

Spennende med pos eltest!! Få deg en farge/klipp, kjøp et nytt antrekk og fiks en fin middag til to med sterinlys.....wolla du vil føle deg freshere en noen gang, OG klar til å lage en baby :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar eller ikke klar. Nå kan det være gjort :fnise::daane::lur: Welcome home lissom.. :lol:

Fikk ny genser også! :nigo: SÅ nå er antrekket halvveis der!

:klem: til deg Neytiri! Koselig å se deg her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for to streker!!! :danser: Det er spennende å være i gang og vi har hatt oss begge kveldene etter jeg kom hjem fra USA :fnise: Welcomehome party kalles det :P

Håper dere får en flott dag i det deilige været og ikke minst at du ikke kan drikke på festen om et par uker..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...