siebaeo Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #2721 Skrevet 12. februar 2012 Hei dere Nei, ikke bra å stresse sånn.. Yoga hadde nok vært lurt! men jeg tror jeg burde snakke med noen og om stressmestring. Og mamma vet mye men hun blir ALT for nær til å bruke og kjenner ingen andre i området her. Neytiri; synes det er så flott at du har begynt å tenke sånn! Ta tiden du trenger så kommer du nok dit Fytti katta.. Jeg har bare tidenes rareste mens.. Brunlig på fjerde dagen nå med kun små spor av klart rødt.. Hjelp.. Håper det at jeg skriver her skremmer i gang tanta for alvor for det er for tidlig å ha ny bolle i ovnen! Jeg er jo kvalm av og på daglig for tiden men har linket det til nervøsiteten.. For jeg VET at det og magesår/katarr har gjort meg veldig kvalm. Har to tester men vil ikke sjekke før kjære kommer hjem på tirsdag i tilfelle.. Hallo, jeg har jo spieal! Jeg fantaserer nok.. Forhåpentligvis.. Vil vente litt til Det murrer litt nå så kanskje hun kommer nå.. Eller så er det bare en rar mens. Vi sier det. Natta!
Dine Skrevet 13. februar 2012 #2722 Skrevet 13. februar 2012 Uh-oh, spennende her i gård'n... Jeg visste dere tenkte på å starte på nr.2 til sommeren, men får håpe tanta dukker opp snart da... *Følger med i spenning*
Jesse Skrevet 13. februar 2012 #2723 Skrevet 13. februar 2012 Så koselig med en liten oppdatering her inne.. Men ikke så koselig å lese at du er så sliten om dagen..Føler virkelig med deg! Håper du klarer å finne tilbake til "deg selv" igjen snart! Utrolig kul den jakka du linket til forresten! Ha en fortsatt fin mandag Siebaeo (Også håper jeg at tanta dukket opp for fullt, sånn at du slipper å være stressa for det i tillegg til det andre..)
Spatula Skrevet 13. februar 2012 #2725 Skrevet 13. februar 2012 Stress spiller inn på mensen Synes du er tøff jeg som allerede nå tenker på nr to. Her tenker jeg i mitt stille sinn når det er våkennetter, "aldri mer!" Men søsken blir det.. men om noen år.. når jeg har passert 30...
siebaeo Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #2726 Skrevet 14. februar 2012 Hei jenter, Tanta har blitt litt større (?) men ikke normal.. Jeg tror som du sier Spatula at det kan være stress som gjør det.. I følge min psykologvenninne har jeg alle tegn på stress og bør få litt hjelp. For veien er farlig kort til utbrenthet Hun skulle anbefale meg noen og mente jobben burde betal for det. Jeg vet ikke.. Kan høre om jeg har noen kurspenger å bruke, men tror vel egentlig jeg mp dekke det selv. Og det driter jeg faktisk i.. Men jeg kjenner at det er litt skummelt.. Redd for hva som kan dukke opp Samtidig MÅ jeg tror jeg.. Usu, jeg lengter etter en mer eller mindre bekymringsfri hverdag! Jeg er konstant kjempetørst! Hater det! Føler kroppen er i kriseberedskap hele tiden. Nå veier jeg usle 53 kg og føler at kollegene mine ser litt bekymret på meg.. Ekkelt, føler meg liksom naken. Driiiit! Vil være glad hele tiden! Jeg tror nok ikk det er nr 2 som er på vei. Er nok bare noe fusk. Har aldri hatt det før så jeg liker det ikke.. Ellers venter jeg påkjære som kommer hjem fra en femdagers skitur. Skal Bli godt med litt avlastning. Håper han har MASSE godt eller fint med! Det har jo tross alt vært både valentinesday og morsdag.. Ellers har en gammel flamme tatt kontakt i mens jeg har vært gressenke Bare på Wordfeude av alle ting, men litt fint å ha noe å fordrive tia med mens jeg har vært alene Jeg er så emosjonelt begrenset i øyeblikket at amor kunne dengt meg i hode med pilene sine uten resultat Så det er ingen fare. Litt paradoksalt at han ut av det blå kunne fortelle at han ofte angret på at vi ikke prøvde skikkelig. Lukter mannlig biologisk klokke som tikker... Jeg ventet SÅ på de ordene i flere år! Snooze you loose.. Bah!! Tror jeg trenger en skikkelig jentekveld/vinkveld!! Ikke være mamma eller det jeg er på jobb, bare prate og le og være litt uansvarlig! Ikke uansvarlig som i å gjøre gale ting altså, men slippe å tenke på alt ansvaret for bare en kveld.. Før jeg bli gammel og skrukkete :godnatt:
Becky1 Skrevet 14. februar 2012 #2727 Skrevet 14. februar 2012 Har ikke tid til å skrive så mye. Vet om en veldig bra du kan snakke med, hvis du orker å kjøre litt. Hun har lange ventelister, men sier du mitt navn kommer du nok fortere inn :klemmer:
Neytiri Skrevet 14. februar 2012 #2728 Skrevet 14. februar 2012 Det der hørtes ikke godt ut Siebaeo!! Jeg går enda til psykologen min og takknemlig for det, ellers hadde jeg nok møtet veggen for lenge siden. Det er å anbefale!!! Yoga og svømming skal vist være veldig godt for stress, og et sunt kost er bra så man ikke får blodsukkerfall. Håper du finner en som kan hjelpe deg sortere og finne ut hvorfor du stresser i hverdagen, du vet at folk får magesår om de ikke roer seg til slutt. Det er heller ikke bra om du veier så lite, men ikke tenk at alle ser på deg av den grunn
Luremegpå Skrevet 15. februar 2012 #2729 Skrevet 15. februar 2012 Hei hei! Ikke lest alle siden dine, men lest nok til at jeg forstår at ting ikke er helt greit for tiden! Det med spiral, den ødela jo meg helt..nå var jeg jo litt bekymringsfull i tillegg, men spiralen fikk virkelig frem en hel hau hormoner. Fikk du noe kjekt av kjæresten da? Skal dere prøve på nr 2 altså, til sommeren? Krysser fingrer, og sender gode vibber din vei
Dine Skrevet 16. februar 2012 #2730 Skrevet 16. februar 2012 Det der med gammel flamme kjenner jeg alt til.. Dumme gutter som alltid må si det du har lengtet etter å høre, men bare flere åååår for sent... Håper du får hjelp og får slappet av litt. Unn deg en skikkelig vinkveld med venninner og KOS DEG! Det trenger vi alle sammen, uten at vi er uansvarlige av den grunn. Har kjent så veldig på det å få slappet av og koblet av litt, de siste mndene og det har hjulpet utrolig mye å få sove skikkelig om nettene og komme meg litt bort. Så synes du skal unne deg selv det i morsdag og valentinesgave
siebaeo Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #2732 Skrevet 6. juni 2012 Hei Spatula! Jeg hadde faktisk falt ut av min egen liste og måtte utvide "sendetiden" Snoker innom litt oftere enn på en stund nå merker jeg, så jeg får kanskje blåse liv i boka mi Eller kanskje jeg skal starte en ny snart.. En prøverdagbok Vi har ikke startet enda men jeg har sagt at jeg skal ta ut spiralen rett etter ferien.. Så det er kanskje greit å begynne å tenke litt mer på det! Jeg har kjent litt på at jeg synes det var litt tungt å "gå runden en gang til" men jo mer jeg snakker om det jo mindre motforestillinger kjenner jeg.. Det har vært et hektisk halvår på jobben, og i tillegg kjenner jeg at det er så deilig å ikke amme eller være gravid.. Men men, det er jo det som må til for å få søte små Og så har jeg jo drømmer om å ha et lite treff her endag for de som måtte ønske å komme det er ALT for lenge side jeg har sett damene og babyene her inne. Hm hm,, kanskje andre uka i juli når jeg må avspasere for å dekke inn bhg-ferie?? Nå kom mannen og jeg må SPISE! :sol:
Gjest Marmot Skrevet 6. juni 2012 #2733 Skrevet 6. juni 2012 2. uka i juli har vi ferie også. Jeg stemmer for det. Da SKAL vi komme!
siebaeo Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #2734 Skrevet 6. juni 2012 Yey! Så kult, Marmot! Da prøver jeg å finne en dato! Spread the word!! (er redd boka mi er nedstøvet og glemt blant damene..) Da må jeg jo nesten diske opp med kanelboller som jeg har varslet tidligere mmm, kanelboller.. Spise, det var det jeg skulle gjøre Hm.. datoer.. et sted mellom 9 -12 juli kanskje..?
Jesse Skrevet 6. juni 2012 #2736 Skrevet 6. juni 2012 Så koselig med litt liv her inne igjen Mmmm, kanelboller hørtes godt ut Skulle gjerne ha blitt med på treff, men vi har ferie da og får besøk.. Men hvis noen KG-damer har tenkt seg nedover mot der jeg bor i sommer er det bare å si ifra
Gjest Marmot Skrevet 6. juni 2012 #2737 Skrevet 6. juni 2012 Æsj, jeg ser nå at jeg ikke har barn den uka.
honning Skrevet 6. juni 2012 #2738 Skrevet 6. juni 2012 Hei Siebaeo! Du er ikke alene om å være dårlig til å holde liv i dagboka til tider. Så spennende at dere skal begynne å prøve igjen snart Håper du ikke sliter deg ut på jobben og ellers, og at du har noen å prate med for å ikke bli helt utbrent.
Luremegpå Skrevet 7. juni 2012 #2739 Skrevet 7. juni 2012 Hei hei Jeg skulle veldig gjerne komt på kanelboller med T, smen som vanlig er avstanden for stor, men en vakker dag Jobber du 80% nå eller? Å gå gravid er ikke bare bare nei, men det er verdt det, så ikke nøl..og det passer aldri
Pupsilure Skrevet 7. juni 2012 #2740 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har ferie den uka, og kan når som helst
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå