Gjest Marmot Skrevet 9. juni 2011 #2241 Del Skrevet 9. juni 2011 Gulrotkake! Da har man et sunt alibi! Hvor lang tid bruker man fra Oslo S-ish til deg? Ser ut som vi har valget mellom å være der 09:02 eller 11:49 (artige tidspunkter.. hehe), og da tenker jeg kanskje at 11:49 hadde vært best, så slipper vi å ta toget i 7-tida.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 9. juni 2011 #2242 Del Skrevet 9. juni 2011 Å herlighet!! 7 mnd , du fikk jo akkurat "baby" jo...husker at du gikk så på overtid Synes du kan starte en egen dagbok der dere kan skrive om alt det gode dere skal kose dere med på treffet Jeg kunne virkelig ønske jeg bodde nærmere, men det blir for stress, iallefall nå som tenner kommer her og der! Hvor stor er han nå da? :kgbaby: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #2243 Del Skrevet 9. juni 2011 Gulrotkake! Da har man et sunt alibi! Hvor lang tid bruker man fra Oslo S-ish til deg? Ser ut som vi har valget mellom å være der 09:02 eller 11:49 (artige tidspunkter.. hehe), og da tenker jeg kanskje at 11:49 hadde vært best, så slipper vi å ta toget i 7-tida.... Da ville jeg satset på 11.49. Du bruker ca 30 min fra Oslo S til meg, enten ved å ta t-bane og så gå i 15 minutter ca, eller ta trikken og gå i 10 min. Totalt sett bruker du like lang tid på begge alternativer og kan være her til 12.30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #2244 Del Skrevet 9. juni 2011 Å herlighet!! 7 mnd , du fikk jo akkurat "baby" jo...husker at du gikk så på overtid Synes du kan starte en egen dagbok der dere kan skrive om alt det gode dere skal kose dere med på treffet Jeg kunne virkelig ønske jeg bodde nærmere, men det blir for stress, iallefall nå som tenner kommer her og der! Hvor stor er han nå da? :kgbaby: Ja ikke sant Og jeg synes akkurat du stresset rundt på legesenter og hit og dit for å få bevist at du faktisk var gravid! Jeg har svart belte i overtid.. er det mulig liksom..?? Må si jeg kommer til å være litt redd for samme forløpet neste gang også.. Skjønner at det blir stress for deg Jeg vet faktisk ikke hvor stor han er nå! Jeg må veien han i morra. Han var i alle fall ca 8150 for en mnd siden. og 68,5 cm. Han hopper og hopper om dagen Vil ikke sitte i ro og roper og småbrøler litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 9. juni 2011 #2245 Del Skrevet 9. juni 2011 Å herregud, det haddde jeg glemt..jeg ler litt pinlig le'ing nå! Ja, those days, rart å tenke på gitt :gjeiper: Jeg har lært til enn eventuell annen gang, å stole på seg selv..desperado gravidos den gangen! Kom en tur til vestlandet da? Jajajaaaa, vi har jo gjesterom og nydelig vind :gjeiper: Han er sånn ca likt så T da..eller T er 70 lang, og veier BLY nå! Neste gan går sikkert fortere, og da vet du litt om det å gå på overtid og, så slipper du å stresse med alle disse kjerringrådene Forresten..hvordan ligger den ann med tenner?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #2246 Del Skrevet 9. juni 2011 Gravidos har lov til å bli litt desperados! Både i starten og innspurten.. Ja, jeg kan jo alt om dette å vente nå. På grensa til mentalpasient på slutten! Men jeg kommer nok til å stresse enda en gang kjenner jeg meg selv rett.. Vil IKKE igangsettes igjen Det vet du jo alt om... jeg lurer faktisk på om jeg skal be om å få målt bekkenet om det ligger an til ny baby med stort hode.. For sånn som de måtte slite for å få han ut tenker jeg at det kanskje ikke var plass eller noe! Hvem vet Mamma holdt på leeenge med meg, mens broren min kom litt fortere. Man kan jo håpe. Kan godt tenke meg en vestlandstur en dag. Men jeg HATER vind.. Jeg kan faktisk bli ganske så adrenalinsint av det. Bolla har to fine tenner i underkjeven! Hvite, flotte og SKARPE Han skjønner ikke helt hvorfor mamma hopper og hyler sånn av og til, men det er en morsom lek sikkert! Smiler og ler vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 10. juni 2011 #2247 Del Skrevet 10. juni 2011 Her var det mange gode forslag til hva man kan ta med neste torsdag Vi kommer helt sikkert til å bli mette tenker jeg! Jeg har ikke truffet Jesse eller Marmot enda, så det blir ekstra spennende Og så har jeg kjent Pupsilure lengst, tror det er rundt 3 år siden vi begynte å skrive på bryllupsforumet.. Herlighet som tiden flyr...! Man blir kjent med mange flotte damer og babyer her inne altså! Gleder meg til torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 10. juni 2011 #2248 Del Skrevet 10. juni 2011 Det høres ut som et koselig treff *gledesmisunnelig* Åh, hadde jeg visst du skulle til San Gimignano, så hadde jeg tipset deg om en fantastisk is!! Vi valfartet området for noen år siden, kjørte fra Roma til Montepulciano, Montalcino, Lucca, Firenze, Siena, Livorno og flere andre plasser. Utrolig deilig og flott tur! Jeg har MB Urban Jungle og er utrolig fornøyd med stabiliteten og svingradiusen. Har bden gamle modellen som ikke har full liggestilling, men har et skinn i bunnen og synes ikke det blir så ille. Det jeg liker minst er at den er skrekkelig bred.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 10. juni 2011 #2249 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg er fortsatt på tørre kjeks og knekkebrød- diett pga magen til M, så får ta med noe sånt (selv om det sikkert bare er meg som spiser det ) Mulig vi blir forsinka siden M liker å dra seg til langt på dag Gleder meg, men må og si jeg er litt nervøs. Nervøs for kjøring og parkering. Og litt nervøs for om divatendensene slår inn for fullt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. juni 2011 #2250 Del Skrevet 11. juni 2011 bahhhh er det 7 måneder siden jeg sladret for deg skjønner ikke, synes du fortsatt har en liten Bolle på et par måneder bare Gratulerer!!!! Du jeg er usikker på hvordan jeg kjører til deg fra meg.....kan du sende meg en PM eller? ellers jo jeg har jo gps da men 12 passer jo bra, kan hende vi kommer littegrann tidligere, jeg må jo helst kjøre når Bumba skal sove og jeg kan drøye det til 10:30 kanskje.....og tar meg ikke sååå lang tid til deg faktisk.... Becky, vi er flere som kjenner til Divanikker altså og hvis jeg husker riktig var Bolla til Siebaeo veeeldig Diva som skulle komme sent til sin bursdagsfest og som jeg sa......vi føler ofte det er mer ekstremt en andre synes jenter, det positive er at vi alle er mammaer og har nok ALLE opplevd noe ala det samme, det skal ikke være stress å dra på treff, skal være koselig og bæsjer ungen seg ut får vi oss en god latter ikke sant Siebaeo: jeg har ikke klart å oppdatere meg så mye i bøkene i det siste, bare gått tilbake 2 sider nå.....tiden strekker ikke helt til kjenner jeg, men husk jeg er innom og titter på deg snuppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #2251 Del Skrevet 11. juni 2011 Her var det mange gode forslag til hva man kan ta med neste torsdag Vi kommer helt sikkert til å bli mette tenker jeg! Jeg har ikke truffet Jesse eller Marmot enda, så det blir ekstra spennende Og så har jeg kjent Pupsilure lengst, tror det er rundt 3 år siden vi begynte å skrive på bryllupsforumet.. Herlighet som tiden flyr...! Man blir kjent med mange flotte damer og babyer her inne altså! Gleder meg til torsdag Litt nytt for alle Helt enig! Utrolig fine damer her inne! Gleder meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #2252 Del Skrevet 11. juni 2011 Det høres ut som et koselig treff *gledesmisunnelig* Åh, hadde jeg visst du skulle til San Gimignano, så hadde jeg tipset deg om en fantastisk is!! Vi valfartet området for noen år siden, kjørte fra Roma til Montepulciano, Montalcino, Lucca, Firenze, Siena, Livorno og flere andre plasser. Utrolig deilig og flott tur! Jeg har MB Urban Jungle og er utrolig fornøyd med stabiliteten og svingradiusen. Har bden gamle modellen som ikke har full liggestilling, men har et skinn i bunnen og synes ikke det blir så ille. Det jeg liker minst er at den er skrekkelig bred.. Ja du skulle kommet du og Vi spiste MYE is i Italia!! Pgså i SG. Lurer på om det var samme sted.. Er sikker på at det ikke blir siste italiaturen i alle fall! Det kan være vogna vår er beyond repair nå og da lukter vi litt på MB altså.. Den virker så utrolig lett og fin! Men hvordan synes du fjæringa er? Og hvordan er den i snø? Savner veldig å ha Bolla vendt mot meg altså.. Så det er mulig vi først må finne på noe annet og SÅ gå for MB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #2253 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg er fortsatt på tørre kjeks og knekkebrød- diett pga magen til M, så får ta med noe sånt (selv om det sikkert bare er meg som spiser det ) Mulig vi blir forsinka siden M liker å dra seg til langt på dag Gleder meg, men må og si jeg er litt nervøs. Nervøs for kjøring og parkering. Og litt nervøs for om divatendensene slår inn for fullt Har du ikke pålegg på en gang..? Stakkars deg.. Håper dere finner ut av dette veldig snart!! Ikke vær nervøs! Nå kan du forresten parkere på gjesteparkeringen her. Og skulle det være noe kommer jeg ut og parkerer for deg! Blir det Divamania takler vi det og (uansett hvem divaen skulle vise seg å være ), vi har jo en god del ekspertise samlet! og blir det krise for noen går det jo an å trille en liten runde. Da får både mor og barn en pause og litt privatliv om man føler seg brydd. Synes vi bare skal være enige om at vi alle tenker de samme tankene og kan relatere på de fleste plan! En eller alle kommer til å hyle litt, sånn er det bare med babyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #2254 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) bahhhh er det 7 måneder siden jeg sladret for deg skjønner ikke, synes du fortsatt har en liten Bolle på et par måneder bare Gratulerer!!!! Du jeg er usikker på hvordan jeg kjører til deg fra meg.....kan du sende meg en PM eller? ellers jo jeg har jo gps da men 12 passer jo bra, kan hende vi kommer littegrann tidligere, jeg må jo helst kjøre når Bumba skal sove og jeg kan drøye det til 10:30 kanskje.....og tar meg ikke sååå lang tid til deg faktisk.... Becky, vi er flere som kjenner til Divanikker altså og hvis jeg husker riktig var Bolla til Siebaeo veeeldig Diva som skulle komme sent til sin bursdagsfest og som jeg sa......vi føler ofte det er mer ekstremt en andre synes jenter, det positive er at vi alle er mammaer og har nok ALLE opplevd noe ala det samme, det skal ikke være stress å dra på treff, skal være koselig og bæsjer ungen seg ut får vi oss en god latter ikke sant Siebaeo: jeg har ikke klart å oppdatere meg så mye i bøkene i det siste, bare gått tilbake 2 sider nå.....tiden strekker ikke helt til kjenner jeg, men husk jeg er innom og titter på deg snuppa mi Jeg skjønner det ikke jeg heller!! Jeg skal sende deg en PM i morra og det går helt fint om du er litt tidlig. Sikkert ikke helt ferdig her, men det gjør jo ingenting Jeg har store problemer med å følge opp jeg og! Men samme til deg; jeg er innom og følger med, men ikke så ofte jeg får skrevet noe.. Gleder meg til treff og oppdateringer "live"! Og ja, Bolla kom seeeent!! Divaboy.. Endret 11. juni 2011 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #2255 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Kort oppdatering her.. Jeg har sånn melkespreng om dagen!! Er helt kantete til tider.. Bolla spiser mer mat men nattamming veldikeholder produksjonen veldig. Vi skulle fått sofa i går men den kom ikke! Jeg var ute en liten tur, men hadde telefon med siden de skal ringe først. Og hadde ikke fått med meg at telefonnettet var kaputt.. De har sikkert vært her da.. Så typisk!! Så da blir det gammelsofaen på treffet.. Litt dumt for det blir litt færre sitteplasser. Men det ordner seg Tvn holder på å falle ned tror jeg!! Jeg bestilte montering for at alt skulle bli sikkert og ordentlig, mem det knaker og den er litt skeiv.. Skal ingenting gå smertefritt..?? Har ringt og sagt at de må komme og fikse. Damn.. Nå MÅ jeg sove! Har meldt meg på spinn i morra. Endret 11. juni 2011 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. juni 2011 #2256 Del Skrevet 12. juni 2011 Kort oppdatering her.. Jeg har sånn melkespreng om dagen!! Er helt kantete til tider.. Bolla spiser mer mat men nattamming veldikeholder produksjonen veldig. Vi skulle fått sofa i går men den kom ikke! Jeg var ute en liten tur, men hadde telefon med siden de skal ringe først. Og hadde ikke fått med meg at telefonnettet var kaputt.. De har sikkert vært her da.. Så typisk!! Så da blir det gammelsofaen på treffet.. Litt dumt for det blir litt færre sitteplasser. Men det ordner seg Tvn holder på å falle ned tror jeg!! Jeg bestilte montering for at alt skulle bli sikkert og ordentlig, mem det knaker og den er litt skeiv.. Skal ingenting gå smertefritt..?? Har ringt og sagt at de må komme og fikse. Damn.. Nå MÅ jeg sove! Har meldt meg på spinn i morra. Melkespreng ja, glad jeg opplever det ikke lenger......bare husk å ikke bli kald på hender eller bryster når du har sånn spreng og håndmelke litt av trykket ut hvis Bolla ikke vil brystet straks. Og ja nattamming holder melka best, derfor jeg fortsatt ammer en gang om natta......synes det er ikke så farlig sålenge jeg skal ikke noe jobb og greier. Du, når jeg har vært på treff så er man stort sett på gulvet med barna så det ordner seg nok det. Når vi var hos Pupsilure som har ganske så stor sofa var det ikke lenge av gangen vi satt på sofaen faktisk, mest bare når i spiste skikkelig kjipt at tvn holder på å falle ned da! da hadde jeg klagd på monteringen altså!!!! er det noe jeg kan ta med på treffet da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 12. juni 2011 #2257 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg har også spreng til tider, men tar bare ut det overskytende, går greit Kjenner at produksjonen avhenger mye av hvor mye væske jeg inntar. Drikker jeg de anbefalte 3 litrene så produserer jeg mye.. Vi har sportsdelen i vogna nå, og frøkna her er jo litt yngre enn Bolla, men jeg synes det går helt greit. Virker som hun setter stor pris på å sitte "rett vei" også. Tidligere var trilleturer til dels et mareritt, hun hylte seg gjennom turene, men nå setter jeg henne bare litt opp og da går det mye greiere Synes også det er greit at det er muligheten å sette henne opp med slike bånd kontra faste hakk. Og MB har jo et "hull" i toppen, så jeg ser jo henne likevel. Jeg tenkte også mye på det å ha henne fra meg og vurderte å bytte vogn, men ser at jeg synes det er helt greit. Vi ser hverandre nok.. Fjæringen er helt super!! Og vi har mye sørpe og til dels snø her, og jeg synes den fungerte bra i vinter. Nå gikk jeg ikke så alt for mye, men det jeg gikk fungerte bra. Bare låste fremhjulet så var det litt lettere I tillegg synes jeg den er stabil. Jeg går jo mye med vogn og hund (som til dels vil angripe andre skumle hannhunder.. ), og har ikke hatt noen problemer. Samtidig, vi har snust på ny vogn her også, men kommet frem til at jeg neppe vil bli noe mer fornøyd med en annen vogn, så da beholder vi denne til neste vår når vi da kan bytte til en mindre og nettere en, for ja, jeg synes den er litt bred.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 12. juni 2011 #2258 Del Skrevet 12. juni 2011 Om du vil ha trehjuling med vendbar sportsdel, har jo Teutonia en som er veldig fin, men jeg husker ikke hva den heter. Du finner den nok om du søker. Jeg synes nesten man er splitte pine gal som har barnet vendt fra seg jeg da, men jeg er jo ekstrem.. Prøvde det så vidt i Arendal etter at vi hadde spist og snudd sittedelen for å sette vogna inntil bordet, men jeg orket ikke lenger enn to-tre meter utenfor spisestedet... Så mannen måtte løfte sittedelen med sovende Murmel rundt for at jeg skulle få ham "rett" vei igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #2259 Del Skrevet 12. juni 2011 skikkelig kjipt at tvn holder på å falle ned da! da hadde jeg klagd på monteringen altså!!!! er det noe jeg kan ta med på treffet da??? Jeg tenker også vi blir sittende mest på gulvet Jeg får bare legge litt ekstra til rette for det. Så kan ammende bruke sofaen, stol eller seng. Det virker som vi begynne å bli ganske vel dekket i forhold til mat Alle må jo ikke ta noe med. I tilfelle kunne jo det være ett eller annet pålegg? Oh, yes jeg har klaget på monteringen! Jeg har bedt dem komme fort som F å sjekke det ut. Men har ikke hørt noe fra montøren enda.. Jeg har helt angst for at noe skal gå skikkelig galt, så han BØR komme på tirsdag! Jeg har også spreng til tider, men tar bare ut det overskytende, går greit Kjenner at produksjonen avhenger mye av hvor mye væske jeg inntar. Drikker jeg de anbefalte 3 litrene så produserer jeg mye.. Vi har sportsdelen i vogna nå, ... og har ikke hatt noen problemer. Samtidig, vi har snust på ny vogn her også, men kommet frem til at jeg neppe vil bli noe mer fornøyd med en annen vogn, så da beholder vi denne til neste vår når vi da kan bytte til en mindre og nettere en, for ja, jeg synes den er litt bred.. Jeg drikker alt for lite om dagen.. Tør nesten ikke drikke mer om det setter i gang større produksjon Vogna vår er faktisk ganske smal på hjulene i alle fall. Han har veldig god plass inni enda, men det er forsåvidt greit. Her er det også "hull" til å titte i men jeg føler ikke at han trives så godt der.. Selv om det sikkert er meg som synes det er verst. Jeg har egentlig innsett at neste gang (om vi får en til) blir det nok en mer tradisjonell bagvogn pga dempingen som vi har vært veldig misfornøyd med. Men før den tid tror jeg nok at jeg har testet MB.. Om du vil ha trehjuling med vendbar sportsdel, har jo Teutonia en som er veldig fin, men jeg husker ikke hva den heter. Du finner den nok om du søker. Jeg synes nesten man er splitte pine gal som har barnet vendt fra seg jeg da, men jeg er jo ekstrem.. Prøvde det så vidt i Arendal etter at vi hadde spist og snudd sittedelen for å sette vogna inntil bordet, men jeg orket ikke lenger enn to-tre meter utenfor spisestedet... Så mannen måtte løfte sittedelen med sovende Murmel rundt for at jeg skulle få ham "rett" vei igjen.. Ja, S3 fra Teutonia! Det var egentlig den vi hadde bestemt oss for men så droppa vi det siden den ikke hadde lufthjul.. Nå har den det! Så jeg lurer nå på en sånn.. Brukt muligens om det er mulig å sette de nye lufthjulene på den. Selv om jeg har mine tvil om det er så viktig lenger.. Jeg har hørt at den er litt liten i sportsdelen. Men før han vokser ut av den har jeg en mistanke om at vi har fortsatt over på noe lettere og mer sporty. Jeg savner å kunne snakke med Bolla.. Når han er misfornøyd har jeg ikke mulighet til å trøste han uten å stoppe f eks. Vognproblemene som ingen ende ville ta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #2260 Del Skrevet 12. juni 2011 Ser ut til at tennen i overmunnen er på vei ut.. Han griner og griner og våkner igjen og igjen. Og jeg kan se det bule i overkjeven. Forresten så ålte han seg framover for første gang i dag. Mye som skjer for en liten kropp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå