Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei dere!

Takk for kos og klemmer ;) Går sinnsykt sakte framover her synes jeg så nå bestilte jeg time hos en osteopat.. Har mistanke om at det sitter noe i bekkenet etter fødselen som jeg burde fått løst opp for lenge siden. Men fytti så dyrt det var!! :daane: men dama jeg snakket med var så hyggelig at jeg ikke fikk meg til å avbestille.. :sjenert: Skulle ha time til Bolla der og bestilte til meg selv i farta. Han er litt skeiv i hodet så skal se hva de kan gjøre med det.

Becky; ja jeg tenkte på deg faktisk! :fnise: Hvor lang tid tok det før du var bra? Bevegelig i det minste..? Jeg er skeiv og helt steinhard i korsryggen. Kan ikke svaie og stå normalt. Den er helt rett liksom. Så at det er en krampe kan jeg Absolutt tro! Sist jeg fikk noe lignende fikk jeg masasje og det hjalp litt.

Neytiri og Becky (på mobil så nå så jeg ikke om det var fler.. :sjenert: ; Bolla skal til manuellterapeut 15.45 på fredag. Men før det har jeg litt tid! :jepp:

Nå er kjære ute og triller en sovende Bolle. Så nå skal jeg kreke meg i dusjen og gjøre meg klar for helbredelse! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becky: vi bærer ikke så mye heldigvis. Vi prøver å roe han i senga og tar han opp litt innimellom. Men det er hengiga over sprinkelsenga og skeive løft fra min seng nattestid som tar på tror jeg.. Skjønner at det var steinhardt i 3,5 mnd!! :daane: Bolla er liksom så stor at han burde sove natta igjennom i det minste.. Nå tror jeg vi iverksetter nattamming her snart.. Dagamming gikk som en drøm i går!! 4 ganger og to ganger allerede i dag :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg og kan slenge meg med? :sjenert: Jeg begynner å innse at permisjonen begynner å gå mot slutten, så jeg må finne på mest mulig før det er for sent.... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vi ikke finne et sted i byen da å treffes?

uff får håpe du ordner opp ryggen, er ikke noe særlig. MEN at Bolla skal sove natta gjennom kan man i grunn ikke helt forvente av han tror jeg, man kan avenne nattamat men trenger ikke alltid bety at de sover hele natta for det bare så du er klar over det. Får man det til er det jo kjempedeilig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjempehyggelig at du blir med Cypress! :hoppe:

Becky skrev forøvrig at byen ble litt stress for henne.. Om ryggen er bra til da (så jeg får ryddet..) kan vi godt være her. Så kan vi bare kjøpe litt bakevarer og sånt? Ellers møtes jeg gjerne i byen om det skulle passe. Vi har time i sentrum. Kunne f eks satset på et sted i nærheten av enkel parkering.. Men det er det samme for meg altså! :) Jeg må bare dra i tretia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner også det der med at permen går mot slutten.. :(

Og ja, det blir vel en våken periode nå og da, men sikkert bedre enn nå :jepp: Ble inspirert av Cypress til å få Bolla på eget rom nå.. Må bare male den ene veggen om igjen! :roll:

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er feil løfting som har gjort at jeg fikk kink og. Tok en 3-4 dager før jeg fungerte ok igjen. I ettertid har jeg dog fått lettere kink igjen. Fikk en saftig en i nakken uka etter og får stadig vondt der hvor den opprinnelige kinken satt. Så mitt råd er å ta det alvorlig og få behandling om det trengs. Er visst typisk skade for småbarnsforeldre dette her ;)

For min del blir det mest stress å møtes i Oslo, men skal ikke invitere meg hjem til deg for enhver pris ;) Dere må gjerne komme hit isteden en dag, så kan jeg ta meg av ryddinga og innkjøp av bakevarer. Grunnen til at jeg ikke er konfortabel med å ta med M til Oslo er styret med sovinga hennes. Hun er så avhengig av rutiner. Dessuten tror jeg ikke hun får sove på en kafe. Hun kunne alltids ha sovet i bilen, men tidspunktene varierer veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne dere f.eks hatt lyst til å komme en tur til uka? Har foreløpig ingen planer. Da kan dere møtes i sentrum hvis det er enklere for dere. Jeg har planer både torsdag og lørdag, så ikke noe must for meg å måtte finne på noe fredag, selv om det selvsagt hadde vært hyggelig :) Skriver om det i boka mi jeg, så kan dere svare der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg Becky :jepp: Hva om vi holder møtested litt åpent (til jeg vet hvordan formen er) til torsdag eller tidligere? Sover hun greit i vogn? Om vi skulle møttes i byen og det hadde vært fint vær hadde jo Frognerparken vært et alternativ. Trille og snakke og drikke kaffe. Picnik på gresset. Det er en veldig fin uteservering der også. Og superenkel parkering. Jeg har egentlig veldig lyst til å ha dere på besøk her, men vil bare være sikker på at jeg ikke har et hus som står på hodet først.. :sjenert:

Jeg vil veldig gjerne på besøk til deg! :hoppe: Men neste uke er jeg redd blir veldig hektisk siden vi skal ha navnefest den helga.. Hva med uka etter..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativt kan dere gjerne komme til meg på fredag, hvis det er enklere for alle? Så slipper du Siebaeo å styre med å rydde etc hvis du har vondt, og det bør være greit å legge M for deg Becky. Og det er lett å parkere her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg Becky :jepp: Hva om vi holder møtested litt åpent (til jeg vet hvordan formen er) til torsdag eller tidligere? Sover hun greit i vogn? Om vi skulle møttes i byen og det hadde vært fint vær hadde jo Frognerparken vært et alternativ. Trille og snakke og drikke kaffe. Picnik på gresset. Det er en veldig fin uteservering der også. Og superenkel parkering. Jeg har egentlig veldig lyst til å ha dere på besøk her, men vil bare være sikker på at jeg ikke har et hus som står på hodet først.. :sjenert:

Jeg vil veldig gjerne på besøk til deg! :hoppe: Men neste uke er jeg redd blir veldig hektisk siden vi skal ha navnefest den helga.. Hva med uka etter..? :)

ohhhh jeg er absolut med på treff i parken om det er fint vær, har ikke vært der på kjempelenge, og aldri med Bumba :)

Har vi det hos deg kan jo alle ha med noe eller du putter ut og alle gir litt penger sånn at det ikke havner på deg altså, jeg bare tenkte å komme til deg da jeg hadde lyst å skravle :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alternativt kan dere gjerne komme til meg på fredag, hvis det er enklere for alle? Så slipper du Siebaeo å styre med å rydde etc hvis du har vondt, og det bør være greit å legge M for deg Becky. Og det er lett å parkere her! ;)

Husker ikke engang hvor du bor hen? send meg en Pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende park fungerer for meg. Ikke tenk på meg hvis de fleste vil i parken. Så hyggelig at du husker det med parkeringa, Cypress ;) Har blitt litt flinkere til å rygge med familiebilen nå :sjenert: Og så snilt at vi evt kan ha det hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor forsåvidt sånn til at vi kan gå hjemmefra meg og til Frognerparken, hvis vi skulle få lyst til det. Eller til Bygdøy. Og hvis det er dårlig vær, trenger vi ikke gå noe som helst sted. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom og leser litt :hallo:

Håper ryggen din blir bedre snart, vond rygg er så vanvittig slitsomt!!

Så godt at ammingen går litt bedre, opplever det samme her; at det har blitt bedre de siste dagene. For det har vært et sinnsykt styr her også, og hun var helt uinteressert.. Merker jeg er ikke helt klar for å slutte enda :sjenert:

Kos dere masse med treff :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor forsåvidt sånn til at vi kan gå hjemmefra meg og til Frognerparken, hvis vi skulle få lyst til det. Eller til Bygdøy. Og hvis det er dårlig vær, trenger vi ikke gå noe som helst sted. ;)

Det høres jo veldig bra ut :jepp: Og høres ut som en billig beliggenhet :daane::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og leser litt :hallo:

Håper ryggen din blir bedre snart, vond rygg er så vanvittig slitsomt!!

Så godt at ammingen går litt bedre, opplever det samme her; at det har blitt bedre de siste dagene. For det har vært et sinnsykt styr her også, og hun var helt uinteressert.. Merker jeg er ikke helt klar for å slutte enda :sjenert:

Kos dere masse med treff :klemmer:

Hei Jesse :klem:

Det er litt bedre nå! Det var vel investerte penger i dag! Kostet nesten 800,- men så var jeg der i 1,5 time.. Det er jo billig timesbetaling spør du meg. Kjære blir hjemme i morra og så jeg slipper løfte, men jeg er så letta over at det ser ut til å gå rette veien! Skal tilbake minst en gang, men da håper jeg det holder.

Nei, det er litt rart å skulle gi opp amminga.. Og så tenker jeg med skrekk på minipuppene jeg sikkert får :ler: Har blitt så vant til litt størrelse nå :roll: Men nå har jeg lært meg at alt forandrer seg hele tiden, så jeg blir ikke overrasket om det er ammestopp om noen dager igjen..

Som sagt, litt bedre nå! For en lettelse.. Om det blir enda bedre i natt blir jeg så utrolig glad. Det har virkelig vært vondt! Og null effekt av smertestillende. De funker faktisk litt nå. Så nå er jeg positiv :) Og klør etter å sjaue, rydde, male osv :roll: Kanskje vente litt med det..

Superdupert at vi kan være hos deg Cypress!! Kjempehyggelig! Og om det blir fint vær er det jo helt nydelig å trille en tur i parken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt dekor på bordene! :hoppe: Hvite duker, blå papirbåter (brettet) med rød vimpel (sånn tannpirker med vimpelflagg på) i toppen på de største, tenker to størrelser på båtene. Og rødt gavebånd (serpentinaktig) litt tilfeldig utover. En annen ide jeg fikk var å brett grønne frosker som kan hoppe :fnise: Men da uten båtene. Nei, jeg tror det blir båter.

Bordkort tenker jeg å lage av passfotofunksjonen på printeren vår. Da skriver jeg ut (4 forskjellige bilder for å variere) bilder av Bolla og lar det være en stripe med hvitt igjen når jeg klipper dem ut og skriver navn der. Så fester jeg bildet med en kul sølvfarget binders på glasset.

Hva tror dere? Billig og enkelt tenker jeg! :) Og litt morsomt. Ideen til båtene fikk jeg av en venninne så jeg håper ikke hun synes det er dumt at jeg "stjeler" den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...