Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Uff da jenter, god bedring til Tulla og Murmel :klem:

Cypress: så dumt at du ikke får kommet :klem:

MEN Becky vi er enda noen stykker, så blir nok koselig for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God bedring til Murmel! Vannkopper når de er så små er ikke gøy :tristbla:

Og :kjefte: litt på mannen til cypress, så dumt at du ikke får vært med!

Jeg har ikke gitt opp altså :) Tulla har vært i normalt slag i kveld og jeg tror ikke hun er smittsom med noe. Så vi prøver oss om feberen er lav eller borte i morra, men vi får nesten bare se det an. Jeg blir skikkelig lei meg om jeg ikke får vært med, jeg som hadde gleda meg skikkelig :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så synd utrolig at Murmel er syk og at Cypressmannen har kåla det til! :(:kjefte: Jeg velger å ikke deppe for Pusla og Tulla enda og håper at de kommer.. ;)

Stakkars Murmel og Tulla :kose: Håper de blir friske fort! Så på FB at Murmel var syk, skjønner at det passer dårlig nå! :daane: Men som noen nevnte; det er kanskje greit å få det når han er så liten og fortsatt ammer.. Vi fikk "muligheten" til å besøke noen med vannkopper men valgte å avstå.. Jeg skal jo være alene hjemme halve juni og synes ikke det hadde vært så greit.. Ikke om jeg kan velge å la vær i alle fall.

Håper Tulla er i fin form i morra! De kan vel få litt feber sånn ut av det blå kan de ikke?

Cypress; du rekker vel ikke komme innom i det hele tatt..? :sjenert: Veldig dumt altså!

Iril; du må bare komme inn til byen igjen neste gang det er treff vet du! ;) Veldig synd at det ikke gikk denne gangen!

:klem: til dere!

Til dere andre: gleder meg til å se dere! :nigo: Nå skal jeg pakke ut sofaen som okkuperer hele stua i øyeblikket :daane: Spent på hvordan det blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med mannen nå, han trodde moren måtte hentes Ullevål kl 13-13.30, så jeg kan kanskje rekke en liten time, hvis du syns det er noen vits. Kan selvfølgelig komme tidligere enn 12 også, men da er det ingen andre der kanskje? Det var 12 som ble oppmøtetidspunktet, var det ikke?

Men nå har jeg ikke laget kake altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg kommer litt før likevel. Snakket egentlig om kl. 14.00, siden M står opp så seint. Tenkte så at jeg kan gå rett til bilen etter at hun har blitt ammet i 10-11-tiden. Vanligvis sovet hun gjerne 2-3 timer til etter det :daane: . Men nå ble kveldsluren hennes veldig lang. Prøvde å vekke henne istad slik at døgnrytmen hennes blir seinere. Gav henne mat, men da sovnet hun bare igjen. Så da la jeg henne i vogga, så får vi se om dette er natta for henne. Ikke lett dette her. Blir mye prøving og feiling nå.

Men uansett, mulig jeg og M kommer litt før, hvis det er greit for siebaeo. Ikke tenk på at ting må være klart til da. Tenkte bytte bleie og amme og sånn når vi kommer frem uansett.

Men Cypress, hvis du ikke har med kake....

Æsj, nå våkner hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg drar rundt 10 tiden(hvis jeg klarer det da), så tipper jeg er der 11-11:30 kanskje......

jeg har da bare mange poser med godis til babyene.......mulig ikke alle babyene kan få det men men......

ses i morra, gleder oss :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det forrige innlegget mitt bare ble surr :fnise: Mye skriveleif i forhold til tid :daane: Poenget er at vi muligens kommer tidligere, hvis det er greit for siebaeo :)

Jippi, hun sovnet igjen. Hun måtte bare gulpe, og hørte at hun svelget det igjen. Yummy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er greit for Siebaeo, kan jeg og komme i 11-tiden altså. Da får jeg i hvert fall med meg litt!

Kan ikke du sende meg en PM med telefonnummeret ditt Siebaeo? Må ha det hvis jeg skal komme allikevel og trenger hjelp til å finne frem. Kommer i så fall med bil, uten vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! :)

Ja, men da prøver vi å få til fra 11 og utover da! Jeg får en tvmontør på besøk klokka ti, men forhåpentligvis er han ute innen da.. :fnise: Om du ikke synes det er stress Cypress synes jeg det er veldig hyggelig om du kommer! :jepp: Med eller uten kake.. :roll::ler: Jeg har hatt besøk her så jeg har litt sjokoladekjeks og sånn ;)

Sofaen er ikke noe fin.. :( Jeg syntes den var litt hard i butikken, men kjære ville helst ha fast sofa. Nå synes jeg det en litt for hard.. I tillegg ser den helt FEIL ut på ene enden! :daane: Jeg skal forklare for dere i morra. OG DEN ER HELT KEMBO!! :daane: Men. Jeg tror vi kan få en bedre løsning ved å bytte den ene modulen (slik jeg ville det fra starten av..) Så alt i alt, dette er kjæres feil! :kjefte::roll::fnise: Eller min, som ikke står på krava og innser at det er jeg som er estetikeren i denne familien.. Vi går på noen smeller her siden det ofte skal avgjøres FORT, og jeg fikser ikke helt det.. Vi er så forskjellige der. Jeg trenger tid til å gruble på ting, mens han helst vil avgjøre det NUH, og tar den første og beste løsningen (nesten ;) ) Klarer nesten ikke se på den modulen som er "feil".. Den skjærer meg i øynene!!

Og nå våknet Bolla.. Jeg må nesten legge meg så jeg kan få ting på plass til dere kommer i morra! :fnise: Jeg gleder meg! :nigo: Selv om det når står enda mer på hodet her :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nok ikke kommet noe tidligere enn 12, har litt jeg skal gjøre før det.

Kunne du sendt meg nr ditt på PM forresten, bare sånn i tilfelle jeg ikke finner frem.. (har en liten tendens til å rote meg bort på nye steder :ler:)

Gleder meg til å treffe dere! :)

Endret av Jesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sitter jo på med Pupsilure, så da kommer det an på henne og Goffel i såfall. Spørs om vi får kommet noe særlig før også, men vi kommer hvertfall :Nikke:

I går sov Lilletassen 2 timer lur første gangen og krysser fingrene for at han er litt forbi tiden hvor han bare sov 30 min av gangen, men samtidig må jeg nok være realistisk og innse at sovingen i går var påvirket av vaksinen han tok.. :sjenert:

Gleder oss til å komme og se feilmodulert sofa og :fnise: Det er det nok bare du som ser, men skjønner absolutt hva du mener, for sånn kan jeg være også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for PM, gleder oss masse, vi drar her som sagt rundt 10, men alt er jo avhengig av lille alveprinsessen....hender man må stoppe bilen, men siden jeg og mannen drar sammen så kan et av oss sitte bak hvis vi må.

Ja Murmel, dumme vannkopper, utrolig synd for gledet meg så å møte deg!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer :hoppe: Ingen tegn til feber eller annet rusk hos tulla i dag, så da blir det treff :)

Men jeg har vært våken fra halv to til fire i natt, så jeg må sove litt først nå. Så vet ikke om vi rekker å komme noe før 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kommer :hoppe: Ingen tegn til feber eller annet rusk hos tulla i dag, så da blir det treff :)

Men jeg har vært våken fra halv to til fire i natt, så jeg må sove litt først nå. Så vet ikke om vi rekker å komme noe før 12.

:hoppe: så morro!! Jeg har ikke sovet mer en et par time i natt da vi har hatt ei med tannproblemer så skjønner deg der :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Gratulerer med ny sofa! Jeg er nok akkurat lik mannen din, kjøper der og da nesten, grubler ikke, da kan jeg gruble for lenge..hehe.

Sofaer er vel slik som senger, det tar et par uker før de mykner seg til, så bare smøre seg med tålmod!

Ha en superduperdag dere søte jenter, så håper jeg at jeg får truffet dere i sommer kanskje? Vi må til østlandet, men tar det når kjæresten er med, han har også slekt der.

Hils Bolla:)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for at Tulla er frisk!! Og :( for dustevannkopper.. Kjempedumt! Gledet meg veldig til å treffe dere begge. Men vi får nok flere sjanser :klem: God bedring til Murmel!

Jeg forbereder meg på besøk fra og med 11 og så kommer dere når dere kan. Jeg er nok (i kjent stil) ikke heeelt ferdig, Men det er vel ikke så viktig. :)

Hvis noen har lyst på jordbær (og føler for å ta det med, tror ikke jeg fpr tid til noen utflukter i dag) så har jeg vaniljeyoghurt som er veldig godt på bær. :) Om det er behov for noe søtt da. Litt sjokolade og kjeks har jeg! :)

:nigo: Å nå er jeg både spent og glad!

Og sofaen er litt mindre krise i dagslys.. ;) Det er i alle fall god plass! :fnise: Vi ble enige om å bytte en del så blir det nok bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luremegpå; ja det er vel ikke den dummeste egenskapet å ha i mange tilfeller. Men aaav og til går det litt for fort ;)

:hoppe: Håper vi treffes! Bolla hilser T med en klissete klem! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...