Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Luremegpå; jeg har også skjønt at det er viktig med litt vann innimellom! :jepp: Men ofte så blåser han i flaska i stede for å drikke! :blink: Men i dag (etter at jeg hadde kjøpt ny flaske og to nye tutter) drakk han begjærlig av den gamle flaska.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde vi urolige netter en stund etter at vi begynte med grøt på kvelden. Jeg kjørte jo på med grøt, for jeg ville sove :fnise: Vi forsøkte uten grøt en stund og da ble nettene bedre igjen. Så det kan jo være greit å sjekke ut, for det er tung kost for de små magene etter flere månedere på bare melk.

Så kult med ny TV da! Klart en TV kan være sexy ;)

Det drikkes ikke så mye vann her heller, men jeg gir henne alltid muligheten etter maten. Som regel bare tøyses det med koppen. Gir jeg henne i vanlig kopp eller glass, drikker hun litt mer - for det er jo sååå stas med det vi drikker av :hjerte:

Ha en strålende fredag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte::skratte::skratte:

Jeg må bare le av (les: med) deg :ler: Du skriver så utrolig morsomt :fnise: Ler så ofte når jeg leser innleggene dine.

Faktisk så var den en gang jeg skulle kose meg pc. Så at du hadde skrevet innlegg og tenkte at det skal jeg kose meg med etterpå. Rakk det aldri, siden M sovna så seint. Da jeg så innlegget ditt dagen etterpå stod det bare: "Jeg skriver mer i morgen" eller noe i den duren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! Da har jeg lest meg gjennom sidene siden sist.. Tar en kjapp oppsummering ;)

Håper Bolla har blitt bedre nå? Tror det er vanlig at de kan bli verre før det blir bedre.. KISS er nok ikke noe moro for de små nei, men godt dere får hjelp! :)

Ny TV er bra! :tommelopp:

Italia da.. HELDIG!! Der inspirer du meg veldig (reisefronten), men sex er det verre med.. Har forsåvidt lyst, men det er fortsatt vondt og så har jeg blødd hver eneste dag siden jeg fikk satt inn spiralen.. Og det gir ikke akkurat mye mer lyst heller.. :(

Hvor lenge blir dere borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey you over there :rodmer:

Du, hvordan går det ?? Er du bedre i bekkenet osv?? Offameg det hørtes ikke noe godt ut.. :kjefte:

Sover lille m godt da eller, så du får hvilt deg litt?

Han er nyyyyydelig da, smelter av det nydelige ansiktet hans :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her hadde vi urolige netter en stund etter at vi begynte med grøt på kvelden. Jeg kjørte jo på med grøt, for jeg ville sove. Vi forsøkte uten grøt en stund og da ble nettene bedre igjen. Så det kan jo være greit å sjekke ut, for det er tung kost for de små magene etter flere månedere på bare melk.

Så kult med ny TV da! Klart en TV kan være sexy

Det drikkes ikke så mye vann her heller, men jeg gir henne alltid muligheten etter maten. Som regel bare tøyses det med koppen. Gir jeg henne i vanlig kopp eller glass, drikker hun litt mer - for det er jo sååå stas med det vi drikker av

Ha en strålende fredag

Har lurt på det der med grøten.. Så langt har vi fortsatt men jeg har gitt litt minder og tynnere. Det er så mye på gang nå at jeg nesten ikke helt vet hva jeg skal tro det er..

I love my ny TV! :nigo:

Det er blitt veldig gøy med alt vi driver med ja! :jepp: Tror vi må la han delta mer i måltidene fra nå av! Må kjøpe stol fort som svint!

:klem: til deg!

Jeg må bare le av (les: med) deg. Du skriver så utrolig morsomt. Ler så ofte når jeg leser innleggene dine.

Faktisk så var den en gang jeg skulle kose meg pc. Så at du hadde skrevet innlegg og tenkte at det skal jeg kose meg med etterpå. Rakk det aldri, siden M sovna så seint. Da jeg så innlegget ditt dagen etterpå stod det bare: "Jeg skriver mer i morgen" eller noe i den duren

Så gøy at du finner meg så "latterlig"! :lol::fnise: Skal ikke lure deg mer! Selv om det blir langt mellom innleggene mine om dagen.. :sjenert:

Sånn! Da har jeg lest meg gjennom sidene siden sist.. Tar en kjapp oppsummering

Håper Bolla har blitt bedre nå? Tror det er vanlig at de kan bli verre før det blir bedre.. KISS er nok ikke noe moro for de små nei, men godt dere får hjelp!

Ny TV er bra!

Italia da.. HELDIG!! Der inspirer du meg veldig (reisefronten), men sex er det verre med.. Har forsåvidt lyst, men det er fortsatt vondt og så har jeg blødd hver eneste dag siden jeg fikk satt inn spiralen.. Og det gir ikke akkurat mye mer lyst heller..

Hvor lenge blir dere borte?

Jeg vet ikke hva jeg skal si om han er bedre jeg.. :klo: Her er det tenner som popper ut og alt mulig som distraherer når vi skal amme og sutring og latter og ja jeg vet ikke hva :daane: Vi er litt oppgitte om dagen :roll: Bolla gjør så mye merkelig.. Han kan sutre som en gal og være kjempelei og nekte å legge seg, for så etterhvert å finne ut at det er greit, snu seg til siden og ligge og fnise (!) til han sovner. Hvascherabagera..?? Han har samme rytmen enda med oppvåkning hver tredje time, minst. Og jeg synes han virker som han ikke helt liker å ligge på den ene siden når vi ammer.. Nå har jeg bygd opp med puter igjen som vi gjorde før, og da går det bedre. Håper ikke terapeuten gjrde det verre..

Jaa, ITALIA! Gleder meg så sinnsykt! Vi har leid leilighet så jeg håper det skal være en grei måte å feriere på. Det ligger en restaurant ved siden av hvor man kan bestille brød eller frokost hjem, og middag om man vil. Så da har vi valget om vi vil være hjemme og spise selv om vi ikke vil lage selv. Eller om Bolla ikke vil falle til ro i vogna. Skal huske å kjøpe med en sammenleggbar balje og evt et lite basseng som jeg også får plass i så jeg kan sitte med han siden jeg tror det bare er vanlig dypt basseng der. Han har det så gøy når han bader nå! Vi setter han opp og holder han litt så han kan sitte og plaske og leke med badelekene sine. og da ler han høyt og masse! :ler: Håper det blir varmt nok til denne badingen :lol:

Og jeg gleder meg sånn til å bli litt brun!! Nå er jeg ganske brun i ansiktet og på underarmene. Ser jo nesten litt skitten ut! Blir greit å fylle ut resten av kroppen. :ler: Jeg har kjøpt meg en ny bikini også!

Vi reiser på lørdag og blir borte i 10 dager.

Så kjipt at du sliter med spiralen og det som følger med.. Hvor lenge siden er det du satte den inn?

Hele innlegget mitt ble dedikert til Dine her :fnise: Fortsetter litt kort her..

Vi har fått tak i en brukt festdrakt til Bolla og han er så FIN i den!

Jeg passer bare så vidt inn i bunaden.. Pupper og brystkasse er litt utvidet kan man si..

Jeg har tantebesøk igjen! Hun er i det minste presis..

Så en dame som gikk sammen med mannen sin ved sykehuset rett i nærheten her. Hun hadde rier.. da holdet jeg på å begynne å grine!

Grein da jeg var så sliten etter at besøket vi har hatt (familie på fire..) i fem dager dro! Noen som sa hormonell??

Spinn i en time + halvtime mage og stabiliseringstrening i dag! :hoppe:

Over og ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke helt uvanlig at de blir verre før de blir bedre etter behandling? Vi ble i hvert fall advart om dette av manuellterapauten. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå turte jeg ikke bruke så mange smilies og det ble jo så KJEDELIG!!

Så her kommer de!! :lol:

:hoppe::nigo::tristbla::romeo::sovne::rodmer::skratte: :kgbaby: :skravle::kaffekopp::sengekos::husarbeid::hjerter::Gjesp::ninja::briller:

:tannverk: <----- Bolla :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke helt uvanlig at de blir verre før de blir bedre etter behandling? Vi ble i hvert fall advart om dette av manuellterapauten. :klemmer:

Jo det er nok det. Vi har bare litt mye som plager her om dagen tror jeg.. Ikek så lett å vite hva som er hva. Og så skjønte jeg ikke helt hva terapeuten sa hele tiden :lol: Tror han er nederlender.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey you over there :rodmer:

Du, hvordan går det ?? Er du bedre i bekkenet osv?? Offameg det hørtes ikke noe godt ut.. :kjefte:

Sover lille m godt da eller, så du får hvilt deg litt?

Han er nyyyyydelig da, smelter av det nydelige ansiktet hans :klemmer:

Du var her samtidg meg meg jo! :)

Ryggen er bedre! Det gikk seg litt til heldigvis. Men jeg har hatt noen rare kramper om natten.. Ble litt bekymret.. Trodde nesten jeg hadde rier.. :daane: Dagen etter fikk jeg mensen.. Og magen har vært litt rar. Så jeg tror nesten jeg hadde en tarm som ville fortelle meg at jeg var litt sliten og lei :sjenert: Vi har hatt besøk av to voksne og to barn og jeg har vært alene med dem og en sutrete Bolle her.. Hushjelp for alle sammen.. ;)

Takk! :hjerte: Nå ble jeg veldig stolt og glad!! :strix:

Håper du får kommer på treff! Så får vi sett gutta live :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte jo å si at andre tanna nesten er framme nå! Så nå skal vi kjøpe tannbørster :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apotek1 har 50% på tannbørster nå, så vi har allerede kjøpt til Murmel. Ikke det at det er en voldsom utgift uansett, men greit å spare når man kan. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er mye å bruke penger på.. :jepp: Jeg vil ha sånn biteringtannbørste.. :sjenert: Jeg kjente de som har designet den! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biteringtannbørste? Sånn som ser ut som en litt sammenklemt ring med tannbørste på toppen? I så fall er det det vi har kjøpt. Hvis ikke må du komme med link, for jeg ble nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida det er samme tenker jeg :jepp: Jeg har bare alltid tenkt på den som en bitering :) Takk for tipset! Den skal kjøpes i ant 2! For da kan Bolla leke med den ene mens jeg har den andre og står for selve pussinga :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tannverk: <----- Bolla :hjerte:

:skratte:

Det er vanlig at de kan bli verre før de bli bedre når det gjelder behandling ja! Håper det blir bedre snart! :klemmer:

(Men så er det åpenbart den store sutredagen idag, Bolla har nok bare alliert seg med J og Murmel! :fnise:)

Men du, du som er reiseeksperten her inne! Anbefaler du å ha med softbag på flyet? Vi skal jo til Nice i sommer, når J er 7 mnd, og tenker at det blir vel litt lenge for henne å sitte på fanget? Hvordan gjorde dere det inne på flyet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Det er vanlig at de kan bli verre før de bli bedre når det gjelder behandling ja! Håper det blir bedre snart! :klemmer:

(Men så er det åpenbart den store sutredagen idag, Bolla har nok bare alliert seg med J og Murmel! :fnise:)

Men du, du som er reiseeksperten her inne! Anbefaler du å ha med softbag på flyet? Vi skal jo til Nice i sommer, når J er 7 mnd, og tenker at det blir vel litt lenge for henne å sitte på fanget? Hvordan gjorde dere det inne på flyet?

Håper det er den store smile og sovedagen i morra! :jepp:

:fnise: Ekspert. Jeg liker! :nigo: Vi hadde med softbagen på flyet til Nice. Vi fikk ikke bruk for den da, men jeg ser at den kan være fin om vi skulle reist noe lenger. For da hadde han fått ligge strak. Det tror jeg hadde funket bra! :jepp: Det er uansett fint å ha den til før og etter om babyen er trøtt når man venter på bagasje osv. Vi har bl a nå fått beskjed om å begrense bæretøy så mye som mulig inntil han er litt større.. :sukk: Så nå er det enda viktigere.

Håper også han blir bra snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er den store smile og sovedagen i morra! :jepp:

:fnise: Ekspert. Jeg liker! :nigo: Vi hadde med softbagen på flyet til Nice. Vi fikk ikke bruk for den da, men jeg ser at den kan være fin om vi skulle reist noe lenger. For da hadde han fått ligge strak. Det tror jeg hadde funket bra! :jepp: Det er uansett fint å ha den til før og etter om babyen er trøtt når man venter på bagasje osv. Vi har bl a nå fått beskjed om å begrense bæretøy så mye som mulig inntil han er litt større.. :sukk: Så nå er det enda viktigere.

Håper også han blir bra snart! :klem:

Stemmer for den store smiledagen imorgen ja! :jepp:

Okey, da tror jeg vi tar den med. Vi har jo hatt softbag i vogna frem til nå, så har det jo uansett :jepp:

Har du fått beskjed om å begrense bæretøy pga nakken hans? Har ikke fått noen beskjed om det fra manuellterapeuten vår :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, beskjed av manuellterapeuten ja! Til og fra bilen var greit men ikke gå tur på en halvtime f eks.. :sukk: Han har sagt det til hun vi begge kjenner også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...