siebaeo Skrevet 29. april 2011 Forfatter #2081 Del Skrevet 29. april 2011 Hei jenter! Dere er gode å ha altså Vi er jo alle i mer eller mindre samme situasjon. Synes det høres veldig lurt ut som Spatula og Neytiri sier om å gjøre kjøresting og slå av pc osv! Og det med å gi små oppmerksomheter ut av det blå skal jeg begynne med jeg og! Jeg har faktisk tatt meg skikkelig sammen og svelget irritasjonen og tenkt meg om en ekstra gang når jeg har blitt irritert og klart å la vær å slenge med leppa. Og når kjære har slengt med leppa har jeg i stede for å smelle tilbake, sagt at jeg mente det vel og at han ikke behøver være sur og at jeg blir lei meg. Og så har det sakte snudd mot en bedre tone! Og jeg har i tillegg tenkt masse på hvordan jeg kan få lysten tilbake og tre kvelder på rad tenkt at 'i kveld!' men så har det skjedd ett eller annet og vi bare har lagt oss til å sove. Men i går kveld! Da var det en som ble overrasket, tatt på senga kan man vel si Og det ble faktisk mye hyggeligere enn jeg hadde tenkt meg!! Vi snakker fyrverkeri! Flere ganger!! Jeg følte meg som en kjærste og ikke mamma for første gang på leeeenge! Ganske hot and steamy rett og slett Jeg har en ganske sexy mann om jeg får si det selv Spesielt når villdyret våkner Og jeg er MILFen hans sier han Og til min forbauselse er det faktisk bedre enn før jeg fikk Bolla.. Jeg er nok blitt mer følsom her og der både på godt og vondt. Men det krever jo både litt innsats og at jeg er i riktig mood. Vi snakker uten hjelpemidler her også faktisk! Det var en som ble litt småstressa da han oppdaget at tuben med løvstøff var glemt hjemme der et øyeblikk Så nå skal jeg ikke la det bli like lenge til neste gang igjen! Jeg tenker forresten også en del på at jeg har et arr der nede.. Og at jeg føler meg litt herpa rett og slett. Men jeg prøver å ikke tenke på det når vi holder på.. Jeg også kjenner igjen tankene dine Becky om at vårt liv setter sånn til side mens mannen kan leve ganske likt som før åå mange måter. Men jeg synes kjære er flink til å prioritere sånn at jeg får alenetid og trening osv. Spes etter at jeg har klaget på reisingen hans til stadig.. Han tar Bolla mer enn meg på kveldstid! Ellers kan jeg melde at jeg har fått trent eller gått lang tur hver dag nå og det hjelper på humøret! Nå skal jeg snart på spinning og i morra blir det lang skitur! Deilig ! Nå krever Bolla min oppmerksomhet her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 29. april 2011 #2082 Del Skrevet 29. april 2011 For et positivt, hyggelig, gledelig innlegg du kom med over her da! Dette med å ha en "god tone" i et forhold, og å jobbe for å få det til tror jeg er hemmeligheten i lange gode forhold jeg Så det er helt sikkert lurt å være litt mer bevist på hvordan man reagerer om man er trøtt og sliten, så slipper man at ting eskalerer Dampende het kveld du hadde i går da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 29. april 2011 #2083 Del Skrevet 29. april 2011 For et hyggelig innlegg det var her da Nei, jeg får vel bare skjerpe meg jeg også, og hoppe i det.. Du inspirerer meg! Ha en god helg Siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. april 2011 #2084 Del Skrevet 29. april 2011 Innom og leser, hadde ikke noe fornuftig å si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. april 2011 #2085 Del Skrevet 30. april 2011 Så bra dere har fått igang løvlivet Jeg måtte også ta meg sammen her om dagen og mannen her i huset ble ganske så overrasket også ja.. Synes det gjør litt vondt fortsatt jeg da, men da særlig etter spiralinnsetting.. Går seg nok til Riktig god helg Siebaeo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 2. mai 2011 #2086 Del Skrevet 2. mai 2011 Oh la la, her var det action Så gøy da Hører det er mange som sier det er vondt. Er det fordi det er tørt? Har hørt man blir utvida etter fødsel jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 2. mai 2011 #2087 Del Skrevet 2. mai 2011 Hører det er mange som sier det er vondt. Er det fordi det er tørt? Har hørt man blir utvida etter fødsel jeg... Jeg syns det er litt vondt i arret. Det svir og strammer litt.. Men det er jo veldig individuelt, gjør nok ikke vondt for alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. mai 2011 #2088 Del Skrevet 2. mai 2011 Her er det akkurat som før, faktisk Men så sydde ikke jeg noe særlig heller. Herlig å lese at det er så fint om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. mai 2011 #2089 Del Skrevet 2. mai 2011 Me like som hot løøøøøvin Så herlig å lese at dere koser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #2090 Del Skrevet 3. mai 2011 LineG, Jesse, Cypress, Dine, Spatula, Becky og Pusle! Har ikke skjedd så mye etter det da. Men når vi kommer hjem til oss selv i morra tror jeg at jeg skal kvinne meg opp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. mai 2011 #2091 Del Skrevet 3. mai 2011 Er dere bortreist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #2092 Del Skrevet 3. mai 2011 Ah! Telefon altså.. Skriver mer om et par dager! Vil bare kaste ut en dato! vi får så mye overnattingsbesøk og skal reise på ferie. Så da lurer jeg på om 9 juni passer for dere? Det er en torsdag. Og Vi er alene hjemme noen dager. Kom med andre forslag om dere har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #2093 Del Skrevet 3. mai 2011 vi er hos mine foreldre. reiser hjem i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. mai 2011 #2094 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg jobber 7-15 den 9. Men har fri både 8. og 10. Har ikke fått med meg at du har vært bortreist jeg. God tur hjem da! Vi skal også ta fly snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #2095 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg kan nok begge de dagene tror jeg! må bare sjekke med kjære som reiser en eller annen gang den 8 nde. Det går så bra å fly! Ikke bekymre deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 3. mai 2011 #2096 Del Skrevet 3. mai 2011 O la la ser du har vært busy bee med mannen ja Her har jeg mer lyst en før vi fikk barn.... Og mannen mener det er bedre en før, så for vår del er det suupert....... Eneste jeg ikke synes noe om er at jeg har lite følelse i ks arret.... Sikkert en av de få gangene jeg er glad jeg ikke fikk vaginal fødsel når dere snakker om at det gjør vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. mai 2011 #2097 Del Skrevet 4. mai 2011 Kan den 8. og 10. jeg også Blir stas å se hvor dere bor! Veldig sporty dere er som reiser så mye altså - det inspirerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 4. mai 2011 #2098 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Hei! Jeg kan ikke den uken, men det er jo pinsehelgen og da.. Kan alle andre uker i Juni! Hehehe:) Endret 4. mai 2011 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #2099 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Ok, da prøver jeg igjen! Når i juni kan dere ikke. Jeg får besøk 5-7 juni. Ellers tror jeg ikke det skal være noe i veien her.. Vi kommer hjem fra ferie 31 mai tror jeg så jeg tenker at 1 juni blir det litt rotete her 3 juni kommer sofaen så da blir det fort trangt. Så egentlig er det vel greiest å si fra 8 juni og utover Jeg holder helgene utenom enn sålenge *** Da har jeg satt en dato som virker passe for flest! Det blir altså 16 juni JUNITREFF 16 juni meld dere på! Siebaeo + Bolla Pupsilure + Goffel Dine + Lilletassen Luremegpå + Tøffe T (kanskje?) Becky + Divaen M Iril + Murmel Jesse + lille J Pusla + Tulla (kan trolig) Neytiri + Bumba Cypress + lille A Bolla gleeeeder seg!! Mammaen og Endret 19. mai 2011 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 5. mai 2011 #2100 Del Skrevet 5. mai 2011 Kalenderen min er foreløpig helt åpen i juni Lurer for øvrig på om det er mulighet for å få låne et sted å legge meg ned, om M fortsatt helst vil liggeamme når jeg kommer til deg Jeg pleier å lege et håndkle under, så blir det ikkeno søl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå