siebaeo Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1961 Del Skrevet 21. mars 2011 Iril; sender deg en PM Neytiri; ja han er en kjekk kar Ikke redd for å spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. mars 2011 #1962 Del Skrevet 21. mars 2011 Ser ut som om dere hadde en kjempe flott tur Skjønne Bolla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. mars 2011 #1963 Del Skrevet 21. mars 2011 Vi har stort sett hatt bil når vi har vært i Italia, og svært lite har vært forhåndsbooket. Da har vi bodd der vi har fått rom, stort sett på hoteller. Da vi var på Amalfi booket vi en leilighet på forhånd i en ørliten landsby en god del høydemeter over Amalfi by. Utrolig sjarmis sted! Du kan se bilder på face hvis du vil, i en mappe som heter Sommer 2007 eller noe sånt. Grugleder meg til vi skal første gang på tur med baby. Ser for meg at det kan være litt stress.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. mars 2011 #1964 Del Skrevet 22. mars 2011 Ja, det er det jeg ser for meg også forsåvidt.. At det kan bli stress, men så må jeg liksom øve meg til vi reiser til Thailand føler jeg.. Snakk om å take the plungde.. Farris bad er ikke dumt nei, kan sjekke det ut Nydelige bilder fra Nice ja - har bare liiitt lyst å reise dit Selv om mannen faktisk snakker om at han vil prøve Stockholm og det er jo ikke langt heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. mars 2011 #1965 Del Skrevet 22. mars 2011 Akkurat hva Dr. Løøøøv foreskrev dette Høres nice ut den lille turen til Nice Jeg er akkurat som deg når det gjelder den nye leiligheten... Noe som har resultert i at jeg har kranglet meg til nytt gulv, og jeg har tenkt å krangle meg til nye lister når de først skal ta gulvet. Jeg skal også på styremøte for å forsikre meg om at arealet som er satt av til lekeplass ikke blir gjesteparkering som foreslått! Rivjern kaller kjære meg for, mulig det altså, men man betaler ikke flere millioner for et nytt hus som ser ut som en gjeng fra ungdomsskolen med snekkring som valgfag har satt opp altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 22. mars 2011 #1966 Del Skrevet 22. mars 2011 Hei du! Kunne du sendt meg den linken på facebook eller? Kjenner jeg er så ivrig etter å få sett på det hotellet, og få bestilt evn tur:) Hvordan var priseende da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #1967 Del Skrevet 22. mars 2011 Ser ut som om dere hadde en kjempe flott tur Skjønne Bolla Det hadde vi! Og takk Han er min lille øyesten Vi har stort sett hatt bil når vi har vært i Italia, og svært lite har vært forhåndsbooket. Da har vi bodd der vi har fått rom, stort sett på hoteller. Da vi var på Amalfi booket vi en leilighet på forhånd i en ørliten landsby en god del høydemeter over Amalfi by. Utrolig sjarmis sted! Du kan se bilder på face hvis du vil, i en mappe som heter Sommer 2007 eller noe sånt. Grugleder meg til vi skal første gang på tur med baby. Ser for meg at det kan være litt stress.. Det albumet skal jeg sjekke ut! Vi må nok leie bil vi og ser jeg for meg.. Det er jo selvfølgelig litt mer å tenke på enn vanligvis. Men samtidig.. vi er jo i det moduset uansett på en måte. Man tenker på babyen først uansett, og så koser man seg rundt den situasjonen. Jeg tenkte i alle fall ikke så mye på hvordan det hadde vært å være der uten Bolla. Men det kan jo endre seg etterhvert. Men helt klart en annen måte å feriere på! Tror at hvis man tar seg god tid og er litt åpne for å endre planene etter dagsformen så går det meste bra. Ja, det er det jeg ser for meg også forsåvidt.. At det kan bli stress, men så må jeg liksom øve meg til vi reiser til Thailand føler jeg.. Snakk om å take the plungde.. Farris bad er ikke dumt nei, kan sjekke det ut Nydelige bilder fra Nice ja - har bare liiitt lyst å reise dit. Selv om mannen faktisk snakker om at han vil prøve Stockholm og det er jo ikke langt heller.. Man blir jo tøffere og tøffere for hver gang man prøver noe nytt! det er ofte mye mindre skummelt enn man frykter.. Jeg tenkte faktisk først på Stockholm! (da jeg foreslo Farris) Har litt lyst til det selv Akkurat hva Dr. Løøøøv foreskrev dette Høres nice ut den lille turen til Nice Jeg er akkurat som deg når det gjelder den nye leiligheten... Noe som har resultert i at jeg har kranglet meg til nytt gulv, og jeg har tenkt å krangle meg til nye lister når de først skal ta gulvet. Jeg skal også på styremøte for å forsikre meg om at arealet som er satt av til lekeplass ikke blir gjesteparkering som foreslått! Rivjern kaller kjære meg for, mulig det altså, men man betaler ikke flere millioner for et nytt hus som ser ut som en gjeng fra ungdomsskolen med snekkring som valgfag har satt opp altså! Du er en god doktor altså, Dr! jeg lurer på å krangle meg til glassplater under overskapene på kjøkkenet... De har montert en for kort (og smal?) benkeplate og det ser ut som fugene er laget av TYGGIS! Det er så frekt å prøve å levere noe så dårlig! Så nå er det 3-4 ukers leveringstid. Vi fikk beskjeden forrige uke og jeg sa vi måtte få komme å se først siden de foreslo å kompensere med fliser eller noe i stede for å bytte platene. Siden vi i går avgjorde at det ikke ville løse problemet prøvde de seg med "siden vi måtte avvente blir vi ikke ferdig til innflytting". Jah!.. 4 uker minus en halv uke er hva da..? Det ville fortsatt vært forsinket om vi fikk avgjort det forrige uke. "ehm, ja det er jo riktig det, det ville jo det.." Oh, really..? Så jeg lurer litt på å be om kompensasjon for forsinkelsen.. Du, hva hadde gutta gjort uten rivgjerna sine?? De hadde tatt i mot mange feil og mangler, det er i alle fall sikkert.. Hei du! Kunne du sendt meg den linken på facebook eller? Kjenner jeg er så ivrig etter å få sett på det hotellet, og få bestilt evn tur Hvordan var priseende da? Done! Tror vi betalte 2200,- for tre netter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #1968 Del Skrevet 22. mars 2011 Telefonen min ble STJÅLET i dag!!! Rett ut av lomme på Karl Johan! Drittsted! Jeg er ALDRI der og når jeg er gang er det kommer det ett eller annet PAKK å stjeler fra meg! Å det er så streeesss å fikse med ny.. Heldigvis er den forsikret så jeg bør få en ny til 500,-... Så eitrende.. Jeg hadde telefonen oppe, så puttet jeg den i lomma for å drikke av vannflaska, sjekker at den ligger i lomma, to minutter eller mindre etterpå skal jeg se på den igjen og den er søkk vekk.. Som om jeg ikke har nok å planlegge om dagen.. Holder på å bestille skyvedørsgarderobe med glassdører fra Garderobemannen og sånne til stua og kanskje soverommene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. mars 2011 #1969 Del Skrevet 23. mars 2011 NEI! Så utrolig irriterende!!!! Håper du fikk sperret den raskt, så tyven ikke rakk å ringe alle fetterne sine i Pakistan for mange tusen kr først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #1970 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg fikk sperret den i løpet av 10-15 min eller noe sånt heldigvis.. Var på vei for å møte kjære på jobben hans og fikk anmeldt på nett og sperret abb osv der. I tillegg har jeg en såkalt idiotforsikring som skal dekke sånt som ringing til Langtvekkistan osv! Håper polititet sperrer hele telefonen fort som F så ingen får noen som helst verdi av den.. TAPERE altså som holder på sånn!! I går tok jeg meg i å synes synd på stakkaren som er så verdiløs at han må stjele ut av lommene til småbarnsmødre.. for om du er så evneveik at det er det du har å ty til, ja da er man et usselt lite krek.. Bitter jeg?? Neeeida Men det er jo utrolig dumt tidspunkt å skje på altså.. Får jo ny telefon, men det tar tid å bestille ny (må bestille fra Apple uten abbonement). Når jeg først må kjøpe ny oppgraderer jeg selvfølgelig og da er det et såkalt mikrosim jeg skal ha. Og det passer ikke i vanlige telefoner derav er det ikke bare å få nytt kort på dagen og bruke lånetelefon heller.. Tror jeg. Venter på mail fra forsikringen siden jeg ikke har telefon tilgjengelig.. Fasttelefon er ikke bare dumt altså.. Må ut og få meg en kaffe i sola for å bøte på dette Skal på førstehjelpskurs for babyer i dag. Det har jeg IKKE tenkt å gå glipp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. mars 2011 #1971 Del Skrevet 23. mars 2011 Utrolig irriterende!!! Og hvem er det som gjør sånt ja?? Skjønner ikke hva det skal være med folk... Kjenner pulsen stiger fordi jeg blir så irritert! Og jeg som hadde tenkt meg i Karl Johan i morgen, tror jeg revurderer det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. mars 2011 #1972 Del Skrevet 23. mars 2011 Utrolig kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. mars 2011 #1973 Del Skrevet 24. mars 2011 Farris bad anbefales Var der når jeg var høygravid, det var slettes ikke dumt. Tror det kan funke med baby og. Huff, så kjipt å bli frastjålet mobilen Det er så mye styr med sånt også. Håper det går fortere enn du tror da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. mars 2011 #1974 Del Skrevet 25. mars 2011 Var veldig obs på lommetyver da jeg gikk i byn igår... Dumme mennesker som gjør sånn! Du, jeg er veldig interessert i å ta det førstehjelpskurset for barn/babyer jeg også, har du lyst å sende meg PM med info rundt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. mars 2011 #1975 Del Skrevet 25. mars 2011 Line, kanskje du har noen gode tips? Du som har gjort en del research Her var feriepraten i gang ja! Jeg har ikke noe god kjennskap til Italia bortsett fra en litt storbyweekend i Roma og masse gode viner på middagsbordet! Men vi ferierte i rett utenfor Nice, en liten by som heter VilleFrance for et par år siden, hvor vi leide leilighet. Vi likte frankrike og rivieren veldig godt - så nå tenker vi en 10 mil lenger østover til Italia (italienske rivieran). Etter hva jeg har forstått er nærmeste flyplass Nice, og jeg tror ikke jeg har så lyst på noe lenger flyreise enn 3 timer uansett første gangen Amalfikysten lenger syd hadde sikkert vært bra det også, særlig siden vi reiser i oktober.. men det er som sagt den flyreisen.. Jeg har funnet stort utvalg her feriehus og leiligheter Og jeg sikler på denne for vår del drømmeleilighet Liten by på 6000 innbyggere, strøken liten leilighet med fullt utstyrt kjøkken, stor balkong med fantastisk utsikt, og stranden rett nedenfor, ja og sentrum også da.... Jeg har lyst til å bestille nå, men er fornuftig og venter til jeg har blitt mamma :gjeiper: Eneste ulempen jeg kan komme på er at det er litt lang vei fra flyplass til denne byen.. vi hadde ikke tenkt å leie bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 28. mars 2011 #1976 Del Skrevet 28. mars 2011 Heia! Håper du får ny mobil og nett i hendene snart, savner å lese her inne! Men ja, gleder meg masse til oppdatering.ser at sola skinner der du er ! Vi reiser til Barcelona på Søndag, håper å snakkes før da!! Stoooooooooor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #1977 Del Skrevet 31. mars 2011 Da var jeg tilbake! via mobil inntil i morra. Ah! Det er litt stress å flytte altså! Spes når man blir frastjålet telefonen og er uten nett i tillegg.. Netmannen skulle komme på onsdag men kom ikke!! Sa at ringeklokka ikke hadde funket.. Ehm, javel.. Den funket da andre ringte på. Jaja.. Han kommer i morra håper jeg. Litt sur for det for jeg gikk glipp av DNT-trill i marka i DET nydelige været! Superdigg med ny leilighet da! utsikten over byen er så usannsynlig bra!! Når jeg slår av lyset på kvelden må jeg bare stå og kikke litt for det er ganske spektakulært.. Det står pappesker overalt og vi må bestille litt skap osv, men det kommer seg! Kjempefornøyd med kjøkkenet! I dag har vi vært på babysvøm for andre gang. Veldig koselig! Men så var det en mamma som falt med babyen sin i garderoben Fy så ekkelt altså.. Jeg holdt på å begynne å grine selv av å høre på hylene til den lille jenta. Så grusomt.. STAKKARS mammaen!! Jeg tror ikke det skjedde noe alvorlig, og de trodde ikke hun traff gulvet, men det hørtes ut som hun hadde vondt. Eller var veldig redd.. Jeg holdt henne mens mammaen kledde på seg og da var hun rolig. Men etterpå hylte hun like ille igjen. Mulig hun kjente at moren var så vettaskremt. Hun kan jo ha fått en sleng eller noe.. Ååå, det var så fælt!! Håper de kommer tilbake neste gang.. Jeg vurderer å kjøpe badesko! Hva er det med glatte flislagte gulv i garderobene?? Skal kikke litt i bøkene deres og se at alt er bra om jeg får tid i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 31. mars 2011 #1978 Del Skrevet 31. mars 2011 Så fint at du er fornøyd med leilighet, og kjøkken da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 31. mars 2011 #1979 Del Skrevet 31. mars 2011 Der var du jo Leiligheten høres fantastisk ut Du får invitere oss på treff når dere har kommet i orden :gjeiper: Uff, så skummelt med den lille jenta Det kan være veldig glatt på gulvet i svømmehaller... Flere på bassengtreningen min bruker badesko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. mars 2011 #1980 Del Skrevet 31. mars 2011 for ny leilighet, det er sååå digg å flytte inn da! Kos deg med utpakking og ordning, det er veldig morro. Og så deilig med utsikt. Det er det eneste jeg savner fra der jeg bodde før, det må ha vært en av de beste utsiktene i hele Oslo. Huff, så ekkelt med hun som ramla med babyen da Det samme hadde visst skjedd med noen andre jeg kjenner på babysvømming, det er skikkelig skummelt og fort gjort. Man kjenner det litt ekstra i mammahjertet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå