Pupsilure Skrevet 4. mars 2011 #1861 Del Skrevet 4. mars 2011 Goffel var 36,5, men hodet blir jo litt sammenklemt på vei ut, så han hadde nok kanskje hatt mindre dersom han hadde kommet ut den naturlige veien venninnen min sin baby var bare 32. Og hun hadde skikkelig avlangt hode. Er det det som er fødselssvulst? Syns jeg ser tendenser til det enda, og hun er 6 mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. mars 2011 #1862 Del Skrevet 4. mars 2011 Vi har hørt noen 'heei' her og! Men det var da han sa 'ueikk-ueikk' jeg skjønte at han var et unikum! Nesten som en liten and. Jeg trodde jeg skulle tisse på meg Åh, det er så GØY med baby altså! Så herlig! Ja det er fantastisk gøy med baby!! Jeg vet ikke hvor mange ganger i løpet av dagen jeg sier til lillegutt at han er så skjønn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. mars 2011 #1863 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Ja, det er kjempegøy med baby Men det blir vel ikke noe av på en stund.. I alle fall ikke før vi begynner med fast føde. Det var det jeg også trodde; at litt fast føde skulle gjøre susen for nattesøvnen, men det har ikke slått til her Så ikke sats alle pengene dine på det, iallefall Tulla mi sier også hei når jeg sier hei, iallefall høres det sånn ut. Og når hun er skikkelig sint, høres det ut som hun skriker "neeei". Men nå har jo jeg en Mensa-baby da Håper formen er bedre i dag Endret 4. mars 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #1864 Del Skrevet 4. mars 2011 Goffel var 36,5, men hodet blir jo litt sammenklemt på vei ut, så han hadde nok kanskje hatt mindre dersom han hadde kommet ut den naturlige veien venninnen min sin baby var bare 32. Og hun hadde skikkelig avlangt hode. Er det det som er fødselssvulst? Syns jeg ser tendenser til det enda, og hun er 6 mnd... Da tør jeg ikke tenke på hvor stort hodet til Bolla hadde vært om det ble keisersnitt! E.T., phone home.. Så herlig! Ja det er fantastisk gøy med baby!! Jeg vet ikke hvor mange ganger i løpet av dagen jeg sier til lillegutt at han er så skjønn!! Ja, man blir jo helt koko av å være så forelska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #1865 Del Skrevet 4. mars 2011 Så koselig med mammalyd!! Det må jo være stas Gleder meg masse til tassen her også sier mamma og andre ting.. Foreløpig høres han ut som katt noen ganger, men det er klart koselig det også kan du tro Hvordan er formen i dag? Fått sove noe i natt? VI har hatt kattelyder her og. takk! formen er bedre!! JEg er ikke kvalm!! o happy daaay!! Fikk sove bra i natt, foruten ammepausene da. Jeg har lagt meg til en uvane etter å ha vært så lenge alene hjemme.. Bolla blir værende i senga mi etter at jeg tar han opp i tre-tia for første ammepause.. Så jeg husker nesten ikke ammingene. Eller, det blir en grøt at soving, amming osv. Men i natt gråt han litt! Han ble liksom litt sint på på puppen virket det som Trodde et øyeblikk at den smakte vondt pga omgangssyken, men så fikk han litt av den andre og da var det greit. Primadonnanykker på gang her tror jeg.. Våknet i åttetia og lå og pludret litt. Han snakker masse med seg selv om morraen Så fikk han mat igjen og vi sov en time til. Deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #1866 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja, det er kjempegøy med baby Det var det jeg også trodde; at litt fast føde skulle gjøre susen for nattesøvnen, men det har ikke slått til her Så ikke sats alle pengene dine på det, iallefall Tulla mi sier også hei når jeg sier hei, iallefall høres det sånn ut. Og når hun er skikkelig sint, høres det ut som hun skriker "neeei". Men nå har jo jeg en Mensa-baby da Håper formen er bedre i dag Ja men kan hun si 'ueikk-ueikk' da?? Oh lord.. hvor lenge skal vi være oppe om nettene..? I hele evigheten? Takk, jeg er i MYE bedre form! Hva med deg da? Håper du og er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. mars 2011 #1867 Del Skrevet 4. mars 2011 Altså, mensa-babyer konsentrerer seg mest om ordentlige ord dem, ikke sånne barnslige dyrelyder Tja, en god natt søvn regner jeg med at jeg får når tulla blir tenåring og drar seg utover hele formiddagen. Godt å lese at du er bedre og at natta har vært bra Jeg er også i fin form i dag og orka tilogmed å spise litt ostepop i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #1868 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja, men på hvilket språk er det hun snakker da..? Jeg mistenker at Bolla snakker fransk ser du. Jeg spiste også ostepopp før jeg la meg! Og litt nå til frokost Kanskje det er kuren.. Godt er et i alle fall Godt at du er bedre du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. mars 2011 #1869 Del Skrevet 4. mars 2011 Nei, hun skifter nå språk litt sånn ettersom Der ser du, ostepop er nok tingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #1870 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg kikker på sofaer! Vi har lyst på god plass i sofaen så vi kan ligge og velte oss alle mann Synes denne er ganske fin: http://www.bolia.com/nn-no/catalog/norway/bolia_no/stuen/sofaer/sepia/01-012-55_5823.aspx ...men den koster jo litt. Denne var jo ok, men ikke like fin.. Men billigere! http://www.trendmobler.no/dynamic.asp?page=1340&sm=ancona Lurer på om det blir trangt med en sånn halv U.. Synes egentlig det peneste hadde vært om den var åpen i begge ender. Altså ikke armlen. *** I går var en fin dag! Jeg fikk sove lenge og ALENE så gikk vi innom en venninne med medbrakt kake og kaffe og så innspurten på 3-mila. SÅ gøy!! Etter det gikk vi ut og trillet en tur i sola , bare koste oss og spiste pizza til lunsj. Mmmm, deilig! Så leide vi en film og dro hjem. Vi så The Social Network. Utrolig kul film! Og kjæresteparet hadde godt av det.. Når han har vært så lenge borte bruker jeg litt tid på å venne meg til at jeg har en mann nesten.. Blir fort litt sårt for han at jeg ikke er så mottakelig. Og begge var slitne etter masse jobb, og jeg alene med baby og litt sykdom. I dag stod Bolla og kjære opp og koste seg mens jeg sov. Så dro jeg på trening og tok en kaffe med venninna mi etterpå. Nå er Bolla i seng, kjære i skiløypa og jeg svett på sofaen med 5-mila på tv Må vel komme meg i dusjen så vi kan gå ut i sola igjen Ny vekt: 57,3. Eller, det var forrige uke men jeg er omtrent der enda. Det går litt opp og ned etter om jeg har ammet eller ikke. Nå håper jeg at jeg får litt mer muskler snart.. for selv om jeg er under startvekt, så har jeg mer fett enn normalt. Og MYE større pupper! Det er både kult og skremmende Er så redd for å få svære tomme bukselummer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. mars 2011 #1871 Del Skrevet 6. mars 2011 Synes den beige sofaen var rååå, hadde jeg hatt plass så hadde jeg gått for sånt! hehe får du tomme bukselommer er det vel bare å fylle med litt vatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. mars 2011 #1872 Del Skrevet 6. mars 2011 Vi har en sånn diger myk, deilig sofa, som tar nesten hele stua Men vår var ikke så dyr da, ca 9000 på a-møbler. Alle som kommer hit for første gang sier oj når de ser sofaen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. mars 2011 #1873 Del Skrevet 6. mars 2011 Er så redd for å få svære tomme bukselummer... Jeg har jo slutta å amme nå og det ene brystet er nok helt tomt nå. Det ser i grunn ganske greit ut, ikke som bukselommer iallefall Det går nok bra for deg og Den bolia-sofaen var lekker ja Men det var jo en fin pris og da. Å, nå fikk jeg og lyst på sånn stoooor slenge-sofa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #1874 Del Skrevet 7. mars 2011 Vi har satt av litt penger til møbler så vi får se om det blir dyr eller billig sofa.. Må få plass til den også! Men det skal bli så kos å kunne ligge der sammen hele gjengen! Jeg får ønske meg vatt i julegave når jeg er ferdig med å produsere unger Eller heisekran.. **** Vi har første tilfelle av sykdom her! Bolla har hatt vondt i halsen og litt feber.. Men han er bedre når heldigvis. Skikkelig vond hoste i natt og går kveld! Huff... glad feberen er borte og hosten er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 7. mars 2011 #1875 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg tror også jeg må skaffe meg heisekran når jeg er ferdig med å produsere unger Får håpe Bolla blir fort frisk igjen! Gruer meg skikkelig til J blir syk første gang.. Tenkte å høre om du skulle være med på babysangen imårra, men det er vel best å bli hjemme da, når han ikke er i form.. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 7. mars 2011 #1876 Del Skrevet 7. mars 2011 Vi har satt av litt penger til møbler så vi får se om det blir dyr eller billig sofa.. Må få plass til den også! Men det skal bli så kos å kunne ligge der sammen hele gjengen! Jeg får ønske meg vatt i julegave når jeg er ferdig med å produsere unger Eller heisekran.. **** Vi har første tilfelle av sykdom her! Bolla har hatt vondt i halsen og litt feber.. Men han er bedre når heldigvis. Skikkelig vond hoste i natt og går kveld! Huff... glad feberen er borte og hosten er bedre! Offdå! Off, nei samme her, stakkars gutta våre. Har vondt ihalsen og n akken selv, og dumme meg glemmmer jo at jeg ikke å kysse på T. Vi har vært veldig finke til å bruke baby buff, men self ikke i natt da, men ja det er til å anbefale baby buff! Go bedring til småen! Hvor stor er han nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. mars 2011 #1877 Del Skrevet 7. mars 2011 Heisekran God bedring til Bolla Hvordan er formen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #1878 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg tror også jeg må skaffe meg heisekran når jeg er ferdig med å produsere unger Får håpe Bolla blir fort frisk igjen! Gruer meg skikkelig til J blir syk første gang.. Tenkte å høre om du skulle være med på babysangen imårra, men det er vel best å bli hjemme da, når han ikke er i form.. Ha en fin kveld Å, det hadde jeg glemt! Det har jeg egentlig veldig lyst til! Han er ikke så verst nå altså. Han hoster litt men har ikke feber og virker ganske fin ellers. Ikke snørrete eller noe. Men man bør kanskje holde seg hjemme for andres del..? Han leker jo ikke oppå andre unger enda.. Hvis han er helt fin i morra ville jeg tenkt at det var ok. Hva tror du..? Ha en fin kveld du og! Offdå! Off, nei samme her, stakkars gutta våre. Har vondt ihalsen og n akken selv, og dumme meg glemmmer jo at jeg ikke å kysse på T. Vi har vært veldig finke til å bruke baby buff, men self ikke i natt da, men ja det er til å anbefale baby buff! Go bedring til småen! Hvor stor er han nå da? Ja, stakkars små.. Men de er så tapre da! Blir verre når de blir store gutter.. Har du stiv nakke..? Ikke veldig håper jeg? Eller T? For om han er det bør du sjekke at det ikke er hjernehinnebetennelse.. Hva er babybuff? Er det buff for babyer bare? Som et skjerf liksom? Han har jo knapt nok hals.. Han var 6,5 kg og 63 cm lang på 3 mnd kontrollen. Det er jo snart fire uker siden så jeg tipper han er ca 7 kg jeg! Skal veie han neste gang han er naken Har T tatt han igjen tror du? Heisekran God bedring til Bolla Hvordan er formen din? Takk Formen min er fin! Jeg var dårlig i ca ett døgn men så var det helt over heldigvis. I dag har jeg vært trøøøøtt! Siden jeg skatt så veldig og ble litt redd da Bolla hadde så stygg hoste i går kveld/natt turte jeg liksom ikke sove ordentlig.. Først trodde jeg det var sånn bjeffende hoste. Men vi hørte at det var sånn vond hals-hoste og han var hes og viste tydelig at han syntes det gjorde vondt å hoste. I dag har det liksom løsnet og han skraller bittelitt når han hoster. Som heldigvis ikke er så mye Han var litt forbauset i natt da han plutselig fikk både mamma og pappa med på badet. Gråt litt mn så smilte og pudret han fordi det var så koselig eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #1879 Del Skrevet 7. mars 2011 Har Fnishild vært her eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 7. mars 2011 #1880 Del Skrevet 7. mars 2011 Det er nok VM i fnising idag Babyene er jo ikke så tett inntil hverandre på babysangen, så det går nok helt fint, han klarer nok ikke å smitte noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå