Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Det er jo en kjempe flott overraskelse når han kommer hjem! Og utrolig morsomt at de står på do da, hehe. Gleder meg til å høre hva han synes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjett om han ble ovverrasket og glad eller?? :nigo: Han ble så sjokkert!! lurte på hvem det var sine ski, ikke hvorfor de stod på do.. Det tenkte han faktisk ikke på sa han :ler: Han hoppet faktisk litt rundt :fnise:

Nå er vi på vei til fjells og jeg blir bilsyk av å skrive :P over og ut! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at du satt dem på do :fnise:

Har du tatt ut babyinnlegget i bilstolen? Hvis ikke, kanskje det hadde vært en ide? Tror vi tok det rundt 3 mnd alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å kjøpe ski til mannen sin da!!!

kos dere masse i helga, må si du er nok den sprekeste mammaen jeg vet om altså!!!

:klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Snill du er da! Ski på do synes jeg ser reaksjonen ja:) hehe..

Bilturen ja hvordan gikk det? Skal oppdatere hos eg senere men føler ikke alltid tiden strekker til!!

Hvordan går det med lille M da? Vokser seg stor og sterk? Hvordan lager du sånnen muffins jeg kan ikke sånn jeg da...

hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sovnet Bolla i babygymen så jeg forsøker på en lynrask oppdagering!

Helga ble superbra! Bilturen opp gikk sånn passe, jeg må aktiviserer og spille musikk når han blir lei, men vi kom da opp etter to ammepauser og litt orging.Vi har løsnet på babyinnlegget og tatt ut puta så han kan sitte på den samtidig som vi kan flytte hodestøtten lenger opp. Men han liker seg ikke så godt der alikelvel.. Blir for krum for lenge tror jeg.

Stått masse på ski!! :nigo: Herreguuuud så sliten jeg ble!! :daane: Vi campet på et langbord i kafeen og byttet på å ha Bolla, jeg, min kjære og gode venner. Så vi fikk stått litt sammen også. Utrolig glad for det!! Han er suuuperfornøyd med de nye plankene :hoppe: Vi kjørte offpiste og rotet rundt i skogen og hadde det supergøy! Jeg var nok litt redd for at Bolla skulle bli sulten mellom slagene så jeg matet han ganske ofte. Resultatet er at jeg våknet i går og trodde jeg hadde blitt gjenfødt som Kleopatra.. Jeg har badet i melk i to netter nå! Bolla blir høytrykksmatet og har gulpet mer enn normalt.. :roll: Økte meg selv ganske kraftig der tror jeg..

I går møtte jeg min nye barselgruppe, halvparten i alle fall, hyggelige damer. :) Og så besøkte jeg to barnehager! Så nå fikk jeg endelig sendt inn søknaden.. 5 minutt før midnatt.. Men det er kanskje i dag som er siste frist egentlig. Jeg har jo ingen garanti uanset.. :roll: Men jeg tror vi la inn ganske gode aksjer i den ene private barnehagen! Snakket lenge med styreren og følte nesten at jeg var på intervju! Spurte hva vi drev med og småpratet om løst og fast og hvor bra det var at barna i barnehagen bodde i nærmiljøet. Og om at vi var interresserte i å betale fra august men begynne i januar. Hun holdt Bolla og memorerte navnet hans og minnet oss to ganger på å sende inn egen søknad direkte til barnehagen så jeg håper det betyr noe positivt! Vi sliter litt mer prioriteringen siden dette er den nærmeste barnehagen men så litt sliten ut, mens nest nærmeste er en familiebarnehage vi kjenner et barn i hvor de er veldig fornøyde men hvor han bare kan være til han er 3. Hvor viktig er det at det er superenkelt å levere/hente...?

Nå skal jeg ut og trille litt. Vi har forresten meldt oss på babysvøm og begynner om tre uker! :hoppe: Gleeeeder meg!! :nigo:

Nå er jeg sulten og trenger noe GODT! Håper å gå lurt trillevenninna ut på lunsj.. :lur:

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at dere hadde en fin tur :) Hørtes deilig å ut å stå på ski!! :jepp:

Du..Du var ikke tilfeldigvis med venninna di på trilletur sammen med barselgruppa hennes idag? :sjenert: For da tror jeg vi var på trilletur sammen :fnise: Men jeg har deg jo ikke på face, så vet ikke hvordan du ser ut, men tror jeg har skjønt hvem du er utifra Pupsilure og Neytiri sine sider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du tuller Jesse!? :fnise: Ja da har vi møttes da! :jepp: Så sprøtt! :daane: Hva var det som "avslørte" meg..? Var det barnehagegreiene..? Nå ble jeg nysgjerrig :fnise: Jeg tror jeg skjønner hvem av dem du er, men er ikke sikker. Jeg skulle møte venninna mi og så sa hun at hun hadde med seg barselgruppa si. Vi er jo naboer nesten da vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du tuller Jesse!? :fnise: Ja da har vi møttes da! :jepp: Så sprøtt! :daane: Hva var det som "avslørte" meg..? Var det barnehagegreiene..? Nå ble jeg nysgjerrig :fnise: Jeg tror jeg skjønner hvem av dem du er, men er ikke sikker. Jeg skulle møte venninna mi og så sa hun at hun hadde med seg barselgruppa si. Vi er jo naboer nesten da vil jeg tro :)

hehe, ja, det var helt sprøtt! Nei, det var bare noe som slo meg når jeg kom hjem, at jeg syns jeg hadde sett deg før, og når jeg leste i dagboka di her at du skulle ut å møte ei trillevenninne så slo det meg plutselig at det kunne være deg. (som den facebook-snokeren jeg er (:sjenert:) så har jeg sett profilen din der,etter at du kommenterte på et bilde Pupsilure hadde lagt ut, og det var der jeg kjente deg igjen fra :fnise:) Og når jeg la sammen litt flere ting (du har jo nevnt tidligere hvor i landet du opprinnelig er fra, og da stemte det jo med dialekten ;) )

Jeg hadde grå Emmaljunga vogn, og brun jakke ;)

Så koselig da, kanskje vi treffes flere ganger :jepp:

Jeg bor litt høyere oppe i bydelen, oppe ved helsestasjonen, skulle egentlig vært i en annen barselgruppe, men av en eller annen grunn havnet jeg sammen med de som bor der nede :)

Hva er oddsen liksom!? :daane::ler:

Endret av Jesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: synes det er morsomt dere møtte hverandre uten å vite dere har pratet med hverandre før!

Var litt sånn når jeg fikk vite hvem Pupsilure er......hun kjente jeg fra før vi ble gravide :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var helt utrolig pussig! :ler: Og hyggelig! :jepp: Og at du kjente meg igjen Jesse var jo ganske godt gjort! :fnise: Ellers hadde vi kanksje møttes senere med jentene her og lurt på hvor vi hadde sett hverandre før. Jeg tror jeg kjente igjen en av de andre jentene fra yogaen jeg gikk på også. Verden er bitteliten! :daane: Etterpå kom jeg på at jeg hadde sett på skoene dine (Sorel-skoene) og tenkt på at det hadde vært snakk om sånne sko nå nettopp! :ler:

Nå tør du vel i alle fall bli med på treff Jesse! :jepp:

Takk og lov for PVR-boks.. :roll: Tok sin tid å få Bolla til å sove i dag.. Håper han ikke våkner igjen før mating i tre-firetia.. Ble litt sint fordi jeg ble så lei... :sukk: og nå har jeg SÅ dårlig samvittighet for at jeg ikke er mer tålmodig.. :sjenert::( Vet ikke om han merker det men uansett.. blæ.. Nå ser jeg Frustrerte fruer. Derav min takknemlighet til PVR-boksen. :ler:

Glad jeg ikke er alenemamma hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldige dere er som kan treffe hverandre på slump. Jeg bor for langt unna, kjenner jeg. :snurt:

Kanskje du må ta en tur inn og treffe oss en gang da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå ser det jo ut til at dere har planlagt treff mens vi er på vestlandet. :(

Jeg har ikke fått med meg at det er planlagt noe treff jeg :sjenert::fnise: Men uansett vil jeg treffe deg også, så vi må få til et treff alle sammen om ikke så lenge :jepp:

Hun ene hadde visst gått på yoga ja, Siebaeo, så det er nok ikke umulig det :)

Verden er jaggumeg liten! :jepp:

Ja, nå tør jeg å bli med på treff :jepp:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...