Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Bare innom og sier hei :hallo:

Jeg kommer meg ikke gjennom dagbøkene lengre :(

Skulle gjerne ha hatt tid og overskudd til å følge med alle sammen, men det fungerer dårlig med hverdagen for tiden.

Vi har ei forkjøla tøtte i hus, og det er ikke spesielt moro altså. I starten var det pustestopper grunnet ekstremt tett nese, og det var grusomt! Nå er hun bare surklete, men smiler og er blid som ei sol likevel, så det er ikke såååå ille.

Kanskje jeg kan få være med på et treff neste gang jeg er på dine trakter? :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Håper det går fint med vaksinering! Det er godt med det so er gjort!!

Det må være rart for deg hvis han pleier å være så stille, men ja, her vi jo overraska når han er stille, så det er ganske rart hvor forskjellige de er gitt!!

Så flink han er så griper etter ting da! Tror forresten disse guttene våre blir mer å mer forelska i pappaene sine, de har jo endelig skjønt hvem der og er :yvonne:

Hermer han mye etter deg og eller :rodmer: ? Det med "sengekos", vel ..Jeg er tørrvare, så snart går ut på dato, vi tør ikke vi..., så You are not alone :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes koselig ut med treff, og høres ut som dere koser dere masse hjemme

Mye sahara her også for tida... Selv om jeg hadde keisersnitt så har det ikke frista med sex. Nå i helga er faktisk første gang siden lillegutt kom for 4 1/2 måned siden at jeg syns det var godt med sex... Er bare å ta tida til hjelp ;)

Ha en fin mandag!! :

Hei Honning! :)

Treff er kjempehyggelig! Og ja, det er mye kos hjemme her :rodmer: det er rett og slett fine dager. :)

Sahara har spredd seg over det ganske land virker det som! Kroppen har liksom en litt annen funksjon om dagen.. Ikke så rart det er litt merkelig å klusse med matfatet til babyen ;) Jeg gleder meg i alle fall til det går over! Stakkar mannen min.. :fnise:

Ha en fin mandagskveld/natt! :klem:

Bare innom og sier hei

Jeg kommer meg ikke gjennom dagbøkene lengre

Skulle gjerne ha hatt tid og overskudd til å følge med alle sammen, men det fungerer dårlig med hverdagen for tiden.

Vi har ei forkjøla tøtte i hus, og det er ikke spesielt moro altså. I starten var det pustestopper grunnet ekstremt tett nese, og det var grusomt! Nå er hun bare surklete, men smiler og er blid som ei sol likevel, så det er ikke såååå ille.

Kanskje jeg kan få være med på et treff neste gang jeg er på dine trakter?

Hei du! Så hyggelig å "se" deg igjen! :) Kjenner til en travel hverdag ja.. og med en hund i tillegg tipper jeg det er enda travlere ;)

Huff, fælt med tette små neser. Pustestopp!?? Da hadde jeg fått slag tror jeg.. :( Så ekkelt. De skjønner liksom ikke helt dette med å bruke munnen når nesen blir tett stakar. Godt humøret er på plass da! Barn er mye taprere enn sine foreldre (og da spes fedre) når de er syke!

Jaa! Det hadde jo vært kjempehyggelig! Si fra når du skal hit da så fikser vi jo det! :jepp:

:klem:

Hei hei!

Håper det går fint med vaksinering! Det er godt med det so er gjort!!

Det må være rart for deg hvis han pleier å være så stille, men ja, her vi jo overraska når han er stille, så det er ganske rart hvor forskjellige de er gitt!!

Så flink han er så griper etter ting da! Tror forresten disse guttene våre blir mer å mer forelska i pappaene sine, de har jo endelig skjønt hvem der og er :

Hermer han mye etter deg og eller? Det med "sengekos", vel ..Jeg er tørrvare, så snart går ut på dato, vi tør ikke vi..., så You are not alone

Hei!

Huff, ja, gruer meg litt kan du si.. Gleder meg til det er overstått!

Det er kjempegøy at han får til å ta ting og putte i munnen! :jepp: Han sliter litt med grepet og mister ting og bruker egentilg hele armen, men det er da en start.

Han hermer ja! :jepp: Og så har han skjønt at når man ler har man det GØY! Så når andre ler blir han så glad, og så kan han prøve å le for å få reaksjon av meg.

Vi får starte en klubb: Tørre fruer med desperate mannfolk-klubben :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må få være med i den klubben. :fnise:

Her blir det ingeting på mannen for tiden, mest fordi jeg føler meg som et klatrestativ for babyen hele døgnet, og når han endelig ligger i egen seng, orker jeg ikke at noen andre skal bestige meg.. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du! Så hyggelig å "se" deg igjen! :) Kjenner til en travel hverdag ja.. og med en hund i tillegg tipper jeg det er enda travlere ;)

Huff, fælt med tette små neser. Pustestopp!?? Da hadde jeg fått slag tror jeg.. :( Så ekkelt. De skjønner liksom ikke helt dette med å bruke munnen når nesen blir tett stakar. Godt humøret er på plass da! Barn er mye taprere enn sine foreldre (og da spes fedre) når de er syke!

Jaa! Det hadde jo vært kjempehyggelig! Si fra når du skal hit da så fikser vi jo det! :jepp:

Frøkna har sånn søt liten oppstoppernese, og er en sprutgulper... Så, teorien på sykehuset var at morsmelken hadde gjort at det tetnet baki der. Ikke noe moro.

Men, med saltvann så løsnet det hele og ut kom det masse snørr...

Så, de av dere som har fått høre at man kan bruke morsmelk i nesen til disse små når de er tette, ikke gjør det! Morsmelken er så klissete og kan klumpe seg, mye bedre å bruke saltvannsoppløsning, 0,9%. Vel, pappaen her ville ikke ha saltvann i nesen hennes (ser du ikke at det er ubehagelig???), men jeg måtte si at det er verre for henne å ikke få det...

Jeg har akkurat vært en tur, men det ble bare krøll, og jeg fikk ikke gjort noenting.. Selv var jeg småsyk ettpar dager, og orket ikke tanken på å gå ut i -14. Og ikke orket jeg å dra ut tøtta når det var så kaldt heller, spesielt siden jeg ikke måtte.

Men skal si fra neste gang! Hadde vært veldig koselig å møtes :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, godt vi kan starte en klubb!

Vel i dag har jeg fått meg spiral jeg og, så kan være med i den klubben og :gjeiper:

Du som sa det ikke var vondt :sjenert: , vel han sa det var enklere for de som hadde født nanturlig, lucky you!

Når skal dere trille helt hertil da :gjeiper: ?

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg også inn i den klubben tror jeg :sjenert:

Huff, hadde aldri trodd det skulle bli så skummelt..

Ha en fin dag Siebaeo :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må få være med i den klubben.

Her blir det ingeting på mannen for tiden, mest fordi jeg føler meg som et klatrestativ for babyen hele døgnet, og når han endelig ligger i egen seng, orker jeg ikke at noen andre skal bestige meg..

Denne klubben er åpen for alle tørre damer! :velkommen:

KJenner meg igjen i beskrivelsen din.. :roll:

Frøkna har sånn søt liten oppstoppernese, og er en sprutgulper... Så, teorien på sykehuset var at morsmelken hadde gjort at det tetnet baki der. Ikke noe moro.

Men, med saltvann så løsnet det hele og ut kom det masse snørr...

Så, de av dere som har fått høre at man kan bruke morsmelk i nesen til disse små når de er tette, ikke gjør det! Morsmelken er så klissete og kan klumpe seg, mye bedre å bruke saltvannsoppløsning, 0,9%. Vel, pappaen her ville ikke ha saltvann i nesen hennes (ser du ikke at det er ubehagelig???), men jeg måtte si at det er verre for henne å ikke få det...

Jeg har akkurat vært en tur, men det ble bare krøll, og jeg fikk ikke gjort noenting.. Selv var jeg småsyk ettpar dager, og orket ikke tanken på å gå ut i -14. Og ikke orket jeg å dra ut tøtta når det var så kaldt heller, spesielt siden jeg ikke måtte.

Men skal si fra neste gang! Hadde vært veldig koselig å møtes

Duh! Jeg fikk litt hetta av det du fortalte nå så jeg har droppet melka og dryppet med saltvann i stede! Og det går egentlig veldig greit, så nå fortsetter jeg med det.

Håper du er frisk neste gang da! Si fra :jepp: Hadde vært kjempehyggelig! :klem:

Hehehe, godt vi kan starte en klubb!

Vel i dag har jeg fått meg spiral jeg og, så kan være med i den klubben og

Du som sa det ikke var vondt, vel han sa det var enklere for de som hadde født nanturlig, lucky you!

Når skal dere trille helt hertil da ?

:ler: Ja det er bra vi kan møtes i håpløsheten! Vi får ha klubbsamling innimellom og komme med råd og støtte til hverandre. Eller.. det er vel mannfolka som trenger mest støtte tenker jeg. Her i gården i alle fall.. :fnise:

Auu.. var det vondt altså? Ja, det hjelper vel å få dratt ut en 3-kilos guttebass! Burde bli plass til en relativt stor spiral da :fnise: Eller.. ikke om du spør mannen! :skratte:

Ja, når skal det bli..? Du må si fra om du er her i traktene du og da! :jepp:

Jeg melder meg også inn i den klubben tror jeg

Huff, hadde aldri trodd det skulle bli så skummelt..

Ha en fin dag Siebaeo

Vælkømmin i klubben! :velkommen: Her er det rom for maaange tørrpinner!

Hadde heller ikke trodd dette skulle bli så vanskelig :daane: De kunne jo like gjerne sydd helt igjen da de broderte så fint der nede.. :roll:

Håper du har hatt en fin dag du og! :klem:

Liker å høre at dere har lagt en slagplan ;)

:jepp: Følger dr.Løøøøvs orders!

I dag har jeg vært på bærekurs! Eller, kurs og kurs.. Demonstrasjon i alle fall. Jeg tror jeg har landet på hva jeg vil ha! :hoppe: Jeg vil BÅDE ha en meitai OG en Angelcarrier. Eller var det Angelpack det het kanskje..? :klo: meitaien er definitivt best, men angelett-eller-anneten var veldig god og litt mindre mikk på ryggen. Pluss litt lettere å ta av og på i trange omgivelser. Det blir dyrt da... Burde egentlig prøve å sy en meitai selv. Men hadde vært så mye lettere å kjøpe..

I går fikk jeg trent litt igjen. Og jeg holdt IKKE igjen.. Det var så DIGG!! Skikkelig god spinningtime. Kjempefengende musikk, da klarer jeg ikke holde tempoet nede.. Bolla var i barnepassen siden kjære også trente. Han fortalte at Bolla hadde vært eneste barnet der da han kom for å hente og lå på gulvet og pludret og lo med jenta som jobbet der. Så da han kledde på Bolla gikk jenta ut i resepsjonen, og da de kom ut i resepsjonen overhørte han jenta som stod og fortalte om "den UTROLIG søte gutten" hun hadde passet. Tror dere det var to stolte foreldre da eller?? :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å overhøre skryt av babyen sin! Det ville nok varme ethvert mamma-hjerte ja! Og utfra bildene jeg har sett, så har barnepasseren helt rett, han er utrolig søt!! :jepp: håper å få sett han live snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angelpack. De er fine, kunne tenkt meg en sånn en jeg også. :fnise:

Søte Bolla! :rodmer:

Det ar det ja :fnise: Den var utrolig nett og fin! Og Bolla så ut til å trives godt der :)

Jaaa, han er mammas lille engel :rodmer:

Så gøy å overhøre skryt av babyen sin! Det ville nok varme ethvert mamma-hjerte ja! Og utfra bildene jeg har sett, så har barnepasseren helt rett, han er utrolig søt!! :jepp: håper å få sett han live snart!

Jeg tror mammaørene står på stilk hver gang noen sier noe fint om babyen sin :fnise: Siebaeo, nå må vi se å få ryddet den boden altså" "Hææ.. jeg hørte ikke?" "Søt baby der." "åååååå, TAKK, så hyggelig at du sier det!! :nigo: " :ler:

Litt lei meg for at treffet ikke traff i dag :sjenert: Men jeg håper det blir et nytt et om ikke alt for lenge for jeg har såå lyst til å treffe lille A også! Og deg da ;) Og kaka :ler:

Så koselig med skryt ;)

Han er jo kjempe nydelig, så skjønner henne godt :)

:rodmer: Suger fortsatt til meg her! :fnise:

Vaksinasjonsdagen.. :haar: Og veie og måledagen. Blir spennende! Været er nydelig så jeg håper Bolla er i form til en spasertur etterpå. Vekta står bom stille her nå så jeg blir litt nervøs for at det er så langt jeg kommer. Men jeg har syndet stort med både godteri, sjokolade, nøtter og annet godt. Jeg må vel skjerpe meg... I alle fall ang sukkeret. Men det er så gooooodt!! :sikle: Næh, tror heller jeg sier det er musklene som er på vei tilbake :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at Bolla er 3 måneder i dag forresten!! :strix::hoppe::hjerte:

Han er ALT jeg kan ønske meg! Rund og god, blid og snill og verdens beste på alle mulige måter :rodmer: Tenkt at man kan være så heldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...