siebaeo Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #1661 Del Skrevet 1. februar 2011 Ah, så synd.. Jeg får finne på noe annet. Skal kikke på Finn! Jeg må ha en snart så jeg kan nesten ikke vente på at du skal bli ferdig med amming, Pupsilure. Da blir det leeenge til jeg får finne på noe sprell her *** Nå skal jeg komme meg i seng. Bolla sovnet 22.30 ca så da våkner han sikkert i 2-3-tia. "Problemet" med at han sovner tidligere er at jeg ikke får utnyttet den lange soveperioden uten å legge meg tidlig. Og det er jeg ikke noe flink til Huff, ny ting har oppstått i mitt liv.. Jeg liker ikke være alene hjemme for jeg blir liksom ekstra redd for Bolla da Gruer meg så innmari til han skal være syk eller få feber for første gang.. Tror det er litt ekstra nå fordi babyen til en av min kjæres slektninger har fått hjernehinnebetennelse. Og det er utrolig skumle greier. Nå håper vi bare at hun kommer fra det uten varige mén.. Jeg tror de har fått sykdommen under kontroll nå. Men fy så utrolig fælt det er Jeg bare tenker på hvor grusomt det må ha vært, og er, for foreldrene. Jeg får helt vondt inni meg av det.. Men nå får jeg ryde litt og legge meg.. Skal på lunsj hos en venninne i morra. Det blir hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. februar 2011 #1662 Del Skrevet 1. februar 2011 Så fælt med babyen til vennene av dere Moren min hadde hjernehinnebetennelse for 8-9 år, og det var skikkelig fælt å se hvordan hun hadde det da. Tenker hvordan foreldrene til babyen har det da.. Men moren min ble så god som ny igjen, så håper det samme gjelder for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. februar 2011 #1663 Del Skrevet 2. februar 2011 Du Siebaeo....ALLE av oss tenker sånn til tider, noe så kjært kunne blitt syke liksom vil man ikke tenke skjer man altså......men Bolla skal vel vaksineres snart?? de vaksinerer jo mot hjernehinnebetennelse nå. Feber har kun vært her i samband med vaksine, det går fort over Ammendes barn er også endel beskyttet da de får antistoffet fra mor.......vi har enda ikke opplevd sykdom her utenom vaksine reaksjon som sagt. I begynnelsen la jeg meg med Bumba, følte meg så opplagt dagen etter for jeg fikk litt mer sammenhengende søvn.......litt kjipt å miste kvelden, men det blir bedre altså. Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. februar 2011 #1664 Del Skrevet 2. februar 2011 Helt enig i det du sier ang sykdom og sånn.. Blir litt ekstra skummelt når man er helt alene med de små, men redd og engstelig blir man jo uansett. Får virkelig håpe at det ikke skjer våre små noe som helst og at det går fort over for barnet til venninnen din. Skumle saker det der ja.. Gleder meg til treff i morgen Ps. Vanskelig å gi opp kvelden sin ja, synes det her også.. Så det er ikke alltid jeg får det til, men i de siste par dagene har jeg stort sett vært i seng til kl.22 hvertfall og det er jo ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #1665 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Ja, håper det går bra med henne.. Det virker som det kan gjøre det, legene tester og undersøker og håper at hun har kommet fra det uten mén *** Treffdagen! I dag har jeg lagt opp DET reset for meg selv.. Først yoga (meg og Bolla), så rett på treff (litt forsinket) og så treningsavtale med en venninne klokka 17! Kommer til å kollapse etterpå Men jeg er ganske utvhilt i dag, for Bolla sov fra 23 til 06.15! Så fikk han mat av et monstersprengt bryst og sov til 08.15 og våknet av en buse på skevia... Men det var 15 min før jeg hadde satt klokka så jeg ga han mat og nå ligger han og sover mens jeg skal få på meg klær og bli klar for alle avtalene.. Jeg merker at jeg ikke har så mye overskudd til legginga de dagene jeg ikke har fått trillet og Bolla har sovet i lengre strekk.. Så jeg er SÅ letta over at kjære ser ut til å ha funnet en metode for å få Bolla til å sovne når han er overtrøtt. I går tok han en illsint Bolla inn på soverommet (etter at han tok han ut fordi han hadde våknet og trodde han var sulten) og snakket han rolig og fikk han til å sovne :dåne: Dette har han gjort mange ganger nå. Flink! Nå må jeg få fart på sakene her. Gleder meg til treff! Endret 3. februar 2011 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 3. februar 2011 #1666 Del Skrevet 3. februar 2011 Kos dere på treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 3. februar 2011 #1667 Del Skrevet 3. februar 2011 Måtte bare beklage hvor fort vi dro, merka plutselig at vi måtte dra pga toget....så ble litt brå ha det fra meg gitt Bolla lever skikkelig opp til navnet sitt da, passert Bumba jo Synes det er synd vi bor så langt unna, er så koselig å treffe dere jentene, men er du/dere noen gang på harry handel får dere si ifra Håper ellers resten av dagen var bra, du hadde mye på planen gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #1668 Del Skrevet 3. februar 2011 Kos dere på treff Takk! Neste gang må du bli med Måtte bare beklage hvor fort vi dro, merka plutselig at vi måtte dra pga toget....så ble litt brå ha det fra meg gitt Bolla lever skikkelig opp til navnet sitt da, passert Bumba jo Synes det er synd vi bor så langt unna, er så koselig å treffe dere jentene, men er du/dere noen gang på harry handel får dere si ifra Håper ellers resten av dagen var bra, du hadde mye på planen gitt! Ikke noe å tenke på! Jeg skjønte jo det Har det gått troll i ord kanskje?? Gutten min er glad i mat og jeg serverer tydeligvis fløte til hvert måltid.. Jeg blir mindre og mindre, og han større og større Det kan vi like! Spent på 3-mndkontrollen neste uke. Da får jeg jo sett hvor lang han er og hvordan han er i forhold til snittet. Skjønner at det blit litt langt å reise for treff! Men veldig hyggelig at du tar deg bryet! Dagen gikk faktisk veldig bra. Yogaen var superkos! og treffet var også kjempehyggelig! Masse pizza, hyggelige damer og fine babyer! Så trillet jeg innom kjære på jobb og vi gikk en liten omvei så Bolla skulle få sove. Før trening ammet jeg han og så tok kjære han hjem mens jeg trente. Skikkelig morsom dansetime! Ikke steinhard treningstime akkurat, men det trengte jeg kanskje ikke etter å ha gått tur/retur byen samt vært på yoga allerede. Tror jeg skal sove godt i natt.. Bolla sover og jeg er spent på om det er for natta eller bare for en stund.. Han var veeeldig trøtt i alle fall! La seg på rommet uten å mukke. *** Siste nytt ang babyen med hjernehinnebetennelse er at hun hadde blitt fort bedre og legene var så fornøyde i går, men i dag har hun fått luftveisinfeksjon... Synes så utrolig synd på foreldrene... Det må være så grusomt! Kjenner at jeg blir så redd av å tenke på det.. og hvordan har DE det da..?? Og der våknet Bolla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. februar 2011 #1669 Del Skrevet 4. februar 2011 Tusen takk for i går Siebaeo! Var veldig koselig og Bolla hadde jo blitt så stor og fin Blir spennende på 3 måneders kontroll ja, men det går helt sikkert veldig fint. Ha en flott dag og helg, håper du fikk sove godt etter den fullspekkede dagen i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. februar 2011 #1670 Del Skrevet 4. februar 2011 Takk for i går, hyggelig å hilse på deg og Bolla Jeg rakk nesten ikke se på gutten din, så jeg kan nesten ikke dømme om han lever opp til kallenavnet. Men så har jo jeg ei god trulte sjøl da Trist å lese om babyen som er syk Skjønner godt at du blir ekstra bekymra da, det må vi nok bare venne oss til i årene framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. februar 2011 #1671 Del Skrevet 6. februar 2011 Har're blitt noe på deg a ? Dr Løøøøøøøøøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1672 Del Skrevet 6. februar 2011 Tusen takk for i går Siebaeo! Var veldig koselig og Bolla hadde jo blitt så stor og fin Blir spennende på 3 måneders kontroll ja, men det går helt sikkert veldig fint. Ha en flott dag og helg, håper du fikk sove godt etter den fullspekkede dagen i går Takk det samme! Litt spent på kontrollen og gruer meg til vaksine.. Sove ja! Vi har hatt tre skjeldent dårlig netter her! Med hyppigere oppvåkninger og grining som vi vanligvis ikke har noe av om natta. Og nå er jeg nesten sikker på at det var et utviklingssprang som gjerne skjer i 12 uke. Han har lært seg å ta ting nå, samt en del nye lyder. Og det virker som han har jobbet kolosalt med det den siste uka. Takk for i går, hyggelig å hilse på deg og Bolla. Jeg rakk nesten ikke se på gutten din, så jeg kan nesten ikke dømme om han lever opp til kallenavnet. Men så har jo jeg ei god trulte sjøl da Trist å lese om babyen som er syk. Skjønner godt at du blir ekstra bekymra da, det må vi nok bare venne oss til i årene framover! Takk det samme til deg og! Han er nok ikke så bollete egentlig, han fyller ut lengden sin ganske normalt tror jeg. Men han har jo vokst i en vanvittig fart! Snart doblet fødselsvekta! Jeg leste at gjennomsnitt for 3 mnd gutt var mellom 4,5 og 9(!) kg så han er nok ganske midt på treet med sine 6,2-3 kilo. Og dobbelthake er deeeilig! Fikk dessverre ikke sett så godt på Trulta di heller men noe sier meg jeg får sjansen en annen gang Huff ja.. jeg får vel første møte med feber denne uka tenker jeg, men vaksine og greier Har're blitt noe på deg a ? Dr Løøøøøøøøøv Neiii.... Jeg har ikke kommet over kneika her.. tror jeg lager en større og større greie av det for meg selv her! Tror nesten jeg må lage meg en slags plan for det.. Eller ikke.. Eller jo, jeg må nesten det, for nå skjer det ikke av seg seg selv her tror jeg.. Det beste hadde nesten vært å handle inn vin og noe glatt og drikke meg fin og full.. Dette hadde jeg neimen ikke trodd om meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1673 Del Skrevet 6. februar 2011 I dag har vi vært ute og gått tur i det nydelige været og lyset! Og jeg har fått knipset masse bilder med mitt nye speilreflekskamera! Det er så gøy å ta bilder! Tror jeg må ta meg et kurs Bolla har virkelig utviklet seg de siste ukene. Han tar forsiktig i ting nå og prøver og putte dem i munnen. Nå før han la seg pratet han som en foss og lo masse Skikkelig søt babylatter/hikst. Han øver i alle fall på å le Pappa er SÅ morsom! Og nå har han vist lagt seg Vi la han etter et bad, mat og en lengre samtale i halv åtte-tia og nå har han sovet med unntak av to (kremt) matinger inne på soverommet. Han har lagt seg på samme måte som om natta når han har spist ferdig. Så rart.. Vi som har hatt tre trøtte netter her med litt skriking. Smokkdytting har blitt særdeles dårlig mottatt med illskriking og bare pupp har vært ok. Og da med noen tilfeller av illskriking når melka ikke kom på de to første suttene. SÅ fornærma Så har jeg også sovnet noen ganger med han i senga og da sover begge så dårlig føles det som. Håper han er tilbake til normalen i natt Han begynner helt tydelig å få sterkere meninger! Og jeg tror kanskje han må være dem mest sjarmerende lille guttebabyen i hele verden Vi var på kafé på lørdag og han fikk masse godord for å være en veldig rolig og glad liten kafégjenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. februar 2011 #1674 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Bare å hoppe i det, lysten kommer deretter og ikke forvent at det skal være helt perfekt første gangen. Og husk remedier Endret 6. februar 2011 av Icing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1675 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg tror du har rett kjære doktor.. Og remedier er VELDIG viktig føler jeg! Vi snakker narkose.. Neida.. jeg skal vel klare dette.. Tror jeg må ta en samtale med min kjære og planlegge litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. februar 2011 #1676 Del Skrevet 6. februar 2011 Dette ordner seg skjønner du, regner med det blir slik som aller første gang.. Remedier er veldig viktig det tar sin tid før det er stabilt der nede.. Altså til at Saharaen forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. februar 2011 #1677 Del Skrevet 6. februar 2011 Koselig å lese her inne søta! Her er også Bumba veldig fornærma på kvelden når melka kommer ikke fort nok........litt sånn suge suge....wææææ....suge suge wæææ....så kommer melka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1678 Del Skrevet 6. februar 2011 Sahara sucks! Gleder meg til å bli normal igjen.. Tok faktisk praten nå nettopp! Så nå har vi en plan for framgangsmåte. Dvs saaakte og det er ikke sikkert det "blir noe" første gangen. Museskritt for å si det sånn Her er det tre hikst og UUUUÆÆÆÆÆÆ , Neytiri. Og det verste av alt er at han er så søøøt når han har fornærmauttrykket sitt Men litt verre når han er utrøsteli en liten stund Når han gråter og er trøtt i ansiktet og rød rundt øynene og bryna og hikster skikkelig.. Har liksom ikkehelt blitt vant til det.. Da synes jeg skikkelig synd på han. Gogutten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. februar 2011 #1679 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Sahara sucks! Gleder meg til å bli normal igjen.. Tok faktisk praten nå nettopp! Så nå har vi en plan for framgangsmåte. Dvs saaakte og det er ikke sikkert det "blir noe" første gangen. Museskritt for å si det sånn Her er det tre hikst og UUUUÆÆÆÆÆÆ , Neytiri. Og det verste av alt er at han er så søøøt når han har fornærmauttrykket sitt Men litt verre når han er utrøsteli en liten stund Når han gråter og er trøtt i ansiktet og rød rundt øynene og bryna og hikster skikkelig.. Har liksom ikkehelt blitt vant til det.. Da synes jeg skikkelig synd på han. Gogutten min Uff Sahara blir det her om et par uker.......5 uker uten noe museskritt faktisk det går nok bra skal du se Stakar lille Bolla......synes du er flink som ikke gir opp til han tar puppen jeg.........det er utfordringen når de blir litt større og vil se på ALT....... Lite tips hvis han bare gråter og ikke tar brystet.....ta han opp sånn han ser på deg, og spør han rett ut "er du ikke sulten, for da må du gape vettu....kan ikke gråte da vennen"........vet det høres litt dumt ut, men virker faktisk som de skjønner det.......så prøver man igjen........dette trikset funker for meg ihvertfall. Bare vent til krokodilletårene begynner Endret 6. februar 2011 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 7. februar 2011 #1680 Del Skrevet 7. februar 2011 Det hørtes koselig ut med treff, og høres ut som dere koser dere masse hjemme Mye sahara her også for tida... Selv om jeg hadde keisersnitt så har det ikke frista med sex. Nå i helga er faktisk første gang siden lillegutt kom for 4 1/2 måned siden at jeg syns det var godt med sex... Er bare å ta tida til hjelp Ha en fin mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå