Gjest Iril Skrevet 25. januar 2011 #1621 Del Skrevet 25. januar 2011 Grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1622 Del Skrevet 25. januar 2011 Men har du satt spiralen in nå allerede??? Jordmor ville jeg ventet til 3mnd.......men når den var in fikk jeg menssmerter i ca 2 uker........så har jeg hatt et par menssmerter og så små blødninger dagen etter..........husk man får jo el ved hormonspiral, men livmorveggen er for tynn at det kan feste seg Ja..jeg ble tatt litt på senga der hos gyn på etterkontrollen (6 uker etter), men hun var litt sånn: skal vi ikke ta det med en gang da? Jeg viste ikke noe om det så jeg sa bare greit jeg.. Huff, ble litt stressa nå. Skal til legen snart uansett, da skal jeg spørre henne om det. Promp ER gøy! Gratulerer! Kos dere masse i sola! Grattis med fin pris! Grattis!! Takk!! Og takk for hopp og sprett alle sammen! Vi er superletta og glade her. Nå skal vi feire det hele med indisk take away, kokosboller til dessert og ost og kjeks om vi klarer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #1623 Del Skrevet 26. januar 2011 Ny vakker skinnsdag! Deilig. Vi skal ut og trille i dag og. Vi skal bli med en trillevenninne på helsestasjonen og veie og måle tenkte jeg. Vi spiste hvitløkskylling fra New Anarkali i går. For dere som vet hvor det er; anbefales!! De er så supersøte og lager utrolig god mat! Men jaiks det ble mye hvitløk :dåne: Men det er nå sunt da. Og nyyydelig! Jeg spiste meg stappmett! Skikkelig fin dag i går altså. Etter dramaet med salg osv gikk jeg ut med hun trillevenninna og vil gikk et par timer i sola. Kjempekoselig. Og innimellom kom jeg på salget og ble liksom glad på nytt igjen og igjen Glad det gikk så bra for nå fikk jeg litt mer positivt syn på det hele. Natta var skjeldent dårlig! Og det var nom min feil.. for jeg var så trøtt at jeg ikke klarte følge med sånn at Bolla ble lagt i senga si når han var ferdig å spise. Og da sover vi dårlig begge to. Våkner litt og litt og han spiser ikke ordentlig men småspiser av og til. I tillegg lurer jeg på om han trenger litt mer mat nå plutselig.. I går og dagen før har han villet ha to bryst flere ganger. Jeg tror ikke produksjonen har gått noe ned.. Ja ja, vi kan ikke klage. Ellers sover han jo fint hele natta. Nå skal jeg lage meg mat og gjøre oss klar til å gå ut! I kveld skal jeg lage marokkansk tagine (fra et kitt..) til en venninne og så skal vi gå ut og ta et glass vin og feire litt. Kjære og Bolla får ha guttekveld når vi er ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 26. januar 2011 #1624 Del Skrevet 26. januar 2011 Gratulerer med flott pris Heldige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. januar 2011 #1625 Del Skrevet 26. januar 2011 Her har det skjedd ting gitt! Gratulerer så masse med salget og for et fantastisk bud med over 150.000 kr ekstra! Da skjønner jeg godt dere unner dere både god mat, dessert og Mac Vi har forresten stasjonær Mac og er veldig fornøyd med det. Vi følte vi fikk mer for pengene ved å kjøpe den stasjonære og man har jo harddriven på selve skjermen, så den tar ikke veldig mye ekstra plass heller.. Så moro at Bolla ler og holder på! Jeg gleder meg masse til det skjer her også Men så er jo Bolla rundt 2 mnder eldre enn Lilletassen, så det tar nok en stund til tenker jeg.. Når begynte han med det forresten? Kos deg masse i kveld med vin og venninne - det er også noe jeg ser veldig frem til kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #1626 Del Skrevet 26. januar 2011 Takk Linelia! Ja, vi var kjempeheldige altså! *** Nå kom posten på døra med babygymen til Bolla! Oh, den er fargerik altså! :dåne: Nå ligger han der og kikke og kaver. Håper han ikke får overdose.. Jeg angrer nesten litt på at det ikke ble den "foreldrevennlige" sorten med roligere farger. Men det er vel dette som er gøy å se på for småttiser. Da jeg skulle pakke den ut fikk jeg meg en skikkelig trøkk i tryne av en av bøylene som skvatt ut av posen! :slår: Midt i fleisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. januar 2011 #1627 Del Skrevet 26. januar 2011 Gratulerer med salg og så deilig med over takst da! Her har vi jo en veeeeldig oransj babygym, og alt i huset er så å si hvitt ellers men Bumba eeeelsket det jo bare! Men hva mener du med foreldre vennlig, bare at det er ikke skikkelig crash farger? her må vi kjøpe golvmatte for gymmen er ikke så stor og hun ruller rundt nå, og den jeg har lyst på er veldig nøytral i fargene, men jeg synes den er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. januar 2011 #1628 Del Skrevet 26. januar 2011 Da jeg skulle pakke den ut fikk jeg meg en skikkelig trøkk i tryne av en av bøylene som skvatt ut av posen! :slår: Midt i fleisen! Det samme gjorde mannen da vi åpnet den her, hehe (ikke det at den er så mye i bruk enda, men det kommer nok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #1629 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Her har det skjedd ting gitt! Gratulerer så masse med salget og for et fantastisk bud med over 150.000 kr ekstra! Da skjønner jeg godt dere unner dere både god mat, dessert og Mac Vi har forresten stasjonær Mac og er veldig fornøyd med det. Vi følte vi fikk mer for pengene ved å kjøpe den stasjonære og man har jo harddriven på selve skjermen, så den tar ikke veldig mye ekstra plass heller.. Så moro at Bolla ler og holder på! Jeg gleder meg masse til det skjer her også Men så er jo Bolla rundt 2 mnder eldre enn Lilletassen, så det tar nok en stund til tenker jeg.. Når begynte han med det forresten? Kos deg masse i kveld med vin og venninne - det er også noe jeg ser veldig frem til kjenner jeg Hei Dine! takk! Ja, den stasjonære macen er nyyydelig! Vi tenker at den skal fungere som en slags tv nr 2 også. Og iom at hraddisken er i skjermen er den jo mye lettere å flytte runt i leiligheten om vi skulle ønske det. Semi-stasjonær på en måte Ja det er utrolig koselig at han gir så mye respons nå :rødme: Jeg vet ikke helt når det startet jeg.. men de siste to-tre ukene har det skjedd veldig mye. Han begynte vel å smile da han var rundt fire uker, og i jula da han var 6-7 uker begynte snakkingen for alvor. Han lo vel for første gang forrige uke. Eller, prøvde å le.. Skal bli kjempegodt å være litt "vanlig" igjen! Pynte meg litt kanskje!! :dåne: Og vanlig BH!! Endret 26. januar 2011 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #1630 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Denne anså jeg som "foreldrevennlig" i fargene http://www.skiphop.com/product/treetopactivitygym.html Men det ble denne: http://www.hellobabydirect.co.uk/products/87007-taf-toys-newborn-gym.html han ligger der nå og virker ganske fornøyd. Men det blir vel litt mye i lengden så tror det er bra vi skal trille litt nå. Tipper matta blir litt liten etterhvert her og når han skal rulle og sånn, men den er relativt stor. 90x90cm. Nå prater han med en av figurene Edit: fikset linkene Endret 26. januar 2011 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. januar 2011 #1631 Del Skrevet 26. januar 2011 ahhh skjønner, men de liker jo masse farger så blir nok popp etterhvert som han skjønner mer........her var det bare noen minutter per dag hun orka, men plutselig så ville hun være i gymmen og var kjempemorro å vise at hun kunne sparke i bøylene og sånn....nå ruller hun seg med engang av matta, den er jo "stor" sånn sett, men når dem ruller seg vettu, så er det fort av gymmen. vi har jo lyst på skip hop leke pussle matten....skal se i dag om butikken har den enda på salg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. januar 2011 #1632 Del Skrevet 26. januar 2011 Ja, det blir jo litt mer moro når de responderer på ting ja. Her har Lilletassen festet blikket i en ukes tid ca og i dag mener jeg bestemt at han prøvde å smile til meg flere ganger Kjempe fin babygym! Bestilte du fra nettet? Hvordan ble det med toll og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #1633 Del Skrevet 26. januar 2011 Ja, det blir jo litt mer moro når de responderer på ting ja. Her har Lilletassen festet blikket i en ukes tid ca og i dag mener jeg bestemt at han prøvde å smile til meg flere ganger Kjempe fin babygym! Bestilte du fra nettet? Hvordan ble det med toll og sånn? Å, så gøy Dine! :rødme: Gleder meg til å treffe Lilletassen altså! Håper du kommer på treff.. Jeg bestilte på eBay. Ble ikke så veeeldig billig Med frakt ble det 83 engelske pund omtrent, og på toppen av det 140,- som jeg tror var toll. Så det ble en dyr fornøyelse, men men.. det vr en rad av dårlige avgjørelser fra min side. Men Bolla er fornøyd og det er det viktigste! Pupsilure anbefalte en egentlig litt stygg kaninleke med rangle i magen som har så fin lyd og kan henges overalt. Den er genial! Den hang jeg i babygymen nå og Bolla slo på den. Mer eller mindre bevist sikkert. Men han likte lyden og kikket masse på den! Nå har vi vært på åpen dag på helsestasjonen. Jeg snakket med fysioterapeuten om magetrening og hun anbefalte å rulle et helseteppe og legge det under brystet og armene til Bolla, og langs sidene på kroppen hans. Sånn at han ligger i en slags U. Det likte han og det ble enklere og mer stabilt å ligge og trene nakken. Lurt. Hun kommenterte også hvor rolig han var.. Jeg må lære meg å ta det rent positivt og ikke bekymre meg Han veier forøvrig 6135g! Glemte jo å måle hvor lang han er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. januar 2011 #1634 Del Skrevet 26. januar 2011 Det er jo kjempe bra!! Så godt han går opp i vekt og at han har det bra. Rolig trenger ikke være dumt nei, det høres i grunn litt deilig ut.. Husk å måle han neste gang da (Vi glemte forøvrig å måle han på åpen helsestasjon sist vi også.. Ikke det at han kanskje er så mye lenger nå enn ved fødsel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 26. januar 2011 #1635 Del Skrevet 26. januar 2011 Grattis med 150 000 over takst! Så herlig å innkassere 150 lapper så fort. Ganske god timebetaling må jeg si. Uten sammenliksning for øvrig, tenker jeg sånn når jeg fører over fra sparekonto til BSU. Ganske grei måte å tjene 4000 kr på. Haha, må le av både babycall og babygym. Ser for meg Bolal som får helt overload av farger og figurer og ikke vet hvor han skal gjøre av seg . Mens etterhvert blir han venner med en av figurene og begynner å snakke med den . Gleder meg til å kunne le av sånne ting med min egen baby. Jeg er en sånn som f.eks kunne le når Goffern synes det var verdens undergang å få på seg lue (hvis du husker på treffet). Han hadde det sååå forferdelig, liksom Kanskje annerledes når man er oppe i det, men skal prøve å fortsette å se humoren i sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. januar 2011 #1636 Del Skrevet 26. januar 2011 Bra at han liker den Syke Kaninen Den er poppis her også Hører faktisk på den akkurat nå. Hjernen min har lært seg å blokkere ut lydene fra lekene hans, men nå som jeg tenkte på den hørte jeg den Så stor han er! Goffel er bare 1 kg tyngre! Ikke bekymre deg, ta det som et kompliment du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. januar 2011 #1637 Del Skrevet 26. januar 2011 når Goffern synes det var verdens undergang å få på seg lue (hvis du husker på treffet). Han hadde det sååå forferdelig, liksom må le for jeg tror veldig mange babyer er sånn, liker ikke å få lue på seg, og det er skikkelig jeg synes synd på meg selv look de har da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 26. januar 2011 #1638 Del Skrevet 26. januar 2011 Og spesielt Goffel som får sååå mye omsorg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. januar 2011 #1639 Del Skrevet 26. januar 2011 stakar barna som hater luer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. januar 2011 #1640 Del Skrevet 26. januar 2011 Lueproblemet er faktisk blitt bedre Jeg gjør det veldig sakte og forsiktig, og stopper hvis jeg ser at han kommer til å begynne å grine, og så synger jeg gjerne en sang, og da er det bare gøy å ta på lue Men han har begynt å grine når jeg går bort med sviskemosen da Han elsker det! Og blir lei seg når han skjønner at han ikke får mer. Setter igang et skikkelig hyl, og da må jeg bare le litt av han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå