Tusle Skrevet 24. januar 2011 #1601 Del Skrevet 24. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #1602 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Spennende med såppas mange på visning og på lista Huff, får håpe dere slipper unna sykdom: Kjipern med sykdom... Håper du slipper unna!! Og spennende med visning - utrolig bra at så mange skrev seg på lista!! So far so good! Ikke noe magetrøbbel på meg enda i alle fall.. Hadde kjempesterke menssmerter i dag uten at det har kommet noen blødning i det hele tatt.. :klø: Får litt noia etter at noen fortalte meg at man vanligvis ikke satte spiralen før etter 3 mnd pga faren for at den gikk igjennom tynne livmorvegger LItt rart av gynekologen å anbefale det så sterkt da.. hm.. Jaa! Veldig kult at så mange skrev seg på! I dag har det vært en roligere visning og bare tre som har skrevet seg på lista. Til sammen er det 13 eller 14. Siste paret kom for sent så jeg måtte vise dem leiligheten. Det var en ganske spesiell og kjempehyggelig mann. Hyper på mange måter. Han hadde litt crazy ideer om hva han skulle gjøre av endringer i planløsning osv så jeg har mine tvil.. Han trengte jo egentlig enda et soverom. Kjøkken i stua ja.. Det blir ikke trangt i det hele tatt!... ja vettu jeg velger å ikke stresse da vi er rundt stråling hele dagen altså...... ja er jo bare å høre med henne, vet som sagt ikke om hun har solgt den eller ikke enda. Men den er ikke sånn at du kan bruke manuell, men du kan velge styrke på den, den stimulerer først og så pumper hvis du skjønner, og så går den også på batterier hvis man skal noe sted man ikke kan ha i stikkkontakt uff ikke godt med sykdom, men stort sett blir ammendes barn beskyttet.......i tilfelle du skulle bli syk(bank i bordet det ikke skjer), da anbefaler jeg fortsatt at du ammer, for da er det mindre sannsynlig at lille Bolla får det da han får antistoffene fra deg Håper dere får solgt til prisen dere har lyst på Jeg skal høre med henne jeg Må ha en snart.. I dag håndmelket jeg 125 ml igjen. Føler meg som en ku.. kyyyyyyyra!! Jeg ammer og ammer! Så langt har ikke jeg blitt syk heldigvis.. Håper også vi får en bra pris... I did!!! Bare innom og oppdaterer meg. Har en del å ta igjen etter noen dager uten nett... U most certainly did!! Og en SÅ fin jente du fikk! Lykke til med oppdatering Vet av erfaring at det kan bli travle dager når man kommer hjem også.. Hei og velkommen hit Tusle! Hyggelig å se deg her *** Ja som jeg skrev over kom det tre til med på lista i dag.. Huff, jeg er så nervøøøøs!! I morra kan det være at det blir avgjort! :dåne: Hvis det kommer bud da.. Vi har vist fått en ganske høy takst (i følge megler) så jeg er redd forhåpningene ble skrudd litt i taket samtidig.. Man ønsker jo alltid mer enn det man tror er sannsynlig. Håper vi får takst i alle fall. Går vi 50.000,- over har jeg lovet kjære at vi skal kjøpe en iMac. Jeg tror ikke vi gjør det (så da går det an å love), og ikke trenger vi en stasjonær maskin før jeg begynner å jobbe i alle fall. Men den er så sexyyy... MacNerd eller..? eller iNerd kanskje Nå har vi forresten testa babycallen. Vi satte den inn på rommet da Bolla skulle sove, så gikk kjære og la seg også etterhvert og jeg sitter på stua og ser på tv og er litt for meg selv. Så hører jeg en kjent lyd... Og så er det er jo talkbackfunksjon på babycallen.. "Du, jeg hørte at du prompa... Over.." Så holdt vi på å le oss i hjel!! I hver vår ende av babycallen. Hohoho.. promp er gøy for store og små! Bolla synes faktisk det er SÅ gøy når vi lager prompelyd! Han vet jo ikke hva promp er så jeg skjønner ikke hvorfor.. Men han ler i alle fall og det er så koooos! Hikster og lager latterlyder. Nei nå må jeg gå og legge meg.. Mulig jeg blir vekket av megler imorra.. :dåne: Hjelpes.. Endret 24. januar 2011 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. januar 2011 #1603 Del Skrevet 24. januar 2011 Håper du blir vekket i morgen av en megler med gode nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. januar 2011 #1604 Del Skrevet 25. januar 2011 Hehehe prompelyder er poppis her og.....nå har hun lært å fruse selv, så her er det "alarm" på henne på morningen med masse promp/fruse lyder Men har du satt spiralen in nå allerede??? Jordmor ville jeg ventet til 3mnd.......men når den var in fikk jeg menssmerter i ca 2 uker........så har jeg hatt et par menssmerter og så små blødninger dagen etter..........husk man får jo el ved hormonspiral, men livmorveggen er for tynn at det kan feste seg morsomt med babycallen til tider.....her har vi hørt promping/raping/og snorking........og det kom ikke fra Bumba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. januar 2011 #1605 Del Skrevet 25. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 25. januar 2011 #1606 Del Skrevet 25. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1607 Del Skrevet 25. januar 2011 Shit nå skjer det ting her.. :dåne: Jeg er så nervøs! Og nå våknet Bolla! I can´t take it! :dåne: Håååper det kommer noen knallbra bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. januar 2011 #1608 Del Skrevet 25. januar 2011 Overfølsom? Det kommer til å bli så bra så ta en god ammestund og kryss alt du har dere får solgt fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. januar 2011 #1609 Del Skrevet 25. januar 2011 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1610 Del Skrevet 25. januar 2011 150.000,- over takst!!! :dåne: :danser: :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1611 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg er så SVETT!! Det gikk jo utrolig fort!! Fytti katta.. jeg trodde jeg drømte og brølte ut: "HÆ!?? KØDDER DU????" til megleren så Bolla skvatt av puppen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. januar 2011 #1612 Del Skrevet 25. januar 2011 Wow! Og budrunden holder på fremdeles..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. januar 2011 #1613 Del Skrevet 25. januar 2011 Wow!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1614 Del Skrevet 25. januar 2011 Wow! Og budrunden holder på fremdeles..? Nei nå er det over. Får ekstra for hvitevarene da (les: ny iMac til iNerdene!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1615 Del Skrevet 25. januar 2011 Nå må vi ut og lufte oss litt her :dåne: Det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 25. januar 2011 #1616 Del Skrevet 25. januar 2011 Wow!! Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. januar 2011 #1617 Del Skrevet 25. januar 2011 Så fantastisk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. januar 2011 #1618 Del Skrevet 25. januar 2011 Gratulerer! Kos dere masse i sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 25. januar 2011 #1619 Del Skrevet 25. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. januar 2011 #1620 Del Skrevet 25. januar 2011 Grattis med fin pris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå