siebaeo Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #1361 Del Skrevet 15. desember 2010 Da har vi vært på helsestasjonen på 6-ukerkontroll! Selv om han bare er 5 uker.. måtte blir sånn pga jula Her er gutten som vet å spise godt! Han er nå 57cm og 4,87 kg!! Litt over gjennomsnittskurven faktisk! Men så er han jo to uker "eldre" egentlig siden han var overtidig. Vet ikke om det har noe å si..? Deilig å se grafen som startet litt under snittet, falt et godt stykke lenger ned for så å skyte i været. My boobs ARE ok! Sååå blid og pratsom og smilte masse til legen og helsesøster og snakket masse med den fine kanllgule og røde benken til helsesøster :rødme: De skrøt at hvor rolig og fin han var. Oioioi, så stolt man blir da! Han smiler masse nå. Og bestekompisen er Freddy the Firefly (Lamaze), som henger på veggen ved stellebordet. Han fikk det første smilet.. hehe. Pludrer og smiler og ser helt forelsket ut når han ser Freddy! Kan prate med han i evigheter Selv er jeg litt forkjølet. Typisk desember for min del.. Men det er snart jul!! Noen julegaver er i boks og noen blir enkel løsning i år. Men ingen forventer noe av oss i år så jeg stresser ikke. Det blir en ordning på det meste. Mulig det blir noen nyttårskort i januar i stede for julekort.. Får liksom ikke helt tid til sånt nå. Nå må jeg sove litt! TIme hos HS var klokka 08.55 i morrest.. Og etter det har vi hatt kjempehyggelig besøk av en venninne med baby, og i tillegg takstmann som har sett på leiligheten. Vi legger ut for salg i januar.. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. desember 2010 #1362 Del Skrevet 15. desember 2010 My boobs ARE ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 15. desember 2010 #1363 Del Skrevet 15. desember 2010 for OK boobs! Og for vektoppgangen til lillemann! Det er så stas å følge med på dine beretninger fra hverdagen - gleder meg sånn til det blir min tur kjenner jeg! Blir spennende med slag av leilighet i januar da - har dere funnet nytt sted allerede kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. desember 2010 #1364 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvor mye veide han ved fødselen igjen? 3,2? Flott at han vokser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #1365 Del Skrevet 15. desember 2010 Yey for puppegurier! for OK boobs! Og for vektoppgangen til lillemann! Det er så stas å følge med på dine beretninger fra hverdagen - gleder meg sånn til det blir min tur kjenner jeg! Blir spennende med slag av leilighet i januar da - har dere funnet nytt sted allerede kanskje? Jaa, du må bare glede deg masse!! :rødme: Ja, det blir litt i overkant spennende! Vi har kjøpte nytt for snart ett år siden faktisk. Men det står ferdig i mars. Gleeeder meg!! Har så smått begynt å tenke på barnerommet Jeg har kjøpt en sparebøsse som ser ut som en fluesopp og sikler på en stor fluesopplampe.. Men den er DYR :dåne: Hadde vært så kult.. I tillegg tenker jeg på å lage en tapetfigur på veggen av noe slag. Tenker litt eventyrtema kanskje! Hvor mye veide han ved fødselen igjen? 3,2? Flott at han vokser! Jepp det stemmer! Og så gikk han ned til rett over 2,8. Så to kilo på fire og en halv uke er vi veldig fornøyde med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. desember 2010 #1366 Del Skrevet 15. desember 2010 Har dere ikke veid ham i mellomtiden? Murmelen var 3,3 og gikk ned til 2,9 så da måtte vi på kontrollveiing noen dager etter at vi dro på sykehuset, fordi han hadde gått ned mer enn 10%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. desember 2010 #1367 Del Skrevet 15. desember 2010 Så bra det har gått fint på kontroll og at han legger på seg Ingenting som er bedre enn det! Fortsett å gjør en god jobb, så blir det nok en skikkelig mann av Bolla etterhvert og skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. desember 2010 #1368 Del Skrevet 15. desember 2010 Begynner å skjønne hvorfor vi kaller han Bolla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #1369 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Har dere ikke veid ham i mellomtiden? Murmelen var 3,3 og gikk ned til 2,9 så da måtte vi på kontrollveiing noen dager etter at vi dro på sykehuset, fordi han hadde gått ned mer enn 10%. Joda. Han ble født tirsdag og var 3204, så på torsdag var han 2840 så vidt jeg husker. På hjemreisedagen/fredag fra sykehuset da han var 3 (eller blir det 4? :klø: ) dager hadde han gått opp 50 g til 2890. Han ble veid mandag etter vi dro fra sykehuset etter en intensiv matingshelg med vekking og mating og var da 6 dager og 3100 (!). Det var en såpass bra vektøkning at vi ble friskmeldt tror jeg! :klø: Så gikk jeg til helsestasjonen selv og veide han da han var 2 uker og en dag, dvs en uke og to dager etter og var da gått opp til 3875! :dåne: Og så på tre uker til har han lagt på seg en kilo til. Matvett kan man godt si at han har.. Supereffektiv på puppen. Så bra det har gått fint på kontroll og at han legger på seg Ingenting som er bedre enn det! Fortsett å gjør en god jobb, så blir det nok en skikkelig mann av Bolla etterhvert og skal du se Ja, han blir jo komfirmant før vi vet ordet av det om det fortsetter i denne farta! Begynner å skjønne hvorfor vi kaller han Bolla Ja han er på god vei til å leve opp til navnet sitt! Han er jo ganske lang så han er fortsatt ganske slank i kroppen. Men han har fått en GOD dobbelthake, bollekinn og små strikk rundt håndleddene Endret 15. desember 2010 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 15. desember 2010 #1370 Del Skrevet 15. desember 2010 Vi har ei tjukkebollefeita... Tøtta var jo 4010 da hun ble født, men mistet 500g de første dagene så vi måtte også inn til vekstkontroll dagen etter. Da hadde hun lagt på seg 200g på et døgn!! Nå skal vi til helsesøster på fredag, så jeg er spent på hvordan det går. Hun spiser hvertfall godt og det ser nå ut som om hun legger godt på seg. Men vi hadde besøk av en på 2 måneder her om dagen, og hjelpe meg så stor han var! Jeg vil ikke at tøtta skal bli så stor, jeg synes hun er så skjønn nå når hun er så lita Gruer meg allerede til at hun skal bli større... Neida, ethvert stadium har vel sin sjarm. Er lite ute i dagbøkene nå, men håper alt står bra til ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. desember 2010 #1371 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg ser jo allerede at Murmelen har lagt på seg, han var så tynn da han kom, og nå har han fått en liten dobbelthake. Fremdeles tynn alle andre steder, men.. De vokser alt for fort, synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. desember 2010 #1372 Del Skrevet 15. desember 2010 Ja han er på god vei til å leve opp til navnet sitt! Han er jo ganske lang så han er fortsatt ganske slank i kroppen. Men han har fått en GOD dobbelthake, bollekinn og små strikk rundt håndleddene Han var så nydelig atte! Ingenting å si på vekten eller noen ting - kjempe flott var han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #1373 Del Skrevet 15. desember 2010 Vi har ei tjukkebollefeita... Hei O'hara! Hyggelig å "se" deg igjen! Så kos med ei tjukkebollafeita!! Wow! Bra vektøkning!! Det er deilig å slippe å bekymre seg over lav vekt i alle fall! Du må melde fra hvordan kontrollen går da Alle babyer jeg ser om dagen framstår som kembobabyer synes jeg.. inntil vi var på hoftekontroll på sykehust og var omringet av bittesmå nyfødte og sikkert litt tidlig fødte.. Da så plutselig Bolla litt stor ut! Tipper vi synes våre små er akkurat passe hele tiden og de andre enten er alt for små eller alt for store. Men det hadde vært greit med en litt handy størrelse! Håper dere koser dere hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #1374 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg ser jo allerede at Murmelen har lagt på seg, han var så tynn da han kom, og nå har han fått en liten dobbelthake. Fremdeles tynn alle andre steder, men.. De vokser alt for fort, synes jeg.. Det var sånn det startet her og. Og så fylte han liksom seg selv ut etterhvert. I starten så jeg jo beina oppå hånda.. Nå har han "smilehull" på hendene Men ja.. det går utrolig fort! Blir nesten litt lei meg av å tenke på det.. Samtidig som jeg gleder meg sånn til å se hvordan han vokser og utvikler seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #1375 Del Skrevet 15. desember 2010 Han var så nydelig atte! Ingenting å si på vekten eller noen ting - kjempe flott var han! Takk! Vi synes jo selvfølgelig han er helt nuuudelig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. desember 2010 #1376 Del Skrevet 15. desember 2010 My boobs ARE ok! Glitrende! Strålende vektøkning obviously Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #1377 Del Skrevet 17. desember 2010 Bolla spiser meg opp... Skikkelig sutregutt som ikke vil sove i dag. Spiser MINST hver time.. Trøtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #1378 Del Skrevet 17. desember 2010 Fytti katta.. Vi er så heldige til vanlig :dåne: Lille terroristen vår var superklengete og sutrete hele gårdagen og spiste HELE tiden. Helt utrolig.. Hvordan er det plass inni den lille kroppen??. Ville ikke sovne og klokka ble tre før han sovnet inntil meg. Sov helt til til kvart over åtte heldigvis. Det er mulig han har spist i mellomtiden uten at jeg har merket det selvfølgelig. Men våknet med spreng på begge bryst. Nå spiser han igjen og håååååper han skal sove igjen. Utrolig slitsomt å være syk selv med en sånn masekopp altså.. Mulig han og er litt pjusk.. Må sove litt mer nå.. Må bare fortelle ned 2,5 på to uker! Dvs nesten 6 kg siden jeg kjøpte vekta og fikk sjokk.. 3-4 kg igjen. Det skal gå! Har jo ikke fått gått en tur en gang siste par ukene.. Når treinga kommer i gang skjer det nok noe Hurra for Bolla og hans gode matlyst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 17. desember 2010 #1379 Del Skrevet 17. desember 2010 Kjekt med godt matvett ja! Håper du får deg noen gode timer søvn når bolla er ferdig med frokosten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 17. desember 2010 #1380 Del Skrevet 17. desember 2010 Bolla spiser meg opp... Skikkelig sutregutt som ikke vil sove i dag. Spiser MINST hver time.. Trøtt.. Det er kanskje økedøgn? Tror det er litt slik her også, for tøtta er blitt mer sutrete nå de siste dagene, og jeg kan ikke skjønne at det skal være noe annet... Jeg er faktisk nede i samme vekt som jeg var før jeg ble gravid! Synes det har gått fort!! Veldig greit da Håper dere har noen supre dager! Jeg greier ikke å holde meg like oppdatert om dagene og er lite ute i forumet... Kanskje det blir annerledes når vi har fått litt mer rutiner på ting? Nyt dagene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå