Gjest Iril Skrevet 14. november 2010 #1201 Del Skrevet 14. november 2010 Åååh, så deilig å høre at dere koser dere sånn! :rødme: Jeg vil gjerne ha pm med navnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 14. november 2010 Forfatter #1202 Del Skrevet 14. november 2010 Omg jeg gjettet navnet før jeg gikk inn på facebook nyyyydelig, passer gullet ditt perfekt!!! Vil dele med deg bibelen min ammehjelpen.no!!!! wow så kult!! det bare falt på plass plutselig.. enda det ikke stod på topp 5 lista. veldig greit og det passer han perfekt! ammehjelpen.no står konstant oppe her nå! takk, du er bare ammeguruen her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. november 2010 #1203 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg vil gjerne ha PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 14. november 2010 Forfatter #1204 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Jeg klarer ikke la vær jeg.. har så lyst til å vise dere hvordan han ser ut Lar det henge her en stund så tar jeg det nok bort Her er et av de få der han er våken og ikke er i dyp melkerus PM kommer! Endret 24. september 2012 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. november 2010 #1205 Del Skrevet 14. november 2010 Ååååh helledussan for en nydelig liten gutt :rødme: Og han kler navnet sitt veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 14. november 2010 #1206 Del Skrevet 14. november 2010 For en perfekt liten gutt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. november 2010 #1207 Del Skrevet 14. november 2010 Åååå, så fin! Vakker liten bebis :rødme: Syns ikke han ser så veldig nyfødt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. november 2010 #1208 Del Skrevet 14. november 2010 wow så kult!! det bare falt på plass plutselig.. enda det ikke stod på topp 5 lista. veldig greit og det passer han perfekt! ammehjelpen.no står konstant oppe her nå! takk, du er bare ammeguruen her altså! Ja synes det er et flott sterkt navn til en så flott og søt Diva gutt Ja ammehjelpen.no står konstant oppe her enda altså! Som sagt bibelen min.........og nå har jeg fått spørsmål fra en her fra ammehjelpen i sverige om å bli ammehjelper.......har ikke bestemt meg enda, men er jo koselig å kunne hjelpe folk da Gleder meg virkelig til neste treff jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. november 2010 #1209 Del Skrevet 14. november 2010 Han er nydelig!!!! Kjempe søt er han og som Pupsilure sier, han ser ikke veldig nyfødt ut. Har liksom fått sine særegne karakterer virker det som Helt nydelig og jeg synes jeg ser likhetstrekk mellom mor og sønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 14. november 2010 #1210 Del Skrevet 14. november 2010 Aaaaaw:) Han så veldig fredfull ut:) Herlig, og så liten :rødme: Ligner på mammaen sin synes jeg og Kjekt å lese at det går så fint med dere allerede:)! Ha en superduper kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 14. november 2010 #1211 Del Skrevet 14. november 2010 Ååååååh! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 14. november 2010 Forfatter #1212 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Takk dere, jeg synes jo selvfølgelig han er helt nydelig!! Og i fohold til termin er han jo tre uker i dag så mulig det er derfor han ikke ser så nyfødt ut? Ser litt mer nyfødt ut når han er naken siden han er litt tynn enda da. Han har nok gått litt ned i mage.. Og enda mer etterpå siden han var så urolig og sliten. Håååper han har lagt på seg i morra.. Kryss fingrene! Han er en helt annen baby nå i alle fall! Vi har trillet en tur i dag. Det hadde normalt tatt 5 min fram og 5 tilbake. Men jeg brukte nok en halvtime.. Minst! Litt skjør, svimmel og øm enda. Bleikfisen.. Bekkenet har nok fått seg en trøkk i fødselen og. Men jeg har fått normale føtter!! Det siste døgnet har vannet omtrent rennt av meg! Utrolig deilig! I morra skal vi kjøp vekt. Blir nok ikke akkurat trivselsvekta vil jeg tro.. Selv om det føles som om mye er borte. (Jeg fikk enda mer vann etter fødsel tror jeg siden jeg ble veldig dehydrert og måtte få væsketilførsel i fødselen.) Det blir spennende å se da... Magen trekker seg innover hver dag, nå passer støttebeltet som ikke var i NÆRHETEN for to dager siden Og jeg har fått kinnbein igjen! I morra skal jeg på ABC på barseltrening med fysioterapeut. Det er vanlig å være med på når man er der, men jeg var så utkjørt den dagen at de ba meg komme i morra i stede. Og da skal vi veie lille M og jeg skulle be dem fjerne noen stramme sting om det var ok sa jm.. Det gjør litt vondt nå.. eller litt.. ganske mye egentlig. Jeg måtte få et klipp da de satte vakumen. 6 sting. Men det var nå ikke så ille egentlig. Skal fortelle hele historien senere som sagt, men mulig jeg venter til pappapermen er over for jeg tror det vil ta litt tid. Må legge ut et til av gutten min :rødme: Endret 24. september 2012 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. november 2010 #1213 Del Skrevet 14. november 2010 Så utrolig gøy og rørende å lese her nå :rødme: Dere har jo fått en helt overjordisk skjønn nydelig gutt! Jeg vil gjerne ha en pm med navnet altså Og han mannen din tror jeg også er av en annen verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. november 2010 #1214 Del Skrevet 14. november 2010 Han er nydelig :rødme: Passer navnet sitt kjempegodt Småkjekset!!!! Du har ikke tid til å vere her inne! Kom deg sporenstraks inn i din egen dagbok igjen og fortell oss hvordan gårsdagen foreløp!!!! Vi dør jo etter å høre må du skjønne!!! Enig! Må jo oppdatere meg her også, for det er ho så spennende å høre hvordan det går med en ny sjef i hus Oppdatering kommer i morgen, nå er dat natta :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 15. november 2010 Forfatter #1215 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Første natt med selvregulering: La bollen ca ett og han sov til litt over fem liten bæsjebleie og rett på puppen. Liggeamming funker kjempefint nå. Bra natt så langt! Jeg har vært mye våken men idiotisk nok fordi jeg har lurt på hvor lenge han skulle sove.. i tillegg til sykt vondt i de stramme stingene :dåne: Det ser friskt og fint og grodd ut så det er KUN fordi det er så stramt Og hovnet ekstra opp etter første spasertur lenge enn fra sykehuset til bilen. Tror jeg i alle fall.. Men da er det mulig å gjøre noe med i dag! Håååååper det!! Hadde vært en enorm lettelse.. Snork.. Håper han blir ferdig snart for jeg soooovner.. LineG og Småkjekset: takk. Jeg er HELT enig :rødme: (og søndagsmiddagen var førjulskos; ribbe! Mannen igjen., hva har jeg gjort for å fortjene dette..? Født kanskje..? ) oi, bæsj igjen! :dåne: Endret 15. november 2010 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. november 2010 #1216 Del Skrevet 15. november 2010 så hærlig å lese her.......og jepp høres ut som du har blitt mor gitt :gjeiper: Det du har gjort for mannen, ja si det, du har jo passet på lille Bolla i over 9mnd og født, tror det gir mannen grunn til å være god mot deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 15. november 2010 #1217 Del Skrevet 15. november 2010 Gratulerer så masse med den nydelige gutten Siebaeo! Artig lesing her om den nye familien og hvordan dere takler hverdagen. Kos dere masse i dagene som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. november 2010 #1218 Del Skrevet 15. november 2010 Nydelige bilder du legger ut!! Skjønner godt du er stolt og vil vise han frem! Håper de får ordnet med sting og at han har lagt på seg i dag.. Det er mye man skal tenke på når man er nybakt mor og jeg er helt sikkert også en av de som kommer til å ligge hele natten våken og vente på at han skal våkne, skrike, gulpe, bæsje etc. Jeg er helt imponert over de som får sove samtidig som babyen og klarer å legge fra seg det å være bekymret for om de puster eller ikke. Og ribbe - det synes jeg du har fortjent og vel så det! Håper dere får en fin dag i snøværet. Blir mannen hjemme to uker nå eller? Han er vel rimelig stolt han også kan jeg tenke meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 16. november 2010 Forfatter #1219 Del Skrevet 16. november 2010 så hærlig å lese her.......og jepp høres ut som du har blitt mor gitt. Det du har gjort for mannen, ja si det, du har jo passet på lille Bolla i over 9mnd og født, tror det gir mannen grunn til å være god mot deg nå Ja, han sier stadig vekk at jeg har vært så flink til å passe på Bolla :rødme: Det går i pupp, bæsj og gulp her nå ja! Love it!! til deg! Gratulerer så masse med den nydelige gutten Siebaeo! Artig lesing her om den nye familien og hvordan dere takler hverdagen. Kos dere masse i dagene som kommer! Takk! :rødme: Vi koser oss noe innmari! Håper vi er så heldige å få beholde roen vi har nå. Nydelige bilder du legger ut!! Skjønner godt du er stolt og vil vise han frem! Takk for det! Jeg er så stolt at jeg holder på å sprekke. Vet dere hva eller?? Han hadde lagt på seg 200g fra fredag til mandag!! 3100g var han nå. Bare 100g til fødselsvekt. Han blir rett og slett rundere mens vi ser på han! Han har en liten dobbelthake på vei.. Gogutten De fleste stingen ble værene.. De tok to av dem men ville ikke ta flere i fare for at det skal gå opp. Det gjør innmari vondt av og til! Prøvde ny gåtur i dag (vanligvis 3 min hver vei) og det er bare å glemme inntil stingen er borte.. Fytti katta. Jeg holdt på å begynne å grine så vondt var det.. Utrolig irriterende! Jeg har jo SÅ lyst til å komme meg ut og bli i bedre form. Sitte er IKKE noe jeg gjør for mye om dagen.. Så nå grønnsåpeskyller jeg flere gang for dag og håper det skal hjelpe. I natt sov jeg faktisk godt! Han ville ha mat 24.00, 04.30 (gulpet masse), 06.30 (sikkert pga gulpinga) og så sov han til klokka var nesten halv elleve tror jeg.. Jeg klarer å slappe av nå fordi jeg vet at han vekker meg når han er sulten. Og at han ligger i senga si, men jeg skvetter litt når jeg våkner og lurer på om han ligger på sia av meg.. inntil jeg husker at han ligger i vugga. Og jeg har jo vært og sjekket at han pustet noen ganger til nå ja.. Nå har han ligget på soverommet og sovet ganske lenge så jeg regner meg han skal ha mat snart. Min kjære er helt sukat som vi sier hjemme "Kan vi ikke vekke han nå...?" spurte han imorrest. Koser og er helt superforelska han og. Og en prima bleieskiftarbeider! For bæsjebleier er det mye av om dagen.. Mye mat inn så kommer det vel en del ut og. I dag kjøpte vi vekt.. Og jeg ble så lei meg! Følte meg SÅ mye lettere og tenkte at det måtte ha enorme konsekvenser. Jeg har syltynne anklerføtter og ankler føles det som og ja.. jeg vet ikke. Både jeg og min kjære var helt imponert over hvor mye slankere jeg ser ut over det hele. Nå er jeg litt usikkerp å hva vekta var da jeg gikk i fødsel. Men jeg tror den nærmet seg 20kg+ :dåne: Jeg var jo en vannballong! Men.. status er at jeg har gått ned 8-9-10 kg.. Det er jo mye på en uke selvfølgelig! Men jeg trodde jeg skulle være 5 kilo lettere enn det igjen jeg.. Det er fortsatt MANGE kilo igjen.. Vet ikke hvor mye væske som gjenstår. Magen blir jo mindre og mindre. Men jeg er helt sjokkert.. og litt skrekkslagen. Nå har jeg jo fått H-cup hyller så jeg regner med de veier noen kilo. De er SVÆRE nå :dåne: Min kjære måtte trøste meg.. Og sa at han hadde faktisk tenkt at det ikke var mange som så så bra ut så kort tid etter fødselen.. :rødme: Og at så snart jeg er gangfør igjen og så aktiv som jeg normalt er kommer resten til å renne av meg. Men, det hjelper litt altså, men.. ja.. jeg synes det er litt kjipt.. Og litt flaut. Jeg har alltid vært den smaleste, så dette er litt uvant.. Jeg får ikke vekta til å stemme meg speilet.. Så lurer å om jeg har fått helt vrangsyn?? Men men, til gjengjeld har jeg fått peneste og godeste lille gutten i verden. Teit å klage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. november 2010 #1220 Del Skrevet 17. november 2010 haha da forstår du vel hvorfor bøkene til oss mammaene går mye i bæsj, gulp, amming/flasking prat om dagen ikke minst soving(lack of) Men kjære deg.....nå får du forstå at det er en uke bare siden du fødte, kan ikke regne med at man er så mobil eller i form så fort! Blir sikkert lettere etter stinga er borte(husk jeg hadde snitt og gjorde vondt å gå lenge).....og vekta, den går ned skal du se, puppene veier sikkert tonn alikevel......lillegutt vil nok hjelpe deg med å gå ned siden du ammer Her er det viktig å ikke henge deg opp hver gang du er på vekta....alt kommer i sin tid Luremegpå har forresten født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå