Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

:grine: Så fantatisk! Gratulerer så mye kjære deg. Så flink og tapper du har vært. Kos deg masse fremover og ta godt vare på deg selv :klemmer: :klemmer: :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, endelig er Bolla på utsiden! :rødme: :rødme: Gratulerer så mye til deg og pappaen :nigo:

Håper dere koser dere masse, det er jeg sikker på at dere gjør :strix:

Gleder meg masse med dere, og kan nesten ikke vente med å få høre flere detaljer om lille vidunderet deres, og fødselen og alt :hoppe: :hoppe: Dette er så gøy :danser:

Og må ikke glemme:

GRATULERER MED DAGEN DIN, 9. NOVEMBER, LILLE BEBIS!

k012.gif

Endret av Pupsilure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Siebaeo!! :strix::duskedame::strix:

Så deilig at fødselen nå er overstått, og du kan bare kose deg med den lille skjønne vidundergutten din! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering:

Den nybakte familien koser seg mer og mer etter en litt hard start og søvnløs natt. I dag har de sovet noen timer og gullet er ikke så kvalm og vondt i hodet sitt lenger....Blåveisgutten midt på skallen sin :(

Siebaeo har kommet seg litt og ser ikke helt dau ut lenger(hennes ord) :gjeiper: Det går fremover!

Hun sier det er utrolig hva en og en halvtime uavbrutt søvn pluss masse mat kan gjøre......kunne ikke vært mer enig! :Nikke:

Kos deg videre søta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidunderlig fantastisk, gratulerer så mye Siebaeo :gullengel:

Dere får hvile og samle krefter en liten stund nå da ;)

Gleder meg til å høre mer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten oppdatering til:

Er en fødeboom på ABC og hun tipper de blir sendt hjem i morra...

Tror det ligger i tankene at det var ikke den fødselen Siebaeo forventet men det viktigste er jo at hun og Bolla har det bra!

og i hennes ord "Han er en skikkelig pening!" :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe koselig med oppdatering - tusen takk Neytiri! :)

Håper de får kommet seg hjem i dag og det er godt å høre at ting går litt bedre. Er jo ikke alltid man får det helt som man ønsker, og i en sånn situasjon kan jeg godt tenke meg at man blir ekstra skuffet, men godt hun får spist litt og sovet litt uavbrutt - det hjelper sikkert :jepp:

Gleder meg til å høre mer om fødsel og de få dagene som har vært allerede - og kanskje se et lite bilde av den lille Bolla (som ikke var så altfor stor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen :rødme:

Da er jeg og lille M hjemme og parkert i ammestolen! :strix: Pappa er ute og handler digg! Oster, skinke osv!! :sikle:

Min utfordring er nå å holde han her våken så han suger.. Koser seg for mye :rødme:

Jeg skal utdype senere, må konse på lillegutt, men kort oppsummer uka somhargått:

Fødselen ble ganske hard.. Overkommelig, men tøff. Litt bleik og slapp pga blodtap, og liten gutt som var litt preget av fødselen og spiste dårlig og sov ALDRI! Ikke mamma heller.. vekta sank til 2840 (fra 3204) og vi var totalt utslitte og søvnløse. Vondt i sting osv.. ABC-englene tok kontroll og satte oss på oppfeiting med mme og meg til pumping og soving. Og en ekstra natt på sykehuset. Ekstra kontroll av lille M pga sugekoppen og nakkeproblematikk, men der virket alt veldig bra. Og nå går det SÅ mye bedre! 50g pluss i vekt siste døgn og amming/melk er på skikkelig opptur! :nigo: Liggeamming er litt masete.. Men vi får bare øve.

Skal fortelle om fødselen senere, tror det er litt terapi i det også :)

må vekke han som sovner hele tia her. Vi er på 3 timers intervaller i to dager for å øke vekt og melk. Nå brakte det i buksa! :nigo: Det liker vi!!

Takk for alle gratulasjoner! Vi har skikkelig opptur i dag og nå er jeg helt forelska... :hjerte: :rødme: Forberedt m

på dype daler og høye topper framover. Toppene skal nytes maksimalt! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...