Neytiri Skrevet 9. november 2010 #1141 Del Skrevet 9. november 2010 Fortsatt ingen mld siden i gårkveld....regner med at hun endte fødte eller sov veldig godt To be continued.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. november 2010 #1142 Del Skrevet 9. november 2010 Gud, så spennende! Ja, nå håper jeg virkelig han er ferdig født og at den lille familien koser seg!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. november 2010 #1143 Del Skrevet 9. november 2010 Tipper han er her nå, og de må jo få litt tid på seg til å beundre skjønnheten før de meldre fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. november 2010 #1144 Del Skrevet 9. november 2010 Ny mldd tikket in kl22:54 Fra å forvente medikmamentfri fødsel på ABC sitter jeg nå med epidural i ryggen og en del liter lystgass i systemet... Ble så og si uavbruttet rier som ikke gjorde noe særlig framgang. Kastet opp og var sliten kan du si...Ble anbefalt hvile(epidural) og GUD så deilig det er!!! Han kommer nok i løpet av ikke alt for mange timer :rødme: Litt nervøs og spennt ååååå tenk om hun holder lille Bolla nå :rødme: kjenner jeg får tårer her jeg sitter og ammer :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. november 2010 #1145 Del Skrevet 9. november 2010 Åhh :rødme: Håper de har Bolla hos seg nå, og at de koser seg kjempe mye med den lille prinsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. november 2010 #1146 Del Skrevet 9. november 2010 Tipper han er her nå, og de må jo få litt tid på seg til å beundre skjønnheten før de meldre fra. akkurat det jeg tenker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. november 2010 #1147 Del Skrevet 9. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. november 2010 #1148 Del Skrevet 9. november 2010 Dette er så spennende! :dåne: Og så får jeg ikke med meg fortsettelsen før i kveld, for jeg skal nemlig til sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 9. november 2010 #1149 Del Skrevet 9. november 2010 Heier på deg vet du Men husker at de sa på svanngerskapskurset i helgen, at det kan ta opp til flere dager..gulp, før det skjer noe,håper for din del at han er ute og at alt er bare goodie goodie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. november 2010 #1150 Del Skrevet 9. november 2010 Klokka halv sju i dag kom Bolla endelig til verden :strix: Tatt med sugekopp! Han er 3200g og 50cm lang :rødme: og nydelig! De nybakte foreldrene skjønner det ikke helt enda! Ble et langt døgn med rier uten pause mellom....lystgass og epidural. Han har litt sugekopphode i dag men så vart alt over og de har det bra!!! Så da kan vi si GRATULERER kjære Siebaeo med lille mirakelet deres :strix: :bursdag: Kos dere masse og vi gleder oss å få se lille søtingen, lille Divagutten i gruppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. november 2010 #1151 Del Skrevet 9. november 2010 Endelig :strix: Gratulerer så mye med bollebaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. november 2010 #1152 Del Skrevet 9. november 2010 :strix: Gratulerer!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 9. november 2010 #1153 Del Skrevet 9. november 2010 Olalala, hard fødsel!! GRATULERER Store klemmer !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. november 2010 #1154 Del Skrevet 9. november 2010 Hjelpe meg... Godt han er ute og fødselen er historie! Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 9. november 2010 #1155 Del Skrevet 9. november 2010 Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 9. november 2010 #1156 Del Skrevet 9. november 2010 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. november 2010 #1157 Del Skrevet 9. november 2010 Gratulerer så mye Kos dere mye med den lille :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. november 2010 #1158 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) GRATULERER!!!! Endelig!! Håper dere koser dere og nyter tiden sammen med deres lille sønn! Tenk at du er blitt mamma!!! :rødme: Endret 9. november 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. november 2010 #1159 Del Skrevet 9. november 2010 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. november 2010 #1160 Del Skrevet 9. november 2010 Gratulerer så mye!!!!! Utrolig morsomt å lese dette i dag altså og at det ikke tok mer enn et døgn ca fra de satte igang. Håper dere koser dere masse og at alt er bra med dere alle tre. Gleder meg til oppdatering om familielivet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå