Pupsilure Skrevet 5. november 2010 #1061 Del Skrevet 5. november 2010 Masse masse lykke til! Du er så heldig som snart skal få møte babyen din for første gang :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 5. november 2010 #1062 Del Skrevet 5. november 2010 Ha en super helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 5. november 2010 #1063 Del Skrevet 5. november 2010 Masse lykke til Siebaeo! Tenk at snart har du lille gutten din hos deg Håper det skjer noe i helga, slik at du kan få fødselen på ABC (men uansett er det utrolig bra at du får være der etterpå! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. november 2010 #1064 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg tar et ekstra glass vin i kveld for deg, og håper at det får ting til å speede litt opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 5. november 2010 #1065 Del Skrevet 5. november 2010 Heia!! Hun JM din hørrtes jo herrlig ut!! Ja, håper du har beina på bordet, og nyyyyyyyyyyyyyyter kvelden med sterk mat:) Håper virkelig at hu fikk røska tak som du sa så fint! Gleder meg til å høre fra deg igjen, og kommer til å savne deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. november 2010 #1066 Del Skrevet 5. november 2010 Syns det har vært stille her...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 5. november 2010 #1067 Del Skrevet 5. november 2010 Syns det er fryktelig lenge siden klokken 10.42 når Siebaeos var innom her sist...... Virker telefonen din Neytiri? Håper du slapper godt av da ihvertfall, og lader opp til ditt livs maraton :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 5. november 2010 #1068 Del Skrevet 5. november 2010 Men hun har jo skrevet at hun tar en pause fra KG, jordmors råd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 5. november 2010 #1069 Del Skrevet 5. november 2010 Men hun har jo skrevet at hun tar en pause fra KG, jordmors råd:) Ja, jeg vet, men man blir jo nyskjerrig uansett.... hehehe... Supert om hun klarer å bare slappe av å ikke vere innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 5. november 2010 #1070 Del Skrevet 5. november 2010 Ja, jeg vet, men man blir jo nyskjerrig uansett.... hehehe... Supert om hun klarer å bare slappe av å ikke vere innom Hehe, i see!! Mja, kg abstinenser !! Hehehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 6. november 2010 #1071 Del Skrevet 6. november 2010 Melder meg som snikleser. Kjempespennende tid, Siebaeos! Stemmer for at du og mannen nyter all den alenetiden dere kan, knøttet kommer nok tidsnok. Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. november 2010 #1072 Del Skrevet 6. november 2010 INGEN melding enda....holdt på å tisse på meg i natt når jeg fikk melding, men det var mannen som er i usa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. november 2010 #1073 Del Skrevet 6. november 2010 Ååååååå - og jeg som "løp" inn her nå for å titte... Hehe Jeg har jo tippet i dag, så får håpe at jeg har rett.. (dette er riktignok 3.gangstipping, men alle gode ting er 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 6. november 2010 #1074 Del Skrevet 6. november 2010 INGEN melding enda....holdt på å tisse på meg i natt når jeg fikk melding, men det var mannen som er i usa Har du ikke gitt mannen sms-forbud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. november 2010 #1075 Del Skrevet 6. november 2010 Har du ikke gitt mannen sms-forbud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. november 2010 #1076 Del Skrevet 6. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 6. november 2010 #1077 Del Skrevet 6. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. november 2010 #1078 Del Skrevet 6. november 2010 ... lurte dere på noe eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. november 2010 #1079 Del Skrevet 6. november 2010 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. november 2010 #1080 Del Skrevet 6. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå