DDuck Skrevet 2. november 2010 #961 Del Skrevet 2. november 2010 Hvis du ber om en sjekk så sjekker de helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. november 2010 Forfatter #962 Del Skrevet 2. november 2010 Håper det.. For det må da være mye bedre om jeg kan prøve å settes i gang med akupunktur enn noe annet.. Lurer på om de set livmorhalsen på ultralyden jeg :klø: Eller da må de kanskje ta innvendig UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. november 2010 #963 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Livmorhalsen sjekker de med fingrene Jeg mener iallefall det... da kjenner de om du begynner å bli moden.. Endret 2. november 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. november 2010 Forfatter #964 Del Skrevet 2. november 2010 Ja, det gjorde de sist jeg var der Og da var den ganske moden og sentrert tror jeg men ingen åpning.. Ble ikke helt klok på hva de sa Det somgjorde meg litt usikker var at jeg ikke helt skjønte om lengden på livmorhalsen er på utsiden av livmora eller om den liksom strekker seg litt innover så de ikke kjenner det uten at det er åpning.. Merker at det er et hull i biologikunnskapen min her! Mener Luremegpå måtte sjekke med innvendig UL.. Må spørre henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. november 2010 #965 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) ååå får oppdatere oss...eller meg etter turen!!!! *til sykehuset mente jeg * håper du er blitt masse moden nå Endret 2. november 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. november 2010 Forfatter #966 Del Skrevet 2. november 2010 :dåne: Jeg ble nesten litt nervøs jeg... Klart jeg skal oppdatere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 2. november 2010 #967 Del Skrevet 2. november 2010 Du er ikke alene om å ha hull i kunnskapen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. november 2010 #968 Del Skrevet 2. november 2010 Livmorhalsen er jo den som åpner seg når bolla skal ut Så når de sjekker den sjekker de med fingrene hvor mange cmden er eller ikke er Når jeg var på kontroll en uke før jeg fødte sa dama at den var ca 1-1,5cm åpen, og det ville si at jeg var moden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 2. november 2010 #969 Del Skrevet 2. november 2010 Hvor, hvem og når sjekker man slikt? :klø: Jeg har aldri sjekket det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. november 2010 #970 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg ble sjekket ganske ofte, det di gjorde var at de stappet noen fingre inn i det aller helligste å sprikte med fingrene for å sjekke om man var åpen, også kjente de på selve tappen om den var moden altså myk.. Jeg ble sjekket på sykehuset når fødselen ble satt i gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. november 2010 #971 Del Skrevet 2. november 2010 Hvor, hvem og når sjekker man slikt? :klø: Jeg har aldri sjekket det?? De sjekket på meg fordi at jeg var under ekstra oppfølging pga diabetes... tror ikke alle sjekker, men noen jormødre gjør det.. Veldig få, men noen... Ellers må man vel få en lege til å gjøre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. november 2010 Forfatter #972 Del Skrevet 2. november 2010 Min var vistnok "tynn" :klø: og ganske moden men altså ingen åpning for en uke siden. Det sjekket de fordi jeg ba om det. Og det var sånn et par fingre opp i der. Hadde vært HELT ok om de sa: ja, se her! Her er det jo 3-4 cm åpning her! Neppe noe som skje.. Har googlet litt. De tar vist UL, alle de vanlige greiene (urin, bt osv) og sjekker modning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. november 2010 #973 Del Skrevet 2. november 2010 På overtidskontroll pleier dem også å ta en ctg av babyen....håper du blir sjekket og de ser at her er det 3-4cm, Bolla har jo vist oss skikkelige Diva nirker nå! Har helt glemt å heie i dag :duskedame: skal ikke la det bli noe deppa stemning her........de beste folka kommer alltid sent til fest ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. november 2010 Forfatter #974 Del Skrevet 2. november 2010 de beste folka kommer alltid sent til fest ikke sant You said it!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. november 2010 #975 Del Skrevet 2. november 2010 mmmmhmmm Im one of them Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. november 2010 #976 Del Skrevet 2. november 2010 Syns vi skulle hatt en utvidet tippeliste jeg For å få tiden til å gå liksom Jeg begynner! Født: Fredag 5.11 kl 18.10 Varighet: 18 timer Kjønn: Vekt: 4020 gram Lengde: 51 cm Hodeomkrets: 34 cm Hår: Littegrann lyst hår Navn: mannen får viljen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. november 2010 #977 Del Skrevet 2. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. november 2010 Forfatter #978 Del Skrevet 2. november 2010 Ja hvorfor ikke?? Kjør på!! Håper han holder seg under 4kg jeg da.. Tipper (håper..?) 3650! overlater datoer til dere jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 2. november 2010 #979 Del Skrevet 2. november 2010 Heia! Jeg måtte jo til sjekk for livmorhalsen for noen uker tilbake. Da gjorde JM det. Hun var helt på jordet, sa jeg var moden, og at livorhalsen var 2.5 cm. Sendte meg til gynokolog, og det viste seg at JM tok feil med over 3 cm, og jeg var ikke moden da jeg ble sjekket me innvendig UL. Just as u know:) Spør etter innvendi UL, de gjør det helt sikkert for det, og der er det 100% sikkert. Håper du holder ut, tenker på deg !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 2. november 2010 #980 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg vil også tippe utvidet. Tror ikke jeg har tippet bare dato engang, så here goes! Født: Torsdag 4. Varighet: 13 Kjønn: Vekt: 3846 Lengde: 47 Hodeomkrets: 32 cm Hår: Ingenting Navn: Ottar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå