Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, presset er stort.. og større skal det vel bli ;) Prrreessss!!

Hele denne greia med å produsere et barn er jo helt vilt egentlig. Jeg tror det nesten ikke før jeg får se det tror jeg.. :fnise: Jeg som skulle på sykehuset og hente en baby tenkte jeg..

Synes det er litt morsomt hvor like vi alle blir midt oppi denne hormongreia.. Gråter og tyter og har opp og nedturer. En veninne av meg mener at jeg endelig har blitt kvinne! :ler: Jeg har vært så samlet og harmonisk alltid.. Nå er det PMS-bonanza støtt og stadig!

O'hara: vi har jo ikke klart å bestemme oss enda.. men jeg skal sende alternativene til deg! :jepp: Og jeg er jo litt nysgjerrig på deres navnevalg også.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer heller ikke å forstå at jeg har en baby inni meg og at han skal komme ut om to måneders tid og jeg skal ta han med meg hjem og være mamma´n hans.. Det er ufattelig, hvertfall for oss som aldri har født før, for nå kan det jo være "hva som helst" her inne.. Jeg tror det kanskje ikke helt går opp for oss hva vi har hatt inni oss før vi får roet oss hjemme med den lille..

Som Pupsilure sa til meg på treffet, så er det rart å tenke på at Goffel er den som var inni magen.. Og det er jo det! For hadde hun visst hele tiden at det var akkurat han, så hadde man jo visst liksom.. Om jeg klarer å formulere meg riktig her tiiidlig på morgenkvisten :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjemperart ja! :jepp: Klarer fortsatt ikke helt å forholde meg til det :ler:

Er spent på om det blir kino på oss i dag. Men Neytiri hadde vel vært på plass og sladret om noe hadde skjedd i natt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:roll: jeg blir ikke klok på dette jeg.. I går kveld stakk og styrte det og jeg tenkte at nå MÅ det jo skje noe så mye rart jeg kjenner om dagen. Og hadde en heeelt rolig natt. :blink: Det erhelt av og på altså! Jeg lå faktisk våken lenge og var SINT på kroppen min :sukk::ler: Matpause klokka seks og lese og sove og nå skal jeg snart stå opp. Jeg skal jo på kino! ;) Det er nok en meget høflig (eller kinointerressert) kar her som ikke vil ødelegge for kinodamene. Hadde han vært bittelitt smartere hadde han skjønt at han kunne blitt med om ikke så lenge MED pupp OG Goffel-kompis!! Men neida.. Her får vi vel svi for trantabelettene jeg har glemt å ta :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg forøvrig 9 dager over UL-termin og 4 dager over menstermin.. Pusilure, jeg slår din rekord.. ;)

lurer på når de skal ringe meg ang overtidskontroll :klø: De MÅ jo ringe i løpet av dagen..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Ja, da rekorden min slått! Skal du prøve å slå devilina sin også eller :ler: Det ble vel 16 dager eller noe deromkring.

De ringer nok snart :jepp:

Skal vi møtes ca 12 utenfor kinoen? Filmen starter 12.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh lord.. 16 dager :dåne: Håper ikke det.. Det tror jeg ikke jeg får lov til heller. :sukk:

Ja, 12 er fint! :jepp: Så kan vi kjøpe snop før filmen! :lur: Gleder meg til å gå på kino jeg. Tror det er alfa og omega å ha litt planer nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg fikk beskjed om at jeg skulle bli oppringt jeg... :klø: Har ikke fått vite hvor jeg skulle ringt en gang.. Men hører jeg ikke noe i dag ringer jeg ABC og hører.. Jeg vil ikke gå for lenge uten kontroll. Men lillegutt er jo el propello om dagen så jeg kjenner jo at han er i full vigør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Du får kose deg på kino :jepp:

Hjelper på å få tiden til å gå til bolla bestemmer seg for å komme :jepp:

Ja, det er nok mye lurere enn å sitte hjemme og ergre seg.. ;) Må blir flinkere til det! Hadde jeg ikke frosset treningsabbonementet skulle jeg gått dit en liten tur hver dag også.. Tror jeg da ;)

Kos deg masse på kino!! :)

Hvilken film er det dere skal se?

Takk! Det var kjempehyggelig! Og maaaasse babyer :fnise: En litt ny opplevelse men absolutt noe jeg kommer til å gjøre så ofte lillegutt tillater det når han kommer! Litt gråt, bæsjelukt, noen utrolig glade babyer og skikkelig god stemning. Og veldig hyggelig å være på kino med Pupsilure og lille Goffel! Han lå en liten stund på magen min så nå håper jeg han og alle de andre babyene har fått fart i noen hormoner her.. :lur:

Men filmen.. :roll: Jeg husker ikke hva den heter en gang! :ler: Vi var vel ganske enige om at det var en kjedelig film..

Snikleser :vinke:

Hei og velkommen skal du være! :velkommen: Alltid hyggelig med nytt besøk! :)

Nå må jeg ile ut til neste "date"! Nå skal jeg på kafe en times tid og etter det tipper jeg at jeg er ganske blåst.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere koste dere på kino selv om filmen var kjedelig.. Neste gang vil jeg prøve å være med og da er jo Bolla med også ;)

Nå nærmer det seg onsdag 3.november vettu.... Just saying.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, neste gang må du bli med Dine! Det var veldig hyggelig. :jepp: Og da skal Bolla være med!! :)

:fnise: Ja, det var en av de kjedeligste filmene jeg har sett på lenge. Men det var avslappende da!

Nå har jeg fått brev om overtidskontroll. I morra klokka ett skal vi være der.. Litt spent.. Lurer på om de sjekker modning da..? :klø: Eller om de bare sjekker hvordan babyen har det. Jeg skulle så gjeeerne vist hvordan ståa var "der nede" for å kunne si noe til akupunkturdamen min.. Evt om de kan lugge litt for å få fart på sakene :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...