Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neytiri!!! Du får ikke lov til å komme inn her og starte meldingen med "Her fikk jeg sms"!!!!! :fy_fy:

Med mindre du faktisk har fått sms fra Siebaeo da, så klart... :fnise:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: tenkte jeg kunne være "slem" i dag siden jeg fikk smsn fra tanta mi :ler:

Jeg ble like "lurt" altså......så nå har jeg sagt at ingen får sende meg sms før Siebaeo føder :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: jeg ER grinete på morgenen kan jeg love dere!! Faaan er jeg her enda tenker jeg da :roll: Innbiller meg liksom at det skal skje om natta..

Nå har vi vært ute og gått masse og håper det skal hjelpe. Hjelper litt på humøret i alle fall når det er så deilig vær. Og jeg får kakao :sikle: Men nå er jeg stuptrøtt... Må sove litt tror jeg.

Hvordan føltes rier i symfysen egentlig, Dinedama? Her verker det av og til midt på og mot siden liksom... På forsiden nesten :klø:

Dere er kjempesøte som heier sånn på oss! Selv om responsen kanskje er litt laber her om dagen... Jeg må komme sterkere tilbake i bøkene deres etterhvert! Er litt utblåst om dagen..

:klem::klem::klem:

kom uuuut lille bollen min!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel.. det var ikke godt for å si det sånn.. :sjenert:

Vet jo ikke helt om jeg vil beskrive det for deg nå før fødselen liksom :fnise:

Men jeg syns det kjentes ut som om noen prøvde å sage skambeinet mitt i to med en smørkniv... Det er eneste forklaringen jeg har på det..

Skjønner gdt du ikke er helt på topp nå om dagene :Nikke: Du skal bare slappe av og ta det med ro og lade opp så mye du klarer til både fødsel og riden som kommer etter :jepp:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså - så du er her enda altså... Holder en knapp på onsdagen fortsatt jeg da.. ;)

Håper kakaoen smakte godt og at du får hvilt deg litt etter lang gåtur!

Heia Bolla som snart kommer!!! :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare Dinedama. Skrekkhistorier eller realistiske detaljer biter ikke på meg.. ;) Jegvil bareføde uansett. Vondt blir det jo uten tvil! Men sånn er det jo bare.. Og hvordan min fødsel blir aner jeg ikke før jeg er der. Og da er det bare å takle! Ingen vei utenom.. Men jeg tenker at den der smørkniven ikke er usannsynlig med tanke på hvordan det føles nå.. For å beskrive roen (fortrengelsen??) jeg opplever om dagen kan jeg avsløre at jeg tenkte; "smørkniv ja.. Men det hørtes jo ikke SÅ ille ut da" :ler:

sovet litt nå mens kjære lager middag (under litt instruksjoner). Han virker fornøyd så da håper jeg det blir bra :) kyllingbryst med parmrsan og pesto bakt i ovn med fløte, løk, hvitløk og gulrøtter. Og en rotmos med potet og persillerot. :silke: Synes det er greit at han får eksperimentert litt nå. Det er det jo jeg som gjør som oftest. Men jeg orker ikke om dagen.. Vil bare spise og bli ferdig med det.. :roll: Hoooaaa!!! Det skal bli godt å bli gode gamle Siebaeo igjen!! Som elsker å lage mat, spise mat, ikke spiser godteri og har masse energi og digger å røre på seg!! Snaaaaaart!!! :bolledeig:

ellers blir det nok bare sofa og sove/se på tv resten av kvelden. Helt dau her. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra mannen din hjelper deg med å lage middag :) Blir sikkert kjempe godt, høres hvertfall veldig deilig ut :)

Synes du bare skal ligge på sofaen og prøve å få Bolla til å komme snart, så vi alle får hørt hvordan det går og hvordan det gikk osv. Smørkniv høres ikke digg ut uansett hvordan du vrir og vender på det, men skjønner forsåvidt hva du tenker :fnise:

Nei, nå er middagen ryddet av bordet her og desserten skal frem... Blir nok litt sjokolade og kos tenker jeg - i går ble det brownies ettersom jeg ikke klarte å stå imot mer etter hva vi har pratet med Neytiri om... Dumme brownies - men det var jo godt da..

Ha en flott kveld Siebaeo :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Den maten der burde jo gi Bolla in kick til å komme ut snart!!!!

Tenkte å legge igjen litt fødestøv, jeg brukte nemlig aldri mitt :fnise:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå er middagen ryddet av bordet her og desserten skal frem... Blir nok litt sjokolade og kos tenker jeg - i går ble det brownies ettersom jeg ikke klarte å stå imot mer etter hva vi har pratet med Neytiri om... Dumme brownies - men det var jo godt da..

Her sitter jeg enda med en Brownie....var en stooor kake :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner godt at du blir skuffet hver morgen! Det ble jeg også :jepp: :jepp: "Har det ikke skjedd noe i natt heller" :dåne: tenkte jeg :fnise:

Ikke tro du nødvendigvis får tid til å eksperimentere på kjøkkenet, trene, og har mer energi så fort Bolla er ute :rolleyes: Men etterhvert så går det seg nok til ;)

Han kommer når han er klar :jepp: Kos deg med brus, eplejuice, appelsinjuice, løk, kål, salat, og sjokolade, de siste dagene :jepp: Og sov sov sov :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tro du nødvendigvis får tid til å eksperimentere på kjøkkenet, trene, og har mer energi så fort Bolla er ute :rolleyes: Men etterhvert så går det seg nok til ;)

Var det jeg også tenkte, men turte ikke skrive det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her sitter jeg enda med en Brownie....var en stooor kake :fnise:

Vi har også litt mer igjen.... Dessverre... Men klarte å styre unna sjokoladen i går, ble heller yoghurt naturell med litt crunchy musli oppi - nam!

Spent på hvordan dagen fortoner seg altså.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Nå tenkte jeg at jeg skulle være først inne her i dag. Men du slo meg DIne ;)

Fortsatt bolle i ovnen. I halv sjutia var det en ny type murr på gang. Som en stram menssmerte nederst i magen. Lå spent og ventet på neste runde.. Men venter enda! :ler: Vet dere hva? Vi har gitt opp! :sprettoy: :dåne: Jeg tenker ofte at det må ha vært gjort en feil. Det er faktisk neste mnd vi har termin. Eller så er dette norges best gjennomførte innbilte svangerskap. Med tarmer som immiterer baby eller no... :roll:

Jeg som syntes 1 november hørtes så fint ut... :sjenert:

I går kveld lot jeg som jeg gikk i trapper. Jeg marsjerte litt rett opp og ned her :ler: 100 trinn. Så det skal jeg gjøre noen ganger. I det minste får jeg litt trening..

What to do today... Jo. Jeg skal lese litt. Så skal jeg spise mer frokost. Havre/ruggrøt? Og så marsjerer litt :kaklehone: Og så skal jeg se om jeg ikke får kjøpt en barnesangbok med noter så min kjære kan få fram gitaren sin her! Han er faktisk kjempeflink men later som han ikke er det.. Og deretter blir det akupunktur. I dag skal jeg be henne gi meg nåler for tjæ-- det meste!

Og så skal jeg kanskje bytte navn på boka mi til Den store symptomjakten.. :roll:

En god morgen og god dag til dere alle! :sol:

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Siebaeo! :kaffekopp:

Fortsatt bolle i ovnen ja.. Var det jeg tenkte, for jeg har jo nå tippet 3.november, så blir spennende å se dette her.. Eller, som du sier, kan det være innbilt svangerskap sånn som på hunder... :fnise:

Det siste tviler jeg egentlig sterkt på, men det kan være greit å marsjere litt og se om ikke det hjelper.. Hvordan går det med navnjakten? Kan godt være, som flere har sagt her inne, at han venter til dere har det klart, for hvem vil gå navnløs rundt omkring i verden...? :vetikke:

Nei, uansett hvor kjipt det er å høre det helt sikkert, så får du bare kose deg så lenge du kan, sove, spise, lese, gjøre alle de tingene man ikke får tid til før 3 måneder etter fødsel... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings Dine! :kaffekopp: <----- snart kaffekopp på meg og! :jepp:

Ja, jeg vet. Prøver å kose meg maks. Men nå har jeg kost meg en mnd her! :fnise: Man mister litt fokuset på det etterhvert.. :sjenert: Og så blir jeg litt giddalaus! Må finne på noe nytt... Jeg prøver å ikke henge for mye foran skjermen, for da blir jeg liksom bare sittende og vente og lure. I tillegg blir man jo helt stiv i nakke og rygg osv.

Tenker at jeg skal ligge og gå, ligge og gå.. Sove og bevege meg, sove og bevege meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...