O'hara Skrevet 27. oktober 2010 #761 Del Skrevet 27. oktober 2010 Her betyr det det samme, og også alle de andre plassene jeg har bodd her i landet.... Heier frem lillegutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #762 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg er her jeg.. KOmmer tilbake senere! Dere må se på National Geographic!! Program om fosteret i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #763 Del Skrevet 27. oktober 2010 Så dere programmet?? Ååå, det er så fantastisk!! Utrolig flott program! Til dere som ikke så det så var det om fosterets liv i livmoren fra start til slutt. Men filming og animasjoner. Jeg fikk egentlig endelig sett en ordentlig fødsel på tv og så var det så pass dokumentarvinklet at jeg bare ble fasinert.. Lurt. Åh.. nå gleder jeg meg så sykt til å se øynene hans :rødme: Men, om du ikke får før over helgen så blir det jo novemberbaby på deg! Det regner jeg med at jeg også får Ha en super dag Jeg trodde jeg skulle gå opp lite pga at jeg alltid har vært slank og lett.. Men neiida! Satser på at det er mye vann.. Så deilig det må være å ikke være så tung! Definitivt muligheter for en novemberbaby! Og kommer han 1 november tror jeg navnet er gitt.. Dere får finne ut av det selv! Heia og god morgen Håper i det minste at du har hatt mer modningstegn Dere får prøve sterk mat og kjøre brannbilen i dag da!! Tente vi kan forsøke å sprinkle litt fødestøv på kula di og snakke pent med Bolla i dag og prøve reverse psykology "Ikke kom ut enda, du Bolla som er så heldig i lille varme bobla di" Du burde begynne som motivator eller cheerleader Neytiri! Kjør på med fødestøv dere! av Neytiri. Her skal alt prøves for å lokke bolla ut ja!! Er det forresten andre en meg som tenker på det "å kjøre brannbil" som noe helt annet en det Neytiti mener....? Her i bygda jeg bor i, er det nemlig et utrykk man bruker om man "har seg" mens tanta er på besøk..... Håper forresten at det er et godt tegn at du ikke har vert her siden halv åtte i går Siebaeos! Pnsker deg masse lykke til med dagene som kommer! Her og! Men skjønner jo hva hun mener da Takk for det Ruccola! overivrig...neida haha er kanskje en islandsk måte jeg bruker det på....man sier det ihvertfall sånn da......men ja ser den når tanta er på besøk uansett er det slange i bruk Slangen har vært i bruk.. Mulig den ikke var lang nok Så spennende med modning på gang!! Dette kan love godt for morgendagen I natt stakk det på en litt ny nål/knivaktig måte i lyskene så jeg tror det er modning ja.. Men det går vel ikke så fort akkurat.. De søteste bærene er de som modnest senest er det ikke? :rødme: Her betyr det det samme, og også alle de andre plassene jeg har bodd her i landet.... Heier frem lillegutt!! Han er jo en liten diva som ikke kommer så mange damer det er som roper på han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. oktober 2010 #764 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg tenkte jeg skulle stikke innom å høre om du gråt Jeg så programmet jeg også, men har sett det før mens jeg var gravid selv Måtte jo felle noen tårer da Her kommer litt støv: ::.*.*::'.:¨';.,::*'^^..,.**¨*¨^^,;:,;::**^.,*¨'..,::_--¨¨ Rull i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #765 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ja, her sprutet tårene kan jeg love deg!! Ruller min smekre lille kropp i støvet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 27. oktober 2010 #766 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hei hei! Den dokuentaren skulle jeg også sett! Men ja, vært på farta! Men du får drikke Biola, kanskje det hjelper! De siste dagene har jeg drukket det, og det murrer som bare det..hihi..Nei, du han er vel ikke klar for å komme ut enda, han syns nok du fortjernen litt mer kjærestetid Du har jo sagt tidligere at du har så mye vann ni kroppen, så det er jo selfølgerlig mye av det som veier..Har jo sett bilder av deg, du er jo ikke svær da! Når skal du til akupunktur igjen sa du?? Hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #767 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg drikker faktisk Biola! Pøse på med mer da.. Heldigvis er det jo godt. Ja, lillegutt vil at mamma og pappa skal kose seg tror jeg. Og så håper han vel at de skal komme fram til et navn før han kommer og! Vi skal gjøre en innsats i dag.. Nå har jeg finskrevet ønskebrevet til jordmor så stort mer klar kan vi vel snart ikke bli. Jeg satt på en film her i dag, så 10 min og våknet til rulleteksten Deilig å slappe av.. Kommer til å trenge det, og været er jo perfekt til sånt.. frister ikke å gå ut akkurat! Neste akupunktur er på fredag. Må si jeg sov ekstra godt i natt. Med våkenperioder selvfølgelig. Men tror jeg ble litt roligere av kontrollen.. Og at jeg prøver å ikke vente så veldig. Det skjer når det skjer. Håper ikke riene er en variant av de nålestikkene jeg kjenner av og til for da er det litt anderledes enn jeg hadde trodd.. Som om det ikke blir vondt uansett.. Bring it ON! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. oktober 2010 #768 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det her høres skikkelig spennende ut! Veldig interessant det du nevner med nåler og sånn, skal prøve å huske det til min tid kommer.. Har jo nesten kjentes ut som det tidligere, når han vokser der inne.. Ikke godt akkurat og sikkert ikke mye bedre oppi termin! Så kjedelig at jeg gikk glipp av det programmet!!! Var jo hjemme og skulle veldig gjerne sett det, men så var jeg jo ikke her inne og fikk lest det du skrev.. Hva heter programmet? Kan evt se om det kommer igjen, det synes jeg det bør Sovnet på sofaen i stad selv jeg.. Var så sliten etter å ha gått tiiidlig ute i regnet og sov 1,5time istad. Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. oktober 2010 #769 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Du burde begynne som motivator eller cheerleader Neytiri! Kjør på med fødestøv dere! Her og! Men skjønner jo hva hun mener da Slangen har vært i bruk.. Mulig den ikke var lang nok I natt stakk det på en litt ny nål/knivaktig måte i lyskene så jeg tror det er modning ja.. Men det går vel ikke så fort akkurat.. De søteste bærene er de som modnest senest er det ikke? :rødme: Han er jo en liten diva som ikke kommer så mange damer det er som roper på han.. Jeg var det når jeg bodde i usa Derfor jeg digger deg, skjønner den lille islendinger som blander alle språkene og ordtrykkene sammen haha er vel spruten som gjelder Lille -diva Bolla du har....lar vente på seg men spennende modningstegn da Endret 27. oktober 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. oktober 2010 #770 Del Skrevet 27. oktober 2010 Er innom å sjekker status Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. oktober 2010 #771 Del Skrevet 27. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. oktober 2010 #772 Del Skrevet 27. oktober 2010 Syns det har vært altfor stille her i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #773 Del Skrevet 27. oktober 2010 Still here.. Nå har vi vært ute og gått en tur. Presssser nedover.. Men so far nothing mer å melde. Men det er jo ikke så rart iom at han ikke skulle komme i dag Nå er det mat og så sove, sove, sove! Kanskje det hjelper..? Jeg er i alle fall trøtt så soving hjelper nok på meg :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. oktober 2010 #774 Del Skrevet 27. oktober 2010 Håper du får sove godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. oktober 2010 #775 Del Skrevet 27. oktober 2010 Var ikke torsdag 28.10 den store dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. oktober 2010 #776 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ja, i dag er den store dagen! ...og hvis det ikke skjer noe i dag, er vi like ivrige og heier i morgen og vi!! Og dagen etter der, og dagen etter der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. oktober 2010 #777 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ja, vi er her og heier han frem til vi får beskjed av Neytiri at han har kommet! Men jeg holder fortsatt en knapp på i dag, så blir spennende å se. Uansett håper jeg du får en strålende dag og kan kose deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #778 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hei og god morgen jenter Dere er noen godinger.. Ingenting so far.. I natt var det mye murr på gang så jeg blir stadig like lurt av det.. Sov skikkelig dårlig. Her skal vi modnes saaakte tydeligvis! I det minste vet jeg jo at jeg stadig er et øyeblikk nærmere grand finale! :rødme: Dumt å bli så utålmodig.. Må innrømme at jeg har vært litt opptatt av at det skal skje før fredag (i morra!) pga reisen til kjære og at det skal gå i boks.. Men.. jeg får klar beskjed om at det er så underordnet som det kan få blitt. Tror nesten han blir litt letta om det ikke går.. Det har ingenting å si i forhold til at vi snart skal bli foreldre! Skal nesten bli litt deilig å kommer over den tidsfristen så det ikke er vits i å tenke på lenger! Så fremt jeg ikke klemmer til i dag da Jeg begynner egentlig å tro på 1 november jeg! Enkelt å huske i alle fall. Jeg har tenkt på navn i hele natt!! Note to self: IKKE lur på sånne ting før jeg legger meg. i dag!! Kanskje jeg skal komme meg ut og traske litt i løpet av dagen. Svømmetrening i dag men vet ikke om jeg orker.. Vil heller ha luft! Og gå lillegutt nedover i bekkenet.. Må lage frokost! Håper alle har en fin morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. oktober 2010 #779 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Give me a B give me a O give me a L give me a L give me an A WHAT DOES THAT SPELL????? BOLLA :duskedame: :duskedame: :duskedame: Var dagens entertainment Endret 28. oktober 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. oktober 2010 #780 Del Skrevet 28. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå