Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Ooooh juletider ja :jepp: Det kan nok kansje bli litt vilt :ler:

Men jeg tipper du får før helga jeg :Nikke: Skal jeg si en dato må det bliiiiii.... :klø: .... hmm.... torsdag 21. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

So noted!:opplyser: Jeg håper litt på den datoen jeg og..

Nå må jeg vel få på meg noen klær som er presentable her.. Skal på modningsakupunktur og bassengtrening (hvis jeg rekker) Så blir det pannekaker og ertesuppe til middag! Namm, god gammel klassiker :) Sent i kveld.. Kjærsten skulle ut av byen et stykke på jobb og kommer litt sent. Han er så søt.. han ringte før han skulle kjøre dit for å sjekke at ikke noe var på gang :fnise: Jeg må jo følge med på telefonen om dagen! Skremte vannet av en venninne i går da jeg ikke svarte på 3 timer.. :roll: Fikk helt dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juletider, du liksom :lol:

Stor og flott mage, og tjukke pølsefingre :skratte: Unnskyld... :sjenert: Utrolig at det er en baby inni der altså. Klarer liksom ikke å skjønne det jeg. At Gofflus kom ut av magen min, og at det faktisk er babyer inni alle de store magene.

Den jakken var kjempefin!! Flink mamma du har :nigo: Har fått tre strikkede jakker vi også, og det er veldig gøy å bruke dem. :jepp: Alle spør om det er jeg som har vært så flink å strikket. Det skulle jeg likt å se :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Pølsefingre delux!! De må forsvinne før jeg skal lage kake ellers blir det cakewrecks i stede.. :roll:

Ja, det er så rart å tenke på :rødme: Blir rart å få han ut hit.. Føles nesten som jeg skal på sykehuset og få levert en baby. Men så er han jo egentlig her allerede. :)

Jeg har ikke strikket siden jeg strikket en mus på barneskolen! Ser for meg hva jeg hadde klart å kreere nå jeg også :roll:

Nei, nu, "løpe"!! :fise::ler: Særlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere :fnise: I enkelte vikler ser det ikke så verst ut.. ;) Lurer mer på hvordan det blir etterpå.. Men det skal jeg slutte å skrive om!! Det går seg nok til.

I natt var det meget lite som skjedde her.. Deilig, men nesten litt skuffende :fnise: Selv om jeg ikke har hastverk (enda). Har fortsatt litt sånn murringer i eggstokkområdet innimellom, men ellers er formen veldig fin. Tror kanskje akupunkturen gir meg en del energi! Håper det funker på livmorhalsen og.. Så statistikk på at det fikk ned fødselstiden med ca 2 timer. Det hadde jo ikke gjort noe.. I tillegg til at det ga enklere fødsler, mindre overtid og mindre skader. Men jeg bør rekke en gang til eller to. Jeg spurte akupunktøren om dette med fødepuls, men hun sa hun ikke brukte opplyse om det.. fordi det like gjerne kunne ta en uke som en dag.. Så at hun skrev "rask" på arket sitt, men det hjalp meg jo ikke i det hele tatt.. :roll: Det er vist tre punkter på hvert håndledd som sier noe om typen puls man har. Jeg fikk nå sette opp time nr 4 på mandag uten at hun mukket på det så jeg tar det som et tegn på at jeg ikke hadde fødepuls.. Men hun ga meg kortet sist og sa at jeg kunne sende sms og si avlyse timene dersom det skulle skje noe. :ler: ANALYSERER litt for mye eller??

Ups and downs i heimen her om dagen! Søndag var det en som var litt irritert her og snappet til meg noen ganger. Det endte i en krangel ang ting som må gjøres og at han må gjøre "alt" siden jeg ikke kan. Og min frustrasjon over at jeg må foreslå/minne om alt og at det dermed blir jeg som blir masekoppen (needless to say så kom det jo noen preggistårer her). Litt usikker :klø: men tror det endte i en gedigen dårlig samvittighetsgreie hos kjærsten som plutselig hev seg rundt og gjorde MASSE ting som har blitt nesten ferdig men aldri helt. Holdt på helt til midnatt før han kom tuslende inn og la seg og var veldig spak.. Morgenen etter var han supersøt og i går kveld lagde vi til overmål rundstykker SAMMEN :dåne: som selvfølgelig ble superbra! :ler: tror jeg hørte noen strykere og småfugler i bakgrunnen. Han er faktisk veldig veldig flink og gjør MASSE for å lette hverdagen min for tiden, så jeg skal bli litt flinkere til å vise han hvor mye jeg setter pris på det..

Tror han er litt preget av ventingen jeg.. :kose:

Auuu, babis under ribbeina igjen!! Opp å stå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe han mannen din må bare forstå at det blir ikke akkurat mindre tårer med det første, og at han må bare få den ut av ræva og bli ferdig med ting før lille Bolla melder ankomst......nå kan mannen din heller ikke skylde på at du fødte for tidlig, for nå nærmer det jammen seg termindato, og den dato har han forholdt seg til lenge :fnise:

Men du, Bolla begynner å virke som han kanskje har noe Diva nirker....er vel snart så at vi kan kalle han det siden han kunne kommet sent til partyen :ler:

nå må du ooppdatere oss på tippelisten, vil se hvem som vinner :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuu!

Ja, de mennene, vi klarer oss ikke uten heller da..så...Hehe

Men synes det er virkelig fint at han faktisk innser når han er litt lumpen og treig. Verre med de så surmuler, og aldri innrømmer feil!

Synes det var fint bilde av deg jeg:)!! Tenk snart er den borte vekkden magen...

Det blir så spennende dager fremover!!!!! Nærmer seg 24 Oktober nå, det er jo da han kommer:) Hehe..

Ikke at jeg vil at du skal gå på overtid, en er så lett dato å huske, og da er han garantert så frisk og rask som han kan bli :klemmer:

Gleder meg til den dagen du kommer og disker litt opp på kjøkkenet mitt!!! Jajaja :gjeiper: :gjeiper:

Når får man "lov" til å begynne med akupunktur forresten?

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi har en liten divaboy på gang her! :jepp: I dag tar han det litt rolig kjenner jeg.. Håper han sparer krefter.. :lur: Jeg skal oppdatere lista i dag. Jeg kan jo forsåvidt stryke første datoen for det skal holde hardt om han skal komme i dag... :sjenert: meeen jeg venter til kvelden for sikkerhetsskyld. :fnise:

Ja, kjærsten min er egentlig veldig snill og grei! Han må jo få lov til å bli litt frustrert han og innimellom.. :hjerte: Han har sikkert gått opp og ned til 4 etasjen her 50 ganger med ting som skal kastes, lagres, bygges, males osv. Nå gjenstår det bare å kaste en kommode så er vi jammen meg i mål! Med unntak av stellebordet som aaaldri kommer.. :roll: Men ingen fare, vi har stellematte og vaskemaskin.

Blir det 24 blir han et søndagsbarn, akkurat som sin mor! :jepp: Passer egentlig fint det.. Jeg har liksom tenkt 25 av en eller annen grunn.. da rekker jeg jo akupunktur nr 4 også! Og så får vi en siste helg alene :lur: . Hvis ikke det hele skal vare i tre dager da.. :roll:

:fnise: Siden du lover fest i nytt hus har jeg vel bare med å diske opp med ett eller annet :fnise:

Man begynner vist i uke 35 med modningsakupnktur egentlig tror jeg! Så gjør det! :jepp: Jeg kom bare på det litt sent.. Men du kan få akupunktur for alt mulig annet hele veien. Vann i kroppen, vondt bekken, osv. Hendene mine har blitt litt minde vonde faktisk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgenen etter var han supersøt og i går kveld lagde vi til overmål rundstykker SAMMEN :dåne: som selvfølgelig ble superbra! :ler: tror jeg hørte noen strykere og småfugler i bakgrunnen.

Fugler og strykere i bakgrunnen faktisk! :ler::romeo: Høres ut som du har en helt toppen mann :)

Dette akupunktur-greiene... er det et offentlig tilbud sier du? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er her fortsatt ja! Ikke lov å stryke den nittende enda :lur:

Still here!! :dåne: Og i kveld har jeg en kveld der jeg gjeerne skulle kjent noen rier.. Begynner å bl litt klar for å ikke føle meg STEINTUNG og umanøvrerbar lenger.. :sukk:

Må nok stryke første dato snart.. ;)

lalalala er Bolla ikke ferdig bakt enda :sjokk:

Bake bake, ruge ruge!! Jeg synes det hadde passet kjempefint akkurat NÅ jeg! :jepp:

Fugler og strykere i bakgrunnen faktisk! :ler::romeo: Høres ut som du har en helt toppen mann :)

Dette akupunktur-greiene... er det et offentlig tilbud sier du? :sjenert:

:ler: Ja, de var en episk bakeseanse! Han er helt toppen ja! :jepp: Bortsett fra når han er irriterende.. Eller var det, når jeg er hormonell..? :roll:

Hm.. jeg tror ikke det er et offentlig tilbud.. Eller mulig man kan få det billigere på samme måte som fysioterapeuter som har driftstilskudd noen steder. Jeg har faktisk ikke sjekket men hørt noe om det.. Jeg bare dro til nærmeste sted jeg i hui og hast da jeg ble obs på modningsakupunkturen.. :sjenert: Men akupunktur skal vist kunne være et tips om man er prøver også mener jeg å ha hørt. :jepp: Har du tenkt å prøve det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det ikke er for sent, og det ikke er noe stress for deg, hadde du giddi å kjøpe med et sånt krydder til meg?? :sjenert: Du får penger etterpå selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du her enda?!

Jeg skal på modningsakupunktur selv i dag, første time. Har lest akkurat det samme som deg, at det reduserer og gjør fødselen litt enklere. Hvem vet, kanskje det stemmer :)

Skal hvertfall prøve en time i dag og se hvordan jeg synes det er :)

Ha en super dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er for sent, og det ikke er noe stress for deg, hadde du giddi å kjøpe med et sånt krydder til meg?? :sjenert: Du får penger etterpå selvsagt.

Ikke noe problem! Jeg hadde en ekstra i skapet faktisk, og kjøper mer om jeg går forbi :)

Er du her enda?!

Jeg skal på modningsakupunktur selv i dag, første time. Har lest akkurat det samme som deg, at det reduserer og gjør fødselen litt enklere. Hvem vet, kanskje det stemmer :)

Skal hvertfall prøve en time i dag og se hvordan jeg synes det er :)

Ha en super dag!!

Jaa.. jeg er her enda! :kjefte: Og jeg er egentlig ikke SÅ lei.. men i går kveld rant det litt over :roll: Sol og frisk luft hjelper nok.

Håper det stemmer med akupunkturen! Jeg har tro på at det kan det i alle fall. Skulle ønske jeg hadde kommet på det før. Lykke til! Håper det funker for deg! :jepp:

Ha en flotters dag du og! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes yes.. her sitter jeg med den store magen.. Trodde faktisk det var noe greier på gang i natt igjen, men jeg blir stadig lurt.. Skjønner ikke hvorfor det skal være mest plagsomt om natta..? :klø: Våknet gang på gang av ubehag i magen. Og nå gadd jeg ikke kjenne på magen om det var kynnere eller bare murringer en gang.. Bare veltet meg så skånsomt som mulig til en annen stilling. Vurderte å se om det var rytme i det, men var for trøtt.. Og nå er det over. Det er vel denne modningen.. Til helga skal kjerringrådene tas i bruk :lur: Inntil det; kose meg så mye som mulig! Det er jo siste gang på laaaang tid jeg kan være for meg selv.. Pappa beroliget meg med at det fortsatt ikke er registrert et eneste tilfelle av at babyen ikke kommer ut til slutt.. :fnise:

Så gleder jeg meg til treff i dag! :hoppe: Skulle egentlig på et personalmøte på jobb først, men ringte og sa jeg ikke kom.. Holder med to aktiviteter i dag kjenner jeg. Så da prioriterer jeg ABC/jordmor og treff :fnise: Møter begynner nå og jeg MÅTTE sove lenger.. Men det er ikke noe stress. De forventer ingenting. :)

Trøtt enda... :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...