Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Ordinær UL er 1 mars :) Blir spennende.. Jeg vet ikke helt hva jeg tror. Kanskje gutt.. Det er mest ut i fra når befruktning var osv ;) Vi brant oss litt på skråsikker gjetting sist, så denne gangen holder vi litt igjen :fnise:

Ja, jeg vet.. Får litt dårlig samvittighet over å ha lite overskudd om dagen også.. Han fortjener jo bare det beste! Så deilig bollakos er BARE hyggelig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så spennende!! Håper h*n viser seg frem og at dere finner ut om det er lillesøster eller lillebror sm befinner seg der inne ;)

Kjenner så altfor godt til det med lite overskudd, men så tenker jeg at selv om vi får en til, så mister vi heldigvis ikke de vi allerede har fra før. Vi vil jo fortsatt kunne ha alenetid med de (det blir viktig for oss hvertfall, a Tassen og jeg får tid alene uten mannen og babyen), så jeg syns ikke vi skal ha så sårlig samvittighet heller. Sier jeg som har grått i meg i biter omtrent av dårlig samvittighet pga det du sier.... :sjenert:

Men i dag er en god dag og da har man lov til å være positiv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart vi skal være positive! :klem: en del av det å bli selvstendig er jo også å se at man ikke kan få oppmerksomhet HELE tiden. Men til helga, DA skal det bli kvalitetstid på Bolla og meg. Da skal jeg ikke gjøre NOE annet enn å være med han. Evt om han må bli med meg på HM og kjøpe en buske og en skjorte.. Begynner å bli trangt i klærne her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her begynner klærne å bli altfor trange dessverre også... Så jeg må også handle et par bukser så jeg faktisk har noe annet enn kosebukse å ha på :fnise:

Og du har rett, endel av det å bli et større barn er faktisk å lære at man ikke skal få oppmerksomhet hele tiden. Tror det er veldig sunt. Tror de blir noen fine storebrødre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at det står bra til tross mindre energi osv :)

Jeg vil tippe at du får ei jente!

Blir jo superspennende,men det er jo like stas uansett vel :)?

Bolla tid hørtes deilig ut,jeg savner T tid gitt! Kanonherlig bilde på fb :)

Har ikke tid til kg lengre,men når er ul i igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg må le litt av meg selv. Jeg har tenkt SÅ mange ganger at jeg skulle spørre hva nicket ditt betyr, men så har jeg glemt det igjen. I dag, etter mange ÅR, skjønte jeg det plutselig... :rolleyes::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser hva det betyr :) Vil ikke si det i tilfelle frøkna ikke vil avsløre den hemmelige koden i full offentlighet ;) Tenk så det knaker, jenter, så ser dere det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg husker det fra facebookgruppa i "gamle dager" hvor det var en tråd for å forklare kg-nickene sine :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at det står bra til tross mindre energi osv :)

Jeg vil tippe at du får ei jente!

Blir jo superspennende,men det er jo like stas uansett vel :)?

Bolla tid hørtes deilig ut,jeg savner T tid gitt! Kanonherlig bilde på fb :)

Har ikke tid til kg lengre,men når er ul i igjen?

Det hadde vært veldig gøy med jente! :jepp: Men jeg vet ikke.. Jeg må vel bare vente å se! :bond:

UL er 1 mars. Det nærmer seg jo. Jeg synes tiden går ganske fort nå..! Travel hverdag gjør at dagene flyr.. Rekker liksom ikke tenke så mye på at jeg er gravid egentlig. Kommer på av og til at det ER jo en grunn til at jeg går i preggisbukse nå! :ler:

Haha, jeg må le litt av meg selv. Jeg har tenkt SÅ mange ganger at jeg skulle spørre hva nicket ditt betyr, men så har jeg glemt det igjen. I dag, etter mange ÅR, skjønte jeg det plutselig... :rolleyes::fnise:

Nå ble jeg nyskjerrig på hva det betyr...

Jeg ser hva det betyr Vil ikke si det i tilfelle frøkna ikke vil avsløre den hemmelige koden i full offentlighet Tenk så det knaker, jenter, så ser dere det ;)

Jeg tar'n ikke... :sjenert:

Jeg skjønte det for et par år siden. Fiffig

Hah, endelig skjønte jeg den! Har nemlig også fundert litt på det jeg også!

Er det lov å skylde på 3 timers søvn i dag....

Jeg skjønner det ikke.

Ikke jeg heller

Skjønner ikke heller...

Hah! Den koden knakk jeg for lengst

Jeg husker det fra facebookgruppa i "gamle dager" hvor det var en tråd for å forklare kg-nickene sine :lur:

:fnise: Nå kan dere lure!! Det er jo et ganske kjedelig nick egentlig.. Til dere som er trøtte eller eller har andre gode grunner kan få vite på PM! :jepp:

Men jeg lurer på hvorfor dagboka di ligger under Y-Å?

Hø..! Gjør den?? :klo: Ja så sannelig.. Det var jo utrolig merkelig.. Jeg må høre med moderator!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...