pusla Skrevet 6. desember 2012 #3221 Del Skrevet 6. desember 2012 Huff, kvalme er noe herk håper det hjelper med halv sykmelding! Jeg brukte heller ingenting under graviditeten, men jeg var masse kvalm og spydde både her og der jeg og Men det er jo noe annet når man har den ekstrem varianten da. Takk Kate ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #3222 Del Skrevet 11. desember 2012 Hei, blir lite KG om dagen.. Dagene kreker seg framover. Siste kursdag i morra, det går greit. Men i kveld kastet jeg opp for første gang.. Blæh.. I dag er jeg 7+1 i følge det jeg tror er befruktningsdato. Symptomene er kvalme, hele døgnet men verst om kvelden og natta. Fryyyser, litt sur..(lei av å være "fyllesyk"..). Men har veldig skjelden murringer og så og si nada ømme pupper Det bekymre meg liksom litt. Men husker ikke når puppene startet sist.. Noe annet er at jeg har hatt så vondt i en rumpeball, inni hofta liksom og ned i låret. Og nå leste jeg at det var et symptom! Det har jeg aldri hørt om! Les her: http://jordmorsiri.no/42/article/item/null/graviditetstegn-full-oversikt-over-tegn-paa-graviditet Veldig lyst på UL så det spekulerer vi litt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 11. desember 2012 #3223 Del Skrevet 11. desember 2012 Hei, blir lite KG om dagen.. Dagene kreker seg framover. Siste kursdag i morra, det går greit. Men i kveld kastet jeg opp for første gang.. Blæh.. I dag er jeg 7+1 i følge det jeg tror er befruktningsdato. Symptomene er kvalme, hele døgnet men verst om kvelden og natta. Fryyyser, litt sur..(lei av å være "fyllesyk"..). Men har veldig skjelden murringer og så og si nada ømme pupper Det bekymre meg liksom litt. Men husker ikke når puppene startet sist.. Noe annet er at jeg har hatt så vondt i en rumpeball, inni hofta liksom og ned i låret. Og nå leste jeg at det var et symptom! Det har jeg aldri hørt om! Les her: http://jordmorsiri.no/42/article/item/null/graviditetstegn-full-oversikt-over-tegn-paa-graviditet Veldig lyst på UL så det spekulerer vi litt på.. Hei Jeg hadde og sånn vondt i rompeballen, men det va mer bekkenplager faktisk, så snodig! Få deg noen tabletter, skal finne ut hva mine heter, bortkastet å være så kvalm når det til tider er unødvendig! Håper iallefall natten byr på mer søvn, og er kvalmefri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 11. desember 2012 #3224 Del Skrevet 11. desember 2012 Bekkenplager var det første jeg også tenkte, men får håpe du slipper unna bekkenløsning og at det bare er et symptom Håper du klarer å roe mer ned på jobb og ikke slite deg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. desember 2012 #3225 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg har først begynt å få ømme bryster de siste par ukene, så da jeg var på "din tid" så var det ikke antydning engang. Husker heller ikke når det begynte sist, men jeg tenker at vi har jo gjort det tidligere, så det kan være vi kjenner det senere fordi det at de vokser nå er kroppen allerede vant til.. Om jeg klarte å forklare det riktig? Jeg har også ilinger nedover korsryggen og ned til låret, men det er verst om kvelden.. Noen ganger vagger jeg når jeg går fordi det gjør så vondt og i dag tidlig gikk jeg rart fra bussen til jobb fordi det var vondt ved lysken.. Helt normale graviditettegn tenker jeg, men det er jo ikke noe morsomt selvfølgelig.. Skjønner godt du ønsker deg UL Der jeg var i går utfører de først ul ved 9-10 uker, men anbefaler det på det sterkeste når du er lenger på vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. desember 2012 #3226 Del Skrevet 12. desember 2012 Tipper det er ligament smerter dere kjenner, veldig normalt tidlig i svangeskapet....og ømme bryster er jo bare et av mange tegn, ikke alltid alle som får det. Kvalmen i seg selv er det sterkeste tegnet at ting er bra med babyen fikk jeg høre da jeg gikk gravid...og nok kvalme hadde jeg som spau hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #3227 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg*har*trent!! En stor personlig seier må jeg si Gulpet meg ned til treningssenteret men timen (40 min spinn) gikk forbausende greit! Tok det veldig veldig rolig så klart. Men kvalmen forsvant liksom i timen. Herregud så deilig.. Har vondt i hele kroppen om dagen av inaktivitet og litt verk i bekken. Så nå måtte jeg bare. Small steps.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. desember 2012 #3228 Del Skrevet 16. desember 2012 FLINKA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. desember 2012 #3229 Del Skrevet 16. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 26. desember 2012 Forfatter #3230 Del Skrevet 26. desember 2012 Kort innom for å si forsinket god jul til de som måtte stikke innom! Her går det bra. Etter en hektisk innspurt kom vi oss vel hjem på juleferie. Jeg sov mer eller mindre i to dager.. Voldsomt sliten og når mamma insisterer på å stå opp i otta takker jeg jo ikke nei akkurat.. Ikke kjære heller Vi koser oss og kvalmen er lettere og kommer omtrent annenhver dag nå. Holder det verste unna ved å spise jevnt. Magen har begynt å komme! Er ikke ting i orden nå har jeg et annet problem tror jeg.. Kroppen skriker etter trening og jeg føler meg helt grufull. Så det blir dynamisk gravidyoga og trening totalt 3 ganger i uka etter jul. Det MÅ jeg bare få til! Bolla storkoser seg og skravler som en foss. Ordforrådet er uendelig nå. Og alle skryter over hvor snill og grei han er Han er virkelig en utrolig grei unge! Nå har vi fortalt stort sett hele familien og det føles litt skummelt men ok. I dag er jeg 9+2. Håper alle har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. desember 2012 #3231 Del Skrevet 27. desember 2012 Oi, det har gått fort! I uke 9 allerede..! Høres ut som dere har kost dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. desember 2012 #3232 Del Skrevet 27. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #3233 Del Skrevet 1. januar 2013 Takk for klemmen, Pusla! Ja nå går det fort Dine.. To uker til så er vi liksom in the clear.. Måtte våge meg en ny ticker nå Første kontroll på torsdag og så UL neste tirsdag! Spennende! Og vi reiser hjem i morra så da er jeg spent på om det venter et brev fra ABC på meg.. Krysser fingrene!! Nå: sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. januar 2013 #3234 Del Skrevet 2. januar 2013 Om to uker er jeg over halvveis, så det er en milepæl for oss begge Spent på om du har fått brev!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #3235 Del Skrevet 4. januar 2013 Aaahh!! Jeg KLIKKER! Bolla vil IKKE sove! Tredje kveld på rad.. Helt på tur etter ferien. Og det startet ikke før ferien var så og si over. Nå er jeg alene hjemme, trøtt, kvalm, kjeder meg og begynner å bli dritt lei.. Kunne jeg i det minste satt på en film. Men det er jo nytteløst med en hylende gutt i bakgrunnen.. Føler meg som verdens verste mamma Sur på barnet sitt på 2 år liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 4. januar 2013 #3236 Del Skrevet 4. januar 2013 M har akkurat sovna her... Hun hylte da jeg gikk ut av rommet og klamret seg fast til meg for at skulle synge "meie" (mere). Ikke gøy og da blir jeg litt irritert på henne... Jeg føler meg som en dårlig mor når hun ikke hører. Spesielt når hun ikke vil kle på seg i bhg. Veldig kult at det er meg hun trasser med, fordi jeg jeg har henne mest. Har kjent veldig på det, så du er ikke alene om å føle det sånn Kvalm=baby på vei Heldige du, selv om det er kjiiiipt. Hva med å sette på en film med tekst, uten lyd? Det gjør jeg noen ganger når jeg må være stille pga M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #3237 Del Skrevet 4. januar 2013 Hei Becky! Nå sover han!! Jeg gikk inn for n'te gang og la han ned, strøk, hvisket, nynnet og DA så jeg endelig øyelokkene bli tyngre..! håp!! Så etter noen min la han seg på siden og sovnet. Nei det er jammen ikke lett.. Jeg merker det nå om dagen at det er ekstra vanskelig å ha tålmodighet.. I sted vurderte jeg (eller vurderte og uirderte..) å brøle litt! :shock: På randen eller..? Enda så snill han er.. Jeg er nok litt pregzilla om dagen ja Og ja, det er bra! Men jeg føler meg litt i limbo nå. Gleder meg til ul, da får jeg det liksom befestet. Nå er jeg jo bare kvalm liksom! Går det bra med deg, Becky? *** Og til Dine også! Tenk at du er halvveis snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #3238 Del Skrevet 4. januar 2013 Og nå fant jeg en Ben & jerrys i frysern! Things are looking better.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. januar 2013 #3239 Del Skrevet 4. januar 2013 Skjønner deg utrolig godt, med alt ift kvalmen, dårlig rålmodighet, pregzillahormoner og gutt som ikke vil sove... Jeg har hatt det sånn lenge og på søndag sprakk jeg og nesten kastet brødskiven i veggen Følte meg helt presset i et hjørne og ikke kunne puste. Tassen er ekstremt trassete om dagen, så jeg får ikke gjort annet enn å sende en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. januar 2013 #3240 Del Skrevet 4. januar 2013 Ohh som jeg kjenner dette igjen !! Sender en god klem og vit at jeg vet ikke om en mamma som ikke har hatt sånne dager/perioder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå