Dine Skrevet 27. november 2012 #3181 Del Skrevet 27. november 2012 Uff, er du kvalm hele dagen eller? Hvordan var det sist, var du kvalm da også? Hvilken uke er du i nå? Sender deg masse god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. november 2012 Forfatter #3182 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg er mest kvalm på kvelden egentlig. Men nå for tidenhar jeg så sinnsykt mye å gjøre på jobb at jeg ikke rekker å tenke på symptomer.. Klarer ikke huske om jeg kjenner murr osv Blir litt redd det er borte liksom.. men så kommer kvalmen og jeg vet ikke om det er stress eller symptom. Tror jeg er 5+1 eller 2.. Ahhh! Gleder meg til helga! Da hååååper jeg det verste er over På jobb altså.. Tar ut nesten 30 timer overtid nå og har fortsatt masse av tilmer til å ta mange dager fri i jula. DET blir bra i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. november 2012 #3183 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg håper du tenker på deg selv oppi all jobbingen også, jeg blir litt bekymret for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. november 2012 Forfatter #3184 Del Skrevet 28. november 2012 Takk for Spatula.. Største problemet nå er at jeg vil grine hele tia!! Er nok supersliten og begynner å bli ganske hormonell.. Husker det fra sist. Ble jo DEN tutebelgen! Og det hjelper ikke at noen gir meg medfølelse for at jeg er så sliten, det blir bare verre. Har lyst til å hyle ut: jeg er gravid!! Jeg kan ikke jobbe 14-15 timer hver dag! Men snaaart i mål.. Det er så pyton å være prosjektleder i sånne situasjoner.. Alt for mange tråde å holde styr på. jeg tror ikke jeg egner meg.. Glemmer at jeg er gravid og kunne sikkert funnet på å tatt et glass vin ute å tenke meg om.. Jeg rekker ikke kjenne etter symptomer, annet enn at jeg er litt kvalm innimellom. Ikke ømme bryst f eks. Måtte ta en test i morrest for å beolige meg selv litt. Den ble jo positiv før jeg var ferdig med å dyppe den og ble sterkere enn teststreken så sånn sett ser det jo lovende ut.. Har lest litt og tror det bare er jeg som blir sliten av dette og at prikken ikke skal bli nevneverdig berørt av det.. På fredag er det en slags deadline, og det er samme dag som en lite etter sigende skal begynne å slå.. For et liv Back to work.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. november 2012 #3185 Del Skrevet 28. november 2012 Kjære deg, jeg håper du klarer å koble ut når du er ferdig med prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. november 2012 #3186 Del Skrevet 28. november 2012 Bolla og Prikken! Så fine kosenavn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. november 2012 #3187 Del Skrevet 28. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 28. november 2012 #3188 Del Skrevet 28. november 2012 Tenk at du jobber heeeele dagen og lager et hjerte samtidig Ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. november 2012 #3189 Del Skrevet 29. november 2012 Hehe, det er sant Becky Er ikke grenser for hva kvinner får til med multitasking Jordmor sa til meg at jeg er verre på kvelden fordi da er jeg mest sliten og kroppen merker det utrolig godt. Jeg har mine beste stunder på formiddagen, for da har jeg sovet og ikke har vært gjennom hele dagen og er utslitt liksom. Bare si fra om du trenger ingefærtabletter og sånn, for det har jeg. Jeg har også noen kvalmedempende som jeg har fått utskrevet av legen, i tilfelle det blir skikkelig ille, men det bør du jo forsåvidt snakke med legen om i såfall.. Masse god bedring og håper det roer seg på jobben snart!!! Har du sagt det til moren din enda forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 29. november 2012 Forfatter #3190 Del Skrevet 29. november 2012 Takk jenter! Jeg mistenker at jeg er dårlig pga utslitthet ja. Og graviditet så klart. I dag måtte jeg rett og slett legge inn årene.. Måtte dra fra jobb midt i kaoset og hjem og sove og grine. Brakk meg noen ganger for første gang på vei hjem. Yuk.. Skal egentlig tilbake, men mine teamarbeidere sier det ikke er sikkert jeg må. Håper jeg slipper. Det blir senere i alle fall. Jeg måtte fortelle det til den ene kollegaen min. Hun lagde mat til meg og jeg klarte ikke spise.. Det hjalp veldig at en vet, så pusher hun litt på andre også. Og gjør masse av de verste tenkeoppgavene! Nå har endelig et par andre kommet til og skal hjelpe. Detvar sannelig på tide!!! Kjente jeg var ganske bitter i dag for det har vært litt favorisering av et annet team som gjør at vi har blitt så overarbeidet. Mener jeg. Nå ligger jeg i mørket på soverommet og er både flau og glad for at vi får hjelp. Jeg gråt tre ganger på jobb i dag. Hjelper jo ikke med hormoner akkurat! Min kollega rett ovenfor meg sa på sik gebrokne norsk: "Du smiler ikke mer, Siebaeo. Du har sluttet å smile. Du er sliten.." å ja?? Herregud jeg håper jeg slipper å komme. Me jeg vil ikke la mitt ene teammedlem som skal sitte igjen og jobbe i stikken Skulle egentlig ønske alle viste! Jeg hadde vært veldig sliten i alle fall, men nå med symptomer på toppen er det helt jævlig! Klarte ikke snakke første halvtimen i dag. Dritt.. Sinnsykt glad det hele er over snart og håper det ikke dukker opp flere problemer Viktig møte i morra så krysss fingrene for at det går bra så vi ikke må gjøre om noe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. november 2012 #3191 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg hadde nok sagt det Var ikke mer enn 7 uker på vei når jeg fortalte det til sjefen og nærmeste kollegaer, rett og slett fordi jeg var så sliten og trengte forståelse for at jeg ikke var "meg selv"... Pass på deg selv litt nå, hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. november 2012 #3192 Del Skrevet 29. november 2012 Huff da, Siebaeo, dette høres ikke bra ut! Jeg syns ikke du skal presse deg så hardt! Det er bare en jobb, noen andre kan sikkert få gjort den. tenk på din egen helse og den lille prikken i magen. Syns du skal si det til kollegaene, eller ta noen fridager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 29. november 2012 #3193 Del Skrevet 29. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 29. november 2012 Forfatter #3194 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg ble hjemme.. Masse grining, kos med Bolla, mann som pusler rund og lager mat osv + sofa hjelper. Fortsatt kvalm og utrolig sliten, men mine kolleger er snille og holder seg foreløpig helt stille. Jobber nok veldig hardt.. men jeg hadde gjort det for dem jeg og! Håper formen er greiere i morra.. Julebord og greier Tror faktisk jeg skal sende en Mail til ledelsen og si fra.. Jeg vet at de ønsker å vise hensyn hvis de kan. Og hvis jeg ikke sier det får de jo ikke sjansen Herregud så godt å være hjemme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. november 2012 #3195 Del Skrevet 29. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. november 2012 #3196 Del Skrevet 30. november 2012 uff dette var da fælt, tenk så mye du har hatt å gjøre, ikke rart du blir kvalm og sliten.......oppå det å lage et lite menneske samtidig!!!! Tenk på lille Prikken og deg selv nå, håper du får forståelse fra jobben så du kan ta ting mer i et tempo som går for deg uten å måtte gråte, hormoner og stress er ikke god kombo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 1. desember 2012 #3197 Del Skrevet 1. desember 2012 Hei! Legetime og kvalmestillende tabletter,ikke drøy det,hverdagen blir fort bedre. Samtidig håper jeg deadline gikk bra,og at gutta boys lar deg sove godt ut Ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. desember 2012 Forfatter #3198 Del Skrevet 1. desember 2012 God morgen! I dag er mye bedre dag!! Ikke SÅ stressende på jobb i går, fått mer hjelp. Og så var vi på julebord! Kjeeeempegøy!! Vi var noen som hadde veldig godt av å koble ut og det klarte vi!! Jeg klarte å fake meg (mer eller mindre..?) helskinnet ut av det. Tror nok noen luktet lunta, men etterhvert fikk jeg lurt til meg et glass alkoholfri vin så det kunne minke i glasset mitt og Sjefen min er ekspert på å plumpe ut med feil spørsmål (han vet det ikke og har outet flere før..) og jeg ble sitternde rett overfor han! Men tror det gikk bra! Det ble doble glass på kjære intil jeg fikk tak i den alkoholfrie vinen. Han blir litt full.. Det ble dancing til og med!! Men vi sneik oss unna når nachspielet begynte.. tenker jeg får høre det på mandag.. Bolla er hos en venninne og vi skal rydde litt og så gå ut og få oss American Breakfast!! Føles jo litt som jeg og er fyllesyk, med min nye faste følgesvenn: kvalmen. Men vi var heldigvis hjemme rett over midnatt og jeg har sovet masse! Fikk bilde fra tanpussen i går som var supermorsomt Jeg har kjøpt "josa" Hello Kitty tannbørste som blinker til han. KJEMPESUKSESS! Jeg har fått kvalmestillende som jeg bruker på jobb inntil jeg er ferdig med innspurten, men ellers får jeg bare holde ut tror jeg. Håper det er overkommelig når jeg ikke er så sliten. Ha en fin dag dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. desember 2012 #3199 Del Skrevet 3. desember 2012 Så bra du klarte å ro deg unna festlighetene Og så hjelper det helt sikkert å ta det mer med ro, det hjalp meg til en viss grad hvertfall. Husk å ta vare på deg selv og Prikken (må finne på et fint navn til mini inni her også...) og håper du har en litt roligere dag på jobb i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #3200 Del Skrevet 4. desember 2012 I går var siste dag med overtid. "kun" 13,5time.. Så i natt var jeg kvalm hver eneste gang jeg våknet. Og klarte ikke stå opp med gutta. Så kjære hentet mat, fikset alt og tok med Bolla i bhg. Så sov jeg litt til, tok kvalmestillende og gikk på jobb. Veldig trøtt.. Så jeg satser på å gå klokka tre. Har mest lyst til å gå nå, men jeg får se om jeg holder ut et par timer til. Det er i alle fall godt å vite at jeg kan gå hjem om ikke så lenge! Jeg er rett og slett mye kvalmere enn sist.. yuk.. Håper det ikke varer så alt for lenge! (men lenge nok ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå