Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaaaaaaa, gratulerer!!? So happy for juuuuu! Goe knib te deg gravidooooos, og til gutta som ska bli pappa igjen og storebror! :))))

Takk! :rodmer: Knibings til deg og dine også!! :klem:

:strix:

:strix:

Gratulerer! :strix: :strix:

Takk! Terminbuddies vi nesten nå da! :jepp::strix:

Å, dette var en hyggelig overraskelse!!! Gratulerer så mye!!!! :danse: :danse: :gravid:

Takk! :klem: Og nå håper jeg du følger hakk i hæl! Dette var litt overraskende.. Dersom nr 2 klamrer seg fast fram til termin regner eg med h*n er like seint levert som storerbroreno og da blir det vel fort septemberbaby uansett :lol:

Gratulerer! :rodmer:

Takk :rodmer:

Uvirkelig.. og jeg tror liksom ikke helt tro på det før det har gått noen uker tror jeg... Let the worrying begin! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra og gratulerer så masse!! :danser: Dette er utrolig gøy! ;) Endelig har jeg enda en preggisbuddy og nå gjelder det at vi sender masse preggisstøv til Cypress ;)

Hva sa samboeren om dette da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Ble nesten litt rørt av å se den fine testen ;) Tenk, nå blir dere familie på 4, utrolig koselig!! :nigo:

Endret av honning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra og gratulerer så masse!! Dette er utrolig gøy! Endelig har jeg enda en preggisbuddy og nå gjelder det at vi sender masse preggisstøv til Cypress ;)

Hva sa samboeren om dette da? :)

Takk! :klem::rodmer: Vi får sende tonnevis med preggisstøv over Cypress :jepp: Håååper hun følger etter snart!

Vi hadde en litt sur og trøtt morgen da jeg testet, og litt sånn i forbifarta så jeg streken og bråsnudde :ler: Så spurte jeg kjære: Vet du hva dette er? ....eh.. men si det da, jeg skjønner jo ikke de der! (jeg har forgjeves forsøkt å forklare han el-testene, derfor ble han veldig i tvil om "en strek, er en strek" på g-testen) :fnise: Da jeg forsøkte å hinte litt så ble han bare enda mer usikker og sa: Men si det da! Hva betyr det? ER du gravid?? Så da jeg sa at, det KAN jo være en kjemisk graviditet men sannsynligvis; ja, ble han bare enda mer usikker! :ler: Så vi dro på jobb og prøvde å ikke tenke så mye på det... :roll: Klokka 15.30 kom det en sms: "Er du gravid?" :lol: Jeg kom jo ikke hjem fra jobb før nesten 22.00 og da tok jeg en ny bt som var enda mer positiv. Da jeg fortalte kjære at jeg hadde en CBdigital men tenkte jeg skulle spare den til det var mer sikkert fordi den er så dyr, utbrøt han: "men man må da kunne koste på seg en test når man tror man er med barn??" :ler:

Vi er ikke like i tåka som vi var første gangen, mer en rolig tilfredshet på en måte... :) Har nok ikke gått helt opp for oss enda. Foreløpig er formen som før, bare at det murrer og svir i magen. Og luktesansen virker litt sterkere.. mulig det er innbilning. Håper jeg holder meg sånn et par uker i alle fall for jeg har MYE å gjøre på jobb! :daane:

Åååååå jeg visste det! Gratulerer :strix:

Takk! :rodmer: Det er superhyggelig!

Gratulerer så masse!!! Ble nesten litt rørt av å se den fine testen ;) Tenk, nå blir dere familie på 4, utrolig koselig!! :nigo:

Tusen takk :rodmer: Ja, er det ikke rart.. Fire! Da blir vi liksom ORDENTLIG familie mente kjære :fnise:

Joda, vi er "bare" 35 og 39 år.. :lol: Ikke barnslige i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forresten egentlig gyn-time neste uke. Så jeg ringte for å utsette den, og da ble det ikke før 8 januar! :daane: Da er jeg i uke 11 og noe.. Håper jeg ikke får paranoia innen da, og at alt er i orden når jeg kommer dit.. HVIS jeg kommer dit..

De er superhyggelige på gyn-kontoret. Forklarte at første svangerskapskontroll var mellom uke 9 og 12, og pga jula ble det først uke 11. "Og så ringer du hvis det er noe!" :rodmer: Håper jeg slipper å ringe..

Fytti katta.. det blir nervepirrende uker.. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :klem:

I dag er jeg i følge appen min 4weeks pregnant :fnise: Og BIM sier at jeg er 3+4 eller 5. 4 uker til den mest risikable delen er over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de fleste går det jo bra. Og så vidt jeg vet, er faren for at noe skal gå galt størst i første svangerskap. Nå vet kroppen din hva det går i liksom. :hjerte:

I natt drømte jeg at du fikk ei jente. Tror det ble litt for mye KG i går. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gjorde du?? :fnise: Så gøy! I følge BIMs BOMBESIKRE test får jeg nemlig gutt! :lol: Jeg har guttefølelse, men sist tok jeg jo dundrende feil og trodde nesten ikke å ultralydjm :fnise:

Det viste jeg forresten ikke! At sjansen var størst første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååhh, du er så heldig!!!! Jeg vil ogsåååå! Du og Dine er veldig søte som tenker på å få med meg på moroa. Jeg håper det skjer snart!!

Håper dere koser dere med den gode nyheten!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du aner ikke hvor mye jeg ønsker at du følger med denne pp'en! :klem: Det er din tur nå synes jeg! :opplyser: Jeg har trua og popcornbøtta klar til en hver tid. :jepp:

Vi koser oss veldig! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! :strix: Du dukka plutselig opp på Mine innlegg igjen for en stund siden, så nå har jeg sniklest litt i ny og ne.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...