Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har virkelig festa i helga :fnise: Hørtes morro ut da, og så bra at det gikk så godt for barnevakten :)

Hvilken størrelse kjøpte du parkasen i? Vi er vel samme størrelse mener jeg å huske, eller har du endra deg mye etter graviditeten? :) Har veldig lyst å ønske den til jul........ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til Pusla!

Jeg kjøpte den i Xs siden den hadde samme mål over brystet som en annen jakke jeg har. Men denne var smalere i hele lengden så nå prøver jeg på S.. XS var ganske knapp men jeg tror 2 str opp blir veldig stort.. Håper dette blir bedre! :) Vil ikke ha alt for stor jakke heller..

Ja, vi var vel samme omtrent var vi ikke! :jepp: Nå er jeg ca 55 kg og sikkert bittelitt bredere over hekken, men tynnere å lår og sånt pga mindre muskler... :roll: Så omtrent som jeg var får graviditet i str selv men et par kg mindre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var veldig fin altså! :jepp: Pen, litt sporty men ikke FOR sporty om du skjønner.

Men ikke veldig tykk.. Ikke sånn dunjakke liksom, men mer en vanlig vinterjakke.

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for info! Greit å vite litt av folk med erfaring når man skal bestille noe også, men det er godt det er så enkelt å bytte størrelser når man bestiller på nett :) Jeg hadde også håpa at den kanskje var veldig varm, men har veldig lyst på den likevel, og kan jo bruke noe varmere på de verste dagene ja. Tenker jeg skal ønske den i small jeg også. Var nede i vanlig størrelse igjen rett etter denne graviditeten også, deilig å ikke gå opp for mange kilo og slippe peset med å måtte få av masse kilo etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal oppdaterer når jeg får str S! :jepp: Håååper den er romslig nok, uten å være for stor.. Hater å se ut som jeg drukner i jakken.. Derfor tør jeg ikke gå opp enda en str.

Digg å være på plass igjen kroppslig så snart ja! Du var jo "heldig" og la ikke på deg så veldig heller så huden har sikkert holdt seg som den var? Jeg fikk strykket skinnet litt på magen merker jeg.. :sjenert: Ikke strekkmerker, men litt løsere hud :glare: Og når man følger opp med INGEN trening blir det slække forhold! :lol: Eller, slækkere.. så veldig ille er det vel ikke. Men 25 kilo vunnet og tapt setter vel fort sine spor.. Selv om det gikk kjempefort! Lurer på hvor mye jeg vil legge på meg i en evt ny graviditet.. Jeg vet jo at jeg er disponert for å få vann i kroppen under visse forutsetninger, også når jeg ikke er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ikke bra ut når man føler man drukner i klær nei, men skulle tro at str S er passe :)

Ja, jeg gikk kun opp 7kg nå, så huden er faktisk også på plass igjen. Det hadde jeg ikke trodd.. Men klart 25kg vises i ettertid ja, det hadde vært rart hvis ikke. Syns du har vært flink å gå ned så mye igjen jeg, og til og med et par ekstra kilo jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink og flink.. ;) Jeg har egentlig ikke gjort noe for det! Jeg må takke amming for det tror jeg. Og så var det nok mye vann som forsvant av seg selv. Men muskler kommer ikke av seg selv, så der må det skjerpings til :pisk:

Litt kjipt å se at noe er forandret.. :sukk: Men, det kunne jo vært så mye værre så jeg skal ikke klage (for mye) ;) Det henger jo ikke! Men litt slappere liksom..

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slappere her og! :opplyser: Jeg ser godt at det er litt ekstra hud på magen hvis jeg bøyer meg fremover og trekker inn musklene. Da henger liksom ikke alt med... Blæ.. Men jeg har heller ikke trent, så da er det vel ikke lov å klage for mye.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Oss slappfisker i mellom. Får litt trekkspilltendens når jeg krøker meg sammen.. Men da har vi jo litt rom når vi skal fylle ut igjen! :jepp: Håper det ikke blir en to-roms.. :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :sur:

ja ja.. vi øver både foran og bak hadde jeg nær sagt :skratte: Det var ikke bokstavlig ment altså...!! :flau:

:fnise:

I går fortalte jeg ledelsen av vi prøver.. Fordi jeg trengte svar på noen praktiske ting i forhold til perm. Det kom jo ikke som noen overraskelse og det er vist jeg som ligger i budsjettet seom fødselsperm 2 og 3 kvartal 2013 :fnise: The pressure is on.. :roll: Nå skal det sies at jeg jo er en del av både styre og drift her, så det er ikke så rart å si fra.. jeg blir ikke akkurat satt sist i køen av den grunn. :) Veldig greit egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:fnise:

Ah.. Tårnfrid er endelig hjemme og spiser.. Fjordlandmiddag :daane: Varmet opp for andre gang side jeg ikke rakk å spise den på jobb.. mmm :roll: Og så tok jeg taxi hjem og måtte stoppe på butikken for å handle vaskemiddel til vaskeren som kommer i morra :lol: Like før jeg får bart og skjeggstubb.. :herremann: Den som hadde ferie og kunne ligge på en strand og kjeeeede seg! :briller2:

Bolla og kjære har reist bort og jeg reiser etter i morra etter jobb. Sliten og savner dem ekstra mye da.. :sukk: Søndag drar kjære på jobbreise igjen og kommer ikke før onsdag kveld. Og det er altså inni der et sted jeg har el i følge app'en :kjefte: Murrer og er litt slimete så det kan ikke være SÅ langt unna egentlig.. Hvem vet, jeg har ikke flere eltester og orker ikke stresse like mye med det denne gangen siden han uansett er borte. Og så er jeg litt lei..... Og har begynt å sikle voldsomt på en alpetur :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...