Neytiri Skrevet 23. oktober 2012 #3001 Del Skrevet 23. oktober 2012 Nærmer seg to års alder vettu, hvor lang tid sover han på dagen?? KJipt er det uansett, men vi har sånne dager hvis Bumba sover for lenge på dagen......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. oktober 2012 #3002 Del Skrevet 23. oktober 2012 Kjedelig! Vi har hatt endel sånne kvelder i det siste vi også. Han har snudd mønsteret sitt, og sover plutselig i bhg igjen, og da blir det problemer med nattesøvnen. Vil ikke legge seg, våkner om natta, og vil starte dagen mye tidligere enn vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #3003 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ah, det er så utmattende å ikke sove.. Men jeg kan ikke klage (enda)! Vi har hatt noen fine netter en stund nå! Heldigvis siden jeg er alene med han en ukes tid. Så i går la han seg 19.30 og sov til 7!! Jeg sov superdårlig typisk nok... Frøs og var urolig. Kan ikke legge sjul på at jeg er bittelitt lei meg for at det ikke ble bebis denne mnd heller ... Tror jeg tar tidlig kveld med den plagsomme tanta hamrende på døra.. Burde eeegentlig forberede noe til middagsgjester i morra, samt betale regninger. Men jeg vet ikke om jeg orker.. En av gjestene kommer tidlig for å hjelpe til uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #3004 Del Skrevet 23. oktober 2012 Han sover som oftest 1time/+15/+30. Men de vekker han etter rundt en time og et kvart etter at vi har avtalt det. Men i dag hadde han sovet en time som vanlig. Så jeg vet ikke hvorfor han var så våken. Mulig han egentlig måtte bæsje.. og at vi hoppet over kveldsgrøten pga sein middag. OG at det kom et par vaskedamer på befaring her klokka 20.30 så han ble ENDA mer våken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #3005 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Gjett om jeg fikk et helt solsikkefrø i hullet etter tanna nå! Æææææsjjjj!! Det er jo nesten hull inn til nakken!!! Handle cordisyl og sprøyte til å skylle med i MORRA TIDLIG!! æsj, æsj, æsj... Kviser som en fjortiss har jeg også... PMS eller..?? Bruker ikke ha det.. troooor jeg Endret 23. oktober 2012 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. oktober 2012 #3006 Del Skrevet 23. oktober 2012 uff vettu det er lov å være lei seg at det ikke klaff. Det positive er at du har en som kan vise deg mye glede, og en mann som er sikkert superglad å få øve seg litt mer Oi, det var ikke noe morro ang tanna, har du ikke noe restriksjoner sålenge det er hull? ikke at det hjelper deg nå da du får ikke ut det med å skylle med munnskyll/vann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 23. oktober 2012 #3007 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Hehe,.. For det første så trenger du faktisk ikke poste så mye fine inker..urk, den kjolen er ønskelig når baby har kommet ut, så så behagelig ut :) T og Bolla har tydligvis hadde fest på hver sin kant i dag...irriter mamma antennen litt her i dag, men jeg var så sulten. Trenger ikke alltid være en grunn til at han plutselig ikke vil sove til fast tid, barn har dårlige kvelder akkurat som voksne , og enkelte kvelder vrir de seg og for å sove..tenker jeg om det da...) Når man er innstilt på å bli gravid, og du ble det så fort forrige gang, såklart man blir skuffet! Neste periode får du hive i deg sånn grapefrukt juice, det skal visst hjelpe på fruktbarheten ) Skal dere flotte dere til med vaskehjelp altså ? Endret 23. oktober 2012 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #3008 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Takk dere Ja, vi har jo "ulempen" av at det gikk så fort sist.. Men tenker på det at jeg jo er 35 nå.. Og at jeg hadde så rar mens sist. Kanskje jeg ikke har el liksom Har gyntime i november så da kan jeg vel lufte tankene der om det blir aktuelt og vurderer hostesaft som er slimløsende rundt el for å gjøre veien enklere for slitne svømmere Jeg fikk solsikkefrøet ut! Heldigvis.. Æsj, ææææsj altså!! Blir ikke frøknekkis på noen dager merker jeg Tullete å spise så klart! Men trodde ikke hullet var SÅ stort! Lure; jeg tror du har rett ang legginga Hvorfor skal ikke de også ha sånne kvelder. Håper du fikk i deg litt mat.. Ikke sååå lenge til du kan bruke sånn kjole! Vi hadde Vaskedame før og kuttet det ut for å spare penger. Men nå må vi bare ha det igjen Endret 23. oktober 2012 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. oktober 2012 #3009 Del Skrevet 24. oktober 2012 Kjenner godt til den skuffa-følelsen... Har hatt 4 av den nå... Men NESTE måned!! DA!!!! (Jeg har forsåvidt fortsatt sjans denne syklusen da, men den er jo så himla lang, så det bli jo neste måned før jeg vet..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #3010 Del Skrevet 24. oktober 2012 Æsj ja.. Skikkelig hormonell og sur/lei meg/amper i dag I natt "spraket" og klødde liksom puppene også så jeg ikke klarte å slippe håpet helt. Men i dag er jeg svimmel, spotter mer og mer, svir og verker downstairs og ja, humøret er på bunn To dager før det jeg trodde var IKM. Ja ja, kommer tidligere til neste PP da. Litt redd for ny "brun mens" for da blir jeg alvorlig redd for el Men ja! Neste mnd!!!!!!! Da bør vi få positive tester! Har du el nå vil det vel bli neste mnd i så fall Håper det!! PS. Skal bestille termometer jeg og.. vil se om jeg faktisk FÅR el.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 24. oktober 2012 #3011 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg har fortsatt trua og jeg GLEDER meg til både du og Cypress blir med på preggersbølgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. oktober 2012 #3012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Får håpe dagen din tar seg litt opp Det er lov å være sur og lei når tanta kommer ja, og selv om dere ikke har prøvt lenge enda, så klart man har et håp likevel... Ååååh, jeg fikk også lyst på den varme parkasen! Du må rapportere om hvordan den er. Kanskje jeg skal ønske meg av kjære til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #3013 Del Skrevet 24. oktober 2012 Takk jenter Vi har jo ikke prøvd så lenge så det er kanskje litt tåpelig å bli deppa.. Jeg er vist dårlig til å vente Jeg er kjempespent på parkasen! Spesielt størrelsen.. Håper den ikke er for liten. Jeg målte i mot en jakke jeg allerede har så sånn sett burde den det. Skal melde i fra! Nå skal jeg hjem og lage thaivårruller (ferske), sterk thailaksegryte og kjøpe noe enkel dessert på veien. Får besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. oktober 2012 #3014 Del Skrevet 24. oktober 2012 Deler du oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. oktober 2012 #3015 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det hørtes utrolig godt ut ja Håper dere kosa dere med besøk i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #3016 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg skal legge ut oppskrift! Det ble forøvrig veldig koselig. Og de spiste opp ALT! JEg som hadde laget ekstra for å ha til lunsj i dag Mannfolk altså *** Tanta som kom denne mnd er normal! Så nå lurer jeg på om jeg kanskje ikke hadde el forrige mnd Denne syklusen var bare 25 dager faktisk.. Forrige var 27. Eller, det sier appen. Jeg tenkte det var 26 og 28. Men men. Det betyr jo at man kan prøve igjen fort da Har tenkt at denne mnd skal jeg ikke elteste.. kanskje.. Jeg som akkurat hadde tenkt å tempe. Men jeg ble litt beroliget av at mensen var normal igjen. Jeg har gyntime i slutten av neste mnd så da får jeg jo lettet hjertet mitt. MEN Det er akkurat når jeg skal ha mensen! Eller, to dager etter IKM. Må prøve å få flyttet den, og er redd det da blir leeenge til.. Får bare krysse fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #3017 Del Skrevet 25. oktober 2012 Parkasen har kommet og jeg kan hente den i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 25. oktober 2012 #3018 Del Skrevet 25. oktober 2012 Har lysst på den parkassen...åååååå!, Heie EL!!! Har du ikke altd hatt el...? Har du skype? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. oktober 2012 #3019 Del Skrevet 27. oktober 2012 Det var superfine jakker du har funnet... Men litt for dyre for vårt budsjett akkurat nå.. Kjøpte jakke på salg i fjor (boblejakke) og da kostet den 2500 kr... Satt ned med 1000kr, så sparte jo litt, men da kan jeg ikke kjøpe ny i år føler jeg.. Bra at tanta er på plass og normal! Da er det bare å kjøre på og satse på en augustbaby med novemberspiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #3020 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Parkasen var veldig fin! Men litt for liten.. Så jeg må bytte Men det er jo ikke så farlig. Koster ingenting! Den virket veldig solid. Ikke supervarm, så på de aller kaldeste dagene får den gamleboblekåpa komme fram. Håper jeg ikke vil angre på det.. Tanta kom ordentlig ja I sånn grad at jeg tror jeg ikke hadde el første pp.. Kanskje det var for tett på spiraluttak? I tillegg har jeg hatt vondt i puppene denne gangen. Veldig rart.. Det kan jeg ikke huske å ha hatt noen gang (utenom graviditet) Men syklus og "bivirkninger" endrer seg gjennom livet har jeg lest, så det er vel bare sånn jeg er nå. Jeg tror jo jeg har hatt el alltid. Regelmessige sykluser og elsmerter og slim. Men man VET jo ikke. Og vistnok hopper man vist over innimellom, alle sammen. Vi får håpe på en høstbaby 2013!! Trøtt i dag.... Hele TO fester unnagjort! Det var gøy da Og Bolla på overnatting hos venner med barn! Gikk kjempebra!! De merket ikke at det var en ekstra der neste sa de (små tvillinger litt eldre enn Bolla pluss en til) We'l be back... Endret 28. oktober 2012 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå