Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Ok. det var i det minste godt da. :)

Her har vi INGEN problemer med å få druer i gutten! Han elsker det og skulle vel helst levd på druer og "shuus" om han fikk.. :roll: Men det er bra. Da tar jeg med det til bhg også og instruerer dem.

FANTASTISK vær ute!! :nigo: Jeg tror vi må ta oss en spasertur etterpå. Nesten som å ha litt perm i dag egentlig.. ;) VI var ute for å kjøpe laktulose og frukt nå, og jammen fikk jeg med meg en vanilje og bringebærmuffin, fersk skogsbærsmoothie (til Bolla), en latte og en yoghurt med musli fra bakeriet :sikle: Sundt? njæææ.. Godt? JA! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter og nyter stillheten.. :veslejenta:

Og ute er det så fint at jeg nesten ikke holder det ut! :daane: Samtidig som jeg lurer på om det er like deilig å sitte inne og iaktta det :fnise:

Kjære sa han lagde en jente i går.. :fnise: Får håpe han lagde en jente som sitter da.. ;) Har ikke målt HL enda. Spent på hva den viser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. det var jo ikke i går EL-testen var positiv. Det er i dag! Eller.. mer positiv eller hva man skal si ;)

Så da lurer jeg på hva som er lurt.. Er det å :sengekos: i dag eller vente til i morra (siden vi gjorde det i går og to dager før der)..??

Minsker liksom sjansene om man holder på for ofte..? :sjenert:

post-7292-0-03870100-1349976902_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempbæsj i dag!! Så nå er han mye glader og vi kjører på med ny og bevisst framgangsmåte.. NULL banan og mindre melk :jepp: Og masse druer, pærer og plommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det var anbefalt annenhverdag, var det vi gjorde da det klaff men jeg har glemt grunnen til at det var bedre en hver dag :fnise:

den så også ganske positiv ut da........du har nok EL rundt hjørnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, testen i dag så kjempepositiv ut!!! Ble litt fristet til å kjøpe el-tester selv her nå, selv om gynekologen la ned forbud mot det... Tror han bare var redd for overfokusering på babylaging.. Men DET skal jeg jo ikke!! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. det skal jo liksom ikke jeg heller.. :plystre: Jeg stresser tydligvis ikke bare opp meg selv.. :sjenert: Venninna mi som liksom "bare skal se hvordan det går og ikke prøve i starten nå har kjøpt seg eltester også :fnise:

Jeg har skikkelig elmage i dag og hadde i går kveld. Så her er mitt dilemma.. Jeg har da trolig eggløsning i dag eller innen en dag eller to. Har bare en test igjen ellers hadde jeg testet både på morgenen i dag og i kveld :sur: Kjære reiser kanskje bort i dag og da sees vi ikke før søndag kveld (jeg skulle bort i lør-søn uansett). Vi hadde sex i går, dagen før der, og to dager før der igjen. Og neste mulighet blir altså da på søndag kveld... Håper vi ikke bommer akkurat! :sur: Men har jeg el i dag er jo gårkveldens sex ganske bra timet, og har jeg el i morra kveld rekker vi det kanskje akkurat på søndag, eller det kan ligge noe igjen og "vente" på egget. Er el faktisk så sent som på søndag blir det jo spot on. Så egentlig er vi vel kanskje dekket selv om vi ikke får hatt :sengekos: på selve el-dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Vi sliter også med treg mage på Liten..det er så fælt! Den ene gangen trodde jeg hun skulle revne rett og slett, det var så hardt og svært :overrasket: Etter den bleia tror jeg hun begynte å holde seg, fordi det var så vondt, og det gjør jo ikke akkurat saken bedre!! Så her har vi kuttet ut banan i en periode, hun drikker masse vann - står alltid en drikkekopp med vann tilgjengelig, vi tilbyr Biola og Cultura til måltidene, har malt i flaska hun får på kvelden og kjører på med hjemmelaga sviskemos og aprikosmos både til grøten og som "dessert", pluss druer og friske bær :) Resultat; bleier som bare det :ler:

Lykke til med prøvingen :sjarmor: Her funket annenhver dag (++ :fnise:) som bare det :lur: Kjør på, og husk at om det ikke klaffer med en gang så er sex kjempegod trening, så her slår du flere fluer i et smekk :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, masse jeg har gått glpp av de siste dagene ser jeg! Nå har jeg lest gjennom alle sidene jeg har fått glipp av og dette er utrolig spennende dager..! :danser: jeg krysser fingrene og håper at det går for dere denne måneden (huff, det kan jo tolkes på mange ulike sett..) :fnise:

Jeg skjønner ikke hvordan det klaffet for oss i september, pga EL, så du skal aldri si aldri, men tror ikke det skader om dere har dere så ofte sm mulig i disse dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diddles! :vinke: Hyggelig med et nytt "ansikt" i boka mi! Var innom din og det var mye underholdende lesning :fnise:

Ja, det er ikke gøy når de små sliter :sukk: Men nå prøver vi alle gode råd og håper det hjelper! Må begynne med bæsjelogg tror jeg.. ;) Å lage mos var jo lurt :jepp: Det har jeg ikke gjort siden han var baby.

Takk for lykkeønsning :nigo: Vi har "trent" en del de siste dagene, så jeg håper det gir resultater. :lur:

Trening generelt blir det lite av om dagen :eeeh: (har en fast dag i uka men det er jo aaalt for lite!)

Hei Dine :klem: Hyggelig at du stikker innom selv om du er så dårlig om dagen :kose:

:fnise: Det viktigste er at det går, uansett hvor fort :ler: Men ah.. jeg er lei av å lure allerede :roll: Akkurat nå har jeg ikke følelse av at det klaffer denne mnd. Men gi meg en liten uke så sitter jeg vel her og kjenner på x ant "symptomer" og tester som en gal.. ;) Jeg håper det traff mer eller mindre. Og så får vi ta en oppfølgingsrunde på søndag. Romantic! :roll::fnise: Jeg har hatt skikkelig el-mage i dag, og en negativ test (dog ikke SÅ negativ.. men svakere enn i går). :klo: Jeg blir sprø... Jeg tror jeg antar at eggløsningen skjer ca nå, eller i morra. Sånn for IKM-testing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuu! Må du ikke bli tullerusk av denne El testingen da, synes jeg ser deg..:)

Godt at bolla er bedre, liker! Pære er hit det ja, for plagsom mage, og nektariner,.., liker han det eller??

Når jeg ble gravid med Theo , hadde vi oss en torsdag, og da hadde jeg ikke el før lørdagen .., var iallefall ikke samme dagen, så alt kan gå!

Fingers crossed snups?

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva gjør Siebaeo når hun har en frikveld..? Går hun ut? Nei. Lager hun deilig middag og ser en film? Nei.. Hun går på .... IKEA!!!!! :skratte: Ikke bra.. men jeg måtte bare benytte sjansen. ;) Vi skal ha noen hyller (helst møbelsnekret...) og prøver å finne en ok, ikke så kostbar løsning. Og etter et par timer tror jeg at jeg løste det :fnise: Ikke kjøpt inn, men planlagt så det bare er å utføre handling og montere! Klarte ikke bære alt selv ellers hadde jeg gjort det.. :lur:

Men hva kom jeg hjem med da? Oppbevaringsbokser av ymse slag! :ler: Jeg ELSKER de sorte gummiboksene deres! tror det egentlig er oppvaskkummer av noe slag :klo: Men jeg digger materialet!

Og så planlegger jeg å male MØRK gråfarge på en stor vegg i stua! For dere som har vært her, så er det veggen til høyre når man kommer inn på stua. Og så tenkte jeg kanskje fortsette fargen inn i gangen.. Hm.. Kanskje jeg skal få opp hyllene før jeg gjør det. Vi har noen hvite kubiske hyller på veggen jeg vil male, og de tror jeg bare blir enda finere mot en mørk grå vegg.

Men nå bør jeg nesten legge meg! Jeg har jo alenenatt og må NYTE den! I morra skal jeg sove så lenge jeg orker, bare stulle litt i kåken før jeg pakker og drar på spahotell en natt med en venninne! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lure! :vinke:

Nei det er en viss fare for at jeg flipper litt i starten her ;) Hvis det tar mange mnd blir jeg nok litt lei av å styre sånn og lar det ligge litt håper jeg.. :)

I dag spyttet han ut pæren! Jeg kuttet biter og lagde "pæretapas" som han syntes var kjempegøy og stappet innpå. Men så ville han ikke ha og spyttet dem ut :vetikke: Noen ganger tror jeg han får for mye i munnen og bare streiker..

Fingers krossed! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sædcellene lever jo i dagevis inni oss, så om en ikke har sex den dagen en har eggløsning så er det ingen krise ;) Jeg holdt meg milevis unna eggløsningstester, apper osv, for jeg vet jeg hadde blitt sprø :bond: Det beste for oss var å ta det kuli, ha sex og ha det gøy - og jammen klaffa det fort :daane: Sinnet vårt er merksnodig, begynner vi å stresse så virker det inn på resten av kroppen også...de gangene jeg har vært redd jeg var gravid så forsvant jo mensen :overrasket: Og idet jeg har testet negativt begynner jeg å blø rett etterpå :tunge1: Hadde jeg vært deg - og jeg ikke måtte teste av div. medisinske grunner - hadde jeg latt det stå til, gjemt testene langt vekk og prøvd å nyte det! Ha sex når dere har lyst (jo oftere sex, jo mere lyst :sjarmor:) og kooos dere med Bolla imens :rodmer: Det blir travelt med en liten til, så nyyyt at dere bare har 1 enn så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir fint med grå vegg ja :jepp:

Det har en viss underholdningsverdi å lese om prøving da ;) Håper det klaffer fort, jeg skjønner at det kan bli veldig altoppslukende når man først bestemmer seg for å prøve.

Hørtes deilig ut med frinatt, håper du sov godt :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo damer! :vinke::klem:

:fnise: Pre-pregzilla her :lol: Det beste er nok å ikke stresse med det, helt klart! :jepp:

Og da hjelper det å dra på SPA! :nigo: Fyttegriiisen så deilig det har vært!! Vi kom dit i går ettermiddag og sjekket inn, spiste litt lunsj og dro på bikinien. Så prøvde vi ALLE badstuene, kaldkulp :fryser: , boblebad, fotbad og infinitypool ute i det kalde været! Middag, vin (jeg er jo ikke gravid.. ;) )og så en HEL natts søvn!! Vi snakker 00.15 til 07.30 i ett strekk! :daane: Det kan jeg faktisk ikke huske sist jeg gjorde. Alenenatten fre-lør ble oppstykket og rar, jeg sover tydeligvis dårlig alene.. Men en venninne i dobbeltsenga gjør vist susen :lol:

I dag stod vi opp og spiste frokost, vurderte UTE-spinn :fryser: men det var for kaldt så vi gikk oss en tur, før vi badet/bastuet igjen og avsluttet med en times sportsmassasje. :daane: Fårikål hos venninnens familie på tur hjem og nå sitter jeg og venter på gutta mine :hjerte: Fiiiiiin helg!!!!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes skikkelig digg ut, veldig lyst å vite hvor denne spaen ligger?

Ler litt forresten, for vi islendinger bader hele året rundt ute, men vi har da veldig behagelig temp i basseng/varme potter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det! :)

Vi er ikke like vant til utendørs bading på vinteren her :fnise: Men jeg jeg synes faktisk ikke isbading høres like crazy ut lenger etter å ha prøvd meg på litt "kaldkulping". Det er så klart noe helt annet enn det dere driver med ;) Som forøvrig også høres svært behagelig ut! :jepp:

.. det finnes ingen badesmilie.. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha vi har varmt vann, men du må opp og ned fra varmepott til varmepott eller til bassenget, finns alltid en skli også som man løp opp superfort som barn for å ikke feste tærne på trappene :lol:

Det hotellet så helt fantastisk ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...