cypress Skrevet 26. september 2012 #2861 Del Skrevet 26. september 2012 Fin!! Men kanskje ikke så varm på de kaldeste dagene eller?? Vanskelig å si ut fra et bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 26. september 2012 Forfatter #2862 Del Skrevet 26. september 2012 Nei, det er det jeg også mistenker.. Dunjakker fra motebutikker er jo ofte ikke særlig varme.. Jeg har en supervarm Bergans dunkåpe. Men den fikk jeg rett etter jeg fikk Bolla så den passer jo IKKE. Heldigvis.. Føler meg som en vandrende dunklump i den.. Hodet blir liksom litt for lite og jeg må snuuurpe den sammen. Ikke lækkert kan jeg fortelle. Men jeg orker ikke betale 7000,- for en jakke heller.. Flere tips?? Tenkte jeg skulle teste den jakka fra Mango også. For jeg tror egentlig to jakker/kåper er svaret. Egentlig tre! For jeg har lyst på en litt avslappa parkas også, type litt lettere vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 26. september 2012 Forfatter #2863 Del Skrevet 26. september 2012 Litt sånn som den Luremegpå linket til altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. september 2012 #2864 Del Skrevet 26. september 2012 Hei Trist med kollegaen din altså, offameg! Jeg testet jakken i stad, måtte på et kjøpensenter og den var deeeeeeeeeilig god! Det viktigste for meg er at den varmer på rompen, selv når jeg setter meg ned, hvis jeg er på tur og trenger å sitte litt osv, og at det er en god varm solid hette, for her blåser det endel og at jeg kan bruke den frem til termin og etter Den er rimelig i mine øyne, så det går jo ann å investere i to jakker, hvis du kan det da? Du må jo tenke at du kan vokse litt i den etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. september 2012 Forfatter #2865 Del Skrevet 27. september 2012 Absolutt rimelig! Og kjempefin! Så finner jeg den er den et godt alternativ som jakke nr 2! Har du bestilt den på nett eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 27. september 2012 #2866 Del Skrevet 27. september 2012 Nop,her e d intensiv shopping 19:30-20:00 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. september 2012 Forfatter #2867 Del Skrevet 27. september 2012 I morra er det IKM. Eller er det 29nde?? El var 15.. Appen min sier at tanta skal komme i morra. Burde ikke det være på lørdag..? Nå syntes jeg at jeg så spor og kjennes ut som tr så jeg tror hun kommer like punktlig som alltid. Party, party.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. september 2012 #2868 Del Skrevet 28. september 2012 Neste måned, DA blir det vår tur!! (Merker jeg har gitt opp denne måneden alt, selv om jeg ikke har sett noen tante-tegn enda. Dumme hvite testen og dumme kroppen.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 28. september 2012 #2869 Del Skrevet 28. september 2012 Hei! Ser vi har ikm samtidig i septembertråden. Spennende! Her er det vel ingen sjanse for treff denne gangen, så venter bare på TR så pp2 kan starte. Spennende blir det uansett fremover. Nå må jeg bare legge inn en ny bestilling på el/g-tester, brukte opp nesten alle i pp1... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. september 2012 #2870 Del Skrevet 28. september 2012 Synes du må teste i morgen jeg... Ikke nysgjerrig jeg nei.... Neeeida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. september 2012 Forfatter #2871 Del Skrevet 28. september 2012 Hei Finkel! Så hyggelig med besøk! Ja, det er IKM i dag er det ikke..? Litt usikker på om det er i dag eller i morra egentlig.. Jeg var så sikker på at jeg begynte å spotte da jeg syntes jeg så noe ferskenfarget. Men ingen tante enda Og for å være helt ærlig er jeg litt kvalm.. Hm.. Men jeg hadde egentlig akkurat fått det for meg at det ikke er noe på gang. Får bare vente og se Enig med deg! Skal tanta komme kan hun like godt komme NÅ! Har du testet da? Tenker jeg tester i morra tidlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. september 2012 Forfatter #2872 Del Skrevet 28. september 2012 Synes du må teste i morgen jeg... Ikke nysgjerrig jeg nei.... Neeeida... Jeg må jo egentlig det.. Så fremt jeg ikke har mens gjør jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. september 2012 Forfatter #2873 Del Skrevet 28. september 2012 Finkel: jeg er jo ikke helt med.. Ser du har brukt gtestene dine.. Når testet du sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. september 2012 #2874 Del Skrevet 28. september 2012 Pusla var her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 28. september 2012 #2875 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Har testet leenge! Testet blendahvitt i morges. Syklusen har blitt lengre enn jeg trodde, så derfor har jeg testet i vel en uke. IKM er satt kun ved antakelse av EL, uten at jeg vet at jeg har hatt det. Litt uforutsigbar syklus, så er ikke sikker på om jeg alltid har EL, siden syklusene er lange og varierende. Blir litt som å fomle i mørket. Står litt mer om det i boka mi, litt komplisert å forklare. Endret 28. september 2012 av finkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. september 2012 #2876 Del Skrevet 29. september 2012 Følger med i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 29. september 2012 #2877 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg hadde festeblødning begge gangene,og det var ferskenfarget. I dag du skal på party? Ble det ny jakke på deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 29. september 2012 Forfatter #2878 Del Skrevet 29. september 2012 Ah.. Ingen tante og negativ test.. Og nå har jeg ikke flere tester.. Skulle jo kjøpe billigtester men kjøpte feil. Og jeg er leeeei av å tro av og på at jeg er gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. september 2012 #2879 Del Skrevet 29. september 2012 Enten så kommer tanta snart, eller så kommer den magiske streken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 29. september 2012 #2880 Del Skrevet 29. september 2012 Ah.. Ingen tante og negativ test.. Og nå har jeg ikke flere tester.. Skulle jo kjøpe billigtester men kjøpte feil. Og jeg er leeeei av å tro av og på at jeg er gravid! Off, håper Lørdagen er effektiv, så du slipper den kvernen i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå