Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Du skal aldri si aldri ;) jeg merker økt matlyst allerede, men tror nok det er de store porsjonene i USA :fnise:

Jeg heier skikkelig på dere!!! Og skal sende babystøv så det holder, for det hadde vært superkoselig å ha med deg og Cypress til neste år altså:) og ja, dette var en veldig spennende runde... Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spatula: Nei..! Vet ikke hvorfor.. :vetikke::sjenert:

Dine: dette er så gøy DIne! :fnise: Vet ikke hva jeg håper på her. Det er jo idiotisk men neste helg har jeg SÅ lyst til å gå på fest at jeg mest håper det klaffer neste mnd.. :roll: Sa noen barnslig?

Men det hadde vært superkoselig å hatt perm samtidig med dere!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste med-spire er permisjon samtidig det også da :) er lov å ville gå på fest.. Hihi Og ja, dette er skikkelig gøy og skal se dere følger raskt etter! Når er IKM?

Har du fått tenkt no mer ang kaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hassan Pusla, det synes jeg dere skal :) Hvis dere tviler så kommer dere kanskje til å angre, men det er viktig å gjøre det som er riktig for dere selvfølgelig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dine: IKM er 28.09. Nå stikker det stadig vekk her.. :daane::fnise: Vifårseda ;) Hviket sykehus skal du til tror du? Vi må jo samkjøre! :ler: Jeg tror vi satser på det vi bor rett ved denne gangen faktisk.. LITT i forkant eller?? :skratte:

Pusle: Kjør på!! Det hadde vært gørrkoselig! :fnise::klem:

Spatula: Nå funka det! :hoppe: Da skal jeg inn og snoke litt ved første anledning :fnise::klem:

Nå har vi rigget opp tv, playstation og høretelefoner på soverommet! Så da blir det barnetv i senga for mini i helgene :ler: Og vi kjører i gang med Mad Men ganske straks! :hoppe: Koselig!

jeg er suuuulten... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har festa dvden fra bilen i tullas sengeende i helgene. Er man desperat på søvn, så blåser man i prinsipper :fnise: Det hjelper da, får roa henne en time ekstra iallefall.

Med den tida vi bruker på prøving, så blir det vel heller når dere andre er på tredjemann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal aldri si aldri ;) jeg merker økt matlyst allerede, men tror nok det er de store porsjonene i USA :fnise:

Jeg heier skikkelig på dere!!! Og skal sende babystøv så det holder, for det hadde vært superkoselig å ha med deg og Cypress til neste år altså :) og ja, dette var en veldig spennende runde... Hehe

Enig!!! Vi gjør så godt vi kan for å bli med, tiden vil vise om det klaffer... :popcorn:

Klaffet det ikke for dere på 1. forsøk sist Siebaeo? Kanskje det er grunn til å tro at det går fort denne gangen også da? :)

Når spiren sitter, innser du nok fort at det er bedre enn fest (selv om jeg skjønner godt du tenker som du gjør... Var i bryllup i helgen selv, og var veldig glad for at jeg ikke har testet positivt enda. Fest er morsomst med litt å drikke, og man holder ut så mye lenger!! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello.

Så moro kake det blir da :)

Det med prøving er ikke bare bare, kan jeg si.., bør vel ikkeuttale meg, men man blir jo hodegal hvis man virkelig er testefreak osv.. Kjenner etter symptomer, hehe, nei bare spennende å se hvordan det går det går her altså, synes det er på tide at dere følger etter nå!

Merker veldig godt at dette svangerskapet, da har man ikke tid til å telle uker engang, og man glemmer at man faktisk skal på sv.kontroller, for man er så vant til alt.

Krysser iallefall for at det klaffer når du er mest klar for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusle: vi har tydd til laptop i senga.. :rodme: Man må gjøre det man kan for å få sove!! :jepp: Og du, det blir nok ikke noen tredjemann her! Så fremt vi ikke får to i en smell :daane:

Cypress: Du har sikkert rett! :) Og ja, det gikk jo på PP0 sist.. dvs på prøverunden før vi begynte prøving :fnise: Når har du tenkt å teste da..? :sjenert:

Luremegpå: ja, jeg kan se for meg at den store spenningen og altoppslukende innoverheten ikke er helt til stede med en på utsiden allerede.. Kan ikke si jeg har gledet meg 100% denne gangen ;) Siden jeg vet hva det innebærer både på godt og vondt :fnise:

Shit.. det murrer så inn i hampen i dag.. :daane: Kjennes ut som jeg skal få mensen hvert øyeblikk. Noen skikkelige tak innimellom. Kanskje jeg faktisk får det. Det hadde i alle fall vært veldig greit om jeg fikk den i god tid før helga så jeg kunne feste med god samvittiget! Nå er jeg faktisk svimmel også.. akkurat sånn som jeg blir når jeg får en litt hard runde med tantebesøk. å komigjena tanta! Kom først som sist om du skal komme!! :kosteskaft:

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vedder også på at du er gravid, men litt dårlig i pengebunken her for tiden, så min innsats er kun 5 kr.. :fnise:

Murringer er jo svært vanlig ved en graviditet, så hmmmmm... Jeg har hatt mest stikkinger, men lite luringer egentlig altså.. Og svimmelhet er et tegn også har jeg lest.. Når tenker du å teste? :)

Ps. Jeg heier på deg også Cypress!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må dere ikke ruinere dere! :fnise: Nei, hvem vet.. Det stikker og murrer. Så nå begynner jeg vel egentlig å tro at noe er på gang.. :daane: Jeg klarte ikke dy meg og tok en ELtest :fnise: Så klart var den ikke helt som den skulle denne gangen.. Den streken som indikerer riktig test var litt mattere enn før. Og teststreken (?) viste en lysere strek. Men sterkere enn strekene før jeg fikk positiv ELtest... Hm.. Tross alt bare 9dpo og rh-hormon har man jo litt av hele tiden.. Kanskje jeg må prøve en til i morra :fnise: Eller kjøpe en ordentlig test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten vise dere bilde så dere kan få synse. Meget kvalifisert synsing så klart! :fnise:

Men jeg må vist slette noe annet først... hm.. dette kan ta tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...