siebaeo Skrevet 15. september 2012 Forfatter #2781 Del Skrevet 15. september 2012 Luremegpå! Jeg så deg ikke der i mellom...! Ja, dette blir spennende. Og ja, drikke kan jeg jo resten av livet Koselig å se deg!! Dine! Jeg håper nesten at det blir klaff neste uke, or jeg har så lyst til å feire bestevenninna. Kult om det hadde vært 100% klaff her neste pp! Nå føler jeg meg nesten fornøyd bare med å være i gang. Vi har hatt en deilig dag i sola! Håper din dag har vært like fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 15. september 2012 #2782 Del Skrevet 15. september 2012 Hei Siebaeo! Lenge siden jeg har skrevet her nå, men følger med fortsatt! Hipp hurra for ny prøverunde Blir spennende å følge med her fremover! Håper du har en fin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. september 2012 Forfatter #2783 Del Skrevet 18. september 2012 Hei Jesse! Så hyggelig å se deg! Blir spennende her ja Jeg føler på meg at det ikke blir noe denne runden. Så da forbereder jeg meg på fest og det som måtte by seg fram til PP2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. september 2012 Forfatter #2784 Del Skrevet 18. september 2012 Må fortelle litt om Bolla. Han har fått seg sparkesykkel! Og er SÅ fornøyd Og så er han fryktelig opptatt av alt som er "elotter". Dvs ødelagt. Han fikk jo sammenbrudd sikkert 10 ganger under pannekakemiddagen fordi pannekaka var elotter... Dvs han oppdaget kanten på den sammenrullede pannekaka Og så tror jeg han er litt forelska I en søt liten snuppe i bhg. Han snakker stadig om henne i alle fall Og så har han en bestekompis, Ha-hann (Johan). Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. september 2012 #2785 Del Skrevet 18. september 2012 Så søt han høres ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. september 2012 Forfatter #2786 Del Skrevet 18. september 2012 Spatula Jeg er ikke VIP... Kan jeg få kommer på besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. september 2012 #2787 Del Skrevet 18. september 2012 Ordnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. september 2012 #2788 Del Skrevet 18. september 2012 Så morsomt!! moro at han synes det er stas med sparkesykkel! Pannekaker, der sier du noe.. Har du en god og sunn oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. september 2012 Forfatter #2789 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg lagde pannekaker på byggmel i dag. Fordi det var det vi hadde.. Men bygg er sunnere enn hvete sies det! Bygg er en stor kilde til antioksidanter, kostfiber, B-vitaminer og mineraler. Og kan senke det farlige kolestrolet leser jeg.. Så en pannekakemiddag i ny og ne er ok synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. september 2012 #2790 Del Skrevet 18. september 2012 Det hørtes jo absolutt ikke dumt ut da.. Tror jeg skal teste det ut snart ja takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 18. september 2012 #2791 Del Skrevet 18. september 2012 Hellu! Gud så herlig bolls er da..smelt! Har han mye 3ord-setninger? T fikk 3hjuls sykkel før helgen, sykler inne foreløpig, rekker ikke helt ned til pedalene.. Sier han og hadet til alt? Blir superspennende å følge deg fremover altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 19. september 2012 #2792 Del Skrevet 19. september 2012 Ååå er så søtt når dem begynner å få venner Her lager jeg ofte bohvete pannekaker, de er veldig populære her i hus og sunne.......blir vel som amerikanske pannekaker da. Fikk du kommet deg in på bloggen min noen gang? glemte alltid å spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 19. september 2012 Forfatter #2793 Del Skrevet 19. september 2012 Hei Neytiri! Jeg har laget bovetegrøt en gang. Det ble helt ok egentlig. Synes vi har aaaalt for dårlig utvalg i korn og grynsorter her i Norge! Jeg har kommet inn på bloggen ja! Både den her og den andre. Bare ikke klart å legge igjen spor.. Men jeg er innom og kikker på oppskriftene dine av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 19. september 2012 Forfatter #2794 Del Skrevet 19. september 2012 Hellu! Gud så herlig bolls er da..smelt! Har han mye 3ord-setninger? T fikk 3hjuls sykkel før helgen, sykler inne foreløpig, rekker ikke helt ned til pedalene.. Sier han og hadet til alt? Blir superspennende å følge deg fremover altså!! Heia! Han sier flere ord i setning ja ikke like forståelig alltid da.. Men "mamma sitte her" osv er jo greit å forstå. Og ja, han sier hade til flyene, trikker osv Ja, det blir spennende i høst Føler ikke på meg at det er noe på gang nå. Så neste mnd kommer jeg til å bli UTÅLMODIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 19. september 2012 Forfatter #2795 Del Skrevet 19. september 2012 Nytt kakeprosjekt på gang! En venninne sa en gang at hun ønsket seg en Bjørn Eidsvåg-kake til bursdagen sin På spøk selvfølgelig. Men jeg MÅ jo bare gjøre det! Og den må være klar neste lørdag.. Så jeg skal prøve å bestille et spiselig bilde. Hun kommer til å daue!! Jeg må jo prøve å redigere et bilde så det blir av henne OG Bjørn Eidsvåg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. september 2012 #2796 Del Skrevet 19. september 2012 Haha, så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. september 2012 #2797 Del Skrevet 19. september 2012 He He, det hørtes ut som en utrolig morsom kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. september 2012 #2798 Del Skrevet 19. september 2012 Den kaka må vi få se bilde av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. september 2012 #2799 Del Skrevet 19. september 2012 Morsom kakeide! Svarer deg her jeg. Enig i at det beste blir å bestille et bilde, tror ikke du får til å lage en slik kake uten en utskrift. Vet ikke om jeg har noen tips til deg, det beste kom du jo med selv, å redigere et bilde av de to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. september 2012 Forfatter #2800 Del Skrevet 23. september 2012 Må få sving i den kakeideen.. Jeg er ikke så god på shopping, så jeg skal få en kollega til å hjelpe meg. (photoshop altså) Dine er på tjukka!! Det var en ganske spennende runde må jeg si! Og jeg ble nesten litt svett av å se hvor fort det kan gå selv om man ikke "har fått prøvd ordentlig" en mnd.. For vi prøvde jo virkelig spot on i følge el-testene Og jeg har jo eeegentlig lyst til å bli gravid neste mnd. Ja, akkurat neste mnd eller mnd etter der! Før barnehagestart... Men gravid i juli er jo pretty hot så jeg vet ikke.. Nå snakker jeg over meg her, for plutselig kan vi sitter der, etter et år og fortsatt vente på IKM.. De siste dagene (nettene mest egentlig) har jeg kjent litt murring, men jeg har egentlig en del murring i løpet av syklusen vanligvis så vidt jeg husker. Våker om nettene nå og er SULTEN! Så nå er jeg nesten litt redd magesåret er på vei tilbake.. Jeg tror nok ikke jeg hadde blitt ekstra gravidsulten allerede når jeg er 7 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå