Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg så en reklamesnurt her oppe på KG for litt siden om atte den derre Freia Venner greia skal komme/har kommet med en ny versjon og..klassikere mener jeg å huske at den het, men jeg aner ikke hva den innholder, men det er sikkert de gode, gamle bitene fra freia som alltid har vært pluss noe mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kjøpte jeg i vår ;)

Ai, da er det mange butikker som ikke tar inn nye varer for den har jeg aldri sett før. Og jeg har vært innom en god del matbutikker i Oslo siden i vår, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ny variant av sånn derre derre Kick!

De lakrisgreiene...nå med sjøsalt også!

Oooog en ekstra lett rømme variant!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny variant av sånn derre derre Kick!

De lakrisgreiene...nå med sjøsalt også!

Oooog en ekstra lett rømme variant!

Ja, ekstra lett rømme har eksistert så lenge jeg kan huske i hvert fall, og jeg er 32 år gammel. Før het det rømmekolle, men så byttet de navn på den til ekstra lett rømme for 4-5 år siden.

Anonymous poster hash: 0f13d...a17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg liker på rømmebegre (og lignende) den siste tiden, er at det har kommet dl-mål på dem. Man kan da se hvor mye man skal bruke uten at man trenger eget mål til det. Flott, gjør det på flere pakninger!! (Der det er naturlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg liker på rømmebegre (og lignende) den siste tiden, er at det har kommet dl-mål på dem. Man kan da se hvor mye man skal bruke uten at man trenger eget mål til det. Flott, gjør det på flere pakninger!! (Der det er naturlig)

Har "alltid" vært slik på smørpakker. Og lenge vært det på melkekartonger. Jeg elsker det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ekstra lett rømme har eksistert så lenge jeg kan huske i hvert fall, og jeg er 32 år gammel. Før het det rømmekolle, men så byttet de navn på den til ekstra lett rømme for 4-5 år siden.

Anonymous poster hash: 0f13d...a17

Den heter fortsatt lettrømme å den har 18% fett kontra 10% i den nye ekstra lettrømmen. Så nå er det 3 rømmetyper fra Tine.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den heter fortsatt lettrømme å den har 18% fett kontra 10% i den nye ekstra lettrømmen. Så nå er det 3 rømmetyper fra Tine.

Det er rømmekolle som har endret navn til ekstra lett rømme, lettrømme er som den alltid har vært :-)

http://www.melk.no/meieribibliotek/meierileksikon/romme/romme2/faktaark/ekstra-lett-romme-rommekolle/

Anonymous poster hash: 9dfbd...054

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rømmekolle som har endret navn til ekstra lett rømme, lettrømme er som den alltid har vært :-)

http://www.melk.no/meieribibliotek/meierileksikon/romme/romme2/faktaark/ekstra-lett-romme-rommekolle/

Anonymous poster hash: 9dfbd...054

http://www.tine.no/produkter/romme-og-creme-fraiche/romme/tine-ekstra-lett-rømme hva er dette da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som tidligere het rømmekolle, men har hett ekstra lett rømme de siste årene. Det eneste som er nytt er sannsynligvis designet, og at den nå kommer i samme størrelse som lettrømme og seterrømme, og ikke i en boks som er halvparten så stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har "alltid" vært slik på smørpakker. Og lenge vært det på melkekartonger. Jeg elsker det og :)

Jeg vet om det på Melange. Den har jeg brukt mange ganger. Det er mål på Q-melken, men ikke på Tine sin. Jeg får ikke kjøpt Q-melk i min lokale butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...