AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #19401 Del Skrevet 24. februar 2024 sofie777 skrev (6 timer siden): Kanskje en artikkel om det som forsvinner nå også er av interesse? Nei! Skyr kaffe med vanilje er så god 😩 Anonymkode: 0ba5a...504 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #19402 Del Skrevet 24. februar 2024 Dadlene fra Dave & Jon med salt lakris: nydelige, og ikke såå salte som jeg fryktet. 9/10. Maarud osteringer cheddar og chili: 10/10. Helt perfekt(dessverre for sommerkroppen😅)! Anonymkode: 90134...f6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #19403 Del Skrevet 24. februar 2024 Superchips chili cheese: Burde hett Chili & Cheese, for det smakte ikke chili cheese i det hele tatt, og jeg ble skuffet. 2/6. Kan legge til at jeg synes Superchips generelt er sammenpresset papp, men tenkte å gi det en sjans når det var chili cheese. Solo super tropisk hadde passet bedre som en sur smågodtbit, da jeg syntes den hadde en veldig parfymert smak. 3/6. Frus fersken hadde litt lite smak, og er også parfymert/kunstig. Liker de andre bedre. Anonymkode: 382ff...678 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 24. februar 2024 #19404 Del Skrevet 24. februar 2024 (endret) Har fått smakt på to nyheter idag, stupedama med sjokolade og maarud grilled ribs spicy bbq. Stupedama var helt ekstremt god, jeg elsker kombinasjonen lakris og sjokolade. Grilled ribs var litt… rar? Luktet veldig ketchup da jeg åpnet posen, kanskje derfor jeg syns den var så rar. Ikke vond og jeg kommer til å spise den opp, men det blir nok ikke gjenkjøp. Stupedama kommer jeg til å kjøpe masse av, håper aldri den forsvinner. Så etter superchips med chili cheese også, men den fant jeg ikke på den Menyen jeg var selv om de har den i nettbutikken. Endret 24. februar 2024 av jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #19405 Del Skrevet 24. februar 2024 Farris Bris Pære og Lime. Pære er godt. Lime også. Lime er litt parfymert/krydret i smaken. Det slår pæresmaken litt ihjel. Så blir et litt rart førsteinntrykk. Samtidig smaker det friskt av lime, og pæresmaken kommer kanskje først til sin rett i ettersmaken, så vidt det er. En litt rar kombo dette, god men litt mye smaker, ettersom både pære og lime er ganske karakteristisk i smaken isolert sett, antakelig. Anonymkode: 1c409...5de 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 24. februar 2024 #19406 Del Skrevet 24. februar 2024 Hockey pulver isen, stor skuffelse! Og den trodde jeg at kom til å være en favoritt for meg, jeg elsker hockey pulver, og hockey pulver på is! Men nei, dette var ikke godt. Spiste den ikke opp, ikke halve engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 24. februar 2024 #19407 Del Skrevet 24. februar 2024 Dere som har smakt stupedama med sjokolade; hvordan er den i forhold til panda sin lakriskule? https://www.nidar.no/produkt/panda-lakriskule-salmiakk/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #19408 Del Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei! Skyr kaffe med vanilje er så god 😩 Anonymkode: 0ba5a...504 Ja, den er min favoritt. Tipper mange ikke tør å prøve den, siden det står at det er kaffesmak. Jeg liker ikke kaffe, men elsker denne. Anonymkode: d5f00...54e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 24. februar 2024 #19409 Del Skrevet 24. februar 2024 Gogglebox skrev (1 time siden): Dere som har smakt stupedama med sjokolade; hvordan er den i forhold til panda sin lakriskule? https://www.nidar.no/produkt/panda-lakriskule-salmiakk/ Annerledes. Panda sine er tradisjonell lakris i kulene, stupedama har samme lakrisgele som i de stupedamene som er i pose med svarte og turkise lakrisgeleer. I tillegg har stupedama mye mindre sjokolade. Jeg foretrekker nok panda sin foran stupedama, men posen gikk ned den også 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #19410 Del Skrevet 25. februar 2024 Smakte Freia platen med bringebær og marengs igår. Den overrasket positivt, trodde den skulle være altfor søt! Men bringebær(crispen) var overraskende syrlig! Var skeptisk til crisp, men det gjorde absolutt ikke noe, jeg smakte ikke det (og da slipper man jo seige klumper som setter seg fest i tennene). Minnet en tanke om bringebærdrøm på bringebærene, men syrligere. Overhodet ikke en sjokolade å kose seg med til kaffen. Så ikke valget om jeg er skikkelig sjokoladefysen. Men heller en «godterisjokolade». Kan bli gjenkjøp på tilbud, men ikke på fullpris. Altfor stor for meg alene (barna i barnehagealder likte den ikke). Spiste 1/4 i løpet av kvelden igår, og idag frister den ikke da jeg heller ville hatt noe til kaffen. Anonymkode: a5149...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #19411 Del Skrevet 26. februar 2024 Noen som har funnet denne? I så fall, hvilken butikk fant du den i? Fant bildet i ukens kundeavis fra Kiwi, men fant den ikke på min nærmeste Kiwi iallfall. Anonymkode: 7a029...c4a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 26. februar 2024 #19412 Del Skrevet 26. februar 2024 Jeg smakte den nye ranch-chipsen (Var det Kims, tro?). Den var god, men smakte som vanlig sourcream & onion, syntes ikke det var noe nytt. Osteringene er like gode som de alltid har hatt og jeg har hamstret så jeg har i lang tid fremover. 😍 Smakte også de nye chilinøttene, de med chili og ost. Var ikke så glad i ostesmaken, den minnet om det ostepulveret du kunne kjøpe til popcorn. Men skal ha for at det faktisk var sterk chilismak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 26. februar 2024 #19413 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som har funnet denne? I så fall, hvilken butikk fant du den i? Fant bildet i ukens kundeavis fra Kiwi, men fant den ikke på min nærmeste Kiwi iallfall. Anonymkode: 7a029...c4a Jeg vet jo ikke om de har den, men mener det var den jeg fikk kupong på i Meny-appen i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 26. februar 2024 #19414 Del Skrevet 26. februar 2024 Kjøpte denne idag! ☺️ Tror den er ny? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 26. februar 2024 #19415 Del Skrevet 26. februar 2024 Splitt pinneis; helt grei. Jeg er glad i slike sorbet trekk rundt mer kremis. Men … ikke noe spesielt god. Dream pinneisen som fantes var bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 26. februar 2024 #19416 Del Skrevet 26. februar 2024 Fant den på Rema 1000 idag.. Min mening...OMG...om du elsker de gamle dinosaurer kjeksene med sjokolade vil du elske disse 🤩 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 26. februar 2024 #19417 Del Skrevet 26. februar 2024 Hadde denne til middag i dag (med kylling). Jeg syns den var god, mens ungdommen likte den ikke. Men mulig gjenkjøp. Her er flere nyheter hos Rema 1000 https://www.rema.no/nyheter/nye-produkter-du-kan-glede-deg-til/ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puddles Skrevet 26. februar 2024 #19418 Del Skrevet 26. februar 2024 Jeg kjøpte den nye Ben&Jerry-isen i helga (Ben & Jerry’s Sundae Marshmallow and S'mores), og den blir kjøpt igjen! Ikke det samme som Phish Food, men den hadde godt med sjokoladeis, mye marshmellows, kakebiter, og til og med pisket krem på toppen. Det siste var litt rart, men funka greit sammen med resten. Ikke helt ny favoritt, men godt oppe på lista! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #19419 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Noen som har funnet denne? I så fall, hvilken butikk fant du den i? Fant bildet i ukens kundeavis fra Kiwi, men fant den ikke på min nærmeste Kiwi iallfall. Anonymkode: 7a029...c4a Kjøpte den på Spar. Veldig god! Anonymkode: 8738c...64f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #19420 Del Skrevet 27. februar 2024 Noen som vet hvordan is boksen ser ut? Prøvd å Google men kommer ikke opp bilde av boksen.https://www.hennig-olsen.no/iskrem/kuleis/brownie-deluxe-kuleis/ Anonymkode: 2f1e5...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå