Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Så noe her inne om en instagram som er lagt ned..? Mulig det er denne som har fått ny Instagram.. kom hvertfall nylig over en helt ny som heter nyttibutikk

Endret av svartkatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, svartkatt said:

Så noe her inne om en instagram som er lagt ned..? Mulig det er denne som har fått ny Instagram.. kom hvertfall nylig over en helt ny som heter nyttibutikk

Butikknytt la ned skrev hun. Så det er ikke henne som har startet nyttibutikk.

Anonymkode: 41d15...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde "money bags" fra jacbos utvalget idag. De var dvaske og ikke særlig gode på smak. Blir ikke gjenkjøp.

Anonymkode: d84f7...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frus Fersken - skuffa litt. Beskjeden ferskensmak, men frisk nok. Kan nok komme til  å kjøpe om den kommer på stor flaske, men bringbær er fortsatt min favoritt.

Anonymkode: 1c409...5de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Tine yoghurt Sesong. Ikke smakt ennå. Jordbær og vanilje vet jeg er god fra tidligere år. Spent på kokos. 

Fant den på Rema.

large.jpg

Endret av Stinali
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Stinali said:

Kjøpte Tine yoghurt Sesong. Ikke smakt ennå. Jordbær og vanilje vet jeg er god fra tidligere år. Spent på kokos. 

Fant den på Rema.

large.jpg

Kokos er best! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, puddles said:

Åh, jeg håper denne kunne være litt lik Phish food som jeg savner så sårt! Hvordan er marshmallowsen i denne? Kommer til å kjøpe den til helga for å prøve.

Åh Phish Food. ❤️❤️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerum Solbærsirup Uten Sukker: det er absolutt ingen tvil om hvilken saftnyhet av smaken solbær jeg velger. Fun sin kan ikke måle seg med det Lerum har fått til. Det er 9kcal mer pr 100ml i Lerum sin, men det er så absolutt verd det. Denne smaker mer «skikkelig». Den er fortsatt uten sukker, men god smak vil jeg si.

10/10

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (9 minutter siden):

Lerum Solbærsirup Uten Sukker: det er absolutt ingen tvil om hvilken saftnyhet av smaken solbær jeg velger. Fun sin kan ikke måle seg med det Lerum har fått til. Det er 9kcal mer pr 100ml i Lerum sin, men det er så absolutt verd det. Denne smaker mer «skikkelig». Den er fortsatt uten sukker, men god smak vil jeg si.

10/10

Har ikke prøvd den, for prisen er til å grine av. De er jo så å si aldri på tilbud også 😭

Anonymkode: 37090...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redbull aprikos og jordbær: midt på treet, hadde smakt bedre uten den kunstige jordbærsmaken. 5/10.

Frus fersken: kjedelig, smakte utvannet iste. Holder meg til tropisk og bringebær. 4/10.

Aunt Mabels cookies toffee(limited edition): smakte som den vanlige «milk chocolate» bare uten sjokoladebitene🤷🏼‍♀️ Ganske tam i smaken, kjente ikke noe karamellsmak. 3/10.

Anonymkode: 90134...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke prøvd den, for prisen er til å grine av. De er jo så å si aldri på tilbud også 😭

Anonymkode: 37090...670

Når det kommer til nyheter, ser jeg sjeldent på prisen. Unntaket har vært Jacobs Utvalgte Gua Bao (steam buns, krydret ribbe og teriaki saus), den skulle de ha nesten 200kr for, og der sa jeg nope 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant endelig noen nyheter på Coop. Usikker på om de skal være sånn, men stupedama lakrisen var hard 😐 type pastill-konsistens

IMG_0543.jpeg

Anonymkode: e8215...271

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kittykat skrev (På 22.2.2024 den 16.12):

Er det noen som har funnet tacopølser og solo super tropisk? Vi har Meny, Coop obs og Joker rett ved der vi bor. Men jeg kan ikke si at jeg har funnet disse 🙂 Bor i Loddefjord, Bergen kommune

varebilde

Solo Super Tropisk 0,5l flaske

Fant bare at disse pølsene kan kjøpes på Asko 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Silva Pluvialis skrev (På 20.2.2024 den 5.14):

Fyfader denne var god 😵

IMG_7932.png.4c0046908bd6bd33ff7ab6da58e752a8.png

Enig, beste isen jeg har smakt.  Den var farlig god. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag spiste jeg en ny skyr med bringebær og lakris. Terningkast 4. Helt ok, ganske god, men litt skuffet over at den smakte lite lakris :( var som bringebær-skyr med et bittelite hint av lakris 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Fant endelig noen nyheter på Coop. Usikker på om de skal være sånn, men stupedama lakrisen var hard 😐 type pastill-konsistens

IMG_0543.jpeg

Anonymkode: e8215...271

Hvordan ser tyrkisk pepper-isen inni begeret ut? Er det blanding av biter/saus?

Anonymkode: dac5f...475

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt Hockeypulver-isen jeg også. Den var grei på smak, men jeg er ikke helt overbevist om at det blir favoritt-isen med lakris 🤔 Jeg liker nok Royal sin bedre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (1 time siden):

Når det kommer til nyheter, ser jeg sjeldent på prisen. Unntaket har vært Jacobs Utvalgte Gua Bao (steam buns, krydret ribbe og teriaki saus), den skulle de ha nesten 200kr for, og der sa jeg nope 😅

Heldigvis kommer disse til en langt hyggeligere pris, og da har du råd til pulled pork osv i tillegg image.png.ee16fe02e807232ddb5db8090f589d1a.png

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...