Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 hours ago, Ariana807 said:

Fytti grisen!! 🤤🤤

Magnum Double Sunlover White Chocolate, Mango Sauce, Coconut; 10/10!! Jeg tror nesten jeg er uten ord 😅 Denne var sinnsykt god! Må passe på, for jeg kan klemme i meg hele begeret! Eneste minuset er at det var litt vanskelig å komme seg gjennom sjokoladelokket. Men fortsatt 10/10! Denne var skamgod!

Det er is, god mango smak, søt smak av hvit sjokolade. Kokos godt kjennes gjennom alle smakene 👌🏻

Hvor kjøpte du den i beger? Jeg trodde den kun fantes på pinne. 

Skrevet
On 2/14/2024 at 10:42 PM, Jadasikkert29 said:

Screenshot_20240214-223856.png

Screenshot_20240214-223843.png

Noen som har sett disse i butikken? I så fall hvilken kjede?

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Fant desse 3 på min lokale spar😊

Cookie dough: helt ok, men litt skuffende. Elsker cookie dough, men dette var melkeis med pittelitt sjokoladesaus(som var veldig god) og cookie dough som lignet litt på mais(men altså, grei på smak). Mannen likte denne best av alle.

Creme deluxe: nei. Den smakte surt. Altfor mye og kvalmende. Kunne vært salt karamell. Mannen synes den var ok. Ikke gjenkjøp.

Haaland: søt form. Liker crisp-is, men denne smakte ikke så mye. Veldig kjedelig, for «vaniljeisen» inni smaker ingenting. For å sammenligne fotball-iser: Drillo er MYE bedre. Mannen synes den var kjedelig.

Jeg vet ikke om jeg er veldig streng og kjip, eller om det faktisk er dårlige is-nyheter i år :P gleder meg veldig til å smake hockey pulver-isen!

6D99D4A9-A960-4BE7-A177-7E44965CB7D7.jpeg

Anonymkode: 97f13...ea2

Utrolig fantasiløst av Hennig-Olsen. Karamell, sjokolade og kakedeig... Ærlig talt! Det finnes jo mer enn nok av disse smakene i eksiserende utvalg..... Ingenting av dette frister i det hele tatt. Blir bare oppgitt over mangel på ideer og feighet.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
On 2/11/2024 at 7:59 PM, Sally-Go-Round said:

Anmeldelse av pizza-nyheter:

https://dinside.dagbladet.no/fritid/tror-det-nesten-ikke/80951332

Jeg gleder meg til å smake pizzaene til Ask! Fant de nå på Meny sine sider til 120 kr. Stiv pris. Bør være bra 😀

Fikk du eller andre testet den? Sjekket min Meny og der var den utsolgt. Faktisk var alle hyllene fulle utenom akkurat den. 

Skrevet
SVK skrev (18 minutter siden):

Fikk du eller andre testet den? Sjekket min Meny og der var den utsolgt. Faktisk var alle hyllene fulle utenom akkurat den. 

Jeg har prøvd den. Er nok på forrige side

Skrevet
sofie777 skrev (2 timer siden):

14 dager senere, kan jeg fortelle at oppskrift for mobil står der også, i midten :D 

Hahaha ja sorry, jeg så akkurat det i det jeg publiserte svaret til deg. Enda ikke lært å slette svar😂

Anonymkode: 2f1e5...b04

Skrevet
SVK skrev (6 timer siden):

Noen som har sett disse i butikken? I så fall hvilken kjede?

Tror det er Rema 1000 som selger Diplom is☺️ Mulig Coop også har! 

Skrevet
SVK skrev (7 timer siden):

Hvor kjøpte du den i beger? Jeg trodde den kun fantes på pinne. 

Jeg hadde skrevet den ned som en ny Pinneis.

Jeg var på Coop Mega, så etter nyheter. Hadde en annen Magnum på lista, den et slikt beger. Og rett ved siden av den står også Sunlover. De hadde ikke pinneis versjonen, så da tok jeg med meg begeret. Angrer ikke kan man si 😄

Skrevet

Creme Delux; Ja denne var delux. Karamell, sjokolade, is. Mye smak, og delux. God is, MEN den er god som en kake, og kanskje ikke det mest forfriskende på en dag i solsteiken 😅 9/10

Skrevet
Johan uten land skrev (9 timer siden):

Utrolig fantasiløst av Hennig-Olsen. Karamell, sjokolade og kakedeig... Ærlig talt! Det finnes jo mer enn nok av disse smakene i eksiserende utvalg..... Ingenting av dette frister i det hele tatt. Blir bare oppgitt over mangel på ideer og feighet.

Enig egentlig. Og de har allerede en creme karamell, så hvorfor lage en til, som i tillegg bare er kvalmende? Den creme karamell er veldig god, og det trengtes virkelig ikke flere dårligere versjoner.

Diplom hadde noe mer spennende. Gleder meg til å smake dem.

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, sofie777 said:

Jeg har prøvd den. Er nok på forrige side

Takk!

3 hours ago, Jadasikkert29 said:

Tror det er Rema 1000 som selger Diplom is☺️ Mulig Coop også har! 

TakK!

2 hours ago, Ariana807 said:

Jeg hadde skrevet den ned som en ny Pinneis.

Jeg var på Coop Mega, så etter nyheter. Hadde en annen Magnum på lista, den et slikt beger. Og rett ved siden av den står også Sunlover. De hadde ikke pinneis versjonen, så da tok jeg med meg begeret. Angrer ikke kan man si 😄

Takk!

Skrevet (endret)

Det stod det skulle komme ny versjon av Pågen gifflar. Noen som har sett den? Alt jeg har sett er at butikkene jeg handler på har sluttet å selge den med kardemomme. :sukk:

Endret av SVK
Skrevet
SVK skrev (21 minutter siden):

Det stod det skulle komme ny versjon av Pågen gifflar. Noen som har sett den? Alt jeg har sett er at butikkene jeg handler på har sluttet å selge den med kardemomme. :sukk:

Jeg hadde skrevet ned en med noe Bringebær på lista mi, men fjernet den da det var en stund siden, jeg ikke har sett den i butikk og google gir meg ingenting når jeg prøvde å søke den opp 😅 nesten så jeg tror jeg drømte om den 😅

Skrevet

Vet ikke om det er en nyhet, men sjokokirsj har kommet i boksversjon. Tror jeg er for ung til storhetstiden til denne isen og hadde aldri smakt den før. Men jeg har fått meg med hvor legendarisk god den tydeligvis er. Sååå jeg kjøpte en boks. Synes den er svært oppskrytt. I mine øyne er den ikke spesielt god. Kjip «vanilje»-is, litt kirsebærsaus og grei sjokolade, men altfor tykke biter. 
Denne hadde vært mye bedre med ekte vanilje, solbærsaus og god og ikke så tykk sjokolade. Rett og slett boksversjonen av sol-is🤤

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, Ariana807 said:

Jeg hadde skrevet ned en med noe Bringebær på lista mi, men fjernet den da det var en stund siden, jeg ikke har sett den i butikk og google gir meg ingenting når jeg prøvde å søke den opp 😅 nesten så jeg tror jeg drømte om den 😅

Det stod at det skulle komme Pågen nyhet, men jeg har heller finner ingenting nå når jeg googler. Står ingenting på hjemmesiden deres. Merkelig, kanskje de har avblåst/utsatt nyheten?

Annonse
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke om det er en nyhet, men sjokokirsj har kommet i boksversjon. Tror jeg er for ung til storhetstiden til denne isen og hadde aldri smakt den før. Men jeg har fått meg med hvor legendarisk god den tydeligvis er. Sååå jeg kjøpte en boks. Synes den er svært oppskrytt. I mine øyne er den ikke spesielt god. Kjip «vanilje»-is, litt kirsebærsaus og grei sjokolade, men altfor tykke biter. 
Denne hadde vært mye bedre med ekte vanilje, solbærsaus og god og ikke så tykk sjokolade. Rett og slett boksversjonen av sol-is🤤

Slike relanseringer av gamle klassikere handler nesten alltid om nostalgi. Så m du ikke spiste den som barn så skjønner jeg at du ikke synes den var spesielt god. 

Anonymkode: 24d93...f98

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
11 hours ago, Johan uten land said:

Kakedeig finnes det mange varianter av fra før. Men Hennig Olsen er vel de eneste som selger kakedeig i slike små begre. Det er vel det som er nyheten, at man kan få kakedeig i et lite beger. 

Anonymkode: 24d93...f98

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hahaha ja sorry, jeg så akkurat det i det jeg publiserte svaret til deg. Enda ikke lært å slette svar😂

Anonymkode: 2f1e5...b04

Du kan verken endre eller slette noe som Anonym Bruker. Med brukernavn (som sannsynligvis er anonymt nok de fleste ganger), kan du endre det du har skrevet. Mange sletter alt og setter et punktum for å indikere at "her er noe slettet". Man kan altså ikke fjerne "boksen" der man har skrevet noe uten hjelp fra Moddene. (Men da bør det være en god grunn)

Avsporing slutt

Endret av sofie777
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2024 den 21.39):

Hva med de som har få/ingen venner og aldri får besøk? De finnes de også… 

Anonymkode: 9278e...d27

Det er ikke for å rakke ned på de som har få/ingen venner , men en reaksjon på kastekultur. Man trenger ikke et stort nettverk for å kunne gi bort. Det er spennende med nyheter og dette er en av mine favorittråder på KG, men når man ser folk kjøpe en nyhet med en smak de vet de egentlig ikke liker for å ta en smak å kaste det rett i søpla, er det litt provoserende. 

Anonymkode: c5873...5d7

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
SVK skrev (13 timer siden):

Kan det være at de ikke har fått den inn ennå? Var innom Kiwi på fredag, der hadde de ryddet noen hyller og festet på prisetiketter, så nyhetene er på vei. Men det er uvanlig få nyheter i hyllene på Sunnmøre og i Nordfjord i år, har lurt på om de har fått beskjed om å vente til uke 8 denne gangen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...