Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ser en del her fortelle at dere kaster det dere ikke liker. Hvorfor gir dere det ikke videre?

Anonymkode: 1289c...fa4

Skal man legge det ut på Finn? Eller skal man sende melding til alle man kjenner hver gang man prøver noe nytt man ikke liker? Prøver å finne en praktisk løsning

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sofie777 skrev (31 minutter siden):

Skal man legge det ut på Finn? Eller skal man sende melding til alle man kjenner hver gang man prøver noe nytt man ikke liker? Prøver å finne en praktisk løsning

Hvis det ikke har veldig begrenset holdbarhetsdato kan det vel spares til du får besøk eller skal møte noen som eventuelt kan like det? 

Anonymkode: c5873...5d7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis det ikke har veldig begrenset holdbarhetsdato kan det vel spares til du får besøk eller skal møte noen som eventuelt kan like det? 

Anonymkode: c5873...5d7

Hva med de som har få/ingen venner og aldri får besøk? De finnes de også… 

Anonymkode: 9278e...d27

• Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ser en del her fortelle at dere kaster det dere ikke liker. Hvorfor gir dere det ikke videre?

Som oftest pleier jeg å drasse det med meg på jobb, for legger jeg det på pauserommet så blir det GARANTERT spist, uansett hva det er 😏 
Men noen ganger går det i søpla, det er grenser for hvor ofte jeg kan legge det på pauserommet  uten at det blir litt flaut når alle vet det er meg som gjør det, haha.  "Nå har **** vært på pauserommet igjen og lagt fra seg noe hun ikke liker" :plystre:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg for min del kaster lite mat. Hvis ingen i familien spiser opp,tar jeg med på jobb feks,der blir det som regel borte! Jeg kjøper heller ikke ting med smaker jeg normalt ikke liker. ( Jeg hater feks også sylteagurk, og kommer aldri til å kjøpe potetgull med sylteagurksmak... )

Anonymkode: 8738c...64f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Hatsumomo said:

Som oftest pleier jeg å drasse det med meg på jobb, for legger jeg det på pauserommet så blir det GARANTERT spist, uansett hva det er 😏 
Men noen ganger går det i søpla, det er grenser for hvor ofte jeg kan legge det på pauserommet  uten at det blir litt flaut når alle vet det er meg som gjør det, haha.  "Nå har **** vært på pauserommet igjen og lagt fra seg noe hun ikke liker" :plystre:

Sist gang jeg gjorde dette var den Firkløver med smak av kaffe. Den forsvant fort fra kjøkkenet på jobben... Ellers pleier jeg å ta med litt sånne ting jeg har kjøpt for mye av, f.eks. noen tyske myke pepperkaker som jeg kjøpte i Tyskland i høst, men som ikke ble spist i jula en gang. Har også hatt med bakst noen ganger. Men det er utrolig få av mine kolleger som gjør dette - en del av utenlansk bakgrunn gjør det ganske ofe, så vi har fått en del indiske delikatesser og fantastisk baklava rett fra Midtøsten. Nuvel, det var en digresjon fra tråden.

Anonymkode: 1c409...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet ut den nye Freia-plata med cornflakes og fudge. Smaker litt det man forventer, men jeg synes fudgen var litt tørr, nesten som om den var gammel. Smaker ikke vondt, men litt kjedelig nyhet, og det er andre plater jeg velger før denne.

Anonymkode: efbd9...3b7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske vi kunne få en chips med smak av fårikål og rosevann. 

Anonymkode: 1ccae...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt den nte stupedama. Litt usikker på hva jeg synes. Jeg elsker all lakris, men for min del var komboen litt feil. Kunne vært mer sjokolade, da lakrisen overstyrte smaken ganske mye. Men posen gikk ned på høykant den 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Fordi jeg må kaste det, hvis ikke spiser jeg det opp, elendig viljestyrke og alt går i grisen. Så lenge den ikke smaker direkte vondt så går det nemlig ned i gapet når cravingen melder seg likevel.

Frostachips dill pickles: NAM! Mye smak, kanskje litt spesielt til å begynne med, veldig salt og surt på samme tid.  Jeg elsker sylteagurk da.

Maarud grilled ribs: absolutt gode. Smakte mye bbq(kjenner ikke ketchupsmak som noen her skriver), men hadde en merkelig pappkonsistens. Perfekt størrelse på posen for sånne som meg som spiser til det er tomt uansett størrelse😅

Anonymkode: 90134...f6f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaland Is: Den er god. Det er sjokolade, det er krist, det er is og karamell. Mye godt, blir ofte godt. MEN jeg sammenligner den men Drilloisen, og den er absolutt ikke like god, i det hele tatt. 7/10.

Maarud Grilled Ribbs; Jeg synes disse var gode, kanskje hakket litt mye smak, og chilli 😤 hvorfor skal alle alltid hive chilli i alt. Det positive er at jeg ikke orker å spise for mye av det, for det brenner, men også kjedelig når man vil kose seg. Tror dette er nyheten jeg gledet meg mest til. Den er god, men chillien ødelegger og trekker den noe ned 7/10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant endelig osteringene idag på kiwi. Like vanvittig gode som sist de var å få tak i. Har snart gnaflet i meg hele posen :arwen:🙈

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant desse 3 på min lokale spar😊

Cookie dough: helt ok, men litt skuffende. Elsker cookie dough, men dette var melkeis med pittelitt sjokoladesaus(som var veldig god) og cookie dough som lignet litt på mais(men altså, grei på smak). Mannen likte denne best av alle.

Creme deluxe: nei. Den smakte surt. Altfor mye og kvalmende. Kunne vært salt karamell. Mannen synes den var ok. Ikke gjenkjøp.

Haaland: søt form. Liker crisp-is, men denne smakte ikke så mye. Veldig kjedelig, for «vaniljeisen» inni smaker ingenting. For å sammenligne fotball-iser: Drillo er MYE bedre. Mannen synes den var kjedelig.

Jeg vet ikke om jeg er veldig streng og kjip, eller om det faktisk er dårlige is-nyheter i år :P gleder meg veldig til å smake hockey pulver-isen!

6D99D4A9-A960-4BE7-A177-7E44965CB7D7.jpeg

Anonymkode: 97f13...ea2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (22 minutter siden):

Kjøpte på Meny. Gleder meg til å prøve 😊

IMG_0643.jpeg

Tror jeg skal spise den om sånn cirka 90 dager, men jeg kan jo prøve den før ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti grisen!! 🤤🤤

Magnum Double Sunlover White Chocolate, Mango Sauce, Coconut; 10/10!! Jeg tror nesten jeg er uten ord 😅 Denne var sinnsykt god! Må passe på, for jeg kan klemme i meg hele begeret! Eneste minuset er at det var litt vanskelig å komme seg gjennom sjokoladelokket. Men fortsatt 10/10! Denne var skamgod!

Det er is, god mango smak, søt smak av hvit sjokolade. Kokos godt kjennes gjennom alle smakene 👌🏻

Endret av Ariana807
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sally-Go-Round skrev (2 timer siden):

Kjøpte på Meny. Gleder meg til å prøve 😊

IMG_0643.jpeg

De der fra Rema er latterlig gode i alle fall (og koster 59,-/pk). Har brukt å lage de med Tine krydderkremost som saus, toppet med rødløk, spekeskinke og ost i den rekkefølgen før steking. Etter steking legges det på ruccola, pinjekjerner og pesto, samt parmesan om vi har. 😋

Anonymkode: caf01...8e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

princessbubblegum skrev (På 16.2.2024 den 20.26):

Er denne mulig å få tak i denne i Norge eller finns den bare i utlandet? 🙈

IMG_8163.jpeg

Oh nei den kan ikke komme til Norge.. det tåler ikke lomma boka mi 🤣🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (På 4.2.2024 den 13.35):

Jeg kaller det den store hemmelige høyreknappen (på musen). Hvis du ser et bilde du ønsker å legge inn her (eller andre steder), så svever du musen over bildet, trykker på høyreknappen og finner der det står "Kopier bilde" og trykker på det. Når du så kommer inn her, limer du inn på den måten du pleier (Ctrl+V eller samme høyreknapp med Lim inn)

På mobil fungerer det nesten det samme. Du trykker og holder på et bilde og da skal samme høyreknapp-meny komme opp. Gjør det samme etter det.

Jeg vil gjøre oppmerksom på at det ikke alltid fungerer, det har med copyright å gjøre. Du kan ikke heller ta hvilket som helst bilde og legge det ut, for det kan koste deg dyrt. Matbilder og humor og lignende pleier å være helt greit, for det er laget for å deles. (Men ikke bruk et flaggbilde på 17. mai, noen har fått smell pga det. Google det)

Har iPhone ikke pc :)

Anonymkode: 2f1e5...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Har iPhone ikke pc :)

Anonymkode: 2f1e5...b04

14 dager senere, kan jeg fortelle at oppskrift for mobil står der også, i midten :D 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...