Sparks Skrevet 16. februar 2024 #19241 Del Skrevet 16. februar 2024 Noen som har funnet Linnea Myhre sin nye solo brus? I så fall hvilken butikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 16. februar 2024 #19242 Del Skrevet 16. februar 2024 Sparks skrev (3 minutter siden): Noen som har funnet Linnea Myhre sin nye solo brus? I så fall hvilken butikk? Fant på Eurospar☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 16. februar 2024 #19243 Del Skrevet 16. februar 2024 Sparks skrev (35 minutter siden): Noen som har funnet Linnea Myhre sin nye solo brus? I så fall hvilken butikk? Coop xtra, Sørlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 16. februar 2024 #19244 Del Skrevet 16. februar 2024 Har nettopp prøvd Hockey Pulver-isen. Farlig god for en som meg som elsker saltlakris! Det eneste negative er at den kunne gjerne hatt et tykkere lag med lakristrekk utenpå iskremen. Kommer likevel definitivt til å kjøpe mer av den. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 16. februar 2024 #19245 Del Skrevet 16. februar 2024 (endret) Oioii den lakris isen må jeg prøve 🤩kjøpte denne fra nyhet kategorien på oda nettop. Var helt ok hadde nok vært mer digg en varm sommerdag med isbiter i glasset. Men likte konseptet rundt den. Lite sukker, ingen kunstige tilsetningsstoffer og laget kun med økologiske råvarer. Bra tekst bak på også om mer av tanken bak produkter hjelpe unge mellom 17 og 25 som nettop har flyttet til Norge ut i jobb. Sjekk nettside cousins. No. Kjøpte 2 smaker til av de☺️liker prøve nye ting og nye konsepter på ting er og gøy ☺️ Endret 16. februar 2024 av -Missi- Rettelse 18-25 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. februar 2024 #19246 Del Skrevet 16. februar 2024 Santa Maria Bao Buns; Det er gøy å ha slikt tilgjengelig i butikk, men skulle ønske de var litt større. De jeg har fått på restaurant har vært litt dypere, og da hatt plass til litt mer fyll enn 1 kyllingbit 😅 Men god smak, altså det er Bao Buns, og de funker. 8/10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. februar 2024 #19247 Del Skrevet 16. februar 2024 Perelandra skrev (3 timer siden): Har nettopp prøvd Hockey Pulver-isen. Farlig god for en som meg som elsker saltlakris! Det eneste negative er at den kunne gjerne hatt et tykkere lag med lakristrekk utenpå iskremen. Kommer likevel definitivt til å kjøpe mer av den. Den må prøves 😍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. februar 2024 #19248 Del Skrevet 16. februar 2024 (endret) Magnum Strawberry White Chocolate (Pinneks 4pk): kan ikke huske å ha sett denne markert som nyhet, men er første gang jeg ser den i frysedisken. Jeg likte veldig godt Jordbær isen med hvit sjokoldetrekk Royal kom med i fjor (eller noe slikt), veldig god. Sammenligner jo disse to, og Magnum sin er ikke like god, synes jeg. Selve jordbær isen er mer syrlig. Det er is, det er godt, men den skuffet litt. 7/10. Endret 16. februar 2024 av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 16. februar 2024 #19249 Del Skrevet 16. februar 2024 Frosta chips DILL. Den skulle smake litt som sylteagurk. Jeg hater sylteagurk, og denne chipsen smakte virkelig det. I søppelet for meg, men for dere som elsker sylteagurk så er dette chipsen for dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #19250 Del Skrevet 16. februar 2024 Hatsumomo skrev (1 time siden): Frosta chips DILL. Den skulle smake litt som sylteagurk. Jeg hater sylteagurk, og denne chipsen smakte virkelig det. I søppelet for meg, men for dere som elsker sylteagurk så er dette chipsen for dere! Den skulle smake litt som sylteagurk, og du hater det og kjøpte den likevel? 😆😅 Anonymkode: ae43f...a54 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 16. februar 2024 #19251 Del Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den skulle smake litt som sylteagurk, og du hater det og kjøpte den likevel? 😆😅 Anonymkode: ae43f...a54 Hehe, klarer ikke å dy meg. MÅ smake på det selv om det kan være en smak jeg ikke liker. Kunne jo være heldig med chipsen, at det ikke smakte sylteagurk. Det er jo sjelden disse chipsprodusentene treffer på smakene, men her har de altså vært bang on! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #19252 Del Skrevet 16. februar 2024 Prøvde Split idag, jeg smakte den ikke sist den var ute. Synes den var god! Ikke wow, men god! Saftisen hadde fin balanse mellom sødme og styre. Personlig liker jeg smaker som mango bedre enn melon (Henning Olsen har vel en med Melon og pasjon som jeg synes er bedre), men funket helt fint! Smaker nok enda bedre i sommer og sol enn i sludd og regn også 😜 For de som bryr seg om sånt så var det vel 87 kalorier i isen, noe jeg selv synes er veldig innafor! Mange av Isene jeg liker har veldig mye kalorier, så heier på nye og friske med færre kalorier, som gjør at man også kan unne seg en is en hverdag! Anonymkode: a5149...1b1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. februar 2024 #19253 Del Skrevet 16. februar 2024 Gleder meg til å smake Splitt igjen! Jeg elsket den da jeg var liten og har gnåla om at jeg savner den ca hver sommer siden den forsvant i 1990 eller noe 😂 Jeg og pappa pleide alltid å spise den da vi spiste is. Plutselig var den borte. Husker det kom en variant som het Bringebærsplitt noen år etter, savner den også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 16. februar 2024 #19254 Del Skrevet 16. februar 2024 Melkesjokolade med bringebær og marengs: En av de beste i oppfinner-serien. God i små mengder. 4/6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #19255 Del Skrevet 16. februar 2024 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Gleder meg til å smake Splitt igjen! Jeg elsket den da jeg var liten og har gnåla om at jeg savner den ca hver sommer siden den forsvant i 1990 eller noe 😂 Jeg og pappa pleide alltid å spise den da vi spiste is. Plutselig var den borte. Husker det kom en variant som het Bringebærsplitt noen år etter, savner den også. https://isbjornis.no/produkter/bringebaerpinne Noe sånt du tenker på? Den har jeg kjøpt flere ganger på Rema, senest i fjor sommer 😊 Anonymkode: 678d1...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. februar 2024 #19256 Del Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): https://isbjornis.no/produkter/bringebaerpinne Noe sånt du tenker på? Den har jeg kjøpt flere ganger på Rema, senest i fjor sommer 😊 Anonymkode: 678d1...653 Nei, ikke den, den var fra Diplom-is. Men må smake den fra Isbjørnis også, takk for tips! Det eneste bildet jeg fant av Bringebærsplitt var på dette iskartet fra 95. Den var i produksjon fra 93-95, ser jeg 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princessbubblegum Skrevet 16. februar 2024 #19257 Del Skrevet 16. februar 2024 Er denne mulig å få tak i denne i Norge eller finns den bare i utlandet? 🙈 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #19258 Del Skrevet 16. februar 2024 Fant Rema 100 ferdig popcorn med smør. Vet ikke om den er ny, jeg har ikke sett den før. likte den bedre enn den vanlige. Ikke for mye smør smak Anonymkode: 65c8b...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #19259 Del Skrevet 16. februar 2024 Ser en del her fortelle at dere kaster det dere ikke liker. Hvorfor gir dere det ikke videre? Anonymkode: 1289c...fa4 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #19260 Del Skrevet 16. februar 2024 applestories skrev (På 15.2.2024 den 18.42): Har du sett den? Seriøst? 😲 Jeg har lett etter den siden september, da den først ble annonsert! Hvor fant du den?! Jeg så den på Rema 1000 på Skedsmokorset i går. Anonymkode: a0b68...52e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå