jukkapalme Skrevet 14. februar 2024 #19201 Del Skrevet 14. februar 2024 Bithiah skrev (6 timer siden): Denne var knallgod! 🤩🤩🤩 (jeg elsker fersken-smak da 😂) Å, nam! Smaker den litt som Shio fersken om du husker den? Jeg har likt alle Frusene jeg har smakt, så vil nok like denne også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #19202 Del Skrevet 14. februar 2024 Noe sier meg at jeg kommer til å bruke litt penger på nyheter de neste ukene! 🙈 Anonymkode: 8738c...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 15. februar 2024 #19203 Del Skrevet 15. februar 2024 Har hatt meg litt nyheter til frokosten; Skyr Lakris og Bringebær; jeg er usikker på om jeg liker den eller ikke 😅 den er god, men kjenner bringebær, og tydelig lakris. Men … akkurat som om den mangler noe, uten at jeg klarer å sette fingeren på hva det skulle vært. God, kan kanskje finne på å kjøpe igjen om jeg kjøper Skyr. Gir den en 7/10. Fun Light Solbær; jeg hadde gledet meg til denne, og den er god. Men den har den samme «uten sukker» smaken som jeg føler all Fun Light saft har. Den smaker noe, litt fake Solbær. Kan jo ikke måle seg med Solbærtoddy som jeg nok har i tankene, og da faller den litt ned på rangstigen; 7/10. Kavli Parmesan og spekeskinke; Joda man merker jo noe ostesmak, som kan minne litt om parmesan. Det er noe skinke aktig smak også. Jeg føler at disse kremostene ofte smaker mye det samme. Kostet hele 45kr på Meny 😵 Ikke akkurat verd pengene. God på smak, men tror jeg helt fint heller kan velge den billigere gode gamle varianten med Skinke og Ost fremfor denne. 7/10. Blir flere nyheter senere, men ikke til frokost 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 15. februar 2024 #19204 Del Skrevet 15. februar 2024 Soft Shake Cookie Dough; det var både cookie dough or sjokoladesaus oppi. Helt grei. Sjokoladesausen tok egentlig litt over, og det smakte lite av cookie dough. 5/10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 15. februar 2024 #19205 Del Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Noe sier meg at jeg kommer til å bruke litt penger på nyheter de neste ukene! 🙈 Anonymkode: 8738c...64f Brukte bare 400 i går...og ikke alt er kommet ut 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 15. februar 2024 #19206 Del Skrevet 15. februar 2024 Dumle Lakris: Meh. Tror kanskje problemet ligger i at den er glutenfri. Kjeksen virker gammel og seig. Samme for den orginale som for den med lakris. Helt greie kjeks, men blir ikke noe gjenkjøp. Farris Frus Fersken: Like god som de andre. Den grønne er enda favoritten, men tror jeg liker denne bedre enn den røde. Sørlands Chips Biff, Rømme og Hvitløk; denne var merket som nyhet hos Meny, men mener dette er en nyhet fra i høst. Jeg fant den aldri da, så tok den med meg. Tror den hadde vært bedre uten rømme, kun med biff og hvitløk. Helt grei, men finnes annet jeg heller kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #19207 Del Skrevet 15. februar 2024 Jeg synes den nye Freiaplaten med oreo og karamell var god! Anonymkode: f2459...716 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 15. februar 2024 #19208 Del Skrevet 15. februar 2024 Denne gleder jeg meg til å teste!! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. februar 2024 #19209 Del Skrevet 15. februar 2024 Jeg fant osteringer! Hamstret tre poser, skal kose meg med den ene i morgen. 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #19210 Del Skrevet 15. februar 2024 Hockeypulver-is, jordbæris med hvit sjokolade og osteringer gleder jeg meg til 🥰 Anonymkode: dac5f...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #19211 Del Skrevet 15. februar 2024 Var på nyhetsraid i dag, men går visst tregt med å få nyhetene opp til trøndelag, eneste jeg fant(bortsett fra de nye freiaplatene, de var her forrige uke) var Fun solbær. Veldig god, seiler opp på topp tre av funsmakene til meg. Anonymkode: 90134...f6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 15. februar 2024 #19212 Del Skrevet 15. februar 2024 Spiste akkurat Slegge-pizzaen fra Ask. Den var veldig god, men pass på den i ovnen. Temperaturen skal være på max og det står at man skal ha den inne fra 5-10 minutter. Da tar jeg som regel ca midten og det går greit på normale pizzaer, men her skulle jeg gått for den lavere delen av skalaen, for skorpen ble brent og var knallhard. Den ble igjen på tallerkenen, for å si det sånn. Men kjøp og prøv, det er den verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zazzo10 Skrevet 15. februar 2024 #19213 Del Skrevet 15. februar 2024 Slenge pizza: veldig god, ikke noe å si på. Santa marka Xtra chili expolsion: samme som orginal bare litt sterkere, ikke for sterk Bbq ribs maarud: veldig mye smak, men er en ketchup aktig smak så du må like det, men de var gode Big one spicy meat: helt grei, typisk bigone pizza med litt kick har også sett en nyhet nduja topping fra peppes på rema.. også mager ost chili,hvitløk og pepper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 15. februar 2024 #19214 Del Skrevet 15. februar 2024 Freia med bringebær: beste sjokoladen siden melkedrøm i plate😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #19215 Del Skrevet 15. februar 2024 Har foreløpig kun smakt Freia med corn flakes, den var helt grei. Har foreløpig ikke funnet noen av de andre nyhetene jeg har lyst til å prøve. Anonymkode: 85142...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 15. februar 2024 #19216 Del Skrevet 15. februar 2024 Zazzo10 skrev (16 minutter siden): har også sett en nyhet nduja topping fra peppes på rema.. også mager ost chili,hvitløk og pepper Har du sett den? Seriøst? 😲 Jeg har lett etter den siden september, da den først ble annonsert! Hvor fant du den?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 15. februar 2024 #19217 Del Skrevet 15. februar 2024 Jadasikkert29 skrev (20 timer siden): Er det bare den amerikanske "birthday cake flavor" som har kommet hit? Altså vanilje og kakestrøssel? Jeg har aldri helt forstått poenget med den smaken. Is med kakestrøssel i, det er da ikke særlig spennende. Jeg skjønner ikke hvorfor amerikanerne er så ville etter den i alle mulige varianter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 15. februar 2024 #19218 Del Skrevet 15. februar 2024 Tabris skrev (3 timer siden): Jeg fant osteringer! Hamstret tre poser, skal kose meg med den ene i morgen. 😁 Du må prøve Maarud Grilled Ribs🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. februar 2024 #19219 Del Skrevet 15. februar 2024 Just now, DelvisPresley said: Du må prøve Maarud Grilled Ribs🤩 Etter hva jeg har lest så har det ketchup-preg. Det synes jeg er fælt på chips, så ble skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 15. februar 2024 #19220 Del Skrevet 15. februar 2024 every woman skrev (4 minutter siden): Er det bare den amerikanske "birthday cake flavor" som har kommet hit? Altså vanilje og kakestrøssel? Jeg har aldri helt forstått poenget med den smaken. Is med kakestrøssel i, det er da ikke særlig spennende. Jeg skjønner ikke hvorfor amerikanerne er så ville etter den i alle mulige varianter. Noen hadde smakt denne og sa det smakte jordbær is... så da vil nok drikke også smake jordbær...har vel ikke så tru på at da denne vil smake bedre en vanlig jordbær litago 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå