Jadasikkert29 Skrevet 1. februar 2024 #19101 Del Skrevet 1. februar 2024 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 1. februar 2024 #19102 Del Skrevet 1. februar 2024 Noen som har sett den propud sjokolade mousse i butikkene? har noen fått info for når alle nyhetene skal være klare i butikk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 1. februar 2024 #19103 Del Skrevet 1. februar 2024 Jadasikkert29 skrev (32 minutter siden): Whhhhat taco pølser...ok disse tror jeg barna kommer til å like..om de da faktisk smaker taco og ikke pepper og løk 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 1. februar 2024 #19104 Del Skrevet 1. februar 2024 Ncih skrev (3 minutter siden): Noen som har sett den propud sjokolade mousse i butikkene? har noen fått info for når alle nyhetene skal være klare i butikk? Fra uke 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaati Skrevet 1. februar 2024 #19105 Del Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): SMØR fra Mills? Nei, det er margarin. Jeg kommer ikke til å teste ut det helseskadelige skvipet der. Hold deg heller til rørossmøret, du. Rørossmør er mye sunnere og sannsynligvis mye bedre smak på det enn det nye margarinet fra Mills. Anonymkode: daeae...a7e Åå var det det? Da må jeg ha lest feil for jeg trodde det var vanlig smør. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #19106 Del Skrevet 2. februar 2024 Vaati skrev (1 time siden): Åå var det det? Da må jeg ha lest feil for jeg trodde det var vanlig smør. Jaja. De satser nok på at flere gjør den feilen... Det nye margarinet inneholder 39% klaret smør og 13% kjernemelk, men også 26% rapsolje, ukjent mengde fullherdet kokos- og rapsolje, solsikkelecitin og monoglyserider av fettsyrer. Vil man prøve margarinet, så kjør på, men SMØR er det ikke. For å kunne kalle seg smør i Europa må det ha mer enn 80% melkefett og maks 16% vann. Sitat Klaret smør (39 %) (fra fløte/smør) rapsolje (26 %), kjernemelk (13 %), kokosolje, fullherdet kokos- og rapsolje, vann, salt, emulgator (solsikkelecitin, monoglyserider av fettsyrer), naturlig smøraroma, fargestoff (betakaroten), vitamin A, vitamin D Anonymkode: daeae...a7e 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaati Skrevet 2. februar 2024 #19107 Del Skrevet 2. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): De satser nok på at flere gjør den feilen... Det nye margarinet inneholder 39% klaret smør og 13% kjernemelk, men også 26% rapsolje, ukjent mengde fullherdet kokos- og rapsolje, solsikkelecitin og monoglyserider av fettsyrer. Vil man prøve margarinet, så kjør på, men SMØR er det ikke. For å kunne kalle seg smør i Europa må det ha mer enn 80% melkefett og maks 16% vann. Anonymkode: daeae...a7e Takk for info! Da styrer jeg unna og holder meg til Rørosmeieriet. Endret 2. februar 2024 av Vaati 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. februar 2024 #19108 Del Skrevet 2. februar 2024 Vaati skrev (3 timer siden): Takk for info! Da styrer jeg unna og holder meg til Rørosmeieriet. Rørossmør ❤️ 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 2. februar 2024 #19109 Del Skrevet 2. februar 2024 Linnea Myhre har samarbeidet med Solo igjen! 😃 Gleder meg til å teste! 2 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 2. februar 2024 #19110 Del Skrevet 2. februar 2024 Jadasikkert29 skrev (3 timer siden): Linnea Myhre har samarbeidet med Solo igjen! 😃 Gleder meg til å teste! Gleder meg til å smake! Høres god ut 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 2. februar 2024 #19111 Del Skrevet 2. februar 2024 Kommer til å gå rundt som sånn snushøbe fra uke 8 🤣🤣🤣 dra til butikk til butikk..og spøre..når får dere inn dette ha ha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 2. februar 2024 #19112 Del Skrevet 2. februar 2024 Jadasikkert29 skrev (6 timer siden): Linnea Myhre har samarbeidet med Solo igjen! 😃 Gleder meg til å teste! Den ser frisk og god ut. Liker tropiske snaker, så denne gleder jeg meg til å teste😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 2. februar 2024 #19113 Del Skrevet 2. februar 2024 Smakte den nye Freia melkesjokolade med Oreo..jeg skjønner ikke hva jeg smaker lenger. Syntes jo alt smaker likt, ingenting som skiller seg ut av de nye smakene. Blir bare oppgitt. Jaja, nå har jeg smakt både den med cornflakes og den med Oreo, så da mangler bare marengs-sjokoladen av de 3 variantene som er på dette slippet. Er ikke akkurat optimistisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #19114 Del Skrevet 2. februar 2024 Har Pepsi Max fått ny smak? Eller har jeg hatt corona?😂 Føler Pepsi smaker litt daff for tiden. Kanskje jeg begynner bli voksen Anonymkode: c2097...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 2. februar 2024 #19115 Del Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har Pepsi Max fått ny smak? Eller har jeg hatt corona?😂 Føler Pepsi smaker litt daff for tiden. Kanskje jeg begynner bli voksen Anonymkode: c2097...1b4 Dette!!! Hadde akkurat samme erfaring denne uka - en 6-pakning med 1,5 L flasker hvor jeg syntes det var noe "off" med alle sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 2. februar 2024 #19116 Del Skrevet 2. februar 2024 Hatsumomo skrev (6 minutter siden): Smakte den nye Freia melkesjokolade med Oreo..jeg skjønner ikke hva jeg smaker lenger. Syntes jo alt smaker likt, ingenting som skiller seg ut av de nye smakene. Blir bare oppgitt. Jaja, nå har jeg smakt både den med cornflakes og den med Oreo, så da mangler bare marengs-sjokoladen av de 3 variantene som er på dette slippet. Er ikke akkurat optimistisk. Freia har jeg sluttet å kjøpe...ingen ting smaker godt lenger...bare kjedelig smaker. Venter også på den med marengs..men tror at bitene er så små at man ikke vil kjenne forskjellen. Rart Nidar ikke har kommet med noe nytt..er pleier å være flinkere på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 2. februar 2024 #19117 Del Skrevet 2. februar 2024 Gjest elsker nye ting skrev (På 1.2.2010 den 11.22): Jeg vet Tine har oppdatert sine sider www.tine.no, med "produktnyheter". nye stratos og ny melkesjokolade med kvikklunsj og salt har vel de fleste også sett? http://www.handelsbladet.no/ lister noe av det nye, men ikke veldig detaljert. Tapas fra Fjordland? Har noen sett den f eks? La oss lage en ny tråd slik vi hadde i fjor, med alt nytt Jeg vil på jakt! Finner det ikke pp Tine, kan du legge til link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #19118 Del Skrevet 2. februar 2024 Freia Oreo: ok. Samboer likte den. Blir neppe gjenkjøp Freia cornflakes: jeg likte denne enn oreoen. Lite salt, god fudge. Ikke det store. Blir neppe gjenkjøp Anonymkode: 97f13...ea2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #19119 Del Skrevet 3. februar 2024 Hatsumomo skrev (13 timer siden): Smakte den nye Freia melkesjokolade med Oreo..jeg skjønner ikke hva jeg smaker lenger. Syntes jo alt smaker likt, ingenting som skiller seg ut av de nye smakene. Blir bare oppgitt. Jaja, nå har jeg smakt både den med cornflakes og den med Oreo, så da mangler bare marengs-sjokoladen av de 3 variantene som er på dette slippet. Er ikke akkurat optimistisk. Jeg har heller ikke funnet den med marengs,bare de to andre. Spent på den,høres jo veldig god ut! Anonymkode: 8738c...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 3. februar 2024 #19120 Del Skrevet 3. februar 2024 (endret) Ncih skrev (12 timer siden): Finner det ikke pp Tine, kan du legge til link? Denne ser ut p være fra 2010 Endret 3. februar 2024 av Sofakona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå