Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Har nettopp smakt den nye,tynne tortillalefsen fra Old El Paso. Syns den var god,liker at det ikke smaker for mye lefse. Men blir nok ikke gjenkjøp pga av prisen. Kjøpte på Spar til 50%,men den ordinære prisen er veldig høy.

Anonymkode: 8738c...64f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på is jakt, og jeg fikk napp 🤩88FCC10E-BB6B-4637-BBC0-DCDCDC09B691.thumb.jpeg.38039461cfc30c8a937dd3541287846a.jpeg

Jeg er ikke sikker på om alle fakrisk er nyheter, som den «Kombo» isen. Jeg kjøper ikke ofte pinneis, men jeg har ikke sett den før. Samme gjelder Dumle og Drumstick Squashies. Har ikke sett dem før, men heller ikke sett noen som skriver om dem som en nyhet, så ikke vet jeg. Men jeg er spent på å prøve alt, for alt her er nytt for meg 😄

Såpass spent at det ble en Tyrkisk Pepper til et lite mellommåltid. Den var god. Det smaker tyrkisk pepper, men kanskje hakket mindre sterkt (mangler det kicket som er på innsiden), men har en liten futt i smaken. Det er en kjerne av lakris på innsiden, den var kanskje hakket for tykk og derfor hard å tykke i. Men en god is. Glad jeg har 7 stk. igjen 😋

*Kjøpt på Coop Mega

Endret av Ariana807
  • Liker 7
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (7 timer siden):

Morsomt å se at vi har så ulike smaksløker. Leser flere her i tråden som synes Maarud-chipsen Brunet Smør og Chili hadde for mye chilismak. Selv synes jeg chilien var for svak og brunet smør så overveldende at det ble kvalmende. 😅

Kom over denne chipsen i går. Kjøpte den og skal teste den i morgen:

Products - Sørlandschips

Synes den var nydelig!

Anonymkode: 971bd...263

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ariana807 said:

Jeg var på is jakt, og jeg fikk napp 🤩88FCC10E-BB6B-4637-BBC0-DCDCDC09B691.thumb.jpeg.38039461cfc30c8a937dd3541287846a.jpeg

Jeg er ikke sikker på om alle fakrisk er nyheter, som den «Kombo» isen. Jeg kjøper ikke ofte pinneis, men jeg har ikke sett den før. Samme gjelder Dumle og Drumstick Squashies. Har ikke sett dem før, men heller ikke sett noen som skriver om dem som en nyhet, så ikke vet jeg. Men jeg er spent på å prøve alt, for alt her er nytt for meg 😄

Såpass spent at det ble en Tyrkisk Pepper til et lite mellommåltid. Den var god. Det smaker tyrkisk pepper, men kanskje hakket mindre sterkt (mangler det kicket som er på innsiden), men har en liten futt i smaken. Det er en kjerne av lakris på innsiden, den var kanskje hakket for tykk og derfor hard å tykke i. Men en god is. Glad jeg har 7 stk. igjen 😋

*Kjøpt på Coop Mega

Å kjære min tid. Dumle-is 😭😭😭 og tyrkisk pepper-is 😭😭😭

Anonymkode: dac5f...475

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte nettopp frus med kiwi og eple, frisk og god, men jeg synes den ettersmaken av kunstig søtning ble litt for dominerende. Ikke gjenkjøp pga det dessverre.

Savner Bris med eple og rabarbra, håper den kommer til sommeren igjen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drumstic is er akkurat hva det ser ut som. Iskrem som smaker som Deumstick 👌🏻👌🏻👌🏻 fantastisk! 😋

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tine iskaffe gusto nocciola smakte ekstremt hasselnøtt, ble litt mye, synes jeg. Men bedre enn Coop sine! 😅

Anonymkode: a537f...dbd

What! Jeg syntes det var for lite hasselnøtt-smak 😂😂 men elsket den ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Smakte nettopp frus med kiwi og eple, frisk og god, men jeg synes den ettersmaken av kunstig søtning ble litt for dominerende. Ikke gjenkjøp pga det dessverre.

Savner Bris med eple og rabarbra, håper den kommer til sommeren igjen.

Kan tipse om Taffel Eple hvis du savner kullsyrevann med eplesmak 😊 Syns Frus ble for søt etter å ha drukket taffel i en periode nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (10 timer siden):

Noe som har prøvd Toro Brownies med cookie dough? 😃

C915562C-C45B-4E4E-B774-6A08F28D8F5F.thumb.jpeg.ad4da1931e635b9e36d3ca29acb6016e.jpeg

Hvordan skal dette egentlig fungere? Deigen vil jo ikke holde seg som deig når man steker kaka, det vil vel bli kjeks? 

Anonymkode: d5f00...54e

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan skal dette egentlig fungere? Deigen vil jo ikke holde seg som deig når man steker kaka, det vil vel bli kjeks? 

Anonymkode: d5f00...54e

Tenkte det samme og er derfor skeptisk. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maarud brunet smør og chilli var veldig intetsigende. Minte meg mest om både brun saus og Tom og Jerry-kjeks, om man ser bort fra chillien. Men det gikk an å spise, altså. Brunet smør er overvurdert synes jeg 😅

Anonymkode: 678d1...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ariana807 skrev (4 timer siden):

Drumstic is er akkurat hva det ser ut som. Iskrem som smaker som Deumstick 👌🏻👌🏻👌🏻 fantastisk! 😋

Åh, så moro! ELSKER de posene med Drumstick Squashies, så må nok prøve isen også da. Så endel på den i fjor sommer, men fikk meg aldri til å kjøpe på grunn av prisen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Royal trippel lakris i dag, og ble faktisk litt skuffet. Lakristrekket overdøvet både sjokolade og issmaken. Og jeg har et sykelig forhold til lakris 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MonsterUltraRosa473ml_695d4f8e-9767-4744

Jeg gir denne terningkast 5- Jeg er ikke veldig glad i koffein, men jeg liker å prøve nye smaker og liker utvalget i energidrikk. Denne smaker som den hvite monsteren (ultra - den som smaker som lemonade) pluss kunstig jordbær.

Monster_Lewis_Hamilton.jpg

Denne var enda bedre! Fersken, nektarin eller noe sånt. En veldig god og rund smak. Ikke kunstig smak faktisk! Ny favoritt her! Terningkast 6!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 21.2.2023 den 8.34):

Noen som har smakt den nye sjokoladebollen som Oskar Westerlin er med på å lage? Den er veldig hypet opp,spesielt av han selv 😄 Men ser god ut da!

Anonymkode: 8738c...64f

Nå er ikke jeg superfan av bakst uansett, da jeg fort synes det blir litt ensformig og kjedelig. Smakte bollen, den var egentlig akkurat lik «alle andre boller» man kan kjøpe på de fleste dagligvarebutikker. Minte meg om de du får i sånne «3 for 30kr» eller liknende. Litt tørr, kjedelig konsistens og helt vanlig sjokoladesmak. Tror nok at bollen i seg selv aldri hadde fått innpass i butikkene hadde det kommet fra en baker/bakeri uten et navn.

Kinder skrev (På 22.2.2023 den 14.26):

Kims pepper punch vant testen over potetgull. 

Personlig synes jeg ikke den var noe god. Vanskelig å forklare, men jeg synes peppersmaken både er fremtredende og ikke. Du kjenner smaken, men det er noe merkelig med den… Selv likte jeg veldig godt Paprika kick fra Kims! Litt tykkere chips, men ikke for tykke. Og mer paprikasmak enn de vanlige paprikapotetgullene. Generelt synes jeg alle potetgull smaker for lite, men her synes jeg de har fått både god og mye smak!

Popc0rn skrev (4 timer siden):

MonsterUltraRosa473ml_695d4f8e-9767-4744

Jeg gir denne terningkast 5- Jeg er ikke veldig glad i koffein, men jeg liker å prøve nye smaker og liker utvalget i energidrikk. Denne smaker som den hvite monsteren (ultra - den som smaker som lemonade) pluss kunstig jordbær.

Monster_Lewis_Hamilton.jpg

Denne var enda bedre! Fersken, nektarin eller noe sånt. En veldig god og rund smak. Ikke kunstig smak faktisk! Ny favoritt her! Terningkast 6!

Jeg ELSKER Monster. Hadde det ikke vært for økonomien (og all koffeinen) kunne jeg ha drukket Monster hele dagen 😅 Jeg har ikke fått prøvd den rosa enda, men Hamilton er prøvd. Et par ganger allerede. Veldig god!
Har du prøvd energidrikker fra Cult? Jeg har vurdert å kjøpe de flere ganger, men aldri somlet meg til å gjøre det. Og de har visst også lansert to nye smaker nå. Jeg lurer på om serien er like god som Monster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besserwisser skrev (4 timer siden):

Jeg ELSKER Monster. Hadde det ikke vært for økonomien (og all koffeinen) kunne jeg ha drukket Monster hele dagen 😅 Jeg har ikke fått prøvd den rosa enda, men Hamilton er prøvd. Et par ganger allerede. Veldig god!
Har du prøvd energidrikker fra Cult? Jeg har vurdert å kjøpe de flere ganger, men aldri somlet meg til å gjøre det. Og de har visst også lansert to nye smaker nå. Jeg lurer på om serien er like god som Monster?

Jeg vil si at Monster er bedre enn Cult. Har smakt disse fra Cult tidligere i alle fall: (og jeg er også sikker på at jeg har smakt original og zen monkey. Men bubble blaster og cult of denmark tror jeg ikke at jeg har sett før)

Popc0rn skrev (På 12.10.2022 den 23.25):

Jeg vet ikke om alle disse er nyheter, men jeg har ikke sett dem før. Jeg fant dem på en Spar på mandag.

_g5VSGjLXXIQMwruKcPwOlvjm0WeyrNfGRw3wnINhoDrQ23wUgACG5BBNNkZI3etthGZWkxnAQWfT1c3uLF2d0bND1_xhcj9mLipvBC6PRe9w3CSCbwzI5zHZ_C_sWivB_daXilsC_Giko4geOVjeVTTlcPg2sidSdrir9QvkdiYzBGXP7elFxbcSj7cTD34TZ1fH1bjRVUUbDpmpJQyR1j4bHIwR3ng_6bIkppwUtUsceWyQzHUOEdcpO2yoRiv2t7r0SdMv2n837TFwi6zBOjPpgGFQoui7510KurKEQp0oy6QXJ2mZ8usyHn9B8S4Om9D3az9Lyye1f4o9YPad5aL5xC8BZ--3GNwD71H-vj8UyQBNgBRM16Ks9-VtAT6zU1uM4lNRwWWHcrBTKSfUNjJERkObqGil5SPhAa0Adu-Vtw08EKvwLUjYEDrFkg5HfQmyvZP5Wk1pGif20_XRl9u-xDrvcUSFO-cY6FoeMg1vdCkutC_lP-5LBptzXlSOA_dv30OSyDeR_NMFlVKGwsgCFbTklvONh7tqXDsIcXcn06TE5LNNlL0K2dS7BlLdFWX4aLVoL3Jlz_heSWdcVq-N1IVku6jVktehr-WSc0B295pQyzohhx0_eKerPEDAZlEX8zwcO1S99kmeY_U-Kpl7yz2gXQqmIQykVwT8YJbRMPSsQ-5NMnxrMczIoYgrdnBQ_3d80YXh6fSIE5mbYlXjxKTR7Ze9BG_Rvard0HAT3k_z0-Izj0uyt_cEz0qyuTpgnXGPFeyoIGdLvB7htBrvWlaUZx5CA-VOk7ldhMoqJdtACotrYWM4PFtWivJx533o3FTIyE-03OTUqOs-r7gL_mHmWZSWflcHW12bR7ziETkYNAODd9a4fWh0Entp6T0nLm_2Pmvfy5BfGtJZ5VSjMjBk3Vq7GKo6DM=w532-h1057-no?authuser=0
Cult Energy Drink - Miami Ice
Lemon/lime. God og rund smak. Likte denne veldig godt. Det kan fort bli gjenkjøp av denne. Men drikker egentlig ikke så mye energidrikk.

glfVNQ71mpV79n0-h42NJzAQrGBwpXBiiUBVzWqkGIFdC7HauVf7t7Dvya659csCaBCt0zaU4i3gHjCqf24SyaStUFw5mKiI5JyyQMuxpt_xXtFuVvNp0fr77Po4UDwPnnR3aOqkyMMHPiZ2Rq_89hoIs4Hzx-E19tK79438nz-aGDZqqu3cv-j2cQ8c7wGFamK6ZyMRbYhUJmbzdXIA8dtztI7FiplKrkZfiopKM7ZD6WL6_AFSfhqx8mjdnSZDNdKWHH-6XtCZvPuQk9n5m28zJOk8FSCi-lNWD6Q_Iw-BAbOGG5fBDBAkwKkUAa7xH1dY2u7HDy5anPUiiJcfbDJwfCpEzJr2yD9OPweXu0TUnNPu2Pk2EfD-pt1vXu7mjH6WqdTNdweE7RlFL1cypdsCes_9TBbq0jUmymm50dvIrZUfHMIq1LAk--0tW_UMTrPRgpq_9zrI2t1_SKJxSgXqUIBHKigO690_FF5It8xbMu7nkupjzXQKnXH8KF9FQsE1NHS2lgBEEpGOAtwA-_2gg9iVgE5-pP4CXBiPIUY8H1hSqcGYwNwCYuw_sRoJuw9kNdxyNJgb45nmShNQp5qkgG_RkDIupsPDAS_H79II6e0Ej2Omq2pB78qiFlirgFXmTIJPIkEjUNPTUTxIsEzz6z8FhPFdbfPSq0c0ehD2v77LUMU43Jp2wxWYUBKuxSTzQf3ivz-MHq1E0wSu8oK2U8POOsUsP7NQ5kaG6TbILo9iqrJF2ic1g6NAWG7uC3deb7XvDNNWlLD_Ja5mjdXSfQM7nwan7zspZg9KGdkIXjgmNSaOiMQ2GVS_CUf7g0sWh5hr6zRRjH1DU0JUEN0aKtfEInIAkE5Mnz95GnYft9VPUox1LkCU4y93Cd7LvkAqanWYaPFKwUl51nQW_Pj2oYYBmW3No330jBg=w532-h1057-no?authuser=0
Cult Energy Drink - Flaming Mangos
Denne smaker dårlig mango. Kraftig mangosmak, men det er rar smak på den. De har vel prøvd å bruke konsentrat og så supplere med noe kunstig. Det smakte sånn. Og så en liten zing fra chilien. Ikke gjenkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besserwisser skrev (8 timer siden):

Har samme forholdet til Monster. Den nye rosa er veldig god.

Bendit Smoothie med guava og dragefrukt var kjempe god. Det samme var creme cappuchinoisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandschips Brunet Smør var god, men jeg skjønner ikke hvorfor Sørlandschips må putte ostepulver i absolutt alt 🤷‍♀️

Anonymkode: 0ba5a...504

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...