Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som ikke liker Zeroh, hvor mye vann blander dere ut med? Jeg fikk servert noe skvip hos en venninne som smakte fryktelig vondt. Det viste seg å være Zeroh som var blandet med lite vann. Jeg blander den vanligvis ut med mye vann og da smaker det mer vann med smak enn saft.

Anonym poster: e6072e0d36678e475d8dedf54e065e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vet ikke hvor ny denne er , men har nettopp oppdaget Synnøve Finden sin greske yoghurt med peanøtter og honning. Har ikke sett meg tilbake siden.

Anonym poster: 983921ed65a8cb29ac6e7c654d132884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så stratos med fargelinser idag, samt to nye dentpastiller i smakene sitron/cola og lakris/jordbær. Den første syns jeg var god, likte ikke den andre noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Ser det er flere her som har lagt sin elsk på den nye greske yoghurten fra Synnøve så vil dele et lite tips.Var innom Ica supermarked fordi de hadde skyr(utvalgte varianter selvfølgelig) til 10 kr,og da så jeg at de solge den greske yoghurten til 10 kr også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesongyoghurten til Tine, Vårfrisk er i hus. Jeg er vanligvis ikke mye glad i yoghurt, men den med fersken og hvit te var utrolig god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sesongyoghurten til Tine, Vårfrisk er i hus. Jeg er vanligvis ikke mye glad i yoghurt, men den med fersken og hvit te var utrolig god!

Det var også eple/ guava!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns hjerteostepopen smaker beder enn vanlig. Men mine svenske venner mener det smaker mindre enn den vanlige.

Jeg kjøpte min pose i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

ÅÅh, hjerteostepop! :D

Synd hvis man må på svensketur bare for å få tak i.

Til dere som bor i Oslo, så ligger det en svenskegodisbutikk på Bislett.

Gå av trikken på Dalsbergstien og bare noen meter lenger opp, så ligger butikken. Hvis de ikke har den der fra før, så går det an å skrive på en liste hva man ønsker seg av svenskegodis:) Kanskje de får det inn senere!

Anonym poster: ed562659f4b6a28c4527db50de09ecf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du smakt den?

Er det noe annet enn formen og at den (sikkert bare er hakket) mer ostete som er endret?

Smaker ostepop men synes de var bedre enn de orginale :) Er en litt annen konsistens også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Noen som vet om 10 krones marked på Skyr? Need! :-P

Har butikker i nærheten som kiwi, rimi, coop mega, spar, coop extra, rema 1000, bunnpris..

Anonym poster: fdc729a52e16c2408ba89a8eb3cc416f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser nå at de har tikronestilbud på Spar. Vet ikke om det gjelder bare her jeg bor eller over alt :)

Anonym poster: fdc729a52e16c2408ba89a8eb3cc416f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte skyr til ti kr på obs, kanskje det gjelder resten av coop også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...