AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #15421 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Noen sett frost isen? Anonymkode: ff815...5a6 Ja, på Extra i Stavanger i dag. Anonymkode: 51711...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 15. februar 2022 #15422 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): JAAAAA, endelig!! Hva slags smak har de?🤤 Anonymkode: 97f13...ea2 Søt fersken står det på boksen på bildet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #15423 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har noen funnet frost isen? Anonymkode: ff815...5a6 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen sett frost isen? Anonymkode: ff815...5a6 Coop Mega i Trondheim. Fant også en Spiderman-is i boks rett ved siden av, den må også være ny? Anonymkode: 971bd...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 15. februar 2022 #15424 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Coop Mega i Trondheim. Fant også en Spiderman-is i boks rett ved siden av, den må også være ny? Anonymkode: 971bd...263 Spiderman isen har eksistert i et år iallefall. Smaker veldig utvannet saft. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #15425 Del Skrevet 16. februar 2022 Hero1 skrev (11 timer siden): Prøvde disse, var litt tørre syns jeg... Anonymkode: e11f3...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 16. februar 2022 #15426 Del Skrevet 16. februar 2022 Farris har kommet med to nye smaker som skal være en blanding av brus og farris. En med tropisk smak og en med brinegbær. Har kjøpt, men ikke smakt. Håper de ikke smaker veldig kunstig da de inneholder søtstoffer. Hadde håpet de skulle være som noisy og ikke ha søtstoff. Eplegull med mørk sjokolade er god. Men dyr! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #15427 Del Skrevet 16. februar 2022 applestories skrev (14 timer siden): Søt fersken står det på boksen på bildet. Se der ja, trenger visst briller Anonymkode: 97f13...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeeter Skrevet 16. februar 2022 #15428 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Prøvde disse, var litt tørre syns jeg... Anonymkode: e11f3...40e Er ikke det kjennetegnet på Maltesers, da? Eller er det som tørre Maltesers? I så fall er det vel nesten som sand? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #15429 Del Skrevet 16. februar 2022 Skeeter skrev (25 minutter siden): Er ikke det kjennetegnet på Maltesers, da? Eller er det som tørre Maltesers? I så fall er det vel nesten som sand? De smaker for det meste tørr kjeks med tynt sjokolade trekk.. minner ikke mye om maltesers i det hele tatt.. kjøpte de på normal i høst Anonymkode: 56cf3...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. februar 2022 #15430 Del Skrevet 16. februar 2022 Grandiosa Delux med Skinke og Mozzarella: Var i kundeavisen til Rema1000 denne uken, og jeg løpte og kjøpte. Den minnet meg veldig om smaken til Ristorante Mozzarella (Dr. Oetker). Tror det var kombinasjonen av krydderkremen og mozzarellaen som gjorde det. Den var god. Den Ristorante pizzaen er en av mine favoritter. God smak. Hadde kanskje håpet at krydderkremen var noe mer fremtredende. Den smaker godt av hvitløk når man bare skraper den av og smaker på den. Men sammen med hele pizzaen dør den kanskje litt bort, om man ikke får store deler av en klatt i en bit. Hadde egentlig vært interesant å sett denne pizzaen, skinke og mozzarella, men med krydderkremen som saus, altså en hvit pizza. Jeg savner veldig hvite pizza alternativer i butikken. Den fantastiske gode de en gang hadde på Rema1000 forsvant 😕 Det var en god sprø bunn. Sprø uten at det virket som om den var overstekt. Det er nok godt 1 år siden sist jeg spiste en frossen pizza, men denne kan jeg godt finne på å kjøpe igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #15431 Del Skrevet 16. februar 2022 Fant på Spar. De hadde en annen versjon også, så ikke så nøye, men tror det var en variant uten lakris. Anonymkode: c2542...258 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 16. februar 2022 #15432 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Fant på Spar. De hadde en annen versjon også, så ikke så nøye, men tror det var en variant uten lakris. Anonymkode: c2542...258 Oi, elsker alt med lakris og bær.. denne skal jeg se etter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. februar 2022 #15433 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Fant på Spar. De hadde en annen versjon også, så ikke så nøye, men tror det var en variant uten lakris. Anonymkode: c2542...258 Denne må jeg se etter, bare håper den ikke er «Spar» eksklusiv, da jeg ikke har en spar butikk å handle hos 😅🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 16. februar 2022 #15434 Del Skrevet 16. februar 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: Fant på Spar. De hadde en annen versjon også, så ikke så nøye, men tror det var en variant uten lakris. Anonymkode: c2542...258 Denne var veldig god! Skulle gjerne vært mer lakrissmak (evt en versjon med kun lakris..) fantastisk konsistens! Beste konsistensen på gelegodis jeg har smakt på lenge 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. februar 2022 #15435 Del Skrevet 16. februar 2022 Lisanna skrev (28 minutter siden): Denne var veldig god! Skulle gjerne vært mer lakrissmak (evt en versjon med kun lakris..) fantastisk konsistens! Beste konsistensen på gelegodis jeg har smakt på lenge Er det kunstig søtningsstoff i? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #15436 Del Skrevet 16. februar 2022 Rumle skrev (5 minutter siden): Er det kunstig søtningsstoff i? Jeg vet ikke helt hva som menes med kunstig søtningsstoff ... Men pakken skryter veldig av at det er naturlig smak og ekte frukt. Ingrediensene er konsentrat eller jus fra forskjellige frukter/bær, sukker, glukosesirup, stivelse, ammoniumklorid, sitronsyre, lakrisekstrakt, natulig aroma, salt, "fargede matvarer"(konsentrat fra div. frukt/grønsaker), kokos- og rapsolje, karnaubavoks, kurkumin, vegetabilsk kull, paprikaekstrakt og askorbinsyre. De har deilig seig konsistens og masse fruktsmak. Men smaker mer som pæreis/pæresmak enn ekte pære, liksom. Anonymkode: c2542...258 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. februar 2022 #15437 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vet ikke helt hva som menes med kunstig søtningsstoff ... Men pakken skryter veldig av at det er naturlig smak og ekte frukt. Ingrediensene er konsentrat eller jus fra forskjellige frukter/bær, sukker, glukosesirup, stivelse, ammoniumklorid, sitronsyre, lakrisekstrakt, natulig aroma, salt, "fargede matvarer"(konsentrat fra div. frukt/grønsaker), kokos- og rapsolje, karnaubavoks, kurkumin, vegetabilsk kull, paprikaekstrakt og askorbinsyre. De har deilig seig konsistens og masse fruktsmak. Men smaker mer som pæreis/pæresmak enn ekte pære, liksom. Anonymkode: c2542...258 Ser ikke ut som det er noe der da, takk! De må prøves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #15438 Del Skrevet 16. februar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): Ser ikke ut som det er noe der da, takk! De må prøves Hva er gale om det er? Anonymkode: ff815...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. februar 2022 #15439 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er gale om det er? Anonymkode: ff815...5a6 Ingenting, men jeg tåler det ikke, så da unngår jeg det 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #15440 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hva er gale om det er? Anonymkode: ff815...5a6 Jeg unngår også kunstig søtstoff, syns det smaker vondt. I tillegg kan det trigge migrene. Anonymkode: 30295...6e6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå